Sivuja: 1 ... 769 770 [771] 772 773 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5548468 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #11550 : 27.04.2010 20:13:31 »

Ainakaan täällä ei osata antaa rakentavaa kritiikkiä, jos sellaiselle on aihetta. Olen nyt saanut kokea kateutta ja mustasukkaisuutta,  ihan livenä, ja se tuntuu kyllä todella ilkeältä kantaa.

Voi johtua myös siitä, että itse olen tosi näköalaton tällä hetkellä, tai sellaiselta tuntuu, mutta:
olen kohdannut työkuvioissa sellaista "lyö lyötyä" -mentaliteettia. Olen itse jotenkin ihan säpsynä, että mitä voin sanoa ja olla ilman ettei pian puukko vilahda selkään.

Mä en ota FB.tä niin tosissaan, eikä mulle ole sinne tullut kuin yksi iljettävä viesti vanhemmalta mieheltä, joka ei ollut edes mun kaveri. "Nam."  buck2  Shocked  Angry

Olen myös miettinyt, että lähtisinkö sieltä pois, mutta jotkut työasiat/sopimiset on niin helppo hoitaa siellä. Joskus koko paikka kuvottaa, joskus se on mukavaa, ihan omien fiiliksien mukaan.

Laitoit Kreivi Krapula sen biisin johonkin ketjuun, jossa laulettiin jotain people just wanna see this girl fall... Välillä oikeasti tuntuu siltä, että se on tää mentaliteetti täällä. Kaikki on ihan ok, jos me ollaan tasapäisiä, mutta jos toinen onkin lahjakas, älykäs ja menestyvä, niin sitten lentää paska ja juorut leviää. Se on kauhean surullista.  Embarrassed


 
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #11551 : 27.04.2010 20:54:33 »

Eikös se Facebook ole aivan vapaaehtoinen paikka olla tai olematta?Huh  idiot2
Ainakin itselleni on tullut sellainen käsitys siitä, että siellä saa jopa ne kaveritkin valita, jotka tahtoo omalle listalleen ja joita ei tahdo niin voi jättää vain hyväksymättä kutsut. Ja sielläkin VOI blokata itseltään ne naamat, joidenka jutut ei huvita, ihan kuin täälläkin voi tehdä.  Kiss
Nää on varmaankin niitä iäisyyskysymyksiä, kun ihmiet eivät jaksaisi toisen ongelmia kuunnella, mutta mielellän kertoilevat vain niistä omista asioistansa. ja toivovat tietenkin, että vain heitä kuultais.  Smiley

Niinpä.  smitten Niin ja siellä on sellaisetkin asetukset, ettei kaikki voi esim. niitä lasten kuvia nähdä.  Wink
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11552 : 27.04.2010 21:09:41 »

Niitä ahdistavia Kyylä-Raukkoja sitten löytyy teidän kirjoitusten perusteella.

kukaan ei tietenkään ilmoittautunut, kun suoraan kysyin, että harrastaako kukaan teistä kyyläilyä.



no, kun minä olen antanut luvan noituakin itseäni jos se jotain helpottaa, niin anna luvan myös kopioida tekstejäni, tehdä niistä vaikka hienoja tekstikollaaseja, valokuviani saa taysin vapaasti kuvakaapata, niistä voi fofoshopata vaikka sellaisia, joissa laitatte minun pään jonkun k*****en p******n....ja levittää näitä kaduille lyhtypylväisiin. Smiley



JOS SE HELPOTTAA JONKUN PAHAA OLOA.



TARJOUDUN PALVELUKSEENNE, MINUUN SAA PURKAA NÄILLÄ YLLÄ KUVAAMILLANI TAVOIN.


Olen parhaani mukaan kanssaihminen joka auttaa niillä tavoin kuin kykenee.



Jos joku kirjoittaa minusta oikein hyvän pilkkalaulun, niin voin jopa itse olla siitä innoissaan.
 

Smiley



ihan vaan siltä varalta, jos joku epätoivoinen kyyläri siellä taustalla kärsii, niin haluan auttaa näin.






« Viimeksi muokattu: 27.04.2010 21:12:03 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #11553 : 27.04.2010 21:11:33 »



ihan vaan siltä varalta, jos joku epätoivoinen kyyläri siellä taustalla kärsii, niin hauan auttaa näin.



 Grin
Ihanan avuliasta  Grin
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11554 : 27.04.2010 21:13:20 »


jep...olen saanut niin paljon apua muilta ihmisiltä, joten koen sydämen asiakseni auttaa kaikilla tavoin kuin pystyn.



'it's a game of give and take, life's a game of give and take'


joku Santanan biisi.




edit. kirjoitusvirheet korjattu ...and eikä 'an'

« Viimeksi muokattu: 27.04.2010 21:19:28 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #11555 : 27.04.2010 21:14:27 »



ihan vaan siltä varalta, jos joku epätoivoinen kyyläri siellä taustalla kärsii, niin hauan auttaa näin.




jep...olen saanut niin paljon apua muilta ihmisiltä, joten koen sydämen asiakseni auttaa kaikilla tavoin kuin pystyn.



'it's a game of give an take, life's a game of give an take'


joku Santanan biisi.




 Grin  Voi kiitos, pakkohan tässä on ilmottautua. Cheesy
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11556 : 27.04.2010 21:15:54 »


rohkenen odottaa Sinulta jopa hieman korkeatasoisempia ja viihdyttävämpiä tuloksia (näillä kuvailemillani ilmaisun tavoilla) , kuin odottaisin keltä tahansa random avuntarvitsijalta Cool
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #11557 : 27.04.2010 21:45:58 »


rohkenen odottaa Sinulta jopa hieman korkeatasoisempia ja viihdyttävämpiä tuloksia (näillä kuvailemillani ilmaisun tavoilla) , kuin odottaisin keltä tahansa random avuntarvitsijalta Cool

 Grin 2funny
Milloin mun sielulliset, hmm, tulokset :Smiley  on ollut korkeatasoista ja viihdyttävää..? Cheesy Grin 2funny
Tähän asti ne on arvostettu korkeimmilaankin 100% luonnontuotteeksi, täydeksi p*skaksi. Cheesy
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11558 : 27.04.2010 21:55:05 »

kauneimmat kukkaset ei kasva ilman paskaa. tälläinen maanläheinen pakana-näkökulma. Grin


tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #11559 : 27.04.2010 22:00:57 »

Niinpä. Smiley Mua on lohdutettu sillä, että sitä kauniimminan ne ruusut kukkii,
mitä enemmän paskaa niille heittää ja kait tuo on pitänyt ainakin joidenkin silmissä paikkansa,
kun noita kyyliä on ilmestynyt itseäni ihailemaan ja sitä ehtaa ravinnetta lisää heittelemään. :Smiley Grin 2funny
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11560 : 27.04.2010 22:07:56 »

Sanopa muuta. Wink tuossa piilee ihan oikeakin elämänviisaus.

Jokaisen Kyylän antama huomio (paska) tekee sinusta entistäkin kauniimman kukkasen.


lauseen sisällön voi siis yleistää kehenkä tahansa.


minä muistan ylä-asteen 8-9 luokat, kun olin koko koulun 'tähti'....siis puolet koulusta kiusasi minua...mutta sitten oli ne hieman älykkäämmät ja taidetyypit jotka ei, ja mulla oli onneksi 2 ystävää. muistan lämmöllä...pukeuduttiin hieman omanlaisesti eikä kiusattu ketään...


en jaksa selittää. muistan vaan sen ajan....meillä oli erittäin hyvä teatterikerho, parin ammattinäyttelijän pitämä, ja meidän näytelmä voitti seudun nuorten taidetapahtuman...muistaakseni...siitä on aikaa.


kyllä ne kiusaajat kihisi kun lavalla loistin. smitten
tallennettu

tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11561 : 27.04.2010 22:11:58 »


lisäyksenä.


ihan selvällä suomen kielellä, kiusaajiani kävi vaan kateeksi.

koska uskalsin olla omanlaiseni, jo silloin.


kateudesta se kyylääminen usein johtuu.


minä puhun asiasta ihan armotta suoraan, minä en kunnioita pätkän vertaa 'hedelmätöntä kateutta', joka johtaa vaan negatiiviseen paskaan.


suomalaiset kunnioittaa kateutta liikaa minun mielestä.


kateellisia nöyristellään.


EI MITÄÄN ARMOA.


Ainoa kateuden laatu, jota kunnioitan, on sellainen kateus, jota käytetään merkkinä siihen, mitä itse haluaa tehdä, ja SITTEN ALKAA TEHDÄ NIIN.



MUUSSA TAPAUKSESSA, TURHA KITISTÄ.
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #11562 : 27.04.2010 22:23:45 »

Mua mietityttää suomalaisen kateus, että onko se vain syvään juurtunutta kommunismia? Huh
Onhan Suomi ollut niin pahassa välikädessä entisen Neuvostoliiton kanssa,
kun se ei voinut oikein käydä kauppaa muiden kuin Neukkujen kanssa sotakorvausehtojen vuoksi.

Vai onko se sitä, koko kommunismi on saanut alkunsa kateudesta?

Kumpi oli ensin, muna vai kana? crazy2
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11563 : 27.04.2010 22:31:59 »

hyvä kysymys. minä en kyllä osaa vastata, kun politiikka ei ole mun vahvuus.


ja en löydä mistään vasemmisto-keskusta-oikeisto puolueesta yhtä minulle sopivaa, kun kaikissa on jotain hyvää ja kaikissa jotain täysin pielessä. Smiley


sen olen kyllä kuullut, että Kommunismi, sellaisena kuin se alkuperäinen idea oli, ei ole itseasiassa toteutunut missään ja koskaan.


ja siitä ideastakaan en enempää tiedä, kun en ole lukenut.



mutta se kommunismi mikä on toteutunut, on minusta hyvin vastenmielistä.


mutta niin on myös sen vastakohta 'uusliberalismi' vai mikä ääri kapitalismi se nyt onkaan.





mutta höpisin, siis, kysymys on hyvä!


monelta kantilta, niin että kumpi oli ensin, ja mistä suomalaisten kademieli johtuu.





minä kyllä uskoisin, että suomalaisten kateellisuus alkaa parantua sitä mukaa, mitä enemmän suomalaiset antavat itsensä toteuttaa todellista itseään....eikä vaan katso vierestä ja kihise kuin käärme.


mutta se vaatisi varmaan kasvatuskulttuurin muutosta myös tasapäistävyydestä yksilön omia vahvuuksia tukevaan ja HYVÄKSYVÄÄN.


Hyväksyminen taas EI TARKOITA sitä, ettei olisi rajoja ja opetettaisi tapoja.



vaan sen jokaisen erityisluonteen hyväksyminen, ja antamalla sille muunkin laista ravinnetta kuin negakadepaska.




Uskonnollinen fundamentalismi sosiaalisesti on myös yksi viheliäisin psykologisen kommunismin muoto.


niin...tuo 'psykologinen kommunismi' on minusta pahinta.


'jos toinen on iloinen niin se on toisen ilotunnepankista pois'



se on kieroontunutta. buck2
« Viimeksi muokattu: 27.04.2010 22:34:33 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #11564 : 27.04.2010 22:57:17 »

Tuli mieleen tuosta kyyläksestä vielä, että välillä kun kyylään tuonne,
mitä keskustelualueella tapahtuu, niin mua ihmetyttää, miksi jotkin ihmiset
esim. TULOSTAA Sasha - El espinazo del diablo-topicia tai jotain kina-topicia
ja sorry nyt vain jos kysyn, että mitä mulla menee ohi hilseen?  crazy2

Jotenkin mä tajuan, että tulostaa reseptejä, runoja tai jotain ohjeita,
mutta tulostaa nyt jotain täyttä skeida-topicia, että sen voi vaikka arkistoida
tai lukea bussimatkalla töihin? Huh idiot2
tallennettu
Sivuja: 1 ... 769 770 [771] 772 773 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: