Sivuja: 1 ... 768 769 [770] 771 772 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5592212 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #11535 : 27.04.2010 10:13:47 »

Tigrikselle onnea haastatteluun ja Annaelenille onnea tenttiin!
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #11536 : 27.04.2010 10:47:34 »

Onnea haastatteluun ja tenttiin! smitten





tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #11537 : 27.04.2010 15:35:27 »

Kiitos samoin, kiitos!  Wink

Haastattelu ohi..
HUHHUH.. Sitten jännitetään pari viikkoa, että saa tietää ketä tulee valituksi...

En tiedä, menin varmaan siitä haastattelusta niin sekasin, että ostin äsken hetken mielijohteesta kirkkaan pinkin peruukin..... Se hohtaa niin ku se ois radioaktiivinen  coolsmiley

Skorpu saa halvauksen kun se tulee kotiin... Muija on taas pimahtanu  2funny
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #11538 : 27.04.2010 15:52:59 »

Tarve avautua.

Miten paljon facebook herättää mussa puhdasta raivoa.

En tiedä miksi ihmisillä on tarve jakaa jokikiselle elämänsä tärkeimmät ja vähiten tärkeimmät asiat.

En tiedä miksi, mutta mä en tosiaankaan esim. laittais lapseni kuvia jatkuvalla syötöllä nettiin.
Mun mielestä se on niitä kohtaan väärin.



Tai tilittäis parisuhdeongelmista...

Tai kertois asioista, joita en vois jutella face to face niiden mun liki 200 facebook "kaverin" kanssa. Jäljelle jää siis aika vähän kerrottavaa.

Mua ihan hirvittää miten avoimesti ihmiset kertoo siellä jutuista..

Se on kaikkea muuta kuin fiksua.

Mä oon varma että facebookkiin liittyy jotain kieroa, meidän tietoja tutkitaan ja käytetään hyväksi.

Sitä paitsi, mulla on ihan oikeakin elämä ja tapaan ihmisiä muuallakin kun netissä.

Ja sori, jos loukkasin jotain näillä omilla mielipiteilläni.  Smiley

Kyllä mä sieltä vielä lähden...
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #11539 : 27.04.2010 16:12:00 »

Tervehdys tupaan.

Kiva, että Annaelenin tentti on mennyt putkeen ja Tiigriksellä on nyt pinkki peruukki.  Cheesy Hahaa, mä haluan kanssa jonkun tollaisen kreisin.

Oon jotenkin ihan leipääntynyt kaikkeen, ja sen takia TAI siitä huolimatta, yrittänyt julkkismiehistä kelata, että kutka jotka ne on sellaisia jotka nappaa:

Paul Stanley, vokalisti tolla videolla.
http://www.youtube.com/watch?v=pF0E0vXbuhU&feature=related

http://blog.reelloop.com/wp-content/uploads/2009/08/rl_karlurban.jpg

ja Karl Urban tuolla.

On ne hullulla halvat huvit. Tälle kuolaamiselle oli jokin oma ketjuni, mutten löytänyt sitä.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11540 : 27.04.2010 16:41:10 »



Elwyn hoi. katoppas ketkä ja missä! ensi perjantaina.


http://www.myspace.com/gpfinland


mun ongelma: kuukausibudjetti on jo tehty eikä ole enää kolmea kymppiä ylimääräistä!!!


hvtn hvtn stnn stn vtu!!!!!!!!!!




GRAAAAAH.  tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff


ei ole ees matkasta kiinni!



mulle saa lähettää kaikenlaista rahaa houkuttelevaa energiahoitoa!


kaivan sen kolme kymppiä vaikka hautuumaalta prkl. Cry
tallennettu

Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #11541 : 27.04.2010 16:45:59 »

Tarve avautua.

Miten paljon facebook herättää mussa puhdasta raivoa.

En tiedä miksi ihmisillä on tarve jakaa jokikiselle elämänsä tärkeimmät ja vähiten tärkeimmät asiat.

En tiedä miksi, mutta mä en tosiaankaan esim. laittais lapseni kuvia jatkuvalla syötöllä nettiin.
Mun mielestä se on niitä kohtaan väärin.



Tai tilittäis parisuhdeongelmista...

Tai kertois asioista, joita en vois jutella face to face niiden mun liki 200 facebook "kaverin" kanssa. Jäljelle jää siis aika vähän kerrottavaa.

Mua ihan hirvittää miten avoimesti ihmiset kertoo siellä jutuista..

Se on kaikkea muuta kuin fiksua.

Mä oon varma että facebookkiin liittyy jotain kieroa, meidän tietoja tutkitaan ja käytetään hyväksi.

Sitä paitsi, mulla on ihan oikeakin elämä ja tapaan ihmisiä muuallakin kun netissä.

Ja sori, jos loukkasin jotain näillä omilla mielipiteilläni.  Smiley

Kyllä mä sieltä vielä lähden...

Minä en loukkaantunut, muuten vain kommentoin:
Mielestäni esim. täällä foorumilla on vähintään yhtä "välitöntä kertoilua, ellei enemmän  Wink kuin on siellä FB'ssä  :Smiley
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #11542 : 27.04.2010 16:56:32 »

fb on siisti, siellä ei ole lähes ollenkaan tappelua, ja paljon isompi valikoima ihmisiä kuin millään palstalla. astro on paljastelupalsta no 1. kaikessa on vaaransa, esim verkkopankissa.  coolsmiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11543 : 27.04.2010 16:57:50 »

En tykkää facebookista ja olen siellä vaan tosi harvoin. mutta en vaan muuten vaan tykkää siitä.


minä olen miettinyt tuohon aiheeseen liittyen sitä itseni kohdalla, että ketä minun pitää niinkuin pelätä?

kuka on se, joka arkistoi juttujani, arvioi niitä, tulee tekemään joskus jonkun tuomion?


olen 'mokaillut' niin paljon netissä, kun en alukse edes ymmärtänyt netin luonnetta, en kasvanut nettiin niin kuin minua 10 vuotta nuoremmat.


itseni kohdalla olen ajatellut niin että 'entä sitten'. ei ole mitään tuomioistuinta, jossa minut vedetään syytteeseen siitä että olen ollut ihminen, välillä kompastellut, välillä tehnyt typeryyksiä, ollut vaikka mitä mieltä....


oma avoimuuteni on tietoinen valinta, ja otan siitä kaiken vastuun, olen aikuinen.


siis, en provosoitunut tigriksen kirjoituksesta henkilökohtaiseen puolustukseen, koska siinä kirjoituksessa ei ollut mitään minua uhkaavaa.


minä nyt vaan olen ihminen, jolle ei ole paljon tabuja.


mutta lapsieni kuvia en laittaisi kysymättä nettiin, ja pyrin olemaan puhumatta henkilökohtaisia toisien ihmisten yksityisasioita parhaani mukaan. huom: siis tähän pyrin. kysymys on vahingosta ja huolimattomuusvirheestä muuten.


kaikista itsestäni krtomista asioista otan itse vastuun. olen vaan tälläinen joka ei häpeä elämää.
« Viimeksi muokattu: 27.04.2010 17:01:05 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11544 : 27.04.2010 16:59:32 »



lisäys: siis jos jossain on sellainen 'ihmisyyspoliisi', joka valvoo elämääni tämän palstan tai jonkun muun kautta, niin olisi mielenkiintoista tavata hänet.


elämää se vaan on. nykyaika on sähköisten viestimien ja internetin aikaa.
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #11545 : 27.04.2010 17:00:16 »

itselle sopii paljon paremmin se, että jutut on napakoita, ei tarvitse puhua astrologiasta eikä edes henkisyydestä, tapaa uusia ihmisiä koska valikoima on iso. jos siis joku kommunikointiväline on, niitä oli kai muitakin..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11546 : 27.04.2010 17:05:35 »

jep.


vielä yksi kysymys toisin päin:


kun pelätään että mitäs tapahtuu, kun puhun avoimesti netissä tai laitan sinne kuvia, niin on hyvä testata tätä ajatusmallia toisin päin.


Kuka teistä tunnustaa olevansa sellainen kyylä, joka vahtii tuntemattomia netissä, kirjoittaa muistiin heidän sanojaan, suunnittelee tekevänsä heistä 'paljastuksia' tai vaikeuttavansa heidän elämäänsä näillä tiedoilla jotenkin.



?



vaikka en paljoa häpeä, niin jos olisin itse sellainen raukka, niin kyllä hävettäisi jo se että niin alas on vajonnut että pitää vaan kyylätä toisia ja yrittää kiusata heitä..... crazy2


vai tämäkö se on joka pelottaa? kun siellä ruudun toisella puolellakin on vaan ihmisiä.


Suomessa jotenkin nykyään pelätään 'tuntemattomia ihmisiä', tätä lietsotaan jutuilla kaikista 'pedofiileistä' ja muista, ja sitten todellisuudessa sellaisia sillä tavoin sairaita yksilöitä on vaan hyvin harvoja.


loput on kuin 'ketä tahansa'...kuin itse....
« Viimeksi muokattu: 27.04.2010 17:10:24 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11547 : 27.04.2010 17:49:55 »

Jep...sitä juuri mietin, että vaikka näivetyn ilman Luontoa ja varsinkin silloin kun ei ole rahaa/autoa päästä välillä pois betonilaatikkolasta, niin sen takia mielellään asun täällä, että on keikkoja. Kun tää rakas kotosuomi on sen verran lahden takana, että muualla maassa niitä keikkoja on VIELÄ harvemmin....vaikkei euroopan mittakaavalla Hell-Sink-I 'kaan ole mikään suurin keikkamesta.


ehkä suomimetallin maailmanvalloitus on hieman lisännyt Helsingin nimeä keikkapaikkana maailmalla...


Saa nähdä, siunaako Musta Fortuna minua, ja saanko euroset kokoon. täti lähtisi kyllä kääntymään paikan päällä. kyseessä on sellainen nuorison areena, että varmaan teinisynkiöitä täynnä se mesta....


kattoo kuinka tädin käy.


Viimeinen lauseesi jäi askarruttamaan Smiley Cool
tallennettu

Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #11548 : 27.04.2010 20:43:10 »

oon koko päivän pyäriny osuuskuntani ympärillä. ensin neuvojalla toistamiseen, kapulakiältä ja kauhee ylikeskittyminen että osaan 3 muulle jakaa asiat oikein.
kotio ku tulin ni LTS:ää ja starttiraha-anomusta. puuuuuuuuuuuhhhhhhhhhh. eio valkosen miähen hommaa montaa tuntia miättiä.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Asterix
Vieras
« Vastaus #11549 : 27.04.2010 21:00:28 »

Tarve avautua.

Miten paljon facebook herättää mussa puhdasta raivoa.

En tiedä miksi ihmisillä on tarve jakaa jokikiselle elämänsä tärkeimmät ja vähiten tärkeimmät asiat.

En tiedä miksi, mutta mä en tosiaankaan esim. laittais lapseni kuvia jatkuvalla syötöllä nettiin.
Mun mielestä se on niitä kohtaan väärin.



Tai tilittäis parisuhdeongelmista...

Tai kertois asioista, joita en vois jutella face to face niiden mun liki 200 facebook "kaverin" kanssa. Jäljelle jää siis aika vähän kerrottavaa.

Mua ihan hirvittää miten avoimesti ihmiset kertoo siellä jutuista..

Se on kaikkea muuta kuin fiksua.

Mä oon varma että facebookkiin liittyy jotain kieroa, meidän tietoja tutkitaan ja käytetään hyväksi.

Sitä paitsi, mulla on ihan oikeakin elämä ja tapaan ihmisiä muuallakin kun netissä.

Ja sori, jos loukkasin jotain näillä omilla mielipiteilläni.  Smiley

Kyllä mä sieltä vielä lähden...

Minä en loukkaantunut, muuten vain kommentoin:
Mielestäni esim. täällä foorumilla on vähintään yhtä "välitöntä kertoilua, ellei enemmän  Wink kuin on siellä FB'ssä  :Smiley

Samaa mieltä Ippuskan kanssa.
Mä välttelin FB:ia pitkään ja sitten väänsin sen profiilin sinne joku puoli vuotta sitten
kavereiden ja työyhteisön painostuksesta.

Mä olen alusta asti pitänyt linjan, että valitsen ystävikseni sellaisia ihmisiä,
jotka tunnen oikeastikin ja ovat ystäväviäni realielämässäkin.

Esim. mua ei voi löytää~pyytää ystäväkseen, ellen itse hae sua tai meillä ei ole yhteistä ystävää,
eli sun täytyy jollain tavoin tuntea mut.

Mutta sekään ei vielä riitä. Mä en hyväksy ystäväkseni esim. entisiä koulukavereita
tai esim. Astrolaisia, vaikka siinä joukossa on muutamia erittäin hyviä ystäviä.
Syy on yksinkertaisesti se, että heillä on omissa kavereissaan kontakteja,
joita mä en halua omaan yksityiseen elämääni.

Toisekseen, Astro on jo yksi sosiaalinen media ja mä tykkään kirjoittaa ajatuksiani
erilaisista asioista ja selväähän se, että mun ajatuksista ei kaikki täällä tykkää
ja niistä nousee aina joku valtava kohu, kun nyt päästelin ne ajatukseni ilmoille.

Miksi mä haluaisin samaa vääntöä toiseen sosiaaliseen mediaan, joka palvelee mulle
aivan toisenlaisia tarpeita ja asioita kuin Astro?

Kolmas asia on se, että mä en ole niin paljon tekemisissä suomalaisten kanssa enään
-luonnollisesti- ja Astro on ainoa sosiaalinen media, jonka kautta olen vuorovaikutuksessa
suomalaisten kanssa ja rehellisesti sanottuna, Astron kautta mä olen saanut noita
jo mainittuja elämääni kyylääviä tyyppejä pyrkimään jollain tavoin mun yksityiselämään
harrastamaan jotain "pikku kivaa" elämänsä täytteeksi jo ilman, että esiinnyn edes omalla
nimelläni täällä.

Se on jo tarpeeksi pelottavaa ilman, että avaisin esim. FB:n kautta niille ovet
omaan yksityiselämääni helpommin ja se käy sillä, että hyväksyy vain yhden
Astrolaisen sinne kaverikseen, jonka kautta se ikävämpi aines pääsee
helpommin jäljillesi joko nimelläsi tai sitten jonkun työkaverin tms. kautta,
joka on omassa listassasi.

Suomalaiset, kun tarpeeksi vihaa sua, niin niiden mielikuvitus ja sisu on rajatonta
ja niistä saa vainoaja-kyylän todella moneksi vuodeksikin.
Syynä varmasti pitkät talvet, jolloin tekemistä ei ole kovin paljon
ja toinebn syy on varmasti suomalaisen sosiaalielämän rakenne joka perustuu pelkästään
sähköisen median käyttöön, oli se sitten mesettäminen, takstailu, puhelimessa roikkuminen
tai FB, koska suomalsiet ei harrasta niin paljoa kasvotusten olemista ja puhumista ystäviensä kanssa.


Tämän puolen vuoden aikana mulla on ollut vain kahdesta tyypistä ongelmaa.
Molemmat suomalaisia miehiä, joiden kanssa työskentelin Suomessa asuessani
ja olivat tuolloin hyviäkin kavereita.

Toinen on MTV3:n entinen toimittaja, nykyään politiikassa mukana,
joka alkoi kirjoitella loukkauksia sen jälkeen,
kun tajusi urakehitykseni ja sen, että olen aika onnellinen täällä Wienissä
ja ne loukkaukset liittyi nykyiseen varallisuustilanteeseeni, tiettyihin ystäviini
FB;ssa, joiden sukunimi sattuu olemaan von jotain tai tulevan kuuluisasta suvusta
tai on muuten tunnettu henkilö.

Blokkasin koko tyypin pois, koska ne kirjoitukset oli todella törkeitä
ja lähenteli sytemaattista häirintää.
Kunnianloukkausjuttu ja häirintäsyyte Suomen poliisille olisi aukaissut
jonkinmoisen mediamylläkän ja mä olisin sen taatusti hävinnyt, koska suomalaisittain
nimeni on vääränlainen ja mä olen statuksessa "paskamainen isänmaan petturi ulkomaalainen"
ja "veropakolainen", joka kuvittelee Wienistä käsin sanelevansa oikeuksiaan pitkän
linjan arvostettua toimittajaa kohtaan, joka on siirtynyt politiikan pariin ja sentään
tekee hyvää työtä.
Niin kuin nyt tiedätte, miten asiat oikeasti menee. Helpompi blokata tyyppi posi kokonaan.

Toinen tyyppi on sukuyrityksensä päämies tällä hetkellä ja sen mä olen blokannut
niin että se ei voi kirjoitella tai kommentoida seinälleni mitään.
Syy on se, että se on erittäin mukava suomalainen herrasmies kyllä yksityisesti, mutta taas,
jos von joku tai kuuluisamman nimen tai statuksen omaava tyyppi kirjoittaa seinälleni
jotain loistavaa työmatkaa/päivää/illallista tai nähdään illalla siellä tai täällä tai
tervetuloa partyihin/avajaisiin tms. tai vain vitsailee jotain,
niin tämä herra heittää sinne loukkauksia perään.

Molempien herrojen kanssa mulla ei ole koskaan ollut minkään valtakunnan kärhämää,
vaikka mä olen tuon toimittajan tuntenut 16 vuotta kohta ja tuon jälkimmäisen 10 vuotta,
kunnes nyt sitten FB:ssa.

Mulla on tasan 7 suomalaista kaveria FB:ssa ja tarvetta sen lukumäärän lisäämiseksi ei ole
tällä hetkellä.  Mä saan jo niin paljon turskaa sisään suomalaisilta, täysin tuntemattomilta
ihmisiltä, jos vain erehdyn kommentoimaan jonkun heidän kirjoitustaan tyyliin,
"hyvin sanottu, olen miettinyt samaa" ja heti siellä on perässä tilitystä,
että Wienistäkö ihan olet kykenevä kommentoimaan asiaa ja tuolla nimellä..?

Suomalaiset lietsoo ja ilmaisee turhautumista ja vihaansa jostain syystä
sosiaalisessa mediassa ja kännykän kautta vaikka tuntemattomille,
mutta ei koskaan silmästä silmään.
Mä luulen, että se on suomalaisen sosiaalisen kanssakäymisen
rakenteessa, että siinä kanssakäymisessä pitää olla tietokone tai kännykkä välissä,
vai mitä ajattelette? Huh
tallennettu
Sivuja: 1 ... 768 769 [770] 771 772 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: