Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Näin saat rahan kiertämään ja palaamaan luoksesi  (Luettu 43869 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« : 29.02.2008 23:29:47 »

Tämä olisi sopinut hyvin Henkimaailman osioonkin, mutta koska monet (minä mukaanlukien) kokevat usein, että elämää olisi helpompi muuttaa paremmaksi, jos vain olisi rahaa tarpeeksi, on tämä pieni neuvo paikallaan onnistumisen ohjeeksi!


HARJOITUS RAHANKIERRON VAHVISTAMISEKSI
Abrahamia kanavoineet Esther and Jerry Hicks
spiritlibrary.com
22.2.2008
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine, muokannut Matti


 
VIERAS:
Jos yrittää luoda jotakin, tai luo ja kohdistaa energiaa tuohon pyörteeseen ja on tietty asia, jota tarvitsee saada - se on raha. Ok, inhoan sanoa tämän, mutta kyse on rahasta. Jos sanoo, että aion luoda jonkin, mutta täytyy laittaa jokin aikaraja, koska…
 
ABRAHAM:
Tarvitset sitä.
 
VIERAS:
Juuri niin, koska ei voi saada jotain ilman tuota rahaa. Onko se itsensä jalkaan ampumista?
 
ABRAHAM:
Tavallisesti. On yksi juttu. Monet ihmiset, jotka opettavat tavoitteen asettamista, sanovat: "Aseta tavoitteesi", ja sillä he tarkoittavat sen päättämistä, mitä haluat ja milloin haluat. No, tämän etuna on että se tekee asiasta todellisemman. Jos voit sanoa "kuukauden päästä" tai "vuoden päästä", se antaa sinulle konkreettisen tunteen. Haittana on, että jos et ole tehneet tätä koskaan kaikkien 29 vuotesi aikana ja nyt sanot: "Aion tehdä tuon kahden kuukauden tai kuukauden tai kuuden kuukauden päästä", niin romutat tarkoituksesi, koska heität sen päälle epäilyksen. Pyydät värähtelyiltään jotain sellaista, mihin et usko, joten joka kerta ajatellessasi asiaa negatiivinen uskomus nostaa rumaa päätään.
 
Sinun siis kannattaa vain kiinnittää huomiota siihen tapaan, jolla tunnet. Jos sanot: "Haluan saada sen" tai "Minun on saatava se ja nopeasti", ja sinusta tuntuu epämukavalta, niin tiedä, että mitä tahansa teetkin, se ei toimi sinulla. Sitten kun alat puhua siitä, miksi haluat sen, alat teeskennellä sen jo tapahtuneen tai alat kuvitella sen jo tapahtuneen ja tunnet tuon epämukavuuden vähän helpottavan, olosi alkaa olla vähän kevyempi asian suhteen, niin nyt tiedät, että energia virtaa.
 
Sitten seuraavan kerran ajatellessasi asiaa saatat joutua käymään taas läpi saman prosessin epämukavuuden tunteesi helpottumiseen. Mutta ei tuon energian muuntaminen- solmu vatsassasi - muuntaminen vaadi kovin montaa kertaa, ennen kuin olet muuttanut perusvetovoimaasi suhteessa tuohon asiaan. Eikä vaadi kovin paljon ennen kuin jotain alkaa irrota. Toisin sanoen, maailmankaikkeus antaa sinulle sen käänteen, jonka energiasi nyt ansaitsee. Emmekä tarkoita tätä minään tuomitsevana sanana.
 
Joku sanoi: "Tässä ei ole mitään oikeudenmukaisuutta." Ja me sanomme, että äärimmäinen oikeudenmukaisuus vallitsee. Kaikki te saatte juuri sen mitä ansaitsette, eli saatte juuri sen, mitä omana värähtelynänne annatte. Leikkikää siis vain ajatuksella. Ajatelkaa ja tuntekaa, ajatelkaa ja tuntekaa, ajatelkaa ja tuntekaa...
 
Jos on jotain mitä todella haluat, kuten sanoessasi "rahaa"… Toisin sanoen, olit melko nolona jo puhuessasi siitä, koska vkoit miten negatiiviselta sinusta alkaa tuntua edes ajatellessasi rahaa. Annamme sinulle nyt käytännöllisen ja nopean näkemyksen tähän. Joka kerta, kun kulutat rahaa johonkin, ole kiitollinen siitä, että sinulla on sitä kulutettavanasi. Vaikka ajattelisitkin käyttäväsi sitä tyhmästi, vaikka sinun ei pitäisi käyttää sitä tähän ja sinun pitäisi säästää se johonkin muuhun ja vaikka kuluttamisesi tyhjentää tilisi saldon epämukavan pieneksi, niin ole kiitollinen siitä, että sinulla on sitä kuluttamiseen. "Olen hyvin tyytyväinen käyttäessäni tämän rahan."
 
Puhutaanpa nyt hetken aikaa kymmenyksien antamisesta. Monet kysyvät siitä, koska heille on kerrottu, että kymmenyksien antamisesta on etunsa. Ja yleensä näin sanovat ne, jotka saavat kymmenyksien antamisesta etua. Toisin sanoen: "Kymmenyksien antaminen on hyvä asia, anna rahasi meille ja elämäsi paranee" - on yleinen kuva tilanteesta. Kymmenyksien antaminen on hyödyllistä, koska jos teistä tuntuu niin yltäkylläiselle, että teillä on ylimääräistä, mitä ette tarvitse - saatte ylimäärän hyvinvoinnin värähtelyä. Toisin sanoen, "Minulla ei ole ainoastaan riittävästi rahaa tarpeisiini, vaan minulla on ylimääräistä", ja se on sellaista hyvinvoinnin värähtelyä, joka sallii rahaa virrata lisää.
 
Niinpä kannustamme teitä antamaan kymmenyksiä vaatetilillenne, lomatilillenne, erikoisravintolassa syömistilillenne. Toisin sanoen, teidän ei tarvitse antaa kymmenyksiä jollekin kirkolle tai gurulle. Antakaa kymmenyksiä itsellenne ja pääskää asenteeseen, että teillä on ylimääräistä. Toisin sanoen, "en ainoastaan pysty tyydyttämään perustarpeitani, vaan minulla on ylimääräistä, jolla voin tehdä muita asioita", se on yltäkylläisyyden, ylimäärän värähtelyä.
 
Voit päästä tähän virtaan mukaan välittömästi katsomalla henkilökohtaista omaisuuttasi ja huomaamalla miten monia sellaisia asioita sinulla on, jotka maksavat rahaa. Minulla on… laske yhteen, minkä arvoisia tavarasi oikeastaan ovat. Toisin sanoen, olen kuluttanut rahaa… lisää yhteen miten monia aterioita olet syönyt, miten paljon rahaa olet käyttänyt ruokaan, joka on jo nautittu, mikä ei ole enää varallisuutta. Ymmärrätkö, mihin pyrimme? Kun alat ajatella kaikkea sitä rahaa, mikä on kulkenut käsiesi läpi, saat tunteen runsaasta rahamäärästä, joka on tullut ja mennyt, tullut ja mennyt, tullut ja mennyt.
 
Se mikä saa monet teistä tuntemaan rahan puutetta, on se ettei teillä ole suurta rahakasaa jossain. Me sanomme ettei se ole mikään ongelma. Teillä ei ole suurta rahakasaa jossain. Teillä ei ole suurta energiakasaa jossain. Se ei ole sitä varten. Rahan voima on sen käyttämisessä, sisään ja ulos, sisään ja ulos, sisään ja ulos. Sen sijaan että tunnette puutetta, koska ei ole ylimääräistä rahaa, vain nauttikaa kaikesta rahasta, sisään ja ulos, sisään ja ulos, ja saatte tunteen että "raha on vain energiaa", se on vain kuin happea - sitä on aina. Sitä on niin paljon, kuin koskaan tarvitaan - ja voit aloittaa määrittelemällä, mitä teet sillä: "Jos minulla olisi ylimääräistä 100 euroa, tekisin sitä ja sitä."
 
Prosessi, jonka olemme nähneet toimivan uskomattoman hyvin, on laittaa 100 euroa taskuunsa. Etsi se jostain, laita se taskuusi ja huomaa, miten monia sinua miellyttäviä asioita voisit tehdä sillä, jos todella haluaisit. Joku sanoi: "Abraham, et ole tainnut olla viime aikoina täälläpäin, koska 100 eurolla ei kovin pitkälle pötkitä." Ja me sanomme, että jos kulutat sen 1000 kertaa tänään ajatuksissasi, olet heijastanut 100.000 euroa. Toisin sanoen, "Ostaisin tuon, voisin ostaa tuon... Voisimme syödä täällä... Voisimme tehdä tätä... Voisimme olla siellä... Se olisi käsiraha tuosta..." Ymmärrätkö, mihin pyrimme?
 
Kun ajatuksissa heijastat näin, siinä on jotain sellaista kuin todella olisi se raha - se tuntuu todelliselta. Se ei ole enää mielikuvitusta. Toisin sanoen, "minulla on se". Voit myös ottaa sen käteesi ja katsoa sitä. Voit nähdä jotain ikkunassa ja sanoa: "Jos todella haluaisin, jos todella haluaisin tuota enemmän kuin sitä hyvinvoinnin tunnetta, jonka 100 euroa taskussani minulle antaa, niin voisin vaihtaa sen välittömästi."
 
Mutta jos pidät 100 euroa taskussasi ja ajatuksissasi kulutat sen aina vain uudestaan, niin avautuu energiapyörre. Toisin sanoen, kun ajatuksissasi käytät tuon rahan, tuot asian ajatuksissasi sisään, kun ajatuksissasi kulutat sen, tuot asian ajatuksissasi sisään, kun ajatuksissasi kulutat sen, tuot asian ajatuksissasi sisään, kunnes pian se tulee fyysisesti luoksesi. Pian se tulee fyysisesti sisään ja menee fyysisesti pois, tulee fyysisesti sisään ja menee fyysisesti pois, mutta sinun on ensin aloitettava sen heijastaminen ajatuksissasi. Sitten ennen kuin huomaatkaan, sinulla on enemmän rahaa  kuin tiedät kulutuskohteita. Oikeasti, emme laske leikkiä kanssasi. Tästä tulee uusi prosessi sen määrittelemiseksi, mitä aiot tehdä rahalle. Toisin sanoen, hallinnoida rahaasi, antaa sen virrata, pitää hauskaa sen kanssa, viedä sitä pankkiin. Hyvä.
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #1 : 01.03.2008 00:07:30 »


Hei "AthaMaarit"

Kuulostaa hyvältä ja järkevältä keinolta.

Ajatuksistahan muodostuu ajatusolentoja
- hyvistä ajatuksista hyviä ja pahoista pahoja

************

Itse halusin ennen hankkia kaikenlaista
- nykyisin en halua mitään turhaa

Kotona minulla on aina "paljon" rahaa
- pidän ne Feng Shuin raha-alueella
- laitan sinne kaiken ylimääräisen
ja otan siitä tarvittaessa

Minulla ei ole koskaan rahasta pulaa
- ihmeellistä, mutta totta

Tämän keinon myötä,
lakkasin ajattelemasta rahan loppumusta
ja nykyisin minulla on aina tarvittava määrä
rahaa käytettävissäni


smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2 : 01.03.2008 11:13:45 »

Tämä muistuttaa yhtä valkoisen magian rituaalia.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #3 : 01.03.2008 23:24:05 »

Ei tama mitaan valkoista magiaa ole-vaan ihan patevaa ajattelua-itse olen tehnyt melkein tietamatta tata ajattelua-jos minulla olisi ylimaaraiset 50000 Euroa-tekisin niin ja nain-USKOKAA se toimii..jatkampa haaveilua- vaan lisaa..nollia
tallennettu
jossujoonas
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32


Profiili
« Vastaus #4 : 03.03.2008 01:14:29 »

Hei Elämänilo!

Missä se Feng Shuin rahan alue sijaitsee?. Voisin kokeilla. Wink Olen kyllä kuullut Feng Shuista mutten ole ehtinyt tutustua tarkemmin. Sen verran tiedän, että ulko-ovea vastapäätä kannattaa sijoittaa peili. Se estää pahojen voimien sisäänpääsyn.
Kiitos jo etukäteen!!
PS. Muitakin vinkkejä sisustuksesta/harmoniasta saa tiedottaa.
 eija
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #5 : 03.03.2008 01:36:58 »

Hei Elämänilo!

Missä se Feng Shuin rahan alue sijaitsee?. Voisin kokeilla. Wink Olen kyllä kuullut Feng Shuista mutten ole ehtinyt tutustua tarkemmin. Sen verran tiedän, että ulko-ovea vastapäätä kannattaa sijoittaa peili. Se estää pahojen voimien sisäänpääsyn.
Kiitos jo etukäteen!!
PS. Muitakin vinkkejä sisustuksesta/harmoniasta saa tiedottaa.

Hei "jossujoonas"

Itse en laittaisi tavallista peiliä kohti ulko-ovea
- tällekin on tarkempi ohje
- liitteen peilejä voi käyttää ovea vastapäätä


Maine ja kuuluisuus 9, on varallisuus alue


http://www.nic.fi/~kirsini/bagua.html

http://www.anjabanks.com/fsneuvoja.htm


smitten Elämänilo

« Viimeksi muokattu: 03.03.2008 14:24:22 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #6 : 03.03.2008 12:41:45 »

Ei magiassa mitään pahaa ole, Athan vinkki on erittäin samanlainen kuin eräs rituaali. Tosin en tiedä toimiko se, mutta se oli juuri tuo että raha palaa takaisin käytettyäsi sen.   Wink
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #7 : 03.03.2008 14:17:22 »

Rahakin on vain materialisoitunutta energiaa. Tuo AthaMaaritin laittama juttu oli mielenkiintoinen, täytyypä alkaa testata. Smiley Ajatuksillaan ja asenteillaan voi todellakin vaikuttaa siihen, miten rikkaaksi elämänsä kokee.

Muistelen tästä aiheesta lukeneeni joskus myös sellaisen ajatuksia herättävän kirjan kuin Raha ja elämäntehtävä/Sanaya Roman ja Duane Packer.

Tuosta feng shuista sen verran, että itsekin olen lukenut, ettei ainakaan eteiseen pitäisi laittaa peiliä suoraan ulko-ovea vastapäätä, koska oman peilikuvansa näkeminen heti sisään astuttuaan vaikuttaa epäsuotuisasti, ikään kuin "heittää" ihmisen takaisin. Sen sijaan olen ymmärtänyt, että peili esim. talon ulkopuolelle sijoitettuna kyllä feng shuin mukaan heijastaisi huonot energiat pois.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
jossujoonas
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32


Profiili
« Vastaus #8 : 03.03.2008 15:50:37 »

Kiitosta kaikille tiedoistanne!


Hyvä tuo "miesjuttu" Cheesy  Heh Hee.....

T. eija
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #9 : 04.03.2008 04:27:41 »


Juo ne kauniiksi?


Heh...! Cheesy

http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/drinking_impairs-1.jpg

Ei yhtään pöllömpi idea...  2funny

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #10 : 04.03.2008 09:57:21 »

elwyn

älä viitti, tiedän kenen kanssa on kipinää ja sielua, mutta se ei olekaan yhden yön juttu. ei jutut oikeen jää yhteen yöhön jos on kipinää.. voi voi..

raha, joo se rahakirja takaisin siltä (selvästikin olis pitänyt oppia kun ei kehtaa vastata pikku velastaan).. koetin opettaa sitä, onko se niin uppiniskainen että pitää aina tulla joku kriisi..

eli let´s see
« Viimeksi muokattu: 04.03.2008 09:59:31 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #11 : 04.03.2008 11:42:50 »

No niin, no niin! Nyt stoppi tähän, muuten aihe karkaa ihan totaalisesti hanskasta. Aiheenahan oli se, miten saat rahan kiertämään, ei se, miten saat miehet kiertämään Grin Jos haluatte keskustella miesten universaalista (ja käsittämättömästä) kiertokulusta aloittakaapa oma ketju. Wink

Kokemuksia siitä, miten raha on lähtenyt kiertoon tai miten itse suhtaudutte rahaan tai pidätte hyvää suhdetta rahaan yllä, saa kirjoitella! Se olisi jopa erittäin suotavaa.
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #12 : 04.03.2008 12:57:37 »

Cheesy smitten Kiss smiley6600


"MITEN TULLA MONIMILJONÄÄRIKSI"

Gillian MacBeth-Louthan

www.theQuantumAwakening.com

Marraskuu 2006

Suomennos Matti

Jokaisen uuden päivän ensimmäisellä hengityksellä hengitä sisään Ykseyttä, Maailman kaikkien universumien runsautta. Hengitä sisään kaikkea rakkautta ja valoa ja naurua ja hyvää. Jokaisen alkavan päivän ensimmäisellä hengityksellä hengitä sisään sydämesi toiveita ja kaikkien tarkoitustesi todellistumista.

Hengitä sisään "miljoonailmaa" (englanniksi "million-air", joka ilman väliviivaa on sama sana kuin miljonääri) - sano itsellesi: "Minä hengitän miljoona-ilmaa".

Tai jos englanti on sinulle luonnollista, voit sanoa sen myös "I am breathing million air".

Käytä hengitystäsi luomisen välineenä, sillä jokainen hengitys tuo sinut kaikkeuden kotiisi. Tässä kaikkeudessa elää suuri mahdollisuus, sisäänpääsy luomisen ovelle. Käytä jokaista hengitystä parantavana kokemuksena, hengitä syvään sisään sitä mitä haluat luoda. Jokaisen toiveen siementäessä luomista hengityksesi kautta ankkuroi se kehoosi, energiakenttääsi ja Maan päälle.

- Hengitä toivettasi sisään ja ulos kolmasti nenän kautta.
- Hengitä toivettasi sisään ja ulos kolmasti suun kautta.
- Hengitä toivettasi kolmasti sisään nenän kautta ja ulos suun kautta.
- Hengitä toivettasi kolmasti sisään suun kautta ja ulos nenän kautta.

Jokainen hengitystapa vaikuttaa kehoon, mieleen ja henkeen omalla tavallaan, antaen sinulle yhteyden kaikkiin mahdollisuuksiin. Hengitä tietoisesti sisään sitä energiaa, jota haluat syleillä, olipa se vaurautta tai terveyttä, nuoruutta tai rakkautta. Koko elämä on ovellasi jos sen niin näet. Elämä odottaa ohjeitasi. Hengitä sisään toivettasi, hengitä sydämesi kaipausta. Hengitä jumalallisen syvään.

_____

MESTARI KUTHUMIN PÄIVITTÄISET RUNSAUSOHJEET

Rakastettu, kun energiasi on liitetty kvanttivalon kenttään ja puhtaan rakkauden runsauden verk­koon kuudennessa ulottuvuudessa, on elintärkeää että pidät energiasi jatkuvasti positiivisena. Tavoittele joka päivä sitä, että kokemasi valo muodostuu elämäsi pääasiaksi.

1) Aamulla herättyäsi varaa 10 minuuttia runsauden ilman hengittämiselle. Syvä sisään- ja uloshengitys avaa muiston tekemistäsi vaurauden visualisaatioista ja laukaisee yltäkylläisyyden ehtymättömyyden assosiaatiot. Tunne miten runsaus virtaa sisäänhengityksen mukana sinuun ja uloshengityksen mukana sinusta maailmaan, ja samalla tunne olevasi runsaus.

2) Aloita päiväsi luominen tavoitteellisesti heti aamusta alkaen. Muista kultaisen valon maailma ja tutki päiväsi suunnitelmia (voit katsoa kalenterista) ja ajattele ja tunne mitä rakastat kokea päiväsi aikana. Aseta tavoitteeksesi että kaikki tehtäväsi muuttuvat riemuk­kaiksi. Näin elämässäsi ja asenteissasi tapahtuu no­peasti merkittäviä muutoksia.

3) Palvelemisen polkusi laajenee ja sinua vaaditaan tekemään vain mitä teet parhaiten, kaikesta sydämestäsi ja koko sielustasi. Kun rakastat sitä mitä teet, Jumala pitää lopusta huolen. Vakuuta joka päivä itsellesi - vähintään 22 kertaa: Minä saan rakastaa sitä mitä teen, ja Jumala on tarkoittanut minut tekemään asioita joita rakastan."Voit myös jakaa edellisen lauseen kahteen osaan ja lausua erikseen 22 kertaa: ”Minä rakastan sitä mitä teen,” ja 22 kertaa: ”Minä teen sitä mitä rakastan.”

(Kokeile joskus vaihtaa edellisessä verbi "teen" verbiin "luon".)

Laadi lista asioista, joita haluat muuttaa. Luo jokaisesta aina samanlainen positiivissävyinen vah­vistava ajatus, ja elämäsi muuttuu riemukkaaksi ja mielenkiintoiseksi.

Pidä yllä uuttaa runsauden akseliasi. Pidä elävänä yhteyden tunne kuudennessa ulottuvuudessa kokemaasi Jumalalliseen virtaavaan rakkauteen. Vietä aikaa tässä kuudennen ulottuvuuden kvanttivalon kultaisessa kentässä ja muistuta itseäsi tälle päivälle asettamistanne tavoitteista ja anna oppaittesi johdattaa itseäsi huomion kohdistamisessa. Luo mielikuvituksesi ja tunteittesi avulla yhteydessä tähän kuudennen ulottu­vuuden kultaiseen kvanttimaailmaan.

Huomaa, ota vastaan ja arvosta pieniäkin runsauden merkkejä. Niistä kasvaa nopeasti suurempia virtoja.

Ota mahdolliset vastoinkäymisiltä tuntuvat tapahtumat vastaan puhdistumisen merkkeinä. Sinä itse päätät miten eri tapahtumat vaikuttavat tulevaan kehitykseesi ja kasvuusi.

Usko ja luota. Sinua siunataan. Luota näkymättömiin käsiin, jotka sinua kannattavat, ja tiedä että et ole koskaan yksin. Henkiset ystäväsi ovat aina kanssasi. Näe ja tunne runsautta kaikkialla ympärilläsi, kosketa sitä mitä rakastat.


« Viimeksi muokattu: 07.03.2008 15:03:53 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
jossujoonas
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32


Profiili
« Vastaus #13 : 16.03.2008 21:04:00 »

Hei Elämänilo!

Missä se Feng Shuin rahan alue sijaitsee?. Voisin kokeilla. Wink Olen kyllä kuullut Feng Shuista mutten ole ehtinyt tutustua tarkemmin. Sen verran tiedän, että ulko-ovea vastapäätä kannattaa sijoittaa peili. Se estää pahojen voimien sisäänpääsyn.
Kiitos jo etukäteen!!
PS. Muitakin vinkkejä sisustuksesta/harmoniasta saa tiedottaa.

Hei "jossujoonas"

Itse en laittaisi tavallista peiliä kohti ulko-ovea
- tällekin on tarkempi ohje
- liitteen peilejä voi käyttää ovea vastapäätä


Maine ja kuuluisuus 9, on varallisuus alue


http://www.nic.fi/~kirsini/bagua.html

http://www.anjabanks.com/fsneuvoja.htm


smitten Elämänilo[/center



Hei ja Kiitos ELÄMÄNILO


Sain siivottua ja vein 6 pussia roinaa roskiin!! Ihanan puhdasta ja raikasta!
Se Bagua mietityttää.... Onko TAICHI  kodin keskikohta ja alapuolella oleva neliö esim eteinen?. Siten vois ajatella huoneiden kiertävän?. Olenko ihan hakoteillä?

Kiitos  T. eija
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #14 : 16.03.2008 21:14:34 »

...
Se Bagua mietityttää.... Onko TAICHI  kodin keskikohta ja alapuolella oleva neliö esim eteinen?. Siten vois ajatella huoneiden kiertävän?. Olenko ihan hakoteillä?

Hei "jossujoonas"

Laitan Bagua-kartan liitteeksi
- alue 1 = eteinen tai pohjoinen,
riippuen minkä koulukunnan oppia noudatat
- itse laitan 1-alueen kohti pohjoista



smitten Elämänilo
« Viimeksi muokattu: 16.03.2008 21:19:10 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: