Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: vauva unet  (Luettu 35930 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sawotar
Vieras
« : 21.10.2005 22:55:51 »

Nyt olen viime aikana nähnyt paljon vauva unia Huh tosin ei ole mielessä, että haluis lasta, mutta unessa esiintyy paljon ''poika''vauva, selkeesti se sano ''äiti'' olen tulossa Shocked onko mahdollista joku muu nähnyt vs unta? sen tiedän että lapsi kuvaa muutosta elämässä ja onhan sitä kyllä tapahtunutkin knuppel2
tallennettu
Heli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 221



Profiili
« Vastaus #1 : 16.04.2006 16:57:11 »

On kyllä tullut nähtyä unta vauvoista, itselläni se johtunee lähinnä siitä että poden vauvakuumetta.

Tuli tässä mieleen, että osalla " kaapatuista" on ollut samanlaisia unia/ näkyjä. heille oli siis tullut keskenmeno ( lapsi oli otettu pois ja viety jonnekkin ja sitten otti yhteyttä äitiinsä ) Suomessakin näitä tapauksia on !!! Voisiko olla mahdollista???
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #2 : 16.04.2006 22:08:15 »

Tuli tässä mieleen, että osalla " kaapatuista" on ollut samanlaisia unia/ näkyjä. heille oli siis tullut keskenmeno ( lapsi oli otettu pois ja viety jonnekkin ja sitten otti yhteyttä äitiinsä ) Suomessakin näitä tapauksia on !!! Voisiko olla mahdollista???

Hmm... En tiedä liittyneekö tuohon, mutta minulla on ollut kuitenkin noita "kontakteja" humanoidien kanssa. Kontakti on mielestäni parempi sana kuin "kaappaus". Tuo kirjoituksesi pisti yllättäin kuitenkin miettimään, asiaa jota en ole aikoihin miettinyt tai kokenut. Sillä minulla on ollut muutamia (n. 5) sellaista käsittämättömän vahvaa tuntemusta siitä, että olisin raskaana vaikka en olekaan. Ja tätä tapahtui jopa ennen kuin (aikoinaan) menetin neitsyyteni.  idiot2 Noita vahvoja tuntemuksia olen aikoinaan ihmetellyt, nyt ne palasivat taas mieleeni...  :Smiley
tallennettu
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #3 : 16.04.2006 22:22:38 »

Hei sawotar  Smiley

Jos haluat, voisit yrittää seuraavaksi ennen nukkumaan menoa pyytää ja tai päättää, että haluaisit keskustella tämän vauvan kanssa unessasi, ehkä sitä kautta saisit lisävalaistusta asiaan  Smiley

Ehkä tämä poikavauva vain odottaa, että vahvistat hänelle että hän on tervetullut ja odotatte häntä jo innokaana (nyt en tiedä kyllä mikä elämätilanne sinulla on).

Ehkä hän haluaa että kiinnität huomiosi johonkin elämänalueeseen joka kaipaa hieman järjestelyjä tai esim missä kunnossa olet noin muuten fyysisesti tmv

Vauvahan muutenkin unessa voi ilmentää "valmistautumista" johonkin uuteen.

Nuorin tyttäreni kyllä ilmoitti itsestään yhden unen kautta ja sitten juuri ennen "tapahtumaa" maalauksien kautta.

tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #4 : 17.04.2006 01:41:09 »

Kiitos vinkistä hopeatähti smitten Ollaan mieheni kanssa juteltu vaavi asia niin, että se saa tulla jos on tullakseen, mutta oikein yrittämällä yritetään jätetään pois..vaan se jää luojan hommaks millon sillä aika tulla on smitten
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #5 : 17.04.2006 02:03:20 »

smitten

   Eikös siinä ole joku outo luonnonlaki, jos yrittää, ei vain onnistu.

    KUN kunnolla välttelee, niin ns. " vahinkoja " sattuu..  :Smiley

      Tosin tilastollisesti se osuu, valitettavasti NAAPURIIN. !! ?

        Selityksen paikka, ja hartaasti ! ! ?   Embarrassed

                    2funny
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
sawotar
Vieras
« Vastaus #6 : 17.04.2006 13:37:21 »

No yrittää pittää silleen, että tekköö sitä Cheesy mutta yrittämällä yrittää..stressihän vaikuttaa naisilla hormooneihin knuppel2 joten voi jäädä kuukautiset esim. pois ja sit vähä vaikeeta saada tulosta aikaan coolsmiley eli tulee jos on tullakseen ilman pakonomaista yrittämistä Huh
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #7 : 17.04.2006 13:44:54 »

eli tulee jos on tullakseen ilman pakonomaista yrittämistä Huh

Aivan. Meilläkin "napsahti" heti ensimmäistä lasta yrittäessä n. vuoden yrittämisen jälkeen, kun viimein lakattiin juuri tuo pakonomainen yrittäminen.  Wink
tallennettu
zanah
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32

"only innosence can save the world..."


Profiili
« Vastaus #8 : 17.04.2006 13:48:32 »

osuipa aiha taas kohdalle!
Itse olen nähnyt lähiaikoina myöskin paljon vauva unia, tosin ei millään tavalla positiivisia vaan päinvastoin! todella todella pahoja painajaisia!

jos vauva symbolisoi muutosta, niin mitä se symbolisoi että unessa vauvalle tehdään pahaa???

itse näin nuorempana unessa että multa vietiin lapsi pois ja heräsin keskenmenoon... sattumaako? who knows...
tallennettu
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #9 : 17.04.2006 21:29:44 »

Vauvalla/lapsella voi olla monenlaisia merkityksiä unessamme ja joka kerta tuo on sidoksissa siihen, miltä uniympäristö näyttää, tuntuu ja ketä muuta siihen liittyy.

Vauva voi merkitä syntymätöntä uutta perheejäsentä, uutta ajatusta/ideaa, uusia asioita ja elämäntilanteita, omaa sisäistä lasta, lapsuudesta kumpuneita muistoja ja asioita, luottamusta ja viattomuutta mm

Tärkein on mm uniympäristö, tunteet, elämäntilanne sekä arjessa, omassa itsessä, työssä, perheessä.

Lapsi itsessään usein viestittää myös kasvua ja kasvun tiellä olemista, oppimista.
tallennettu
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #10 : 17.04.2006 21:43:36 »



Minulle tuli tyttäreni tytär ilmoittamaan että on tulossa, hän sanoi vain yhden sanan, kuumummo,  ja niin,  smitten lapsenlapsi on rapu. Cheesy

   Wink   mateve
tallennettu

mateve
heguli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 175



Profiili
« Vastaus #11 : 19.04.2006 09:12:34 »

Minunkin esikoiseni kävi ilmoittamassa itsestään unessani. Unessa sängyn päätyyn käveli noin viisi- kuusi -vuotias pellavapäinen poika. Smiley Smiley Smiley Hän ei puhunut mitään ja heräsin menetyksen tunteeseen. Iloksemme meille syntyi vaaleahiuksinen pikkumies. Cheesy smitten smitten

Toisesta pojestamme en oikeastaan nähnyt suoranaista ennettä, mutta kolmannen pojan jälkeen vasta erikoisen unen näinkin. Shocked

Olin unessa vanha parrakas viisas mies, pukeutuneena jonkinlaiseen juutista tehtyyn "munkkimaiseen" asuun, jossa oli nyöri vyönä. Olin jonkin linnan kirjastossa, jossa oli paljon kirjoja ja kääröjä. Huoneeseen siivilöityi ikkunasta valoa ja tunnelma oli tunkkaisen lämmin ja kotoisan turvallinen.

Unessa istuin työpöytäni ääressä ja pitelin sylissäni kiharapäistä pientä poikaa (n. 3-4 v.), jolla oli puujalka. Poika oli sairas, ja muistan unessani sureneeni pojan menettämistä ja pitelin häntä niin hellästi ja turvallisesti kuin mahdollista. Cry

Kun heräsin, uni tuntui mahdottoman todelliselta ja unessa tuntemani rehellinen rakkaudus ja kiintymys kummitteli mielessäni pitkään Embarrassed

Mahtoikohan olla kysymys siitä, että nuorimmaisella ja minulla on yhteistä meinneisyyttä entisessä elämässä Cheesy smitten Cheesy
tallennettu

Aurinko,Venus: Kauris
Kuu,Jupiter,Neptunus: Skorpioni
Sideerinen Jousimies
Valkoinen maailmojen sillanrakentaja
Maa-kukko
Coppelia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili
« Vastaus #12 : 06.05.2006 20:47:57 »

Sattuipas taas niin kohdalleen ^^'

Paljon olen vauva unia nähnyt. Siihen tosin voisi liittyä se että vauvakuume iski ja tässä hetken ehdin jo panikoida sitä että olen raskaana. Se vauva olisi ihana, mutta ei näin nuorena kuitenkaan. Vauva unet voisi myös johtua siitä että tässä ollaan jonkin aikaa puhuttu suhteellisen paljon vauvoista poikaystäväni kanssa ettäjooh.
tallennettu

Aurinko <3 Kuu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #13 : 07.05.2006 21:17:48 »

Vastaa ensikerralla, etta joko haluat hanet tai ei, ilmeisesti asia on sinusta kiinni, eli oletko psykolookisesti valmis vauvelin tuloon.
Onnea vaan Diamond
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #14 : 07.05.2006 21:45:17 »

Vauvaunista tulee mieleeni myös luovuuden synnyttämä halu puhjeta kukkaan, syntyä ulos.

Löysin unessani kerran virtaan hukkuneen vauvan ja kun nostin sen rintaani vasten, se alkoi yskiä. Ja kun nostin sen silmieni eteen, se nauroi minulle ilkikurisesti. Tiesin, että luovat voimat olivat minussa heränneet, eikä niitä estänyt enää mikään virtaamasta. Sain energiaa valtavat määrät.
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: