Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 17
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Iloisia uutisia Kauriille!  (Luettu 153213 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Atomi
Vieras
« Vastaus #105 : 30.01.2008 10:53:37 »

Tänne iloketjuun pitää näköjään välillä pistäytyä tsemppiä hakemaan, kun plutoketju manaa edelleen pahoja vuosia kauriille. Kumpi saa voiton - Plutoninen taistelu vai Jupiterin onni? Mulla on Jupiter vielä tällä hetkellä niskan päällä.   Smiley
tallennettu
astrofriikki
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #106 : 28.02.2008 18:49:03 »

Plutoninen taistelu voittaa, ainakin tällä kauriilla. Olen hakenut kahta eri työpaikkaa kuukauden sisällä, eikä onnistu ... Angry Sad Sad

Kai tämä on sitten tulkittavissa niin, että täytyy kääriä hihat ja jatkaa entistäkin uutterammin vanhassa työpaikassa. Undecided

Ne ongelmat, anteeksi mahdollisuudet, eivät sieltä mihinkään katoa, mutta jos vaikka oppisi uuden asenteen niihin......tuskin sentään   Cheesy Smiley Smiley
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #107 : 28.02.2008 20:31:28 »

Venus, se pienempi onnentuoja (Jupiter on se suurempi) smitten smitten smitten
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Victoriae
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #108 : 01.03.2008 18:09:57 »

Moi!
Tämän kauriin näkökulmasta kuluneen talven muutoksen on olleet kahdenlaisia. Pitkän sairastelun jälkeen sain viimein diagnoosin ja hoidon. Tämä oli suuri helpotus niin henkisesti kuin fyysisestikin. Tuntuu kuin viiden vuoden painajainen olisi päättynyt. Omassa elämässä muutenkin monia asioita on auennut uudella tavalla niin parisuhteeseen kuin työelämäänkin liittyen. Joitain karujakin tilanteita on tässä kevään aikana koettu. Koen kuitenkin että muutos on viimeisen viiden vuoden pysähtyneeseen tilanteeseen verrattuna vain hyvästä. Ja uskon myös että on paljon itsestäkin kiinni miten hyödyntää ympäröivät muutosvirrat.
Rohkeesti vaan tulta päin hyvät ystävät!
tallennettu

Aurinko, Kuu, Merkurius, MC ja DC - KAURIS
Asc ja IC - RAPU
Venus&Mars&Jupiter - SKORPIONI
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #109 : 02.03.2008 09:21:16 »

Tuo Theodoran äskeinen viesti mielestäni kiteyttää oleellisen. Paljon vanhoja rakenteita on murtunut, jotkut niistä varsin karulla tavalla, ja uusi elämä on aukeamassa meille Kauriille. Jos yrittää roikkua vanhassa ja jo aikansa eläneessä, tulee väkisinkin kohtaamaan ongelmia. On siis oltava rohkea ja otettava elämään uusia asioita.

Kyllähän minullekin tuo avioero tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta, kaikkein karmeinta asiassa oli se, että mies keskittyy nyt vain ja ainoastaan minun mollaamiseeni (lasten kustannuksella) ja se on aivan ....vetin raskasta. Ja lakimiehet rikastuu.

Mutta paljon uutta on tullut, sekä työelämässä että muutenkin. Kyllä lopputulos tästä kaikesta on positiivinen ja voitollinen, mutta paljon uudistumiskykyä se vaatii.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #110 : 05.03.2008 15:09:51 »

Kurjaa, K-energiaa mutta onhan sinulla 2+2 muuta miestä.. erossa menee maku aina SIITÄ miehestä.. ehkä voi olla ystävä sitten joskus, jos se on välttämätöntä..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
mammamma
Vieras
« Vastaus #111 : 17.03.2008 21:43:16 »

Täällä Pluto rusentaa ihan urakalla... varsinkin tuolla ihmissuhdesaralla... Sit varmaan vielä joku hiton Hammurabi naureskelee mulle pilven reunalta  buck2 Milloinka tuo Pluto lähtikään kiitämään...? Mulle alkaa jo riittää - viime vuosikin oli parempi!  Cry
tallennettu
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #112 : 18.03.2008 12:18:25 »

Vastaan vaikka oikku olenkin..Mulla tuo pluto pyöritti pari vuotta sitten oikein kunnolla. Oli hetkiä kun ei oikeasti tiennyt jaksaako enää sekuntiakaan  buck2.
Kaikki mitä ikinä oli ajatellut mistään vaihtui..asuinpaikka, ystävät, suhde, työ jne. Myös koko maailmankatsomus vaihtui.

Näin jälkikäteen en tiedä miten selvisin, mutta kiitollinen olen. Vahvempana ja varmempana kuin koskaan, ikinä mistään.

Pluto teki kohdallani todella perusteellista työtä, kaivoi kaikki salaisuudet (jopa sellaiset joista en tiennyt), hajotti ja repi paloiksi kaiken mitä en tarvinnut  tickedoff.

Rankkaa se on. Sattuu ja tekee kipeää, silti siitäkin selviää  smitten

"Tämä päivä on vain tämä päivä"
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
mammamma
Vieras
« Vastaus #113 : 18.03.2008 17:45:18 »

Voi kiitos eppana... Tuohan helpotti kovasti  Grin
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #114 : 19.03.2008 18:41:11 »

Heh. Pluto on vasta juuri siirtynyt Kauriiseen eli nyt vasta lämmitellään.  Grin

Tosiaankin, uskon että nuo Pluton ohitukset pitää ensin itse kokea ennen kuin pystyy sanomaan mitään, mutta paljon menee varmaan uusiksi. Pluton tarkoitus on tuhota vanhaa jotta uutta voisi syntyä.

Itselläni on juuri tarkka  pluto aspect_con ceres eli huoltajuuskiista on pahimmillaan: Mies tekee kaikkensa viedäkseen lapset, ja siinäpä onkin taistelua kerrakseen.

Mutta muuten katselen elämää aika odottavin ja uteliain silmin.  Smiley
tallennettu

mammamma
Vieras
« Vastaus #115 : 20.03.2008 20:41:18 »

Milloika se Pluto muuten edellisen kerran kauriin merkeissä rymysi? Tässä "kuviossa" alkaa nimittäin olla jotakin tuttua...  knuppel2
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #116 : 21.03.2008 18:49:17 »

Milloika se Pluto muuten edellisen kerran kauriin merkeissä rymysi? Tässä "kuviossa" alkaa nimittäin olla jotakin tuttua...  knuppel2

Pluto liikkuu TOOOSI hitaasti, se oli viimeksi Kauriissa 1762-1778.

Siltä ajalta on tuskin muistoja meillä kellään, mutta tokihan voi olla että Pluto on tehnyt muita kovia ohituksia, esim. yhtymän / opposition  askendentti:iin tai Kuuhun, ne varmasti tuntuvat.
tallennettu

mammamma
Vieras
« Vastaus #117 : 23.03.2008 13:02:47 »

Siis tarkoitatko, että Pluto pistää hitaudellaan päreiksi tämän ns. kauriin ihanan kauden? 16 vuotta...?  Sad
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #118 : 23.03.2008 20:31:47 »

Siis tarkoitatko, että Pluto pistää hitaudellaan päreiksi tämän ns. kauriin ihanan kauden? 16 vuotta...?  Sad

Juu. 16 vuotta itkua ja hammastenkiristystä tiedossa.  Wink

Ei vaan, minun mielestäni Pluto todellakin tuntuu siinä että se poistaa elämästä sen, mitä ei siihen kuulu, joskus varsin rankalla tavalla.

Jupiter tuo sitä onnea ja iloa, mutta tokihan tuo Pluto siinä taustalla vaikuttaa. Eihän tässä vielä tiedä mitä kaikesta jää käteen.  :Smiley
tallennettu

mammamma
Vieras
« Vastaus #119 : 27.03.2008 18:45:21 »

*ugh*... Tuntuu että se todellakin ravistelee elämäni perusarvoja, mitä olen pitänyt hyvinä tässä kovassa maailmassa Cry Kuten että ahkeruus palkitaan... Ei ainakaan nykyisessä työpaikassa  Angry Lieneekö sitten alan / työpaikan vaihto ajankohtainen... Olen kyllä miettinyt molempia jo pidemmän aikaa...
tallennettu
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 17
  Tulostusversio  

Siirry: