Sivuja: [1] 2 3 ... 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Intuitio tai selvännäkökyky kartalla  (Luettu 60971 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Faery
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86



Profiili
« : 05.01.2006 22:12:32 »

Eli kiinnostaisi tietää mitä aspekteja hakisitte jos haluaisitte katsoa onko jonkun ihmisen kartalla viitteitä ns. yliluonnollisista kyvyistä kuten selvännäkemisestä. Mieleeni tuli ainakin kuu ja neptunus, mutta mitkä olisivat tällaisten kykyjen kannalta suotuisia aspekteja tai huonesijainteja?

Eräällä hyvin vahvasti selvännäköisellä tutullani on kuu ja mc yhtymässä kahdeksannessa huoneessa.
tallennettu

Aurinko: Oinas
AC: Leijona
Kuu: Kaksonen
Timotheus
Vieras
« Vastaus #1 : 06.01.2006 01:12:57 »

Neppari joo ja joissain tapauksissa myös uranus ja pluto tehdessään aspekteja kuuhun, merkuriukseen tai asc.hen. Luulempa, että jokainen aspekti toimii vähän eritavalla, mutta esim nepparin ja merkkarin kolmiosta voisi kuvitella, että "astraalinen" tiedonvälitys luonnistuu ilman sen kummempia ongelmia. Asc taas kun toisten kanssa tekemisissä ollaan helpoittaa varmasti muiden "lukemista".

Kuun merkki sijainnilla taitaa myös olla tekemistä asian kanssa. Jostain huuhaalörölörön julkaisusta olin lukevinani, että kuu ravussa, scorpparissa, vesimiehessä tai jopa oinaassa(!?) selkeästi lisäisivät herkkyyttä nähdä tai aistia näkymätöntä.

Varmaan myös huoneilla on merkitystä. Näin äkkiseltään ainakin huoneet 8. ja 12. voisivat lisätä kykyä sukeltaa pinnanalle. Huoneiden teemoihin ainakin liittyvät psyykkiset asiat.

Olisipa hienoa nähdä Iris Roineen kartta, niin mainio pakkaus kun tuo olikin.
tallennettu
Faery
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86



Profiili
« Vastaus #2 : 06.01.2006 12:21:39 »

Kiitos vastauksestasi Timotheus. Kahdeksas ja kahdestoista huone tuntuu tosiaan loogisilta huoneilta jos alitajuisia asioita ajatellaan, kas kun en itse tullut tuota 12. huonetta ajatelleeksi. Tuo Uranus oli minulle uusi ajatus, enkä otttapuhuen ole edes kovin hyvin perillä uranuksen vaikutusalueista paitsi että tiedän sen liittyvän vesimieheen ja kaikenlaisiin mullistaviin ajatuksiin ja tapahtumiin... Millä perusteella liittäisit uranuksen psyykkisiin kykyihin?
tallennettu

Aurinko: Oinas
AC: Leijona
Kuu: Kaksonen
kaapokisu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 119



Profiili
« Vastaus #3 : 06.01.2006 18:24:01 »

Minulla on kuu ja neptunus jotenkin hassusti  :Smiley Ja Sepon tulkinta kertoo että vahvat on vaistot ja fiilikset, ja että selvänäköisyys littyy vahvasti tähän kuvioon. Mutta en muista mihin kuvioon  buck2 Että noitia ollaan  Wink
tallennettu

Aurinko vaaka
Nouseva skorpioni
Kuu vaaka
Mamie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 416



Profiili
« Vastaus #4 : 06.01.2006 19:08:18 »

Menkääpä Anyaraan niin sieltä löytyy mielenkiintoista asiaa mediumistisista ym kyvyistä.  Tärkeimmät planeetat ovat neptunus ja pluto. Anyarassa kuulla on loppujen lopuksi pieni painotus.
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #5 : 06.01.2006 20:53:48 »

Mummoni näkee enneunia. en tiedä onko näillä tekemistä sen kanssa mutta joku mainitsi kuun, neptunuksen ja uranuksen. Mummon syntymäaikaa en tiedä joten huoneista en osaa sanoa mutta ainakin tälläisiä löytyy:

 kuu aspect_squ uranus
 merkurius aspect_con neptunus
 kuu aspect_tri chiron

 kuu  kauris
 neptunus neitsyt
 uranus oinas
tallennettu
Faery
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86



Profiili
« Vastaus #6 : 06.01.2006 23:10:22 »

Menkääpä Anyaraan niin sieltä löytyy mielenkiintoista asiaa mediumistisista ym kyvyistä.  Tärkeimmät planeetat ovat neptunus ja pluto. Anyarassa kuulla on loppujen lopuksi pieni painotus.

Voisiko joku hieman valaista tarkemmin? Anyara??
tallennettu

Aurinko: Oinas
AC: Leijona
Kuu: Kaksonen
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #7 : 06.01.2006 23:14:08 »

Tässä Faery

http://koti.mbnet.fi/neptunia/
tallennettu
Mamie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 416



Profiili
« Vastaus #8 : 07.01.2006 08:54:15 »

Itsekkin inhoan alata lähteä kahlaamaan jotain järjettömän suurelta näyttävää sivustoa. Loppujen lopuksi Anyara ei ole niin suuri, ettei sitä suht. nopeasti lukisi alusta loppuun. Olin niin innostunut kaikesta mitä löysin sivustoilta, että luin kaikkea sieltä sekaisin. Ehkä kannattaakin ensin vain tutustua siihen ja katsoa mitä kaikkea mielenkiintoista sieltä voi bongata... Jos tahtoo löytä ennustamiskyvyt ym. niin ne löytyvät lähimmän samaatarkoittavan hakusanan alta ja linkkejä on joka sivulla  Smiley
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #9 : 27.03.2009 03:28:59 »

Useilla oikeilla selvännäkijöillä on ainakin  askendentti aspect_con neptunus 12 H, tai  neptunus H 8  skorpioni, tai vain hyvin aspektoitunut  neptunusuranus on enemmän intuitiota, voi olla selvänäköäkin. merkurius on yleensä mukana menossa tai  esim  jupiter aspect_con neptunus
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #10 : 27.03.2009 06:30:18 »

Löytyy sekä  kuu aspect_con neptunus jousimies että  aurinko aspect_sex neptunus, mulla esiintyy joskus sellaisia precog-unia, että nähdyn tilanteen tapahtuessa oikeasti, olen ennalta varautunut. Ikävin juttu tuossa on, että tuollaisten näkeminen tuntuu edellyttävän pitkäaikaista stressitilaa, jos sitä ei ole niin unet on tavallisia.

Käsittääkseni tuo on aivan tavallista ja perustuu siihen, että jokin hyvin primitiivinen osa aivoja kykenee vastaanottamaan ja tulkitsemaan aika-aaltoja. Että periaatteessa ominaisuus olisi kaikilla, mutta ihmisaivot useimmiten suodattavat aika-aaltodatan kokonaan pois tietoisuudesta, koska muutenkin käsiteltäviä asioita on liikaa.
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #11 : 27.03.2009 13:13:30 »

Mä näen ajoittain välähdyksiä tulevaisuudesta. Yleensä tulkitsen ne niin, että aluksi kohauttelen olkapäitäni ja mietin, että mitäs mä taas hulluja mietin.. Mutta aika usein, ehkä pelottavankin usein, aavistukset ovat toteutuneet.. Shocked

Mulla Neppari tekee kaikista eniten aspektia,  neptunus jousimies 11. huoneessa - ei ehkä kovin henkinen sijainti? Muuten

 neptunus aspect_con merkurius
 neptunus aspect_con venus
 neptunus aspect_ssx mars
 neptunus aspect_ssx jupiter
 neptunus aspect_sex saturnus
 neptunus aspect_sex pluto
 neptunus aspect_kvi chiron
 neptunus aspect_con ceres
 neptunus aspect_sex vesta

Lisäys: oli siellä myös  neptunus 1½- aspect_squ kuu .. Huh

Ainakin  neptunus aspect_con merkurius vaikuttavat vahvasti ja eikö tuo ole aika usein selvännäkijöiden aspekti.. Semmoisia tosi outoja aavistuksia pullahtaa välillä mieleen kuin tyhjästä.. Undecided

Sitten noita muita, eli Urkin ja Pluton aspekteja:

 uranus aspect_con keskitaivas
 uranus aspect_con aurinko
 uranus aspect_tri kuu (tämä tosin jo niin väljä, että onko suurtako merkitystä..)
 uranus aspect_con jupiter (sama kuin edellä..)
 uranus aspect_kvi kuunsolmu
 uranus aspect_squ vertex
 uranus aspect_con pallas
 pluto aspect_squ mars (enemmänkin raivohullun kuin henkistyneen aspekti.. :Smiley )
 pluto aspect_ssx jupiter
 pluto  aspect_con saturnus
 pluto aspect_sex ceres
 pluto aspect_tri vesta
« Viimeksi muokattu: 27.03.2009 13:20:02 kirjoittanut mc82 » tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #12 : 28.03.2009 07:25:33 »

On näköjään yksi Merkuriuksen ja Neptunuksen aspekti, tosin puolitoistaneliö, tai miksikä tuo semisquare suomennetaan. :Smiley
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #13 : 28.03.2009 09:57:59 »

 Mulla on jonkun verran enneunia ja jossain määrin vahva intuitio.

  neptunus  aspect_tri  merkurius  aspect_tri  saturnus -kultainen kolmio siis noille, tuo on varmaankin selkein juttu mun kartallani joka voisi tuohon jotenkin viitata.

 Neptunus on 4. huoneessa ja  jousimies
 Merkurius on 8. huoneessa  oinas
 Saturnus 12. huone ja leijona

 Uranus sijaitsee 3. huoneessa,  skorpioni
  pluto  aspect_opp  merkurius
  merkurius  aspect_ssx  uranus
tallennettu
Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« Vastaus #14 : 28.03.2009 10:52:17 »

Minä en ole mikään näkijä, mutta enneunia tuppaan joskus näkemään ja joskus on ollut "yliluonnollisia" kokemuksia.
Sitten sellanen samantapainen juttu kuin mc82:lla, että mulle tulee aika usein välähdys, jota en oikein ikinä tajua tai usko miksikään näyksi tulevaisuudesta  Grin sitten kun se näkemäni asia tapahtuukin mulle tai jollekin muulle, tajuan että ei hittolainen mähän tiesin ja näin tän jo  Huh outoa
Näitä on tapahtunut usein ja ne "välähdykset" saattavat tulla ihan keskellä kirkasta päivää, kadulla kävellessä, lehteä lukiessa, telkkaria kattoessa. Parhaiten muistan tapahtuman, kun läheiseni kuoli jouluna vuosia sitten, edellispäivänä kuulin kylpyhuonetta remontoidessani selkeän äänen päässäni, joka sanoi, joku läheltä lähtee pois jouluna  Cry ajattelin vain että mitä h*lvettiä mä taas kuvittelen   Shocked seuraavana päivänä hän kuoli yllättäin..

Ja sitten saatan "tietää" joskus, kuinka jollekin käy jossakin asiassa ja tekisi mieli vaikkapa varoittaa, ettei kannata tehdä niin, koska tulee käymään huonosti ja ihmettelen eikö tämä henkilö itse tajua tai näe asiaa samalla tavalla tai useimmiten ajattelen, että mulla on vilkas mielikuvitus ja pidän suuni vain kiinni  Wink


Noh anyway laitan vähän omia aspektejanikin tähän

 neptunus  aspect_con  jupiter  jousimies 5.huone
 neptunus  aspect_sex  pluto 
 neptunus  aspect_tri  chiron  askendentti ja MC
neppari tekee myös  aspect_tri  venus ja  aspect_squ  kuu

 kuu  aspect_con  kuunsolmu  vesimies ja 8.huoneessa

 pluto tekemiä joitakin aspekteja ei kaikki tässä,  pluto mulla on  neitsyt ja 4.huoneessa
 pluto  aspect_tri  mars
 pluto  aspect_tri  saturnus
 pluto  aspect_sex  neptunus
 pluto  aspect_sex  askendentti
 pluto  aspect_con Lilith

 uranus  aspect_sex  jupiter ja  uranus on  vaaka 4.huoneessa

 venus on  kalat  aspect_con MC 10.huoneessa

 aurinko  aspect_con  merkurius
 
ai niin ja vielä voisi mainita  pallas  aspect_con  chiron  oinas 10huone





« Viimeksi muokattu: 28.03.2009 11:27:07 kirjoittanut Adele » tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
Sivuja: [1] 2 3 ... 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: