Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: TARO- kortit  (Luettu 25861 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
manjaana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66



Profiili
« Vastaus #15 : 01.11.2005 22:27:38 »

Tarot kertoo kysyjälle sen mitä hän jo sisimmissän tietää. Tarot korteilla ei niinkään ennusteta, vaan niitä käytetään hyvässä konsultaatiossa, ihmistä löytämään vastaukset itsestään. Kysyjällä on intuitiivisesti jo tieto ja vastaus olemassa, tarot auttaa asioiden sekeytymistä ja avutumista. Hyvässä tarot konsultaatiossa ei ennusteta, vaikka tietyissä korteissa onkin jonkin asteinen
ennustettavuus.
Tarot onkin oiva keino ihmiselle auttaa ihmistä löytämään aito kosketus omaan,
jo olemassa olevaan tiedostamattomaan tietoon.
Kiinnostuneille suosittelen Tarot:n Grand Old Lady:n Pia Virtakallion teosta luettavaksi.  Smiley

Harvinaisen samaa mieltä kanssasi, hienosti sanottu.. smitten angel
tallennettu

Aurinko härkä
Kuu oinaassa
venus kaloissa
ASC leijona
DC vesimies
MC oinas
Sininen rytminen myrsky
Vesi-Jänis
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #16 : 02.11.2005 15:19:05 »

hei!

Minäkin yhdyn tuohon edelliseen. Olen saanut joskus jopa hyvinkin ponnekkaasti sanoa toiselle, että 'tarotkortit eivät ennesta ja vaikka kuinka yrittäisivät, sinä itse voit aina muuttaa maailmaa, jopa ennustuksiakin'.

Olen puhunut Tarotkorteilla noin 3-4 vuotta ja oppinut niistä monta asiaa.
Niiden äärellä on ihmetelty, itketty ja menty usein aika syvillekin vesille. Siksi hetki pitää olla rauhallinen ja häiriintymätön.

Kun sekoitan kortteja ja pyydän toista miettimään kysymyksen, jota ei tarvitse välttämättä sanoa ääneen, keskityn jo häneen. Itse pitää olla poissa. Nyt on keskustelijoina vain hän ja Tarotkortit. Minä olen välittäjä, asian sanoiksi tuoja.

Usein ihminen ei voi puhua tietyistä asioista, ei niitä ilmaista. Tarotkortit antavat luvan jollekin sellaiselle, jota muuten ei tuoda esille. Niinpä tilanne on hyvin luottamuksellinen ja hienotunteinen. Esille voi tulla hyvin vaikeita asioita. Esitän asiat (tai pyrin) esittämään kysyjälle vastakysymyksinä. 'Oletko ottanut huomioon tällaista asiaa jne. 'Tämä kortti muistuttaa tällaisesta jne.

Usein toinen alkaa purkaa elämäänsä, lipsahtaa asioita, joita ei ollut tarkoitus tuoda esille. Kortit antavat varmasti silloin lohtua, koska niissä on aina positiivinen ja negatiivinen puoli.

Viimeisen kortin otan aina tarotenkelin tervehdyksenä. sillä voin antaa tukea ja lohdutusta.

Yksi oiva tilanne on ryhmätarot, jossa on esim. yhteinen asia, josta voidaan keskustella tai synt.p.sankari. Silloin kaikki voivat intuitiivisesti sanoa sanottavaansa henkilölle tai yhteisestä asiasta. Eli kortti edustaa tiettyä aluetta, johon jokainen sanoo kuvitelmansa. Siinä usein voidaan purkaa sanomattoja sanoja ja tunteita.

Tässäpä minun kokemuksia. Elämänfilosofia taustalla.
tallennettu
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #17 : 02.11.2005 15:51:49 »

Miksei kysytä alan taitajalta, Hän on seurannut topikkia, varmasti mielenkiinnolla.
 Niin että, Keho, tuleppas kertomaan tietosi. angel angel angel
tallennettu
Lilja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31

~ Vain unelmilla on siivet ~


Profiili
« Vastaus #18 : 02.11.2005 16:14:10 »

Mua kiinnostais noi Tarot-kortit, mut en löydä niit mistään! Osaako joku sanoa mitään hyvää kauppaa Helsingissä mistä vois ostaa niitä?  Tongue
tallennettu

~ Joskus luopuisin mielummin monesta vuodesta kuin yhdestä hetkestä. ~
Aurinko Skorpioni, Ac Rapu, Kuu Härkä
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #19 : 02.11.2005 16:25:34 »

Mua kiinnostais noi Tarot-kortit, mut en löydä niit mistään! Osaako joku sanoa mitään hyvää kauppaa Helsingissä mistä vois ostaa niitä? Tongue

Rajatiedon keskuksen viereisestä kirjakaupasta.Uudenmaan kadulla. On Fredasta telakalle päin. angel angel angel
tallennettu
manjaana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66



Profiili
« Vastaus #20 : 02.11.2005 16:36:54 »

Mua kiinnostais noi Tarot-kortit, mut en löydä niit mistään! Osaako joku sanoa mitään hyvää kauppaa Helsingissä mistä vois ostaa niitä?  Tongue

Unio mystica
Yrjönkatu 8.

 smitten
tallennettu

Aurinko härkä
Kuu oinaassa
venus kaloissa
ASC leijona
DC vesimies
MC oinas
Sininen rytminen myrsky
Vesi-Jänis
Lilja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31

~ Vain unelmilla on siivet ~


Profiili
« Vastaus #21 : 02.11.2005 18:11:33 »

Kiitos te ihanat ihmiset  smitten smitten smitten
tallennettu

~ Joskus luopuisin mielummin monesta vuodesta kuin yhdestä hetkestä. ~
Aurinko Skorpioni, Ac Rapu, Kuu Härkä
sawotar
Vieras
« Vastaus #22 : 02.11.2005 18:13:24 »

Heips Sawotar!

Tarokortteihin näyttää löytyvän näitä oppaita. Tiedätkö mistä saisi tavallisten korttien merkityksen selville. Olis niin paljon kivempi ennustaa vaikka itelleen kun ei tarvis niin paljon arvailla niitä merkityksiä.

Heips avecmoi...Mie sain joskus 10v sitten kaverilta tavallisiin korttiennustuksiin tulkinnat...Kyllä mä voin laittaa sinulle erikseen ne selitykset jos vaan laitat mulle E-mail osoittees Smiley meinaa ennustus on toteutunut 2vko-4kk sektorilla
tallennettu
avecmoi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53


Profiili
« Vastaus #23 : 02.11.2005 21:58:39 »

Savotar, kiva juttu kiitti paljon. Laitan sulle tuolta yksityispuolelta sen osoitteen.
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #24 : 02.11.2005 22:09:08 »

Heips!

Osaako joku sanoa, mikä kortti on Crowley pakassani oleva musta kortti, jossa on päällisin kaksi 'nuolenpäänmuoista' kolmioita, muodostaen tähden. Väritys kuviossa on liukuvasti sateenkaaren värit ja keskellä yhtymäkohdassa on viisisakarainen 'kukka', joka on keltainen??

Onko kyseessä vain ns.'tyhjäkortti', jollaisia monessa pakassa on täysin valkoisena?

Tämähän kortti ei siis 'kuulu' korttipakkaan, eikä siihen ole mitään tulkintaa...
Onko tällainen aina pakassa?

Olen aina joskus miettinyt....
idiot2
« Viimeksi muokattu: 02.11.2005 23:57:22 kirjoittanut Mirjam » tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #25 : 02.11.2005 22:21:50 »

Savotar, kiva juttu kiitti paljon. Laitan sulle tuolta yksityispuolelta sen osoitteen.

Ollos hyvä, teen sen niin pian kuin kerkiin smitten on aika pitkä se, kun kaikki kortin merkitykset erikseen laittaa crazy2 mutta mielelläni teen Smiley
tallennettu
Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili
« Vastaus #26 : 02.11.2005 23:54:17 »

Täällä voi helposti tutustua erilaisiin tarotkortteihin ja tulkintatapoihin, jos taitaa englantia!
 Smiley

http://www.llewellyn.com/free/tarot.php
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Loume
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77


Profiili
« Vastaus #27 : 25.11.2005 20:29:40 »

Itselläni on ollut tarot-kortit muutaman vuoden. Jos yritän katsoa omaa tilannettani, en tule koskaan hullua hurskaammaksi. Ystäville katsoessa on tullut joskus tosi tarkkoja ennustuksia. Tosin täytyy olla myös varovainen, mitä korteilta kysyy. Ystäväni halusi tietää saako hän koskaan lapsia. Ei ollut itku kaukana, kun kortit täysin yksiselitteisesti kertoivat, että no et saa. Sillä hetkellä ei auttanut paljoa se, että ihan leikkimielellä ennusteltiin. Undecided

Minulla vähän sama tilanne. Ystäville ennustaessa saan hyvin tarkkoja vastauksia, mutta itselleni en. Esimerkiksi eräät perhetuttavamme olivat yrittäneet lasta jo ties kuinka kauan ja käyneet monissa hedelmöityshoidoissa ilman tulosta. Päätinpä sitten katsoa mitä kortit kertovat ja selvästi näyttivät, että lapsi olisi tulossa. No nyt hän taitaa olla jo viidennellä kuulla smitten

Vosiko olla mahdollista, että en ole tarpeeksi avoin korteille, kun itseäni varten niitä käytän? En suostu hyväksymään ja näkemään totuutta, koska halaun korttien näyttävän sen mitä itse tahdon? Jotain perää? idiot2
tallennettu

Nousumerkki Vaaka
Aurinko Vaa'assa
Kuu Jousimiehessä
Merkurius Skorpionissai
Venus Vaa'assa
Mars kaksosissa
vilmu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 92

~Au skorpioni ~Ac leijona ~Kuu rapu


Profiili
« Vastaus #28 : 25.11.2005 22:19:27 »

Kysyisin enemmän kortteja käyttäneiltä ja kokeneemmilta tulkitsijoilta... tässä jokin aika sitten olin vielä raskaana kun alkoi kovat supistukset. Kukaan mistä kysyin ei osannut sanoa onko tilanne vakava vai onko se normaalia (siis ihan asiantuntijat ?!?). Niinpä sitten jossain vaiheessa turvauduin kortteihini ja katsoin, onko napelolla kaikki kunnossa. Vastaukseksi sain Suurten Salaisuuksien Kortin numero IV eli Hallitsijan (Crowleyn tarot). Kortista annettua selitystä en oikein osannut tulkita tähän kysymykseeni sopivaksi vastaukseksi, mutta kortin väritys - oranssi, punainen - oli tulkittavaksi elinvoimaksi. Tästäpä päättelin, että napeloni on edelleen voimissaan ja kaikki hyvin. Vaan eipä sitten ollutkaan ja raskaus meni kesken.  Sad

Nyt haluaisinkin tietää, miten tuo kortti olisi pitänyt tulkita. Tai miten te kokeneemmat ymmärrätte sen antaman viestin. Haluaisin oppia tulkitsemaan korttejani. Vai onko minulla sitten sama tilanne kuin sinulla, Loume, etten osaa tulkita itselleni??? Tosin en ole uskaltanut tulkita kortteja vielä muille, joten en tiedä miten se pitäisi paikkansa.
tallennettu
Loume
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77


Profiili
« Vastaus #29 : 25.11.2005 23:00:53 »

"Suurten Salaisuuksien Kortin numero IV eli Hallitsijan (Crowleyn tarot)."
Eikö hallitija ole V ja hallitsijatar IV? Paha sanoa miten olisin itse tulkinnut tuon, kun korttini ja muistiinpanoni ovat muualla, mutta osanottoni lapsen menettämiseen ja jaksamista  Cry Smiley
tallennettu

Nousumerkki Vaaka
Aurinko Vaa'assa
Kuu Jousimiehessä
Merkurius Skorpionissai
Venus Vaa'assa
Mars kaksosissa
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: