Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Näin saat rahan kiertämään ja palaamaan luoksesi  (Luettu 43319 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sidrika
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 310


Profiili
« Vastaus #45 : 09.05.2010 16:37:31 »

Todella, minullakin on muutama kymppitonni velkaa eikä tällä hetkellä juurikaan tuloja. 14 500 € veloista pois on suurta.

Harjoittelen ja harrastan kovasti näitä epäsovinnaisia keinoja rahan saamiseksi koska säännöllisiä tuloja ei ole. Viime viikolla tuli tonnin verran yllätysrahaa. Muutama kuukausi sitten tuli neljä tonnia extraa kertaheitolla. Näitä olen todennut tehokkaiksi:

Kiitollisuuslista/päiväkirja. Mitä enemmän kiittää sitä enemmän saa. Toimii aina, ja lisäksi kiitollisuudesta tulee hyvä mieli ja korkea energiataso.

Antaminen. Kun tarvitsen jotain, esimerkiksi rahaa, niin annan aktiivisesti jotain pois, maksan niin sanotusti eteenpäin. Mieluiten annan salaa tai ventovieraille, jotka eivät odota minulta mitään, esimerkiksi piilottamalla viiden euron setelin bussin penkkien väliin ja toivomalla että sen löytäjä tulee onnelliseksi. Tai lahjoitan summan hyväntekeväisyysjärjestön kautta. Jos joku pummaa euron pysäkillä niin annan kaksi. Tämä on hauskaa ja saan lähes aina paljon suuremman vastalahjan maailmankaikkeudelta.

Rahan arvostaminen. Raha on energiaa, jolla voi saada ja tehdä paljon hyvää. Yritän oppia pois siitä yleisestä harhasta, että raha olisi jotenkin likaista ja että rahan tavoittelu olisi negatiivista. Se on vain negatiivista, jos raha on ainoa asia jota ihminen tavoittelee tai arvostaa. Käytän affirmaatiota "Rakastan rahaa" ja ihan viime aikoina olen ruvennut toistamaan mielessäni että "rakastan rahaa ja raha rakastaa minua". Se ohjaa jotenkin tekemään viisaampia valintoja rahan hankkimisen ja rahan käytön suhteen, ja sitä tekee myös sitriiniriipus kaulassa.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #46 : 09.05.2010 17:36:32 »

Onpa mahtava idea tuo rahan jakaminen eteenpäin noilla tavoilla! Täytyy ryhtyä hyödyntämään sitä! Olisi tosiaan rahalle tarvetta Cheesy
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #47 : 09.05.2010 17:55:21 »

Mulla on käynyt tässä viime aikoina tosi hyvä tsäkä. Olen saanut tehdä aivan hurjan kivoja töitä ja saanut niistä kivaa palkkaa ja antanut sen rahan virrata eteenpäin mulle mieluisiin kohteisiin.
Todellakin:

Raha on

liikkuvaa
energiaa.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
 
Siirry: