heguli
Kohtuuastroilija

|
 |
« Vastaus #120 : 31.03.2008 21:22:57 » |
|
Just, sain juuri kuulla, että miesystävästäni on tulossa isä, enkä minä ole lapsen äiti...  Hemmetti tätä tosielämän saippuaa!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko,Venus: Kauris Kuu,Jupiter,Neptunus: Skorpioni Sideerinen Jousimies Valkoinen maailmojen sillanrakentaja Maa-kukko
|
|
|
|
mammamma
Vieras
|
 |
« Vastaus #121 : 01.04.2008 11:15:52 » |
|
Just, sain juuri kuulla, että miesystävästäni on tulossa isä, enkä minä ole lapsen äiti...  Hemmetti tätä tosielämän saippuaa!  Ei tässä tosiaan telkkaria enää tarvi, kun Pluto pistää parastaan 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Ebenia
|
 |
« Vastaus #122 : 02.04.2008 22:02:02 » |
|
Minulla onkin mennyt nyt kaikki ihan uusiksi! Lopetin työt ja aloitin parisuhteen vanhan rakkauteni kanssa, jonka kanssa seurustelin yläasteella - olen hyvin onnellinen.  Ehkä se Plutokin voi tuoda jotain positiivistakin elämään?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris Nousu - Härkä Kuu - Rapu Mars, Pluto - Skorpioni Venus - Vesimies Jupiter - Oinas Saturnus, Uranus - Jousimies http://www.youtube.com/Ebenia
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
 |
« Vastaus #123 : 02.05.2008 20:24:48 » |
|
Oliskohan aika nostaa tätä vanhaa aihetta... Kuinka teillä Kauriilla nyt menee? Tässä on ensimmäiset 4 kk takana tätä vuotta, ja ainakin itselläni alkuvuosi on ollut varsin vaihderikas. Työelämässä on menty eteenpäin vakaasti, olen saanut itse toteuttaa omia juttuja ja sehän on hauskaa. Toki alkuvuosi on ollut myös aikamoista tarpomista eli pari isoa juttua oikeudessa, tosin ne edistyvät varsin hyvin omalta kannaltani ja mikäs on nyt puskiessa koka tr.  liikkuu 7:ssa jolloin juuri lakimiehistä on suuri apu. Ja se ihanin juttu on tietysti että tapasin aivan IHANAN Rapu-miehen jonka kanssa tuli salamarakastuminen ja pian juhlitaan kihlajaisia! Siis uskomatonta miten molemmat tuntevat samalla tavalla ja vahvasti... No sen näkee miten asiat etenevät jatkossa mutta nyt ainakin tunne on hyvä, vahva ja pysyvä. Ja mies on upea, tietysti... Kuinkas teillä muilla?
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 02.05.2008 20:26:46 kirjoittanut Kaurisenergiaa »
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
|
Ebenia
|
 |
« Vastaus #124 : 02.05.2008 21:46:20 » |
|
Kuinkas teillä muilla?
Tänne kuuluu myös tosi hyvää - ja yllättäen, minullekin on tosissaan elämään tullut tämä Rapumies!  Ei kovin yllättävää tämä meidän molempien rapuihastus, ottaen huomioon karttojemme samanlaisuudet.  Olen saanut uuden työpaikan, josta tykkään todella paljon! Nyt olen lisäksi päättänyt, että jätän opiskelut suosiolla ensi vuodelle, ei nyt ole aika opiskelulle vielä. Olen hyvin onnellinen.  Kaikki on kerta kaikkiaan loistavasti. Lisään vielä, että mies on siis Aurinko Rapu, Kuu Skorpioni ja Nousu Leijona.  Eli sopii aika hyvin minulle, Hänen aurinkonsa on yhtymässä IC:heni ja Kuuhuni, lisäksi hänen Kuunsa osuu 7.huoneeseeni DC:lle ja minun Venukseni (vesimies) on hänen 7.huoneessaan jne...  Aikamoisen täydellinen match jo näin astrologisesti katsottuna. 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 02.05.2008 21:52:19 kirjoittanut Ebenia »
|
tallennettu
|
Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris Nousu - Härkä Kuu - Rapu Mars, Pluto - Skorpioni Venus - Vesimies Jupiter - Oinas Saturnus, Uranus - Jousimies http://www.youtube.com/Ebenia
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

|
 |
« Vastaus #125 : 03.05.2008 07:20:53 » |
|
Tänne kuuluu myös tosi hyvää - ja yllättäen, minullekin on tosissaan elämään tullut tämä Rapumies!  Ei kovin yllättävää tämä meidän molempien rapuihastus, ottaen huomioon karttojemme samanlaisuudet.  Vai että Rapu sullakin! Wau! ONNEA! Ompa kiva kuulla että sullakin elämä on lähtenyt rullaamaan. Onhan tässä vielä aikaa 8 kk tehdä tästä vuodesta vieläkin parempi... Tsemppiä vaan muillekin Kauriille jotka eivät ole vielä päässeet kunnolla vauhtiin tai pesevät vielä vanhoja likapyykkejään (tosin onhan mullakin nuo oikeusjutut vielä kesken mutta hyvällä mallilla)... Ja jos elämä oikein tympii niin kokeilkaa Rapu-miehiä!! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
sirahvi
Kohtuuastroilija

|
 |
« Vastaus #126 : 05.05.2008 21:00:54 » |
|
Tällä kauriilla on ollut kyllä mahtavat 4 - kuukautta. Olen töissä saanut mahtavia mahdollisuuksia, mitä olisi ennen voinut kuvitellakkaan. Tuntuu, että kaikki menee sykleissä, kaikki hyvä tulee samaan aikaan ja sitten hetki rauhallisempaa, ja sit taas mennään... Rakkausrintamalla on ollut hiljasempaa, pientä vipinää kyllä, mutta ei mitään vakavaa... Mahdottoman kreisiä 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
kauris, nousu leijona.
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

|
 |
« Vastaus #127 : 06.05.2008 14:41:31 » |
|
Hienoa sirahvi! Jatka samaan malliin ja ota kaikki hyöty Jupparista. Eiköhän se vielä rakkausrintamallakin natsaa, onhan tässä vielä vuotta jäljellä...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Atomi
Vieras
|
 |
« Vastaus #128 : 07.05.2008 20:08:42 » |
|
Hmmmm... Minä olen ihan pihalla, kun en tiedä mitä elämälläni tekisin. Tuolla toisessa ketjussa kyllä jo sain välähdyksen ryhtyä vetämään henkisiä kursseja isolla rahalla. Eihän se hullumpaa hommaa olisi - homma itsessään on jo valmiiksi hanskassa. :  Siis tarttis tehrä jotain....jotain muuta ku nyt....tai sitte lakata tekemästä yhtään mitään...tai ruveta vaikka ryyppäämään....tai lähteä sirkukseen...  Iloa kyllä piisaa ihan koko kopallinen - voisin vaikka myydä tarvitseville... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rokokoo
Satunnainen astroilija

|
 |
« Vastaus #129 : 14.05.2008 12:54:36 » |
|
No niin, nyt kannattaa kaikkien kauriiden uskaltaa pistää itsensä peliin! On tosiaan aika mennä eteenpäin ja jättää sellaiset jutut taakseen, jossa/joissa tuntuu olevan ilo ja tunne poissa. Minulla on ollut uskomattomat neljä kuukautta. Uskalsin pistää elämäni uusiksi ja on ihmeellistä miten tämä uusi polku kantaa! Aivan mieletön fiilis. Joka aamu on ihana nousta ylös ja aloittaa päivän työt. Nyt jos koskaan kannattaa jättää vanha taakseen, jotta uudelle tulee tilaa. Mutta muistakaa, että pitää uskaltaa antaa periksi niille jutuille, jotka eivät tunnu toimivan. Vain sitä kautta saa uudelle tilaa. Ja vaikka kuinka pelottaisi, kannattaa kuunnella niitä omia sisäisiä tunteita ja kokeilla josko niiden kautta löytyisi uusi suunta. Uskaltakaa hypätä universumin vietäväksi, kuulostelkaa mieltänne ja antakaa mennä! Nyt on sen aika! Kiitos ja onnittelut Kaurisenergialle. Jotakin hippusia jäi itämään sinun sanoistasi alkuvuodesta. Nautihan siitä kaikkein upeimmasta tunteesta, Rakkaudesta, täysin siemauksin. Ihanaa kesää kaikille!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
*Aurinko kaksoset; Asc kauris *Kuu, Saturnus, Chiron & Ceres kalat *Merkurius & Vesta härkä *Jupiter, Venus, kuunsolmu & Ic kaksoset *Uranus, Pluto & Mars neitsyt *Neptunus skorpioni ***
|
|
|
|
mammamma
Vieras
|
 |
« Vastaus #130 : 14.05.2008 16:55:52 » |
|
Hee...! Jokohan tuo elämä alkaisi hymyillä tällekin kauriille...!  Hyviä merkkejä on ainakin ilmassa... Pientä palkankorotusta näin alkuunsa ja tuntuu, ettei jorinani kaiu enää kuuroille korville!  Ja tämä päivä on ollut parempi kuin piiiiiiitkään aikaan, vaikkei mitään ihmeellisempää olekaan tapahtunut 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Ebenia
|
 |
« Vastaus #131 : 16.05.2008 10:29:31 » |
|
No nytkö alkoi tämän kauriin plutoenergiat jyllätä?  Eilen poikakaveri ilmoitti, että ei jaksa seurustella, haluaa olla sinkkuna ja ties mitä. Nyt olen lähinnä vihainen siitä, että hän luovutti! Ehkä on sittenkin paras olla yksin. Toisaalta, tässä on niin paljon kaikkea muutakin taustalla, että saa nähdä miten käy lopulta. Omituista. Tuli ihan puun takaa. Sellaista se elämä on. Eteenpäin vain! Opetus: Älä koskaan luovu liiasta toisen takia, sillä sinä olet se joka siinä menettää!!!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

|
 |
« Vastaus #132 : 03.06.2008 19:49:18 » |
|
No voihan jumpe, Ebenia. Minulla menee tuon Rapu-miehen kanssa loistavasti ja tosi vaikeeta olis uskoa että se loppuisi. Mutta ikinä ei saa olla liian varma mistään... Muuten kyllä Pluto ilmoittelee itsestään eli taisteluja ja valtapelejä piisaa niin että joskus itseäkin ihmetyttää kuinka tässä on säilynyt suht selväjärkisenä. Täytyy vaan uskoa sitkeästi että nyt koetellaan, sillä on tarkoituksensa, ja lopussa kiitos seisoo...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sirahvi
Kohtuuastroilija

|
 |
« Vastaus #133 : 04.06.2008 07:23:59 » |
|
Muuten kyllä Pluto ilmoittelee itsestään eli taisteluja ja valtapelejä piisaa niin että joskus itseäkin ihmetyttää kuinka tässä on säilynyt suht selväjärkisenä. Täytyy vaan uskoa sitkeästi että nyt koetellaan, sillä on tarkoituksensa, ja lopussa kiitos seisoo...
huh, siis kuinka tuo Pluto meihin kauriisiin tällä hetkelllä vaikuttaa? taisteluja ja valtapeläjä? nuo sanat kuvaavat hyvin paria viimeisintä päivääni..
|
|
|
|
|
tallennettu
|
kauris, nousu leijona.
|
|
|
|
indiima
|
 |
« Vastaus #134 : 18.06.2008 16:40:57 » |
|
Hahaa, kyllä on tätä naista viety viime ajat, hyvällä kaikki ja antaa tulla vaan! Mahtava myllerryspyllerrys kaikilla elämänosa-alueilla, ystävät ja perhe pysyvät, miehet ja ammatit vaihtuvat Kivaa että on muutoksia, en ehdi kyllästymään. Voimia ja tsemppiä vielä kun merkkis perääntyy. Terveisin tietokone kaatui eilen kolme kertaa eikä pankkiyhteydet pelaa. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|