Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: TARO- kortit  (Luettu 25865 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
vilmu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 92

~Au skorpioni ~Ac leijona ~Kuu rapu


Profiili
« Vastaus #30 : 26.11.2005 22:09:30 »

Kyllä minun kirjassani Hallitsijatar on III ja Hallitsija IV ja V on Ylipappi. No, joka tapauksessa... kiitos Loume!
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #31 : 29.11.2005 14:16:41 »

Mä oon ihan pihalla yhden asian kans - kaks muuta on sanoneet korteista katsottuna yhestä asiasta ihan muuta vastausta, mitä itse saan...:/ Vaa oonko vaan ylitoiveikas/pönttö, etten osaa tulkita kortteja? Jos Aniara on kuulolla, nii tiiät mitä tarkotan, ja oon vaa päivä päivältä enempi pää pyörällä asian kans :I
tallennettu
sini48
Vieras
« Vastaus #32 : 04.12.2005 14:21:33 »

Minulla on myös Crowleyn Tarot-kortit ja olen katsellut niistä jo runsaat viisitoista vuotta. Muistan kuinka itse "haparoin" tulkintakirjani kanssa pitkäänkin, ennekuin asiat/kortit alkoivat avautua ja tulkinta sujua ilman kirjaa. Olen myös huomannut että jos korteilta kysyy "liikaa" tai jos ei ole tosissaan, niin niillä on ihmeellinen kyky ironisoida tai heittää jotain "kevyempää huumoriakin" pöytään.

Olen katsonut usein korteista myös aivan tuntemattomille henkilöille ja tässäkin olin aluksi epävarma ja tuntui oudolta - mutta huomasin että eihän minun "tarvitsekaan" tietää mitään - sillä kortit tietävät ja minä luen/tulkkaan vain mitä kortit näyttävät.... ja olin aluksi hiukan ymmälläni siitä, kun asiakas sanoi että kaikki stemmaa....

Tämä on mielenkiintoinen ja hiukan arkakin asia. On aikoja että kortit pysyvät laatikossa viikkoja, ja aikoja jolloin ne ovat käytössä enempi...
terv. Suurten Salaisuuksien VII
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #33 : 05.12.2005 12:22:20 »

Heips!

Osaako joku sanoa, mikä kortti on Crowley pakassani oleva musta kortti, jossa on päällisin kaksi 'nuolenpäänmuoista' kolmioita, muodostaen tähden. Väritys kuviossa on liukuvasti sateenkaaren värit ja keskellä yhtymäkohdassa on viisisakarainen 'kukka', joka on keltainen??

Onko kyseessä vain ns.'tyhjäkortti', jollaisia monessa pakassa on täysin valkoisena?

Tämähän kortti ei siis 'kuulu' korttipakkaan, eikä siihen ole mitään tulkintaa...
Onko tällainen aina pakassa?

Olen aina joskus miettinyt....
idiot2

Onko jollain tietoa asiasta?  Kiitos!
tallennettu
vilmu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 92

~Au skorpioni ~Ac leijona ~Kuu rapu


Profiili
« Vastaus #34 : 05.12.2005 21:15:32 »

Hei Mirjam!

Minulla ei ole varmaa tietoa, mutta tulkitsin itse asian niin, että kyseessä on ns. ylimääräinen kortti / jokerikortti jos niin nyt voi sanoa. Eli kortilla ei ole omaa merkitystä tms. Korjatkoon joku, jos tietää minun olevan väärässä. Kyseinen kortti itselläni on tällä hetkellä myös ihan eri paikassa kuin muu pakka.

Vilmu
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #35 : 05.12.2005 22:04:08 »

Kiitos Vilmu!
Joksikin 'jokeri'-kortiksi sen olen itsekin tulkinnut, vaanen kuitenkaan tiedä...
Kerran yksi ns'näkijä' kyllä tulkitsi sen minulle myös omalla tavallaan....
hmm.... Smiley
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #36 : 06.12.2005 00:30:24 »

Jos se tulkittaisiin, niin eikös jokerikortti tavallisessa korttipelissä anna huippuhyvät mahdollisuudet. Jos sen sitten vaan osaa oikein käyttää.
Voisko sitä tulkita vaikka niin?

Itse kanssa otan aina sen ylimääräisen kortin sivuun ja olen pitänyt sitä ennemminkin varakorttina....Mutta jos se kerran haluttaisiin tulkita. :Smiley
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #37 : 09.12.2005 16:34:08 »

Tarot kertoo kysyjälle sen mitä hän jo sisimmissän tietää.
Lainaus

''Aivan. Joskus ihminen vain tarvitsee apuvälineen päästäkseen käsiksi omaan aliotajuntaansa.

Tarot korteilla ei niinkään ennusteta, vaan niitä käytetään hyvässä konsultaatiossa, ihmistä löytämään vastaukset itsestään.
Lainaus

''Tässä olen eri mieltä. Kyllä jokaisessa konsultaatiossa saadaan viitteitä, mihin suuntaan asiat/tapahtumat/ihmiset ovat menossa, ellei asioille tehdä jotain... Tosin kaikkeen ei voi vaikuttaa. Jotkut asiat tapahtuvat väistämättä. Tarot on oiva neuvova väline, jonka avulla voi varautua tittyihin tilanteisiin. Omalla kohdallani kävi näin. Kysymys oli lähisukulaisa kohtaavasta "onnettomuudesta". Korttien viesti oli selvä, vaikka sukulaiseni yrittäisivät työntää minut pois, on minun siitä huolimatta, loukkauksista välittämättä jäätävä "lähimaastoon". Ja näin tein ja voisinpa sanoa että vvälimme ovat lämpimämmät kuin koskaan.

Kysyjällä on intuitiivisesti jo tieto ja vastaus olemassa, tarot auttaa asioiden sekeytymistä ja avutumista.
Lainaus

''Näinpä. Tarot kertoo mitä kannattaa ja mitä pitää tehdä. Jokainenhan sen sisimmässään oikeastaan tietää.  Wink
« Viimeksi muokattu: 09.12.2005 16:43:54 kirjoittanut meruska » tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Hane
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29



Profiili
« Vastaus #38 : 04.05.2006 22:04:21 »

onko noihin tarotehi pakko olla nihin kuuluva opus??? tilasin noi kosmiset tarotit.. onko ne "järkevä" valinta? jaaa jos niihin ei tarvi opusta nin voisko joku ihana ihiminen kertoo mulle nien korttien merkitykset/tarkotukset??? kiitosta jo etukätee Smiley

 :DElämä on Cheesy
tallennettu
Hamsukka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #39 : 18.05.2006 13:54:17 »

Hmm... Niitä pelikortteja ois kiva kokeilla. Tiedättekö mitään esim. nettisivua kun ei kirjaa raskisi ostaa? Smiley
tallennettu

Ihastukset menevät ystävät pysyvät.
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: