Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 25
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uranuksen transiitit/uranuksen vaikutus?  (Luettu 308994 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lizzy
Vieras
« Vastaus #30 : 20.03.2009 23:02:26 »

Kuulle tulevat neliöt on kyllä rankkoja. Mulla oli jouskarina viimeiset reilu 10 vuotta todella plutomaisia ja kaiken kruunas tr.  pluto aspect_squ kuu nelisen vuotta sitten.  Ei kamala. buck2

Mutta tähtitaivaani näyttää nyt todella erilaiselta. Keväällä tulossa peräti kolme tarkkaa uranuksen ohitusta

 uranus aspect_con kuu
 uranus aspect_tri jupiter
 uranus aspect_squ neptunus

Aikamoinen kevät varmasti luvassa.  Cheesy Elämäni kevät epäilemättä.  Grin

Tuo neliö neptunukselle vähän arveluttaa, mutta toisaalta olenpa minä saturnuksen neliöistä kasvanut sen verran, ettei noi neliöt enää niin pelota.
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #31 : 20.03.2009 23:17:22 »

Juu luulen, että tuo  uranus aspect_squ neptunus ainakin vaatii ihan selkeästi oppimista. Ilmeisesti kaikki tr. joissa neptunus on osallisena liittyy jotenkin vaistoihin? Eli tässä tapauksessa pitäisi opetella viimeistään kuuntelemaan niitä vaistoja jumanklavita!  knuppel2 Se voi olla aika vaativakin ja vaikea juttu ensiksi, mutta kuten sanottu, lopulta huomaa miten tärkeästä asiasta on kyse.

Olen niin tottunut  :pluto:maiseen elämään,  uranus minulla ei ole kokemuksia. Joten odotan mielenkiinnolla mitä elämä tuo, varsinkin kun nuo tr. kestävät ohituksineen aina ensi vuoden alkupuolelle asti.  Smiley
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #32 : 21.03.2009 00:00:44 »

Mulla meneillään:

 uranus aspect_squ merkurius
 uranus aspect_squ venus
 uranus aspect_squ neptunus
 uranus aspect_tri jupiter

Että repikääs siitä!  Cheesy

Urkki on mulle ollut aika helppo, vaikka nyt mulla on samaan aikaan meneillään  saturnus :ksen neliöt  aurinko merkurius venus .. Saturnus on laskenut itsetunnon ihan maihin, viime loppuvuosi ja alkutalvi oli ihan yhtä helvettiä. Tuntui siltä (ja tuntuu edelleen), että mikään ei onnistu ja että elämä polkee paikoillaan. Ei jaksa tehdä mitään, koska energialevelit on jossain nollan alapuolella..

Urkki samaan aikaan on pakottanut ottamaan uutta suuntaa elämään, se paine, joka on latautunut samalla, kun Saturnus pakottaa laahautumaan ja Urkki pakottaa tekemään radikaalin muutoksen, on ollut aivan järkyttävä! Turhautuneisuus oli ihan hirveää. Nyt kuitenkin otin uuden suunnan Urkin mukaisesti ja muutin miehekkeen kanssa saman katon alle (vaikka tuo  uranus aspect_squ venus ei ehkä ole paras mahdollinen ajankohta..). Turhautuneisuus ja paineentunne laski kummasti ja olotila on huomattavasti leppoisampi nyttemmin Smiley

Mun tämän vuoden AP-kartalla muuten  saturnus aspect_opp uranussaturnus 4. huoneessa ja  uranus 10. huoneessa. Muuttoahan tuo enteili,  saturnus rakentamassa uutta perustaa 4. huoneessa ja  uranus kääntämässä suuntaa 10. huoneessa.. Miehellä myös tämän vuoden AP-kartalla  saturnus aspect_opp uranus , tosin  saturnus 7. huoneessa ja  uranus 1. huoneessa.  saturnus siellä ehkä (toivon mukaan) valamassa tätä suhdetta sementtiin kestäväksi kivijalaksi ja  uranus nyt tekee mitä tekee.. Grin

Toisaalta tuo  uranus aspect_squ venus on saanut sellaisen muodon, että jossain vaiheessa teki mieli lähteä kävelemään tästä nykyisestä parisuhteesta - ilman mitään syytä, koska asiat ovat olleet koko ajan hyvin! On tehnyt mieli repäistä ja muuttaa jonnekin hevonhuiluun, polttaa kaikki sillat takana ja aloittaa alusta. Turhautuneisuus on ollut niin suuri! Mutta nyt, kun pääsin miehekkeen kanssa saman katon alle, on nuo ajatukset kadonneet päästä ja olotila on todellakin rauhoittunut - vaikka mulla edelleen tuo  uranus aspect_squ venus -transiitti tarkkana.. Ei tee mieli vieraita miehiä  Grin

Odottelen tässä, tuoko tuo  uranus aspect_tri jupiter mitä uutta elämään... Smiley
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Lizzy
Vieras
« Vastaus #33 : 21.03.2009 00:08:05 »

mc82 no jo on aikamoiset vaikutelmat monelta suunnalta.  Grin Varmasti ollut painetta.  Huh Lips Sealed

Tuosta kolmiosta Jupiteriin olen lukenut, että parantaa lähes varmasti elämänlaatua, tavalla tai toisella. Siltähän ainakin tuo muutto sinulle kuulostaa.  Wink

Mitenkä olet kokenut tuon neliön neptunukseen? Miten sen on kenties huomannut?
« Viimeksi muokattu: 21.03.2009 00:11:37 kirjoittanut Lizzy » tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #34 : 21.03.2009 03:17:06 »


Tuosta kolmiosta Jupiteriin olen lukenut, että parantaa lähes varmasti elämänlaatua, tavalla tai toisella. Siltähän ainakin tuo muutto sinulle kuulostaa.  Wink

Mitenkä olet kokenut tuon neliön neptunukseen? Miten sen on kenties huomannut?

Varmaan joo, ainakin itsellä on tällä hetkellä aika rauhaisa olotila ja tunne, että kyllä tämä tästä lähtee lutviutumaan.. Smiley  Siis tuon  uranus aspect_tri jupiter vaikutukset. Vielä n. kuukausi takaperin oli aikasta kireä fiilis, kun jumitti vielä vanhassa asunnossa ja tuntui siltä, että pää halkeaa, jos vielä päivänkin joutuu kestämään samaa ja mitään uutta ei tule näköpiiriin.. Oli vaan semmoinen olo, että elämä seisoo paikallaan, mitään uutta ei tapahdu. Nyt aika kuitenkin on kulunut hankintojen, suunnittelun yms. mukavan parissa.

Ja sitten tuo  uranus aspect_squ neptunus .. Ko. aspekti tarkentuu tässä kevään/kesän mittaan. En ole vielä tuntenut kummempia vaikutuksia tai sitten olen tiiraillut vääriä vaikutuksia.. Mutta viime aikoina on ollut kortilla se, että kuka tämä mc82 oikein on ihmisiään. Millainen olen, mitä ansaitsen, mihin pyrin ja millä tapaa.. Tulevaisuus on vahvasti nyt pohdinnan alla ja se, että toteutuvatko haaveeni, joita kohti olen ponnistellut opiskellessa ja muutenkin. Osaltaan voi olla sen ansiota, kun mulla tr- pluto on tällä hetkellä 12. huoneessa - aika päästä eroon menneisyyden haamuista ja kasvaa ihmisenä. Uskoisin, että sitten, kun mun kohdalle tulee ehkä jo seuraavana vuonna  pluto aspect_con askendentti , niin se tulee olemaan kasvattava kokemus..
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Lizzy
Vieras
« Vastaus #35 : 29.03.2009 21:02:26 »

Kui niin pilannu?

Löysin astrodientsistä tuolle tr.  uranus aspect_squ neptunus tällaisen tulkinnan:

Uranus square Neptune: Undesirable consequences

End of April 2009 until end of December 2010: This period can be a severe test of your grip on reality. It can be very confusing and cause you to be misled in a variety of ways. You may suddenly find yourself in the grip of a total delusion that you believe to be the most real thing you have ever encountered. It is very important that you consider very carefully any new idea or philosophy before allowing it to take control of your life. One danger of this influence is that you may allow some idea to control you.

At best, ideas and philosophies are devices that help you understand and make sense of the confusion of everyday experience. But under this influence ideas may become a substitute for experience, so that you begin to believe in things that you have never experienced. You will be particularly attracted to ideas that help you avoid confrontations with the everyday world.

Sometimes this influence may cause you to turn to drugs, usually psychedelics or amphetamines, which provide mystical-seeming experiences, rather than alcohol, barbiturates or opiates. But this manifestation is likely only if you have a tendency in this direction anyway.

You may turn to the study of mystical disciplines in an effort to understand what is happening to you. In itself this is not bad, but you will have to be very careful that such studies do not totally alter your sense of proportion. It is best to expose yourself to these new ideas gradually, so that you can integrate new understandings with old and thereby prevent this energy from being disruptive.

If you live consistently and are willing to deal with the real world and handle its challenges, this influence can open up aspects of reality that you have never dreamed of. It can signify an enlightenment experience at some level. But if you try to avoid reality altogether, this influence may bring about the state of unconsciousness you desire, but with undesirable consequences.

No toivottavasti ei sentään mitään huumeita...  Ehkä tämä transiitti kuvastaa vain tätä tilannettani kun on valmistumassa eikä oikein tiedä mitä seuraavaksi tekisi ja mitä sitä oikeastaan elämältä haluaa. sanotaan myös, että juu arvomaailma ja ajatukset on ollu aika sekaisin viime aikoina. Tiedä mitä sitä uskois.

Mutta tänään pitäisi olla tarkka tr.  uranus aspect_tri jupiter ja prkl missä se muka näkyy??!!  tickedoff Paitsi olen kyllä lataillut onnistuneesti (laitonta) musiikkia netistä... pikkurikollinen... hyi minä- mutta aion korjata heti moraalittomuuteni ja hommata oikean levyn.  angel kunhan se ilmestyy... erhm...  Grin

Niin ja mitäs muuta, mulla näyttää olevan pikemmin tendenssi tolle alkoholi suunnalle.  2funny 2funny

Ensi Ke, sopivasti aprillipäivänä, tarkka tr.  uranus aspect_con kuu mitähän silloin?!  Huh Shocked

Aika arvaamattomalta tää Uranus kyllä ensituntumalta vaikuttaa.  Huh

tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #36 : 30.03.2009 06:47:46 »

 uranus aspect_squ kuu höykyttää kyllä nykyään niin että tuntuu, piti ottaa oikein lomanpoikanen tähän väliin että jaksaa sitten seuraavan episodin kurjuudet. Undecided
tallennettu
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #37 : 30.03.2009 19:58:51 »


Mitenkäs meinasi jäädä välistä,
mullehan tulee  uranus aspect_sex venus huhtikuun lopulla..
Joskohan intoutuisi luomaan jotahi kun Neptunuskin juur
tuli vilkaisemaan vitoshuonetta piipahtaakseen vielä
myöhemmin nelosessa..

No juuh, ryydittäähän tuota transiittia
muitakin vekkuleita taivaankappaleita
mutta ei milllääään jaksais mitään sekozinkkuilua
jota  uranus aspect_con venus toi
aikoinaan muassaan...
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #38 : 15.04.2009 20:55:37 »

tarpeen olisi nyt nokkelat ratkaisut.. aika ei etene lineaarisesti, mutta jotenkin voisi nykytilanne edetä, heh

Uranus trine Neptune: Higher aims

End of March 2009 until beginning of March 2010: This influence will bring idealistic, spiritual and philosophical issues to the fore in your life. You will become concerned with the meaning of the world, and you will find new ways of investigating it.

If you are at all interested in mystical and spiritual ideas, you will be more involved in these studies than ever, and it will be very profitable. You will take up ideas that you had considered too abstract to be of any use, and you will see clearly how you can apply them in your life. This is an excellent time for the study of any metaphysical, occult or spiritual doctrine.

Even if you have never been concerned with these subjects, you will suddenly be interested in aspects of life that you may have considered too idealistic. You may work very hard with others to actualize your beliefs about how the world ought to be. Under this influence you are not likely to sit back and let the world go along as it has. But at the same time you are not doctrinaire; you have great compassion for different points of view and are willing to try to reach an understanding when disagreements arise with others.

You may take a new interest in working with the poor, the sick and the downtrodden to improve their lot in life. You find it difficult to allow suffering in the world about you, even if you have been relatively unconcerned about this in the past.

In general this influence makes you feel that you have experienced some new aspect of truth and that the universe is much more complex and varied than you had previously thought. You want to share these realizations with everyone who comes into your life.

Uranus trine Mercury: Surprising announcements

Beginning of April 2009 until beginning of March 2010: This influence often produces excitement and interest in everyday life, without pushing the tempo to the point that you can no longer enjoy it. Your everyday activities bring new and interesting encounters that open up aspects of life that you may not have encountered before.

This influence particularly stimulates mental activity. Your mind is sharpened, and your interest in the world around you is increased. You feel ready for anything, as long as it is exciting and different. Your conversations with other people, even those whom you meet every day, become more interesting. When new topics are discussed, you are ready for the new ideas that you are exposed to. This is an excellent time to encounter people and ideas that help you elevate your mental habits and build up better patterns of thinking.

This is also an excellent time for learning new skills, particularly of a scientific or technological nature, and new techniques for expanding your mind and experience. It is also favorable for studying astrology, yoga and other occult techniques. This is also a good time for traveling, but not if your objective is to "get away from it all" on a lazy relaxing trip. This influence will make travel exciting and interesting in a positive way.

If you have been faced with problems in research or a situation in which you have to come up with a new and creative solution, this influence will help. At other times your mind often gets into a rut in which it runs through the same solutions over and over. This influence allows you to escape from the rut and to think along different lines.


This is a favorable time for introducing new elements into your life. Communications from others may bring an unexpected surprise. Or you may say something that surprises others. This is a favorable time to announce anything new or innovative to the world. For example, this is a good time for a manufacturer to introduce a new product or to begin a new and innovative advertising or administration policy within a company.

tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« Vastaus #39 : 15.04.2009 22:02:26 »


Noh kuule mulla se  uranus on nyt molempien päällä ( venus ja  keskitaivas) että hienoo...
Uralla just todella iso muutos käynnissä ja mun miesasiat sä jo tiedätkin  Grin
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #40 : 16.04.2009 08:16:17 »

niin, ajattelin edellisessä enemmän raha kuin rakkausasioita..

mutta Uranus vitosessa tosiaan mullistaa ne aihepiirit, olen mielestäni loppusuoralla eräissä asioissa, toiset saa hillua. huvittaa, koska jokuhan tuolla jossain kanssani yhteen sopii, mutta jossain sitä pidetään piilossa.  coolsmiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #41 : 16.04.2009 08:44:56 »

Mitäs sanotte tästä? Uranus yhtyy syntymäkarttani merkuriukseen juuri nyt kaloissa 10 huoneessa. Mitä tietää työlle???
tallennettu
Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« Vastaus #42 : 16.04.2009 08:58:30 »


Mulla on muuten tuon  uranus  aspect_con  venus ja  keskitaivas lisäksi myös siellä samassa rysässä
tr venus  aspect_con  venus
tr  mars  aspect_con  venus ja  keskitaivas
tr  mars ja tr  uranus kin ovat toisiinsa  aspect_con

samalla ne (tr mars tr venus tr uranus)tekevät  aspect_opp  pluto ja IC

 buck2 kraaps kraaps

työelämässä on ehkä suurin muutos mitä koskaan minulla nyt...sen osalta näyttää todella hyvältä ja kiireiseltä.
Suhteilussa meneekin sit mettään, niinkun oon tottunut, mut senhän te jo tiedättekin  knuppel2
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #43 : 26.04.2009 12:03:38 »

No mulla on  uranus todella mitään sanomatonta ollut nyt.
Viimeksi se maaliskuussa  uranus aspect_squ Mc
Ja seuraavan kerran toukokuun lopussa:  uranus aspect_opp askendentti

- Mitäs noista sitten päätteli?
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
eyla
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #44 : 13.05.2009 23:53:50 »

Mulla  uranus aspect_con aurinko
 uranus aspect_con merkurius

ja  neptunus aspect_con mars
 neptunus aspect_squ jupiter
 neptunus aspect_sex venus

ja  jupiter aspect_tri keskitaivas

ja aivan hirvee työväsymys/kylläastyminen/ahdistus/epävarmuus päällä! Siis nimenomaan työasioissa, vaikka jupiterin pitäis kai auttaa asiaa?!

Mitähän tästä seuraa syyskuussa kun soppaan lisätää vielä

 saturnus aspect_opp aurinko
ja  saturnus aspect_opp merkurius

Kokemuksia? Tulkintoja?   Huh

Huimaa ajatus  saturnus aspect_opp aurinko ja  uranus aspect_con aurinko iskusta samaan aikaan!!!  Undecided kun noita epämääräsiä rintakipujakin jo pukkaa... ja neppari ja Jupiter siis kuvioissa myös syksyllä...

(Mulla aurinko 24 astetta kaloja, Merkurius 23 astetta kaloja, MC 23 astetta vaakaa)
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 25
  Tulostusversio  
 
Siirry: