Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Intuitio tai selvännäkökyky kartalla  (Luettu 66342 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Fawnette
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #45 : 02.04.2010 12:11:36 »

Tää on varmaan ihan ikivanha mutta olisin superkiitollinen jos joku haluisi vähän selitellä..

neptunus aspect_tri askendentti
 neptunus aspect_con mars uranus venus saturnus
 neptunus aspect_opp chiron
 neptunus aspect_sex pluto

pluto aspect_sex askendentti venus neptunus saturnus
 pluto aspect_squ aurinko
 pluto aspect_tri chiron

uranus aspect_tri kuu
 uranus aspect_opp jupiter chiron
 uranus aspect_con mars

saturnus  aspect_conmerkurius venus neptunus
 saturnus aspect_tri askendentti
 saturnus aspect_ssx aurinko
 saturnus aspect_opp chiron

tallennettu

aurinko vesimies
kuu  askendentti neitsyt
merkurius  venus  mars saturnus neptunus uranus kauris
dodobien84
Vieras
« Vastaus #46 : 02.04.2010 16:16:20 »

En tasan tarkalleen tiedä intuitiosta, mulla on vain osviittaa siitä. Esim. tuossa itseni esittelyssä jotain taisi mennä harhaan erään henkilön arvailussa, mutta menköön... Toivottavasti hän löytää myöskin minut näiden kirjoittelujeni kautta. Ja tämä vain SINULLE; olet ilmeisesti oolut kova reissaamaan, olet ujo (ilmeisesti jotain epämukavaa historiassasi) etkä sen takia halua/uskalla esitellä itseäsi suoraan. Ei se mitään kaikki ok! Olet mitä ilmeisimmin PALJON fiksumpi kuin minä joten jätämpä tämänkin palapelin osasen tänne. Tiedän että löydät tämänkin Wink
tallennettu
Fawnette
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #47 : 03.04.2010 20:25:35 »

Ai siis minulle? Onhan tuossa perää..
tallennettu

aurinko vesimies
kuu  askendentti neitsyt
dodobien84
Vieras
« Vastaus #48 : 04.04.2010 03:08:04 »

Heh heh heh!
tallennettu
dodobien84
Vieras
« Vastaus #49 : 04.04.2010 03:50:48 »

Että mennäänkö sitten naimisin nyt vai heti ja tehdään paaaljon lapsia! Wink
tallennettu
Fawnette
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #50 : 04.04.2010 23:40:54 »

Lainaus
Lainaus käyttäjältä: Fawnette - 03.04.2010  21:25:35

Että mennäänkö sitten naimisin nyt vai heti ja tehdään paaaljon lapsia! 

No tehäänpä näin.
tallennettu

aurinko vesimies
kuu  askendentti neitsyt
sangviinikko
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #51 : 05.04.2010 08:35:31 »

Olen kuullut että tyttäreni 12. huoneen  jupiter aspect_tri pluto saattaisi indikoida jonkinlaista selvänäkökykyä..
Hällä myös t-risti   leijonajupiter  aspect_con kuu aspect_opp neptunus vesimies ja  aspect_squ  venus aspect_con mars skorpioni
Mutta,
kannattaa kuulma varautua siihen että tyttö näkee sellaista mitä muut eivät/ on alttiina viesteille tuonpuolisesta.. Huh Toistaiseksi olemme saaneet olla rauhassa. :Smiley
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
dodobien84
Vieras
« Vastaus #52 : 05.04.2010 12:17:56 »

Lainaus
Lainaus käyttäjältä: Fawnette - 03.04.2010  21:25:35

Että mennäänkö sitten naimisin nyt vai heti ja tehdään paaaljon lapsia! 

No tehäänpä näin.

"Saku Sammakko kosio matkallaan aha, aha...." Pistänpähän YV:tä tulemaan. Muista katsoa!  smitten Heh heh heh!
tallennettu
DonSimon
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #53 : 16.04.2010 20:15:33 »

heh heh, noh, löytykö?
tallennettu
Mystery Woman
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #54 : 05.06.2010 17:57:08 »

Useilla oikeilla selvännäkijöillä on ainakin  askendentti aspect_con neptunus 12 H, tai  neptunus H 8  skorpioni, tai vain hyvin aspektoitunut  neptunusuranus on enemmän intuitiota, voi olla selvänäköäkin. merkurius on yleensä mukana menossa tai  esim  jupiter aspect_con neptunus

Kartallani on hyvin tarkka (alle yksi orbi)  neptunus  vaaka 12 h aspect_con  skorpioni  askendentti
 aspect_ssx  kuu
 aspect_ssx  merkurius
 aspect_sex  venus
 aspect_ssx  saturnus
 aspect_squ  uranus
 aspect_sex  pluto
 aspect_squ  chiron

Tiedän itseeni liittyvät asiat ja tunnen fiilikset ja energiat. Mieheni tavatessa tiesin hänen olevan lasteni isä, että minulla tulisi olemaan avioliiton ulkopuolinen suhde, jonka jälkeen nuorin lapsemme syntyisi. Ja eroavani miestäni, kun saan hänestä tarpeekseni. Esim. tämän vuoden tammikuussa menin työpaikkahaastatteluun, josta en odottanut mitään. Ja istuutuessani haastattelijoita vastapäätä tiesin asian olevan selvä: minut valitaan.

Olen vuosien varrella ollut jostain syystä kiinnostunut jostain julkisuuden ihmisestä ja sitten huomannutkin tavallaan etukäteen perehtyneeni tähän ihmiseen ja hänen ajatuksiinsa ennen meidän yhteistyön alkamista. Omassa työssäni intuitiivisuus auttaa aivan mielettömästi, tiedän vaan miten asiat menevät. angel  smitten
tallennettu

Aurinko vaaka, Kuu neitsyt, Asc Skorpioni
ancelica
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #55 : 12.06.2010 14:46:24 »

Jatkan vielä.  askendentti aspect_con uranus, okkultismin ja astrologian hallitsija. Tapasin aviopuolisoni noin 9 v ennen kun alettiin seurustella ja tiesin heti että tämän kanssa menen naimisiin. Kun olen ensi kertaa tavannut jonkun elämässä merkittävän ihmisen, olen vaan tuijottanut ja muistan sen hetken hyvin tarkkaan.
tallennettu
aeiouyäö
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #56 : 27.06.2010 21:15:32 »

Mulla  uranus aspect_squ askendenttineptunus aspect_squ askendenttiuranus aspect_squ merkurius ja  neptunus aspect_squ merkurius.Uranus-Neptunus-yhtymäni on 3. huoneessa, merkuriukseni löytyy 12. huoneesta.Kai nämä aspektit voisivat pitää sisällään intuitiivisia kykyjä, mutta pitkälti olen kokenut ne vaan lähinnä ajatusten sekamelskana  Grin
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #57 : 06.07.2011 09:29:51 »

kyllä mä pidän itteeni selvänäkösenä tai sensuuntasena ny ainaki.
http://www.astro.fi/images/radix_web/12.12.1977_22:51_0_-02:00_61.284_-21.47_00.png

mutta viittaako mikään tossa mun kartassa ny siihen. ei o 8. huoneessa mitään.
mutta
 pluto  aspect_squ   kuu
 pluto aspect_sex  aurinko
 pluto aspect_sex  venus
 pluto  aspect_sex  mars
 pluto  aspect_ssx  uranus
 pluto  aspect_sex   neptunus
 neptunus  aspect_squ  askendentti
 neptunus aspect_con  aurinko
 neptunus aspect_con  venus
 neptunus  aspect_tri  mars
 neptunus  aspect_ssx  uranus
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
arzie
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #58 : 06.07.2011 13:14:12 »

Mulla on stelliumi  aurinko neptunus merkurius skorpionissa 9. huoneessa (porphyry). Se on osana leijaa, jodia ja t-ristiä.  pluto ja  uranus  neitsyessä on sekstiilissä stelliumiin ja  chiron kaloissa kolmiossa siihen.

Näen kyllä jonkin verran ihmisten läpi, jos niin voi sanoa. Samoin kokonaisuuksien takana olevat vaikuttimet vaistoan herkästi tai muuten tiedän asioiden todellisuuden. Ja yleensä energian laadut tunnistan. Herkästi tiedän milloin joku valehtelee minulle, tai joku asia muuten perustuu valheellisuuteen tai petokseen. Usein saan kaivettua viimeisen totuuden esiin asiasta kuin asiasta jos tarve vaatii.

Nuorempana tuli päästeltyä milloin mitäkin piikittelyä muille, ja usein ne osu liian arkaan paikkaan. En sitä silloin edes tajunnut mutta siperia opetti pitämään suuta soukemmalla.

Jossain tulkinnassa oli että astrologin tai näkijän vikaa olis vaikka ammatiksi, mutta en nyt ihan niinkään koe ainakaan vielä.

Pari kertaa olen kyllä saanut merkkejä jonkun poismenosta.

Jospa joku haluaisi kommentoida karttaa, kutistin orbit 80 %:iin, niin on vähän selvempi.
tallennettu

aurinko, merkurius, venus skorpioni
nousu kauris
kuu härkä
mars jousimies
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #59 : 07.07.2011 10:34:25 »

No eipä ole selvänäköisyys sitten lapsuuden palannut. Intuitio on voimakas, mutta tällä hetkellä levossa maallisten asioiden takia.

Kartalla ovat:
 askendentti aspect_sex kuu
 askendentti aspect_squ uranus
 askendentti aspect_tri neptunus
 askendentti aspect_sex pluto

kuu aspect_squ merkurius
 kuu aspect_ssx uranus
 kuu aspect_sex neptunus
 kuu aspect_con pluto

merkurius aspect_tri  saturnus
 merkurius aspect_sex uranus
 merkurius aspect_ssx neptunus
 merkurius aspect_squ pluto

uranus aspect_ssx neptunus
 uranus aspect_ssx pluto

neptunus aspect_sex pluto

8:ssa huoneessa minulla on kalat ja Apollo. 12:toista huoneessa on  rapu ilman planeettoja tai asteroideja.

Kehitystä odotellessa.  Smiley

Edit:  plutokuu ja IC  vaaka (huone 3);  uranus  skorpioni (huone 4)  ja  neptunus  jousimies (huone 5).
« Viimeksi muokattu: 07.07.2011 10:39:15 kirjoittanut SanctAstra » tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6
  Tulostusversio  

Siirry: