Sivuja: [1] 2 3 ... 25
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uranuksen transiitit/uranuksen vaikutus?  (Luettu 306112 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Mirjam*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 313


Maata ei peritä isiltä, vaan on lainassa lapsilta


Profiili
« : 15.02.2008 08:13:54 »

Olisinpa kysellyt miten te olette kokeneet  uranus :en transiitit ja vaikutuksen?
Itselläni on nyt jonkin aikaa ollut jo Uranus yhtymä Venus ( venus kalat )
(Tarkka: 14.3.2008
Alkaa: 12.1.2008 Päättyy: 14.4.2008)
sekä
Uranus kolmio Keskitaivas ( keskitaivas skorpioni )
(Tarkka: 14.4.2008
Alkaa: 12.2.2008 Päättyy: 15.5.2008)

Itse olen nuo kokenut kovin positiivisiksi ja tuntuu, että niiden aikana olen kyennyt kipeisiinkin ratkaisuihin, oman elämänpolun ratkaisuihin ja valintoihin, jotka tukevat omaa sisintä, eikä "mitään ulkoista".
Koen nämä jotenkin vaikka nyt pluton transiittien jälkeen, niiden tuottamien muutosten jälkeen, niitä jatkaviksi, täydentäviksi.....
Tuntuu kuin vihdoin olisi enemmän "kotona itsenä kanssa".....
Onko tällaiset  uranus :maisia vaikutuksia.... Huh

Lieneekö sillä vaikutusta, että olen  aurinko vesimies ?
 uranus on minulla 8.huoneessa ja  vaaka :ssa.

Seppo kirjoittaa näin Uranuksesta:
Uranus
Materia on sielun ja hengen puristuksessa, eikä sillä ole kuin yksi suunta käytettävissään. Kreikkalaisen mytologian mukaan alussa olleesta Khaoksesta syntyi reheväpovinen Gaia (maa) paikassa, jossa asuisivat yhtenä päivänä jumalat ja ihmiset. Muun maailmankaikkeuden syntyessä yksinäinen Gaia tunsi Eroksen kosketuksen ja synnytti itsestään ja itseään varten rakastajan. Hänen nimensä oli Uranos (taivas), ja hän peitti Gaian mustalla samettiviitallaan, jota koristivat kimaltelevat tähdet. Hermeettisen filosofian symboleilla kuvattuna Uranus kuvastaa toisaalta hengen (kosmoksen) ja toisaalta yksilöllisen sielumme valtavaa painetta materiaa kohtaan. Maan sisällä tällaisessa paineessa syntyvät kristallisoituneet timantit. Ihmisen elämässä Uranus kuvaa idean ja ajatuksen kristallisoitumista materiaaliseksi muodoksi, jota ei aiemmin ole ollut olemassa. Jotta joku itsellemme ja ympäristöllemme uusi asia saisi sijaa elämässämme, tarvitaan siihen yliluonnolliselta tuntuvia voimavaroja. Astrologiassa Uranus edustaakin ensimmäistä yhteyttämme kosmiseen maailmankaikkeuteen ja siksi sitä kutsutaan kosmiseksi planeetaksi. Mitä sinä olet kristallisoimassa ja miten ilmenee sinun ainutlaatuinen erilaisuutesi...
tallennettu

Totuus ja Vääryys kylpivät yhdessä.
Vääryys nousi ensin vedestä ja pukeutui Totuuden vaatteisiin. Koska Totuus ei puolestaan halunnut pukeutua Vääryyden vaatteisiin, hän liikkuu alastonna.

https://www.astro.fi/blog/Mirjam%252A
Solararc
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150



Profiili
« Vastaus #1 : 15.02.2008 10:26:58 »

Hmm...mulle tulee tuosta Uranus/Venus yhtymästä mieleen äkkinäinen rakastuminen tai hurahtaminen johonkin? Jokin muutos tyylitajussa tai taiteentekemisessä, äkkinäisiä muutoksia raha-asioissa?

En tiedä, mielenkiintoista sillä miehelläni on tuo transiitti pian edessä...että kohta hän varmaan ilmoittaa että on rakastunut 20-vuotiaaseen nuorikkoon jossain työpaikallaan....

Eikös tuo Venus-Uranus viittaa vähän epätyypillisiin rakkaussuhteisiin. Joku edustaa aivan erilaista tyyliä kuin kukaan aikaisemmin? Oppositio ja yhtymän luulisi olevan juuri tällaisia kuvioita.

Itselläni on parhaillaan kolmas ohitus Uranus aspect_squ Venus-kuviota ja voin sanoa että avioliitto on ollut kyllä koetuksella. Yhdessä nyt vielä ollaan, mutta on eroajatuksetkin olleet mielessä. Kai tuo Uranus ravistelee tuollaista elämänkatsomusta oikein kunnolla....
tallennettu

askendentti aspect_con pluto vaaka
 aurinko rapu aspect_con saturnus
 kuu aspect_con jupiter kalat
Mirjam*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 313


Maata ei peritä isiltä, vaan on lainassa lapsilta


Profiili
« Vastaus #2 : 15.02.2008 10:46:19 »

Juu siis minulla on noihin transiitteihin Sepon tulkinnat ja koen jo nekin hyvin positiivisina.  Smiley
Heh, ehkä teidän rakkaus syveneekin tuon miehesi tulevan transiitin myötä(?)
Jos suunta on kasvu eikä taantuminen..  Grin
Jos nyt karrikoin.

Uranus yhtymä Venus

Tarkka: 14.3.2008
Alkaa: 12.1.2008 Päättyy: 14.4.2008
Sisimmässäsi rakentuu nyt kokonaan uudenlainen arvomaailma täysin riippumatta siitä kuinka täysipainoista elämää olet tähän asti viettänyt. Kysymys ei siis ole siitä että jotkut asiat elämässäsi olisivat huonosti ja siksi pitäisi tapahtua suuria mullistuksia vaan kysymyksessä on kosminen arvomaailman kohoaminen, jota jokainen meistä aikanaan toteuttaa itsensä kautta.

Uuden arvomaailman toteuttaminen vaatii reilusti tilaa ympärillesi ja siksi kaipaat tällaisena aikana tavallista enemmän vapautta omien asioittesi hoitamiseen. Liian sitoviksi ja omistaviksi muodostuneet ihmissuhteet eivät anna sinulle tilaa uudistua ja silloin olet pakotettu raivaamaan tiesi ulos yhä ahdistavammaksi käyvistä olosuhteista.

Uusi sisäinen kauneutesi vetää puoleensa aivan uudella tavalla käyttäytyviä ja paljon aiempaa riippumattomampia ihmisiä eikä liene mikään salaisuus että juuri tällaisena aikana moni kohtaa sen oikean. Jo olemassa oleva todellinen rakkaus ei tästä ajasta hetkahda minnekään vaan lujittuu vielä entisestään.

Taiteen, ja kaiken muun esteettisen luovuuden kannalta tämä on erittäin suosiollista aikaa ja sinulla on mainiot edellytykset luoda uudistuvaan maailmankuvaan istuvaa tuotantoa joko omiksi tarpeiksi tai laajempaan levitykseen. Varaudu löytämään itsestäsi uusia ja jopa ammatillisesti varteenotettavia valmiuksia. Nyt ei mikään ole mahdotonta, kunhan otat itsellesi tilaa tehdä kaikkea sitä mitä haluat, sillä vain vapaus avaa ovet niin luovuuteen kuin elämäänkin.


 keskitaivas ;lle taas vastaavasti "lupailee" työn saralla vastaavaa...
Minulla itsellä ainakin on sanan rakkaus sisältö muuttunut viimeisen vuoden aikana paljon. Tai no olen ajatellut aina niin, mitä nytkin, mutta nyt vasta uskallan elää niin, että se voisi mahdollistua. Siinä joutuu läpi käymään melkoisia hylkäämisen tunteidenkin prosesseja...
Irrottautua "säpinä energian" vieteistä ja siirtyä "tyyneen sydämen" äänen... ei ainakaan käytännössä ollut sen ensimmäisen askeleen otto kivutonta minulle...
Tuntuu nyt että uranus transiittien aikana se lujittuu ja rohkeus kasvaa kokemuksen myötä...  Huh
tallennettu

Totuus ja Vääryys kylpivät yhdessä.
Vääryys nousi ensin vedestä ja pukeutui Totuuden vaatteisiin. Koska Totuus ei puolestaan halunnut pukeutua Vääryyden vaatteisiin, hän liikkuu alastonna.

https://www.astro.fi/blog/Mirjam%252A
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3 : 15.02.2008 15:59:03 »

Heipsan. Mulla on tässä viimeset  uranus aspect_squ uranus ja  uranus aspect_squ aurinko ohitukset meneillään. Tuntuu, että vuoden aikana sisäinen maailma on mennyt aika lailla uuteen järjestykseen.

Omalla kartallani on  uranus aspect_opp aurinko ja  uranus aspect_opp merkuriusuranus aspect_opp chiron ja  uranus aspect_sex jupiter.

Toisaalta minulla on monet kerrat ollut sellainen olo näiden ohitusten aikana että kukaan ei ymmärrä, joudun tekemään kaiken ilman kenenkään tukea jne... Vastatuuleen.. Mutta sitten taas toisaalta olen ollut täynnä energiaa ja uskaltanut ottaa riskejä.

Ensimmäisen ohituksen aikana muutin poikakaverini luokse, johon olin tutustunut muutamaa kuukautta aikaisemmin.  Grin

Nyt minulla on viimeinen  uranus aspect_squ uranus ohitus päällä ja teen jälleen muuttovalmisteluita, tosin nyt on myös ensimmäinen  uranus aspect_sex kuu -ohitus meneillään myös. En oikein tiedä vielä mitä se tuo mukanaan.. Toivottavasti se tuulettaa tunteita positiivisessa mielessä.  Grin
« Viimeksi muokattu: 15.02.2008 16:00:37 kirjoittanut Tigrinum » tallennettu
Mirjam*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 313


Maata ei peritä isiltä, vaan on lainassa lapsilta


Profiili
« Vastaus #4 : 15.02.2008 16:51:29 »

Toisaalta minulla on monet kerrat ollut sellainen olo näiden ohitusten aikana että kukaan ei ymmärrä, joudun tekemään kaiken ilman kenenkään tukea jne... Vastatuuleen.. Mutta sitten taas toisaalta olen ollut täynnä energiaa ja uskaltanut ottaa riskejä.

No tällainen olo on kyllä minullakin ollut.
Se on vaan ollut rankinta, että muiden silmissä ne ovat saattaneet olla ja näyttää jopa epäonnistumisena jollain elämänalueella. Ja ihan turhaa on ollut lähteä selittelemään, että ei tämä ole sitä miltä näyttää, tässä pinnan alla tapahtuu hyvää tekeviä muutoksia, vaikka ulospäin näyttää, että makaan rähmälläni maassa ja epäonnistuneena.  Grin
tallennettu

Totuus ja Vääryys kylpivät yhdessä.
Vääryys nousi ensin vedestä ja pukeutui Totuuden vaatteisiin. Koska Totuus ei puolestaan halunnut pukeutua Vääryyden vaatteisiin, hän liikkuu alastonna.

https://www.astro.fi/blog/Mirjam%252A
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #5 : 15.02.2008 20:25:37 »

Minulla oli tuo  uranus aspect_con MC joskus 2002-3 vaihteessa ja aika oli melko räjähdysaltista. Silloin oli meneillään myös  pluto aspect_squ pluto. Töissä erittäin stressaavan jakson jälkeen räjähti oikein kunnolla ja minulla oli pomoni kanssa kunnon yhteenotto. Olin vähällä ottaa loparit, mutta kaikki päättyi lopulta onnellisesti. Samaan aikaan käytiin konfliktia silloisen mieheni lapsen huoltajuudesta. Tämän lisäksi meillä oli hyvin riitaisa jakso mieheni kanssa.

Kaikki riidat kaikilla rintamilla loppuivat kuitenkin kuin taikaiskusta, kun pahimmat transiitit olivat ohitse. Parisuhderintamalle tuli pariksi vuodeksi rauhallinen jakso, mutta pitkä sotatila oli viilentänyt tunteitani aika tavalla.

Muita Uranus-transiitteja:

 uranus aspect_sex merkurius: Muutto ulkomaille. Tieteellistä työtä.

 uranus aspect_sex kuu (lisäksi erinäisiä Saturnus-transiitteja): Liityin astro-foorumin moderaattoreihin.  Cheesy. Pahemman luokan parisuhdekriisi, hetkellinen ero ja yhteenpaluu. Isäni sairastui hengenvaarallisesti, mutta toipui. Viimeisen ohituksen aikaan muutin takaisin Suomeen ulkomailta ja hommasin oman asunnon. Miehen kanssa jatkettiin kuitenkin vielä seurustelua. Työttömäksi jääminen.

 uranusaspect_squ aurinko: Parisuhde päättyi. Loppuaikoina mies käyttäytyi lähes psykoottisesti ja vaarallisesti ja oli alkanut seurustella hyvin epämääräisten ihmisten kanssa (ystäviinsä kuului mm. vapaalla jalalla kulkeva kaksinkertainen murhamies  Shocked). Suhteen jälkipyykin pesua kuukausitolkulla, jolloin paljastui paljon salaisuuksia ja valheita. Toisen ja kolmannen ohituksen aikana kohtalonomaisestekin alkaneita romansseja, joista yksi on jäänyt elämään.

Nyt odottelen Uranus oppositio Uranus-transiittia. Ensimmäinen ohitus on tarkka huhtikuussa.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Sanna
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #6 : 23.03.2008 12:11:06 »

Minilla alkaa tänään  Cheesy

Uranus yhtymä Uranus
Tarkka: 24.5.2008
Alkaa: 23.3.2008 Päättyy: 24.6.2008

Yli 84 vuotiaana olet tullut tilanteeseen, jossa olet ikäsi puolesta valmis näkemään ja kokemaan tämän maailman korkeammasta tietoisuudestasi käsin. Oman jumaluutensa kohtaaminen vaatii pitkää ikää, iän tuomaa viisautta ja äärimmäistä nöyryyttä elämän ehdottomille totuuksille, jotka eivät juuri päätä silittele.

Ikä sinulla nyt riittää syntyäksesi uudelleen jumalliseen tietoisuuteen maallisessa kehossasi, mutta muiden tekijöiden osalta vaatimukset ovat sen verran korkeita, että minään itsestään selvyytenä jumalaksi tulemista ei kannata pitää.

Olitpa henkiseltä kehitystasoltasi jättiläinen tai kääpiö niin uutta minuutta sinä tämän jakson aikana rakennat itsellesi. Tarve vapaudelle, itsenäisyydelle ja riippumattomuudelle on niin suuri että olet valmis uhmaamaan kaikkia mahdollisia sääntöjä ja rajoituksia jopa henkesi kaupalla. Eikä sinua ole moittiminen; Lienee korkea aika kasvaa vihdoin aikuiseksi.

Odotan innolla mitä se tuo tullessaan.

Ja toinen pukkaa perään

Jupiter sekstiili Uranus
Tarkka: 29.4.2008
Alkaa: 29.3.2008 Päättyy: 13.5.2008

"Onni suosii rohkeaa" on sanonta, joka sopii tämän transiitin ideaan kuin nyrkki silmään, sillä varsin tyrmääviä tulevat olemaan tällä Jupiterjaksolla sattuvat onnenkantamoiset. Perusedellytykset päästä nauttimaan ajan hedelmistä ovat melkoisen haastavat, sillä Jupiter sohii taikasauvallaan vain sellaisia suunnitelmiasi ja projektejasi, joita pystyt toteuttamaan täysin vapaasti ja riippumattomasti eli sanalla sanoen rohkeasti. Vesimiehen Aika nostaa tämän Jupiterin syntymäkarttasi Uranukselle tekemän transiitin lähes arvoon arvaamattomaan, sillä uusi aika rakentuu vain ja ainoastaan sellaisten ihmisten varaan, jotka pystyvät välittömästi ja viivyttelemättä seuraamaan hetkellisten oivallustensa antamia inspiraatioita.

Kaikki elämän alat ja alueet syntyvät pikkuhiljaa uudelleen ja siten elämässä voivat tosissaan onnistua vain sellaiset, jotka uskaltavat tehdä kaikki asiat uudella tavalla. Ne osa-alueet elämässäsi, joita pystyt viemään eteenpäin täysin itsenäisesti ja joille olet omistautunut niin syvästi ettei mikään muu asia mailmassa kuin kuolema pysty sinua niistä irrottamaan saavat satumaisen onnen taakseen tämän aikajakson ajaksi. Uusia mahdollisuuksia toteuttaa itseäsi tipahtelee pöydällesi hyvin yllättävissä tilanteissa ja tiukassa aikataulussa, joka ei salli mitään neuvotteluja kenenkään kanssa ennen lopullista sinettiäsi. Ota heti tai jätä kokonaan lukee näissä tarjouksissa ja käytännössä ehto on niin kova, että suurin osa meistä tavallisista ihmisistä ei pysty sitä täyttämään ja silloin voi sanoa hyvästit tämän kosmisella tasolla hyvin merkittävän menestystarinan syntymiselle.

Ellet ole vielä pystynyt kehittelemään itsellesi mitään totaalisesti ja pyhästi itsellesi kuuluvaa juttua, jonka etenemiseen kenelläkään ei ole mitään sanomista, niin nyt aika suosii tällaisen asian löytymistä elämääsi, joka jo sinällään on todellinen lottovoitto. Uusi aika tulee armottomalla tavalla tuhoamaan kaikki perässä hiihtäjät, sillä uuden henkisesti vahvan sukupolven voittokulku on jo alkanut eikä mikään pysty sitä enää pysäyttämään. Ellet vielä kuulu itsenäistä elämäntehtäväänsä suorittavien rakentajien joukoon niin nyt on korkea aika pistää hakemus vetämään.


tallennettu

nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #7 : 23.03.2008 13:15:45 »

minä kun olen tälläinen ikävä ihminen,joka takertuu pikkuseikkoihin,
niin mahtasko olla pikkasen pielessä tuo  uranus aspect_con uranus kun sulla on  uranus 11 astetta jellonaa?
ehkä olennaisin transiittisi lienee kuitenkin chironin paluu?
ja siihen liittyen tr  uranus aspect_squ saturnus kun tuo
 chiron kulkee näiden ratojen välillä,
..aikakausi,kun  chiron liikkuu kohti Uranusta,kuvastaa vapautumista Saturnuksen rajoittavista kahleista,tulevaisuutta tutkitaan,tiede edistyy kokeiluissaan ja yksilöllinen vapaus on A ja O.Se kuvaa eräällä tavalla Promoteuksen vapautumista kahleista Kaukasus-vuorella,ja kivun ja ja kärsimysten päättymistä

karttasi allekirjoituksena
tallennettu
Sanna
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #8 : 23.03.2008 13:23:34 »

Joup..  Wink kellonaika ei pidä siinä aivan paikkansa (allekirjoitus astrossa)olen tehnyt nuo edelläolevat transiitit kellonajalle 21:00

Muuttuu vartissa senverran

minä kun olen tälläinen ikävä ihminen,joka takertuu pikkuseikkoihin,
niin mahtasko olla pikkasen pielessä tuo  uranus aspect_con uranus kun sulla on  uranus 11 astetta jellonaa?
ehkä olennaisin transiittisi lienee kuitenkin chironin paluu?
ja siihen liittyen tr  uranus aspect_squ saturnus kun tuo
 chiron kulkee näiden ratojen välillä,
..aikakausi,kun  chiron liikkuu kohti Uranusta,kuvastaa vapautumista Saturnuksen rajoittavista kahleista,tulevaisuutta tutkitaan,tiede edistyy kokeiluissaan ja yksilöllinen vapaus on A ja O.Se kuvaa eräällä tavalla Promoteuksen vapautumista kahleista Kaukasus-vuorella,ja kivun ja ja kärsimysten päättymistä

karttasi allekirjoituksena

Kärsimystä tässä on ollut ja on vieläkin mutta valopilkku on jo tunnelin päässä.
Toivotaan että planeetet tuovat helpotusta minun elämään.
« Viimeksi muokattu: 23.03.2008 13:29:20 kirjoittanut Nebra » tallennettu

Sanna
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #9 : 23.03.2008 13:55:56 »

Piti oikei alkaa tutkimaan tuota Promoteus mytologiaa kun se oli minulle uutta.
No google johdatti minut Kalevalaan.... ja niin... aika mielenkiintoista,
kuulosti ihan minun menneeltä elämältäni, siis sisäistä henkistä kasvuani.

http://www.teosofia.net/muut/kalevala/km-tuli.htm

"Viel oli pikkuista vajalla rauta raukka tarpehessa.
Rauta ei kasva karkeaksi, ilman veessä kastumatta."


Yksi kuva Promoteuksesta
http://www.songsouponsea.com/Promenade/PrometheusBound_BritonRiviere.jpg
« Viimeksi muokattu: 23.03.2008 14:05:09 kirjoittanut Nebra » tallennettu

Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #10 : 25.03.2008 16:35:14 »

Mulla on nyt  uranus aspect_sex venus ollut vuoden alusta ja vielä kuukauden ajan voimassa.
Mitähän se meinaa? Onko kellään kokemuksia?
Itse on vaikea peilailla kun tuntuu ettäkoko elämä seisoo, asiat ei oikein etene.
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #11 : 27.03.2008 10:27:18 »

Heipsan. Mulla on tässä viimeset  uranus aspect_squ uranus ja  uranus aspect_squ aurinko ohitukset meneillään. Tuntuu, että vuoden aikana sisäinen maailma on mennyt aika lailla uuteen järjestykseen.
....

Ensimmäisen ohituksen aikana muutin poikakaverini luokse, johon olin tutustunut muutamaa kuukautta aikaisemmin.  Grin

Nyt minulla on viimeinen  uranus aspect_squ uranus ohitus päällä ja teen jälleen muuttovalmisteluita, tosin nyt on myös ensimmäinen  uranus aspect_sex kuu -ohitus meneillään myös. En oikein tiedä vielä mitä se tuo mukanaan.. Toivottavasti se tuulettaa tunteita positiivisessa mielessä.  Grin


Joo-o, huvittaa nyt tuo Lillin kertomus  uranus aspect_sex kuu:sta, "pahemman luokan parisuhdekriisi, ero ja yhteenpaluu..."

No, mä en oikein tiedä että missä täällä mennään kun kolmeen viikkoon ei olla juurikaan selvitetty asiaa, mutta ainakin tässä olen etsimässä itselleni jälleen uutta asuntoa... Eli on se  uranus sellainen vähän arvaamaton veitikka....
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #12 : 27.03.2008 10:38:57 »

No minulla vasta toukokuussa.

Uranus opposition Pluto: Sweeping changes

Beginning of May 2008 until mid January 2010: Now is the time to make sweeping changes, not only in your consciousness, but also in the circumstances in which you live. Conditions that have been developing slowly will force major changes upon you now. If you are flexible, you will be able to start a whole new phase of life, even though you may have thought that the time for new starts in your life is past. You will have a new birth of awareness, and you will be able to deal with your life unhampered by old patterns of thought that have limited you. But if you cannot adapt and be flexible, this will be a period of great turmoil and stress as you try desperately to hold on to circumstances, possessions and relationships that no longer have any real function in your life. What you are trying to save is not something real, it is only an illusion.
The impetus for change may come through persons who present you with many upsetting surprises, all of which show that your life is no longer what is was. The key point to recognize is that this process is not bad for you, it is just upsetting at first until you get into the flow of events. It can be quite exciting and will certainly inject an element of youth into your life again, with the advantage that now you will have the wisdom to handle it properly.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #13 : 27.03.2008 21:56:43 »

Jahas, meikäläisellä alkoi helmikuun alussa
 uranus  aspect_sex  keskitaivas
 ja nyt 18.3 alkoi
 uranus  aspect_opp  aurinko

Samaan aikaan näiden kanssa
 jupiter  aspect_tri  aurinko
 jupiter  aspect_tri  keskitaivas

ja

 chiron  aspect_squ  keskitaivas
 chiron   aspect_opp  venus

ja monetta kuukautta sahaamassa

 pluto  aspect_sex  kuu

                  2funny

Jaa jotta on pikkasen tuota tunnepuolen heiluntaa ilmassa.
Oikeasti olo on ajoittain   uglystupid2

Te jotka näistä transiiteista ymmärrätte, SAA kommentoida.  Smiley

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
mirka222
Vieras
« Vastaus #14 : 27.03.2008 22:05:28 »

Mulla alkanut äsken  uranus aspect_squ uranus ,kuulemma 21-vuoden iässä ja 63-vuoden iässä tulee, kronologisesta iästä riippumatta...Tässähän täytän muutaman viikon päästä 22 vuotta, ja tuo loppuu joskus toukokuun lopussa..Hmm, taidan sitten kehittyä hieman jälkijunassa Grin On kyllä ollut hieman rohkean energinen fiilis, kaikki vanhat kaavat ym. alkaneet ärsyttää, tuntuu aika räjähdysalttiilta tilanne jo tuon keskeneräisen tutkielmankin vuoksi, eikä kotoa saa tukea, kun sitä eniten kaipaisi...

Tarkkailinpa yksi päivä erään ärsyttävän tyypin karttaa, ja hänellä oli sama transiitti meneillään: muuttamassa kai nyt huhupuheiden mukaan pois täältä, mitä en olisi ikinä uskonut!!
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 25
  Tulostusversio  
 
Siirry: