Sivuja: 1 ... 766 767 [768] 769 770 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5609153 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #11505 : 22.04.2010 12:42:57 »

Mä taasen samaistun jollain tapaa kaloihin ja oinaisiin, vaikka itsellä ei kalaa yhtään ja oinasta vaan venuksessa.. On mulla kyllä sitten neptunus ykköshuoneessa ja se tekee sieltä paljon kuvioita..

Tosin musta tuntuu että samaistun muutenkin vähän kaikkiin ja kaikkeen ja oon totaalisesti kadottanut minuuteni.. Jota ei ole kyllä ikinä löytynytkään..

Sitä vaan on ja elää ja menee virran mukana, mutta silti sanovat kummalliseksi vaikka luulen olevani niin samanlainen.. Ehkä se on muuntuvien merkkien ja oppositioiden painotus... Eilen oli hassu päivä, olin vaan ja tuijotin ja kuuntelin. Käytiin ravintolassa syömässä ja skorppari puhui koko ajan.. Mentiin anttilaan ostamaan pinkki muovinen salaattikulho ja turkoosi kauha <3 ja skorppari puhui koko ajan.. Mä en osannut eilen puhuu.. Mutta tänään aion huutaa jääkiekkopelissä  Smiley lujaa.. Ja taputtaa.. lujaa.. Ei siksi että suhtautuisin intohimoisesti jääkiekkoon, mutta on hauska leikkiä että suhtautuisin.. Wink

Ei sitä omaa persoonaakaan enää jaksa miettiä, koska se nyt vaan on jotain,
mitä ei koskaan pysty määrittämään, joten miksi helkatissa sitä niin paljon enää vatvoisi.  Smiley

Nyt vaan jännitetään että mitä mun masussa tapahtuu, ja joks siellä jotain on niin voin alkaa pähkäilemään minkälainen persoona siitä tulee.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #11506 : 22.04.2010 13:09:00 »

nyt täällä on taas hieman kivempaa kevyempää keskustelua.

heh, ostin 2.5 eurolla dvd:n ja oli 4 leffaa siinä. johtuikohan hinnasta että 3/4 oli huonoja.  coolsmiley se joka oli hyvä, kertoi suhteesta yli roturajojen. huomenna movie making club.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11507 : 22.04.2010 13:23:58 »

Se on varmaan Tiigris sulla se  neptunus ykkösessä joka antaa kalat-vaikutusta.


mulla on  venus  oinas ja Antivertex, sekä Ceres, niin oinas on tulimerkeistä kaikken läheisin ja oinas naiset ihana seuraa...miehiä en tunne.

Mun miehellä  neptunus MC....ja hän on kyllä psykedeelisen musiikin ystävä ja näyttää hipiltä, ja häneen heitetään heti kaikki 'huumekauppias' ennakkoluulot, vaikka kyseessä on niin raitis tyyppi kuin voi olla (siis juo joskus mutta se ei ole riippuvuus), ja tupakkaakaan ei ole edes ikinä maistanut. :Smiley joskus ne ennakkoluulot on vaan käytännössä hyvin rasittavia....kun heti mielikuvituksessa syytetään jostain mitä ei ole tehnyt buck2 crazy2


Neptunus keskitaivaalla näkyy hänessä mielikuvituksena, musiikkina ja kiinnostuksena shamanismiin.


minä laittaisien neptunuksen liittymään shamanismiin. ja elokuviin ehdottomasti.


muta kai täällä oli joku Neppari ketju...


Mulla on neppari 8 huoneessa, ja astrodienst sanoo, että 'olisi hyvä jos joku toinen, luotettava henkilö hoitaisi raha-asiasi'.... crazy2


se on vähän sinne päin että totta. :Smiley

unelma-elämässäni minä tosiaan eläisin niin, ettei minun tarvitsisi ajatella rahaa yhtään. ei sitä tarvitsisi paljoa edes olla kunhan joku muu hoitaisi sen ja sitä ei olisi mulle ikäänkuin olemassa Grin

raha on rasite buck2



Vatsan asukista, ihan jännitys Tigriksellä Smiley minä ajattelen asiaa joka päivä, mutta ajateltiin että ensin valmistun...joten voisi ehkä ensi vuoden puolella kokeilla 'tärppääkö'..



siitä olen varman, ettei kukaan tänne sattumalta synny. :Smiley



....harmittaa tää heräämisaika puoli 2 iltapäivällä. no ehkäpä alan seuraavaksi valmistautumaan esseen kirjoittamiseen. kun en vaan enää muista edes sitä, millainen on essee muodoltaan, kun varmaan viimeksi joutunut sellaisen kirjoittamaan lukiossa. Undecided

« Viimeksi muokattu: 22.04.2010 13:52:55 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #11508 : 22.04.2010 13:52:36 »

Niin se tosiaan on jännittävää...

Itsekin tykkään nimenomaan oinas-naisista.. Ne herättää mussa samanlaista tulta kun niissä itsessä on... Kaksosen leikkisä ja mielikuvituksekas luonne kaipaa tulta seurakseen... Smiley Koska tuli auttaa toteuttamaan ne ideat... Sen takia järjettömimmät ja hienoimmat ideat toteutetaan aina jellonien ja oinaiden kanssa  Cool


tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11509 : 22.04.2010 14:00:03 »


oinas naiset on kyllä ihania joo, heissä on sitä jotain. sanat joka mulle tulee mieleen on innostava, vapauttava ja virkistävä.  


mulla yksi ystävä joka on aivan ihan, on  aurinko kuu (uusi kuu) oinas ja  askendentti kalat


tosi jännä yhdistelmä ihan ensimmäistä ja ihan viimeistä merkkiä Smiley



...hmm....leijona-naisia en tunne.....kai se mulla on, että hulluimmat ideat toteutetaan itse...



tai sitten  vesimies kanssa...kai minä oon loppujen lopuksi niin yksinäinen ja erakkomainen tekijä...



mutta sosiaalisuus on kyllä tärkeää ja mahtavaa, silloin tällöin. kaikkein kotoisin olo tulee hevarien seurassa Grin
tallennettu

tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11510 : 22.04.2010 15:49:33 »



...ja minä yritän kovasti muistella eri lähteiden avulla mikä on essee, ja sen jälkeen pitäisi keksiä aihe. se saa liittyä mihin tahansa omassa ammattialassa kun kyseessä on äikän kurssi.


kaipa siitä on sitten hyötyä lopputyön kirjoittamisessa, kun muistelen taas nämä virallisen kirjoittamisen muodot...kun saa yhden esseen pukattua, niin sitten niitä voi taas tehtailla tarvittaessa Undecided


joskus mietin, että minkä aurinkomerkkisen lapsen haluaisin, jos voisin valita.


siinä pohdinnassa en ikinä pääse mihinkään että 'tämä on ykkönen'....tervetullut on siis minkä 'merkkinen' vaan.


ehkä mielellään ei  vesimies tai  kalat....koska olisi kiva saada vaihtelua perheeseen.


kaurispoika olisi tietenkin kiva Grin eräs ihminen näki unen, että tulen saamaan  skorpioni tytön. se olisi kyllä hyvä juttu kanssa.



toisaalta joku kesän lapsi,  kaksoset tai  rapu voisi olla ihana. tai  leijona, se olisi todella jotain uutta minulle.....
tallennettu

tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11511 : 22.04.2010 16:19:15 »

Jaoin esseen alaotsikoilla osiin joissa kussakin osassa käsittelin jotain asiaa mikä liittyy pääotsikon aihepiiriin. Eka luku/kappale on usein johdatus asiaan jossa voidaan käsitellä se mitä ajattelit esseessä pohtia. Esseessä on erityisen plussaa kaikki omat perustellut mielipiteet& pohdinnat.

Loppuun voi/pitää laittaa sitten lähdeluettelo kaikesta siitä mitä käytit esseen koostamiseen.

Tenteissä noita joutui kirjoittelemaan kymmenittäin, ja joissain aineissa (ah, sosiaalitieteet..) käytin apuna mm. käsitekarttoja jotka piirtelin ensin jotta sain aiheesta kokonaiskuvan.

Kiitosta E smitten

jos on jotain mitä minun pitäisi oppia ja mikä helpottaisi kaikkea työskentelyäni ja elämääkin, olisi tuollainen suunnittelu ja etukäteinen 'rakenteen luominen'.....se helpottaa suuresti, mutta se ei tuu mulle luonnostaan. mutta onneksi ihminen on luotu oppimaan...



kun on jokin rakenne luotu, niin voi päästää luovuuden valloilleen.


...joo, sainkin sen käsityksen että essee on yliopistomaailmassa sellainen hyvin yleinen 'työkalu'...AMK'ssakin tarjotaan joskus vaihtoehdoksi tentille esseen kirjoitus, ja varsinkin silloin kun on yliopisto-tyyppi vierailevana opettajana.


se on kyllä kiva että vaihtoa eri koulumuotojen kanssa tapahtuu. Smiley


yhden yliopistohemmon vetämä elokuvan historia on meneillään, ja tosi mielenkiintoinen, mutta sanonpa vaan, että kun 6 tuntiakin kuuntelee luennointia jota tietysti havainnollistetaan videopätkillä ja kuvilla, mutta siis, jos kuuntelee pitkään puhetta joka sisältää paljon tiivistä asiaa, niin sitä on sellaoisen päivän jälkeen ihan nääntynyt Grin
« Viimeksi muokattu: 22.04.2010 16:20:56 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

Ave^^
Vieras
« Vastaus #11512 : 22.04.2010 21:37:22 »

Laskin juuri että mulla on 11 paria kenkiä.  Cheesy
Eikä ne kaikki mahdu edes tonne kaappiin, on eteinen täynnä niinkuin täällä asuisi enemmänkin ihmisiä kuin vain 1...  Grin
Mutta kun ne on vaan niin ihania..  smitten  Grin
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #11513 : 22.04.2010 21:41:31 »

Hih, tänään tullut oltua suht sporttinen. Jo pelkkää hyötyliikuntaa noin 13 kilsaa kävelyä ja sitten vielä kunnon hikireenit =) Kyllä tekee vaan pirun hyvää vähän hikoilla tuota stressiä ulos. Tosin päänsärky iski jälleen, mutta ei tuo haittaa, kun saa huomenna oman rakkaan kainaloon.  smitten
Tämä yö menee varmaan siivotessa tätä kauheaa kämppää ja ajattelin vähän järjestystäkin vaihtaa.

tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #11514 : 22.04.2010 22:17:28 »

YES Afro Afro Afro
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Asterix
Vieras
« Vastaus #11515 : 22.04.2010 22:36:14 »

Kylmähän täällä on kuin mikä, vaikka aurinko hiukan paistaakin.  crazy2
Lauantaista eteenpäin on luvattu yli + 20 astetta, joten parisen viikkoa on mennyt
niin p*skassa takatalvisäässä, ettei edes todellista!
Porukka alkaa olla väsynyttä, kun tuo talvikin oli epätavallisen pitkä,
ettei jaksaisi palella koko ajan. buck2

No jos tuosta lauantaista lähtien saataisiin nauttia normaalista keväästä kohti kesää..? crazy2
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #11516 : 23.04.2010 08:12:58 »

Huomenta  smitten
Eilen satoi jalkarätin kokoisia räntäpaakkuja taivaalta ja tänään ois tiedossa pihatouhuja  Shocked
Kuinkahan märkää siellä on... joku jalkapallokin on suht metkaa sohjon keskellä  Grin
Onneks on releet sen mukaiset... ostin eilen ihka uuden veden ja tuulen kestävän ulkoilu setin  Wink
Lenkkarit samaa sorttia, mutta vanhat  Wink

Vaatteet on sitten ihania nykyään  smitten

Heissan... tää hilpaisee   Cheesy
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #11517 : 23.04.2010 19:12:33 »

Mie olen alkanut miettimään, että olisiko oikea alani sittenkin eläinlääkäri, eikä ihmislääkäri? crazy2

Eläinten kanssa olen enemmän tunteella mukana ja tänä aamuna ripsahti parit itkut,
kun oli niin surulliset tarinat. Cry Ihmisten kanssa ei ole ollenkaan sama.

Olen ollut tämän päivän tuttavan eläinklinikalla ja sain hiukan avustaa muutamassa
pienessä operaatiossa. Lähinnä nyt eläinten rauhoittamisessa, työvälineiden desinfioinnissa
ja jakamisissa, nukutuksesta ja rauhoituksesta virkoavien eläinten hoidossa ja siirtelyssä jne.
mutta oli mielenkiintoista tutkia, siis katsoa eri kudosnäytteitä mikroskoopilla
ja saada tietoa, mitä eläinlääkärin hommat pitää sisällään ja katsoa ja seurata sitä työskentelyä. Smiley
tallennettu
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #11518 : 23.04.2010 19:20:32 »

^Ei varmaan mikään tyhmä ajatus ollenkaan Smiley Mä olen koko ikäni ollut todella eläinrakas ja pienestä pitäen elämääni on kuulunut jonkinlainen eläin harrastus tai kai se on aika nopeasti ollut elämäntapa. Haaveilin pitkään eläinlääkärin ammatista, mutta tajusin jossain vaiheessa kuinka paljon eläinlääkäri joutuu olemaan tekemisissä niiden eläinten omistajien kanssa... Lääkärin ammatista en ole koskaan haaveillut, ihan liian ihmisläheistä mulle..

Mutta eläinlääkärin työ on varmastin todella palkitsevaa. Eläimet ovat ihania siinä, että ne ei murehdi, vaan jos tällä hetkellä on hyvä meininki niin sehän riittää smitten
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Asterix
Vieras
« Vastaus #11519 : 23.04.2010 19:44:42 »

Mä sain mun ensimmäisen koiran, kun olin n. vuoden ikäinen.
Se hommattiin lähinnä mulle lapsenvahdiksi, kun tälläinen ehtivä ja vilkas  kaksoset -lapsi olin. Grin

Samainen koira pelasti mut hukkumiselta ollessani 4 vuotias,
haukkui siinä joen reunalla kiinnittäen muiden ihmisten huomion
ja yrittäen hakea kovasti setääni haukkuen ja liikehtien niin, että seuraa
ja kun sai setäni liikkeelle, niin se juoksi edellä ja hyppäsi itse sinne jokeen
ja repi mua vaatteista ylös, kunnes setäni tuli paikalle ja nosti pintaan.

Toisen kerran se "pelasti" mut 5 vuotiaana, kun olin leikkimässä
hiekkalaatikolla sen kanssa ja en ollut huomannut, että meidän pihaan oli tullut
joku juoppo, joka oli hiipimässä taakseni ja se hyppäsi sen kurkkuun kiinni
ja sitten tuli mun vanhemmat hätiin jo.

Mulla oli tapana nukahtaa kesken leikkieni ja olin siten aina hukassa vanhemmiltani
-yksin koirani kanssa kun viihdyin niin paljon- niin mun koira osasi käydä pyytämässä
mun vanhempia tai setää hakemaan mut sieltä, minne olin nukahtanut.

Tuo koira nukkui samassa sängyssä kanssani äitini kiusaksi, mutta eipä tullut allergioita. Grin 2funny
tallennettu
Sivuja: 1 ... 766 767 [768] 769 770 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: