Sivuja: 1 ... 772 773 [774] 775 776 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5602214 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #11595 : 29.04.2010 00:58:21 »

No N222:lle lähinnä, tai noista viesteistä tuli mieleen, mutta ehdit ensin aamunsäde =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #11596 : 29.04.2010 01:01:26 »

Mutta niin, itseasiassa se on aika jännä, että kun on päästänyt irti enimmästä vihasta niin jollain tapaa huomaa, että ei edes ajattele asiaa enää, kun niitä aiemmin ajatteli päivittäin. Jännä homma =) Mutta kyllä se näkyy oikeasti ulospäin, nyt jopa tuntuu, että itse ihan hehkuu, kun ei itseään enää ruoski sinne lattianrajaan. =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11597 : 29.04.2010 01:01:40 »

 Lips Sealed Wink


Hyvää Yötä.....


eiköhän tässä ole tarinoitu tarpeeksi mun osalta tältä päivältä Smiley
tallennettu

Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #11598 : 29.04.2010 01:02:42 »

Hyvät yöt sinne =) Saa nähdä milloin itse malttaa nukahtaa.  buck2
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11599 : 29.04.2010 01:04:06 »


samoin!


vielä tämä ja sitten ZZZZZzzzzzzzzz


edit. tuli samaan aikaan kuin ^......


niin se on, vihasta irtipäästäminen saa itsensä hehkumaan ja se vapauttaa. tulee kevyeksi.... Smiley


viha on kuin sellaista lyijyä. tukkoinen, raskas ja piikikäs.
tallennettu

Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #11600 : 29.04.2010 09:25:56 »


Huomenta!  smitten

Ja http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2010/04/1111190

 Wink
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Asterix
Vieras
« Vastaus #11601 : 29.04.2010 10:31:00 »

Huomenta. Smiley
PRKL (Punaisen Ristin Kannattajien Liitto), eilen illalla, tai siis yöllä,
kun tulin kotiin illalliselta, olin kirjoittamassa tänne elämääkin suurempaa juttua, :Smiley
niin netti kaatui ja nyt olen ollut kirjautuneena täällä koko yön.  Grin
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #11602 : 29.04.2010 10:38:45 »

Sitä(kin) se  merkurius r  teettää  Huh

Mulla on ollut monenlaista ihan tyypillistä retro  merkurius tökintää, kyllä sen VAAN huomaa  Undecided
Koskas sen perääntyminen loppuukaan?
« Viimeksi muokattu: 29.04.2010 10:43:07 kirjoittanut Ippuska » tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Asterix
Vieras
« Vastaus #11603 : 29.04.2010 10:50:56 »

Naa, ei se haittaa, kun kuitenkin vielä aurinko paistaa. angel
Täällä on tänää yli 25 astetta lämmintä! smitten
Mulla on vain kaksi miitinkiä nyt aamupäivästä ja loppupäivä vapaata. Tongue

Ja niin, hyvää huomenta vielä kerran. Cheesy
http://www.youtube.com/watch?v=YkA31t0n1Ew&feature=player_embedded
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #11604 : 29.04.2010 11:08:07 »

Ai NIIN  Cheesy Hyvää ja kaunista huomenta täältäkin  Kiss

Ja vaik'ei aurinko taivaalla paistaisikaan, niin tuon ylläolevan Kreivi Krapulan linkin katsottuaan säteilee, suoraan sydämeen  angel IHANA!
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #11605 : 29.04.2010 11:10:20 »

Joten olen kyllä sitä mieltä, että kannattaa pysyä erossa niistä ihmisistä jotka satuttavat, mutta ei tosiaan voi myöskään ruveta pelkäämään tulevia loukkauksia.

**Kuinka viisasta.. joidenkin kanssa tämä pitää toistaa uudestaan ja uudestaan. Tapahtui sellainen tilanne, jossa toinen koki minun haavoittaneen kun kerroin iloisen asian, joka liittyi häneen. Hän sen sijaan saisi kertoa elämäni eri käänteitä ihmisille. Siinäpä oli aika pikakarma.

Mutta paljon pahempi esimerkki eräästä menestyvästä, tasapainottomasta tyypistä, joka kommentoi itseäni + tuttujani tietämättä laisinkaan mitä teen. Meni suu suppuun kun annoin palautetta.

Toisaalta katselen ihmisiä nykyisin kyllä kuin materiaalia teatteriin. Ihmiset vaan haluaa näytellä roolejaan edelleen! Ja eläimet on kivoja.. ne elää, ei pelaa..

Jep, aurinko paistaa tai sataa, elämä jatkuu, ihmiset toimittaa asioitaan eri maissa..  angel
« Viimeksi muokattu: 29.04.2010 11:14:52 kirjoittanut ^Célestine^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #11606 : 29.04.2010 12:33:04 »

Kaikenmaailman sosiaaliset pelailut ovat kyllä niin ärsyttäviä. Kaikilla tuntuu olevan salaisia motiiveja ja kuka on rakastunut salaisesti keneenkin ja kuka on mustasukkainen. Kuka esittää ystävää, mutta onkin vihollinen. Kyllä tämä elämä on aikamoista draamaa ja kun ihmiset sitä tuntuvat niin paljon rakastavan.

Myös se on näissä sosiaalisissa ympyröissä on mielenkiintoista on se, että eri paikoissa tuntuvat olevan ne tavallaan sisäpiiringängit. Ihmiset klikkiytyvät keskenään eivätkä päästä ulkopuolisia mukaan. Monissa seuroissa ja kouluissa on juurikin sellaista ja se on vähän ikävää siinä mielessä, että uusien on todella vaikea päästä mukaan juttuun, kun selvästi halutaan vain pyöriä omalla pikku porukalla. En toki tarkoita, että aina pitäisi kaikkien kanssa kaveerata, mutta tietty avoimuus on myös ihan jees. Itselle nuo porukat tuntuvat aina aika vierailta, kun minulla on muutama kaveri sieltä täältä, mutta ei koskaan mitään varsinaista porukkaa, jonka kanssa aikaani viettäisin. Olen miettinyt, että olenko menettänyt jotain vai kenties ollut onnekas kun ei tarvitse suuremman porukan sotkuja ja pelejä kestää.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Asterix
Vieras
« Vastaus #11607 : 29.04.2010 15:40:42 »

Kaikenmaailman sosiaaliset pelailut ovat kyllä niin ärsyttäviä. Kaikilla tuntuu olevan salaisia motiiveja ja kuka on rakastunut salaisesti keneenkin ja kuka on mustasukkainen. Kuka esittää ystävää, mutta onkin vihollinen. Kyllä tämä elämä on aikamoista draamaa ja kun ihmiset sitä tuntuvat niin paljon rakastavan.


Niin, mutta se on tämä ihmisen normaali elämä, siis.. jos on sosiaalinen ihminen ja tykkää
olla muiden ihmisten kanssa tekemisissä. Smiley

Mun avioitumisaikeidenkin ympärillä kuohuu mukavan Wieniläisesti,
ja en tiedä, osaisko sitä ollakaan, jos kukaan ei olisi sanomassa mielipidettään
suhteellisen m*lkusta Jouskarimiehestäni ja tunkemassa väliin luvaten maita
ja mantuja elämääkin suuremmalla rakkaudella. :Smiley

Tosin mun positiivinen ja suvaitsevainen suhtautuminen saattaa tänään johtua
mahtavasta auringon paisteesta ja 26 asteen lämpötilasta.. :Smiley 2funny

Myös se on näissä sosiaalisissa ympyröissä on mielenkiintoista on se, että eri paikoissa tuntuvat olevan ne tavallaan sisäpiiringängit. Ihmiset klikkiytyvät keskenään eivätkä päästä ulkopuolisia mukaan.

Mua aina syytetään sisäpiiriläisyydestä, mutta kyllä mun puolelta kysymys on terveestä
järjenkäytöstä olla hiukan varovainen uusien ihmisten suhteen ja vähän katsoa ja seurata
ensin, millainen ihmistyyppi se oikein on, ennen kuin sen lähipiiriinsä ottaa. Huh

Fakta nimittäin on, ainakin omakohtaisesti, että suurin osa niistä uusista tyypeistä
tuo mukanaan paljon ongelmia ja stressiä tai käydä muutoin rasitukseksi.

Katos pikku hiljaa hyvä tulee, rynnimällä vain kolhuja. Wink


Olen miettinyt, että olenko menettänyt jotain vai kenties ollut onnekas kun ei tarvitse suuremman porukan sotkuja ja pelejä kestää.

Voihan sitä roikkua mukana ottamatta kantaa sen hetkisiin draamoihin tai sitten olla yksin,
jos tykkää. Smiley

Aina kun joku valittaa jostain suhteesta, jonka toinen osapuoli on myöskin
viehättävä persoona tai ei vain halua sotkeutua asiaan, niin voihan sitä sanoa,
että "vaikea sanoa, kun en tiedä, miten *joku nimi* on asian puoleltaan kokenut"
(vaikka tietäisikin!)
tai vain kuunnella ja sanoa korkeitaan "hmm-hm" ja vaihtaa puheenaihetta.  Tongue

Oli sitten kysymys ihastumisesta tai vihastumisesta.  angel

Se "hmm-hm" on pitkäaikaisten ystävyyssuhteiden ja laajan ystäväpiirin hallinan salaisuus.  Grin 2funny
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #11608 : 29.04.2010 16:07:56 »

Huhhuh.. Kaksi yövuoroa takana.

Aatelkaa, mä selvisin viime yöstä...

Käytin hei yön aikana 14 ampullia kahta eri huumelääkettä,  Grin ja aina kun ottaa huumelääkkeen se pitää kirjata huumekirjaan ja sit potilaan papereihin, ja joka kertaa laskee paljon on otettu ja paljon jäi, että täsmääkö..
Siihen menee ihan sikana aikaa.

Mun vastuulla siis 18 potilasta. Yön saldo; yksi sairaan sekava delirium-potilas, yksi koko yön itkenyt leikkaussalista tullut kivulias potilas ja yksi paha hengenahdistus+jonkin asteinen sydäntapahtuma...
Siinä oli ihan riittävästi töitä.. En ihan tykkää vielä tästä vastuun määrästä, mikä on kun vastaan ainoona sairaanhoitajana molemmista käytävistä yön ajan. Meitä on siis aina kolme valvomassa. Tänä yönä siis minä ja kaksi lähihoitajaa. Onneksi on osasto kuitenkin aika väljästi täytettynä nyt, muistaakseni meillä on 34 vuodepaikkaa ja yleensä osasto on täysi. Nyt vaan sattu oleen näissä vähissä monta huonokuntoista.. Tai no... Melkein aina on........

Nyt on ansaitut vapaat!!!!!!!!

Nautin <3
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #11609 : 29.04.2010 17:33:06 »

Mulla se on ollut ongelma, että olen luottanut alusta lähtien ihmisiin ja ollut avoin, eli liiankin avoin..Sitten tulee niitä pettymyksiä..Ja kun en hirveesti jaksa sitä small talkia ja tiettyä roolin vetämistä niin ehkä siitä johtuu nuo ongelmat..Yliopiston ekoina vuosina olin vielä avoin, sosiaalinen ja iloinen mutta nyt mulla on tullut se sulkeutumisvaihe nuiden tapahtumien jälkeen..Nautin lähinnä yksin olosta ja teennäinen seura rassaa suunnattomasti..Muutama hyvä tuttu tuolta on onneksi jäänyt käteen ja yksi ystävä Smiley Ja mun vanha kaveriporukka, jossa on 7 ihan täysin erilaista ihmistä, on siltikin ihan eri maata kuin nuo yo-hemmot..Sen kehityksen huomaan, että ennen, nuorempana olisin voinut mennä nuihin sosiaalisiin peleihin mukaan, myös loukkaamaan ihmisiä, noustakseni korkeammalle tietyssä "hierarkiassa" mutta nykypäivänä koen sen lähinnä naurettavaksi ja aikaa vieväksi hommaksi, johon en tietoisesti lähtisi..Se tietenkin pistää sitten silmään, että monet sitä vielä jaksavat harjoittaa :Smiley Ja Ratkaisu sanoi hyvin, että paras mitä voi tehdä itselleen on päästää irti nuista katkeruuksista ja ihmisistä..Sekin vie kuitenkin tietyn ajan, monista jutuista olen päässyt mutta tuo asia on vielä liian tuoreessa muistissa ja jotkut tekee siitä vaikean asian tekstiviesteineen ja s-posteineen Grin
tallennettu
Sivuja: 1 ... 772 773 [774] 775 776 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: