Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: TARO- kortit  (Luettu 25864 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
saru
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« : 22.10.2005 12:11:34 »

Hei ! laugh

Olisin kiinnostunut kuulemaan mitä mieltä olette TARO-korttien viesteistä...
Ja kuinka kauan kestää että niitä osaisi tulkita. Onko tähän olemassa hyvää "opettajaa" / kirjallisuutta?  Cool

Pidättekö niitä uskottavina...
Pitääkö se itse kokea. Ja kertovatko ne pitkän ajanjakson vai lähitulevaisuuden asioita.
Olen Tampereelta eli voitko suositellla jotai tulkitsijaa?  crazy2
tallennettu

Avaa sylisi muutoksille mutta älä anna arvojesi kadota!
Tara
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23



Profiili
« Vastaus #1 : 22.10.2005 18:07:39 »

Minulla on Tarot-kortit olleet 3 vuotta ja välillä kun asiani ovat aivan solmussa tai en keksi ratkaisua vaikeaan tilanteeseen katson mitä Tarot-kortit kertovat. Joskus korttia katsoessani tunnen vastauksen ja toisinaan täytyy lukea Gerd Zieglerin kirjasta Tarot - sielun peili. Itselleni vastaukset ovat lyhytaikaisia mutta muille katsoessani pitkäaikaisia. En yleensä katso vieraille, vain ystävilleni. 3 vuotta katsomisesta ovat asiat toteutuneet  angel
tallennettu

kuu kalat, aurinko vesimies, merkurius kalat, venus kauris, mars kalat, jupiter neitsyt, saturnus oinas, uranus neitsyt, neptunus skorpioni,
0708
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #2 : 25.10.2005 19:49:56 »

Cheesy Tarkoitus tarot-korteissa on että ne avaavat sitä kosmista yhteyttä ja niistä tulee intuitiivisesti asioita pintaan. Vaikka vetäisisi saman kortin pakasta eri ihmisille, heille kaikille nousee kortista eri asioita. Mielenkiintoista ja tulkinnassa kehittyy koko ajan...
tallennettu
Electra
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 26



Profiili
« Vastaus #3 : 25.10.2005 20:26:35 »

Hei ! laugh

Olisin kiinnostunut kuulemaan mitä mieltä olette TARO-korttien viesteistä...
Ja kuinka kauan kestää että niitä osaisi tulkita. Onko tähän olemassa hyvää "opettajaa" / kirjallisuutta?  Cool

Pidättekö niitä uskottavina...
Pitääkö se itse kokea. Ja kertovatko ne pitkän ajanjakson vai lähitulevaisuuden asioita.
Olen Tampereelta eli voitko suositellla jotai tulkitsijaa?  crazy2

Hei Saru! Smiley

Itselläni on Aleister Crowleyn tarot kortit ja kirjana sama kuin Taralla eli tuo Ziegler gerdin kirja, tarot sielujen peili, olen ostanut ne union mysticasta http://www.uniomystica.fi/ olen ennustanut vain itselleni ja minulla on ollut kortit nyt 4.vuotta, ja asioilla joita ennustan on tapana toteutua n2kk:den viiveellä riippuen ennustanko lähitulevaisuutta vai pidempää aikajaksoa, itse en pidä tarottia huuhaana kyllä minun elämässäni on asioita tapahtunut juuri niin kuin olen ennustanutkin. Shocked
tallennettu

aurinko leijona askendentti skorpioni kuu jousimies
Sininen Kristalli Apina Kin 51
Tuli Käärme
Khora
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


Profiili
« Vastaus #4 : 30.10.2005 19:39:48 »

Mulle ainakin äärettömän tärkeä itsetutkiskelun väline. Ei voi koskaan mennä "pieleen", koska tulkinta nousee juurikin omasta alitajunnasta. Toisen tulkinnalla voi ehkä päästä syvempiin oivalluksiin, riippuu mielentilasta ja omasta vastaanottavaisuudesta mitä kortit itselle milloinkin kertovat.

Kirjallisuutta löytää paljonkin, kirjastosta, kirjakaupoista ja netistä tilaamalla!
Kannattaa ostaa sellaiset kortit, joiden kuvakieli puhuttaa juuri sinua. Tosin itse sain tarotit lahjaksi ja olen vain luonut juuri niihin kortteihin sellaisen suhteen että toimivat mulla.
tallennettu

Tunne itsesi.
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 558


...miau...


Profiili
« Vastaus #5 : 31.10.2005 17:00:26 »

Itselläni on ollut tarot-kortit muutaman vuoden. Jos yritän katsoa omaa tilannettani, en tule koskaan hullua hurskaammaksi. Ystäville katsoessa on tullut joskus tosi tarkkoja ennustuksia. Tosin täytyy olla myös varovainen, mitä korteilta kysyy. Ystäväni halusi tietää saako hän koskaan lapsia. Ei ollut itku kaukana, kun kortit täysin yksiselitteisesti kertoivat, että no et saa. Sillä hetkellä ei auttanut paljoa se, että ihan leikkimielellä ennusteltiin. Undecided
tallennettu
Lilja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31

~ Vain unelmilla on siivet ~


Profiili
« Vastaus #6 : 31.10.2005 18:35:14 »

Pystyykö tavallisilla pelikorteilla ennustamaan? Ja jos pystyy niin miten?  Cheesy
tallennettu

~ Joskus luopuisin mielummin monesta vuodesta kuin yhdestä hetkestä. ~
Aurinko Skorpioni, Ac Rapu, Kuu Härkä
vilmu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 92

~Au skorpioni ~Ac leijona ~Kuu rapu


Profiili
« Vastaus #7 : 31.10.2005 18:51:38 »

Lilja, en pysty kertomaan miten. Olen tosin käynyt ennustajalla joka käytti tavallaisia pelikortteja. Ja surffaillessani viime viikolla Unio Mystican nettisivuilla huomasin, että heidän kaupastaan saa tilattua kirjan, jossa opastetaan tulkintaa tavallisista korteista. Voit vaikka aloittaa sieltä!  Smiley
tallennettu
Lilja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31

~ Vain unelmilla on siivet ~


Profiili
« Vastaus #8 : 01.11.2005 20:23:41 »

Kiitti paljon!  smitten smitten smitten
tallennettu

~ Joskus luopuisin mielummin monesta vuodesta kuin yhdestä hetkestä. ~
Aurinko Skorpioni, Ac Rapu, Kuu Härkä
Filipendula
Vieras
« Vastaus #9 : 01.11.2005 21:21:32 »

Lilja: Tavalliset pelikortit toimivat hieman samaan tapaan kuin tarokit... En osaa selittää paremmin, mutta jos olet ensin ennustanut tavallisilla pelikorteilla, niin on helpompi päästä sisään tarokkien maailmaan... Onhan tarokeissakin "maat" :sauvat, lantit, maljat ja miekat...


Ja muuta asiaa:

Tärkeää on hankkia sellaiset tarokit, jotka tuntuvat omilta, ei saa tyytyä niihin halvimpiin hinnan takia. Kuvien pitää puhutella sinua. Ja kortteihin tutustuminen on tärkeää.  Wink
tallennettu
manjaana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66



Profiili
« Vastaus #10 : 01.11.2005 21:31:11 »

Pystyykö tavallisilla pelikorteilla ennustamaan? Ja jos pystyy niin miten?  Cheesy

Mie katoin aina ennen kortilla, mutta oli aikoinaan mulle liikaa, kun näin ukin kuoleman sieltä.  Cry Cry

Siirryin tarotteihin viitisen vuotta sitten ja olen ollut oikein tyytyväinen niihin, auttaa kovasti omissa pohdinnoissa. uglystupid2
tallennettu

Aurinko härkä
Kuu oinaassa
venus kaloissa
ASC leijona
DC vesimies
MC oinas
Sininen rytminen myrsky
Vesi-Jänis
sawotar
Vieras
« Vastaus #11 : 01.11.2005 22:07:39 »

Heips...Minulla on Riderin tarot kortit, meni kyllä aikaa ymmärtää sanomaa, mutta pikkuhiljaa aloin saamaan selkyyttä, mitä mikäkin kortti mahtoi tarkoittaa todellakin jouduin tekemään töitä alkuun  knuppel2
Oli hyvä kun alkuun kavereille katsoin ko. korteilla niin enemmän oli nenä kiinni kirjassa kuin korteissa 2funny sitten kauemmin tehtynä osasin intuutioni ottaa mukaan''ennustavissa'' tehtävissä ja hyvin on kuulema onnistuneet  smitten enemmän käyttänyt tavallaisia pelikortteja ennustamiseen angel mutta nyt olen ottanut tarkoituksella taukoa ennustuksiin ja kaverit on hyväksyneet sen onneksi smitten
tallennettu
avecmoi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53


Profiili
« Vastaus #12 : 01.11.2005 22:18:38 »

Heips Sawotar!

Tarokortteihin näyttää löytyvän näitä oppaita. Tiedätkö mistä saisi tavallisten korttien merkityksen selville. Olis niin paljon kivempi ennustaa vaikka itelleen kun ei tarvis niin paljon arvailla niitä merkityksiä.
tallennettu
manjaana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66



Profiili
« Vastaus #13 : 01.11.2005 22:23:17 »

Heips...Minulla on Riderin tarot kortit, meni kyllä aikaa ymmärtää sanomaa, mutta pikkuhiljaa aloin saamaan selkyyttä, mitä mikäkin kortti mahtoi tarkoittaa todellakin jouduin tekemään töitä alkuun  knuppel2
Oli hyvä kun alkuun kavereille katsoin ko. korteilla niin enemmän oli nenä kiinni kirjassa kuin korteissa 2funny sitten kauemmin tehtynä osasin intuutioni ottaa mukaan''ennustavissa'' tehtävissä ja hyvin on kuulema onnistuneet  smitten enemmän käyttänyt tavallaisia pelikortteja ennustamiseen angel mutta nyt olen ottanut tarkoituksella taukoa ennustuksiin ja kaverit on hyväksyneet sen onneksi smitten

Sama juttu oli mullakin, nenä kirjassa mentiin pitkä aika. Embarrassed Itsellä on Crowleyn pakka. smitten

Pelikorttien suhteen olen aina ollut hirveän tarkka, siis sen oman pakan, jopa hiukan taikauskoinen.. Embarrassed knuppel2
tallennettu

Aurinko härkä
Kuu oinaassa
venus kaloissa
ASC leijona
DC vesimies
MC oinas
Sininen rytminen myrsky
Vesi-Jänis
WhiteTara
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Hyväntahtoisuus on uskontoni


Profiili
« Vastaus #14 : 01.11.2005 22:24:34 »

Tarot kertoo kysyjälle sen mitä hän jo sisimmissän tietää. Tarot korteilla ei niinkään ennusteta, vaan niitä käytetään hyvässä konsultaatiossa, ihmistä löytämään vastaukset itsestään. Kysyjällä on intuitiivisesti jo tieto ja vastaus olemassa, tarot auttaa asioiden sekeytymistä ja avutumista. Hyvässä tarot konsultaatiossa ei ennusteta, vaikka tietyissä korteissa onkin jonkin asteinen
ennustettavuus.
Tarot onkin oiva keino ihmiselle auttaa ihmistä löytämään aito kosketus omaan,
jo olemassa olevaan tiedostamattomaan tietoon.
Kiinnostuneille suosittelen Tarot:n Grand Old Lady:n Pia Virtakallion teosta luettavaksi.  Smiley
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: