Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 25
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uranuksen transiitit/uranuksen vaikutus?  (Luettu 306061 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #15 : 28.03.2008 13:38:44 »

Joup..  Wink kellonaika ei pidä siinä aivan paikkansa (allekirjoitus astrossa)olen tehnyt nuo edelläolevat transiitit kellonajalle 21:00

Muuttuu vartissa senverran

Ei auta varttikaan, kun uranus on parhaillaan Kaloissa eikä Leijonassa. Smiley Joku fiba siis tuossa täytyy olla, sinulla ei voi olla transiitti- uranus yhtymä radix- uranus koska kyseisen transiitin (= Uranuksen paluu) aika muutenkin on vasta melkoisen vanhana. Tuskin vielä olet yli 84-vuotias, kuten tuossa Sepon tekstissä lukee? :Smiley

Lilli laittoi juuri listaa transiittien kiertoajoista tuonne Yleissivistävään transiittiketjuun. Se auttaa hyvin eri transiittien voimakkuuden ja kestonkin hahmottamisessa, kannattaa tsekata.

Itselläni parhaillaan tarkkana tr uranus aspect_con aurinko. Vielä ei mitään radikaalia uudistusta ole tapahtunut, mutta sellainen "pinnan alla kuplii" -tunne kyllä on. Tuo Uranus tekee samalla neliötä MC:lleni ja ainakin työpaikkani on muuttamassa sijaintiaan lähiaikoina. Olen myös varmaan joskus jo kertonutkin, että astrologiakiinnostus syttyi uudelleen ja syvempänä juuri siihen aikaan, kun tr uranus siirtyi 12. huoneesta askendentilleni. Sen jälkeen erityisesti tr uranus aspect_con merkurius oli aikaa, jolloin löysin kaikki mahdolliset astrologiset nettifoorumit ja -saitit. Smiley

Tuo tr uranus aspect_squ uranus on ikäkausitransiitti ja sen aika on juuri hieman yli parikymppisenä. Silloinhan monet esim. muuttavat pois kotoa, ehkä kauas opiskelemaan tms. (transiitin vaikutusajaksi voidaan ajatella useampi vuosi, vaikka kysymyksessä onkin Uranus - hitaasti liikkuva, mutta symboliikaltaan "äkkinäinen"). Laitan nuo ikäkausitransiitit vielä Lillin transiittiketjuun, mutta ne löytyvät myös mm. täältä.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Sanna
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #16 : 29.03.2008 20:49:38 »

Jess. On virhe nyt huomasin, thänks  2funny
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #17 : 17.06.2008 14:13:45 »

Uranus on koko ajan minun ja tietyn hran yhteiskartan 5-huoneen kohdalla.. no minkäs sille sitten voi. Paitsi joulukuussa oli myös  kuu. Ens vuoden maaliskuussa myös  aurinko ja  merkurius. Katsotaans.. mutta toisaalta, 7 huoneen kohdalla ceres pallas vesta-

kun tavattiin, oli  uranus vitosessa,  kuu seiskan kohdalla.

olen minäkin analyytikko, vapaana kuljen ja mietin astroja. Silti, kun olimme paljon yhdessä, oli siis menossa Uranus Kuu Pallas vitonen,  ceres 7, eli varaukseton rakkaus, vaikka ei ollut mitn. fyysistä.
Viimeksi kun nähtiin oli edelleen  uranus 5 ja  pallas 7, visualisointi vahvistus parantuminen.

Tämä kesäaika tässä askarruttaa, nyt kun Merkkari oikenee ja Venus rapuun, edelleen yhteiskartalla transiittina  uranus 5 ja  vesta on jo seiskan kohdalla! Loppuvuoden - devotion ja sexuality luin jostain. Vesta keikkuu seiskan kohdalla 2-2009 asti ja 3-2009 tuleekin  uranus aurinko merkurius vitosen kohdalle..  Cool Samalla maaliskuussa on jo aika puhtaasti uusi ap-kartta, 3 4 5 huoneet ja Uranus 5 (siis meillä kummallakin); transiitteina iso rysä nelosessa,  mars neptunus chiron juno jupiter kuunsolmu pluto-

No outo hyvä olo vallitsee eri asioista .. vaikka se olisi sitten ansaittu loma ja bisnes tai uudet ihmiset.. matka..
« Viimeksi muokattu: 17.06.2008 19:20:43 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #18 : 17.06.2008 18:58:00 »

Mulla on tässä ihan lähipäivinä alkamassa  uranus aspect_squ venus ja uranus aspect_squ merkurius . Ko. transiitti tulee kartalleni kahteen kertaan, ensimmäinen alkaa nyt kesällä ja seuraava sitten myöhemmin syksyllä, ilmeisesti Urkki on perääntymässä ja alkaa sen jälkeen kulkea oikeaan suuntaansa. Katsotaan, mitä se tuo tullessaan, luultavasti arvomaailma ja rakkauselämä sekä ajattelumallit ja kommunikaatio tulee saamaan melkoisesti tulta munille Shocked  Eli watch out, muutenkin jo rääväsuinen jouskariämmä saattaa ruveta laukomaan sellaisia hirvityksiä, että.. Ja muutenkin omalaatuinen arvomaailma muuttuu entuudestaan, hih :Smiley

Muoks. Alkamisaika piti tarkistaa ja 20.6. pitäisi alkaa ensimmäinen  uranus aspect_squ merkurius ja 21.7. eka  uranus aspect_squ venus .. Mullahan on synt.kartalla tarkka  venus aspect_con merkurius ( venus 20 astetta  jousimiesmerkurius 21 astetta jousimies ), joten transiitit kohdistuvat näille kahdelle planeetalle samanaikaisesti tai ainakin hyvin lyhyillä väleillä.
« Viimeksi muokattu: 18.06.2008 13:31:33 kirjoittanut mc82 » tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Ave^^
Vieras
« Vastaus #19 : 18.06.2008 11:26:06 »

Minulla on nyt, taitaa sunnilleen vuoden..ylikin..ehkä..ajan ollut päällä  uranus  aspect_con  askendentti
Nyt kun se alkaa olla loppuvaiheillaan, voin sanoa että olen todellakin muuttunut. Samaan aikaan vaikuttanut(vaikuttava)  pluto  aspect_con  keskitaivas on varmistanut sen, että muutos on ollut laaja. Mutta nythän puhutaan uranuksesta.  Grin Voin silti kokemuksissani sekottaa noiden kahden voimakkaan ohituksen vaikutuksia.
Silloin kun ohituskausi oli alussa, tuntui kuin olisin täynnä menneiden vuosien jätettä ja minun oli vain pakko päästä niistä eroon. Aluksi en edes tajunnut lähteä raivaamaan niitä pois, oli vain tukala olo. Mutta olo kun ei vain hellittänyt, jossain vaiheessa tajusin, että en voi jatkaa näin, ja jos en voi, niin silloin minun pitää luoda jotain uutta tilalle. Ensimmäiset puoli vuotta meni vanhojen asioiden käsittelyssä. Nyt tämän kevään aikana olen luonut itselleni täysin uuden tavan ajatella. Olen alkanut käsittelemään sisältäni ja ulkoapäin tulevia energioita aivan eri näkökulmista. Ja todellakin voin sanoa, että olen tainnut löytää oman minuuteni, ainakin suurelta osin. Ainahan on jotain uutta opittavaa ja kehittymisen varaa elämässä.  Smiley Ensimmäistä kertaa elämässäni voi sanoa, että minä olen minä ja ylpeä siitä.  Cool
tallennettu
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #20 : 22.10.2008 12:05:32 »



Uranus tuntuu ainakin itsellä niskavilloissa, muutoksia kovasti ; tehtyjä, menossa ja tulossa.
Nostalgiakesä alkaa olla takana  Wink
Nyt työkuviot laitettu uusiksi. Jollain tapaa entisen hautaamista ja uuden alkua vähän joka asiassa...

 uranus  aspect_tri   aurinko r jatkuen tammikuulle.

Isä-aurinko on aika vahva  :Smiley


tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #21 : 22.10.2008 12:08:21 »

Sahaa  viitos-huonetta...


« Viimeksi muokattu: 22.10.2008 12:10:33 kirjoittanut kultainen sulka » tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
La Papessa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 290


Profiili
« Vastaus #22 : 22.10.2008 16:37:45 »

Mietin, että kuinkakohan näihin tulkintoihin vaikuttaa Yhdysvaltain vaalipäivänä aktualisoituva uranus aspect_opp saturnus ? Nimittäin tuo  saturnus:ksen liike tarkoittaa sitä, että  jo päällä olevia  uranus transiitteja tulee komppaamaan  saturnus -transiitti samalle planeetalle. Oman tulkintani  mukaan  nyt ei  tarvitse ihmisten ainakaan ihmetellä, miksi tuntuu siltä kuin heitä revittäisiin kahteen suuntaan samaan aikaan...

Itselläni on jo pidemmän aikaa vaikuttanut kaksi  uranus -transiittia,  aspect_sex  keskitaivas ja  aspect_opp  merkurius. En ole kumpaakaan mitenkään erikoisemmin noteerannut, mutta nyt kun  saturnus  aspect_tri  keskitaivas :ta, jotenkin tuohon  uranus -transiittiin liittyvät  "luovan elämänmuutoksen" teemat ovat saamassa muodon, eli epämääräinen tunne siitä, että urapuolella "tarttis tehrä jotain" on saamassa konkreettisen muodon.  saturnus aspect_con merkurius yhdistettynä  saturnus aspect_opp uranukseen taas ei ole sitten niin kiva: Kommunikaatio kiihtyy kiihtymistään, mutta ei suju, eli väärinkäsityksiä tuppaa syntymään aivan liikaa.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #23 : 24.10.2008 12:35:49 »

Uranus opposition Pluto: Sweeping changes

Beginning of May 2008 until mid January 2010: Now is the time to make sweeping changes, not only in your consciousness, but also in the circumstances in which you live. Conditions that have been developing slowly will force major changes upon you now. If you are flexible, you will be able to start a whole new phase of life, even though you may have thought that the time for new starts in your life is past. You will have a new birth of awareness, and you will be able to deal with your life unhampered by old patterns of thought that have limited you.

But if you cannot adapt and be flexible, this will be a period of great turmoil and stress as you try desperately to hold on to circumstances, possessions and relationships that no longer have any real function in your life. What you are trying to save is not something real, it is only an illusion.

The impetus for change may come through persons who present you with many upsetting surprises, all of which show that your life is no longer what is was. The key point to recognize is that this process is not bad for you, it is just upsetting at first until you get into the flow of events. It can be quite exciting and will certainly inject an element of youth into your life again, with the advantage that now you will have the wisdom to handle it properly.

*TÄMÄKÖS se lopetti rapusuhteen ja muutti bisnekset? Allaoleva viileys on totta.. ja tarpeen.

Eli siis. Suhteet joilla ei ole todellista funktiota. Jäin miettimään sitä. Ei kai sillä sitten ole, että bailataan vailla jatkoa-- edes jonkinlaista jatkoa. Tunne on nyt irronnut, vaikkei ole toistakaan.. siksi kai sitä oltiin. Siinä oli joku jännitys, jännite..

bisnekset tosiaan muuttui. Tänään naureskeltiin pankkikriisille, kun on tuota lähisukua ollut kuviossa just ennen kuin Islanti alkoi kansallistaa.. maailma on tosi pieni..

Saturn square Moon: A time of readjustment

End of September 2008 until end of June 2009: This period can be quite a difficult time for your personal and domestic life. On the psychological level you may feel lonely and isolated from others. You may feel depressed and undeserving of love. Sometimes remembered past actions make you feel guilty that you have not lived up to your own expectations.

Externally this influence can create difficulties in personal relationships, especially with women, because your emotional communication seems to be cut off. Your job may make demands that conflict with your domestic responsibilities, so that you are forced to neglect one or the other. Your parents may also be a source of concern at this time.
« Viimeksi muokattu: 24.10.2008 15:28:24 kirjoittanut **Yax-Balam** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #24 : 26.10.2008 14:04:01 »

10. huoneessa vetelee mulla. Olen jopa ollut töissä. En tiedä sitten liittyykö asiaan.

Ensi vuonna tulossa aspect_tri kuu, mitä sitten mahtaa tuoda tullessaan.
tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #25 : 09.11.2008 10:08:55 »

 
 Olisiko kenelläkään kokemusta, tai tietoa,-- uranus (h 9) aspect_opp saturnus (h 3), olisi

 tarkka 1.1.09. Kiitos jo etukäteen smitten smitten

 

tallennettu
Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« Vastaus #26 : 13.03.2009 09:59:25 »

Palaan tähän aiheeseen, koska itselleni on tulossa huhtikuussa lokakuun alkuun saakka kestävä  uranus   aspect_con  venus sekä samalla  uranus  aspect_con MC ja samalla transitoiva  saturnus on  aspect_con IC:llä  Huh

Eli siis saattaapi tulla jopa rakastuminen vähän erilaiseen tyyppiin (kiitos ja tervetuloa heh), sitten vissiinkin uralla voi tulla muutoksia, no niitä on todellakin jo menossa, eli alkanut on. Kotiasiat sen myötä erittäinkin kartalla ( uranus  aspect_opp IC), mutta  saturnus IC:llä..hmm..sehän voi olla, että jotakin ikävää kotirintamalla tai sitten koska sehän teke myös samalla  aspect_opp mun Venukseen MC:llä niin entäs jos tuo "hieman erilainen ihminen" ja rakastuminen häneen toisikin jotakin ikävää  Shocked
Mä kyllä innolla odotan, mitä, jos mitään sellaista on tulossa  Wink
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #27 : 13.03.2009 10:34:16 »


Palaampa minäkin aiheeseen;

Eli edelleen meneillään
 uranus  aspect_opp  aurinko
joka on saanut seuroikseen
 uranus  aspect_opp  pluto

Ja tuo  uranus vaeltaa aivan 7. ja 8. huoneen rajoilla.

Onhan tämä mielenkiintoista, uranus on onnistunut yllättämään tämä tuplaneitsyen jo pariinotteeseen.  Smiley

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
aeiouyäö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 276



Profiili
« Vastaus #28 : 19.03.2009 20:12:46 »

 uranus aspect_squ kuu Oli ainakin aivan perseestä, siihen kun vielä lisäksi neptunuksen neliöt niin jes.Hyvä kun en vetänyt itseäni narunjatkoksi  idiot2
Onneks se on nyt ohi ja neppari ja uranus tekee jo niitä kivempia transiitteja  :Smiley
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #29 : 20.03.2009 17:41:35 »

uranus aspect_squ kuu Oli ainakin aivan perseestä, siihen kun vielä lisäksi neptunuksen neliöt niin jes.Hyvä kun en vetänyt itseäni narunjatkoksi  idiot2

Jaahas, mulla on nyt tuo meneillään, ja sattumoisin pitää taas vaihtaa kämppää, kun nykyinen menee homeen takia remonttiin. Olisikohan noin kymmenes kerta vuoden sisällä. Ja ei ole mitään hajua kuinka kauan siinä uudessakaan kämpässä pystyy asumaan, kun olen kuullut jotain huhuja että menisi myyntiin vielä tänä vuonna.  :Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 25
  Tulostusversio  
 
Siirry: