Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: vauva unet  (Luettu 35937 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #15 : 08.05.2006 00:05:24 »

Joitain vuosia sitten näin jonkin aikaa lähes viikoittain unta, jossa olin raskaana ja ko. tyttövauva syntyi ja oli elämässäni. Koin vauvan valtavana taakkana ja esteenä elämälleni, vaikka unessa rakastin lasta.
Kaikissa unissa oli vanhempi veljeni auttamassa ja leikkimässä vauvan kanssa. Hän oli hyvin iloinen tuosta vauvasta.
Ko. veljeni kuoli sukellusonnettomuudessa jo aikoja sitten ja nuo unet vauvasta ja hänestä ahdistivat minua, koska en ole oikein koskaan ollut vanhemman veljeni kanssa kovin läheiset ja kielsin häntä tulemasta uniini. Hän ei ole ilmestynyt uniini enään.

Tuon jälkeen kuukautiseni reistailivat e-pillereistä huolimatta ja olivat hurjan myöhässä. Lääkäri sanoi sen johtuvan noista käyttämistäni e-pillereistä ja että "kyllä ne menkat sieltä vielä tulee". 

No tulihan ne.. ollen n. kk myöhässä. Tuntui, että tarvitsen ämpärin, koska sitä vuotoa oli paljon ja se vain jatkui ja jatkui.  buck2
Normaalisti menkkani kestävät n. kolmen tampoonin verran, jos nyt oikein kärjistää.  Wink

No lääkäriin uudestaan, joka totesi tutkimisen jälkeen keskenmenon. En edes tiennyt olleeni raskaana!  buck2
Jouduin vielä "putsattavaksi", koska kohtuuni oli jäänyt jotain roippeita tuosta "raskaudesta".  Huh

Että tämmöistä..
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #16 : 08.05.2006 12:01:32 »

Cry
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #17 : 24.05.2006 13:57:29 »

Ihme unia jälleen Shocked toissa yönä näin unen, että olin sairaalassa ja ihmettelin, miksi en tule raskaaksi Huh ja eräs hoitaja sanoi: Ota tämä pilleri, niin heti tulet raskaaksi coolsmiley nyt ei kerkii enempää auttaa, kun on kiire knuppel2
Viimeyönä taas näin sellaisen unen, että olin jossain katusodassa ja joku ampui minua alavatsaan, tunsin luodin vatsassani selkeesti buck2 ja huusin, että auttakaa ja soittakaa ambulanssi, vuodan kuiviin ja tunsin niin selkeesti luodin vatsassani ja aloin menettää tajuntani, niin mieheni tuli antamaan minulle ensiapua angel ja minut kiidätettiin sairaalaan ja mie itkin sitä että nyt ei saada enään perheenlisäyksiä, kun vatsaani ammuttiin, niin hoitaja sanoi: Olette ihan kunnossa, ei teillä ollut mitään luotia vaan onneksi olkoon, olette raskaana angel mie ihmin siinä että MITÄH Shocked kyllä mie tunsin kun luoti osu ja näin veren Shocked mutta hoitaja vaan jankutti, että raskaana olette smitten
*Taitaa mulla vauvakuume mennä aika pitkälle* Grin
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #18 : 24.05.2006 18:40:29 »

Hei muuten

pitää kai tännekin sanoa tänään jotain. Ajattelin että ei minulla vaan tollaisia unia, mutta viime yönähän oli! Näin unta että sain vahingossa vauvan sen exän kanssa, jonka kanssa ei olis tullut mieleenkään. Kun ei ollut 2 exää perheenperustamistyyppiä, niin miksi tuollaisia unia. Toive siitä että joku mies vielä pysyisi? Toive saada lapsi joskus? En usko, pikemmin uskon että uuden luomiseen liittyvä uni, mutta miksi sen exän kanssa. Anyway jos uutta ajatellaan, niin minulla on tosiaan uusia työkuvioita ja lapsella jo syntyneellä paljon uutta tulossa kesän jälkeen.

On kiva jos lapsi ilmoittelee etukäteen sawotar, siitä vaan sitten kun tunnutte olevan ihan ok asian kanssa.. jos se nyt on konkreettinen uni.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
sawotar
Vieras
« Vastaus #19 : 24.05.2006 20:10:29 »

Heips Jupitergirl Smiley Sepä se onko se ennus uni vaiko alitajunnan tuottama toive uni Shocked ollaan mieheni kanssa ainakin sovittu, että lapsi saa tulla jos on tullakseen, eli ei mitään stressiä tms mut noi unet on niin voimistuneet angel
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #20 : 24.05.2006 20:15:53 »

No mutta onko siinä jotain hirveän ihmeellistä, eikös parit useimmiten saa lapsen?? Vai??  :Smiley (anteeksi S, olen aika kyllästyneellä tuulella itse tänään, jotenkin on kuin mikään ei tekis vaikutusta, ei Loordi, ei henkisyys, ei kuvitelmat kestävistä suhteista.. pitäis varmaan palata takas sinne valoon jossa olin regressiossa, kun tuntuu että maan tasolla on niin vähän uutta annettavaa, yritin puhua uusista asioista serkkuni kanssa, hän sanoi että koeta SYVENTÄÄ niitä asioita mitä olet tekemässä).

Tarvitsen itse jotain niin UUTTA etten tiedä mikä se voisi olla, siksi lapsi unessani varmasti symboloi jotain uuden alkua mitä en tiedä vielä - ja nyt ei tarvi kenenkään sanoa että joo se on joku uusi tietoisuuden syntyminen kun ei välttämättä ole sitäkään. -Vai oisko sittenkin. Jospa ens yönä saisi jatkoselvennystä unessa. Ilmoitan nukahtaessani että olen kyllästynyt ja haluan smailata.. jälleen..
« Viimeksi muokattu: 24.05.2006 20:32:22 kirjoittanut JupiterGirl » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
sawotar
Vieras
« Vastaus #21 : 24.05.2006 21:27:07 »

Eihän sitä aina jaksakkaan olla ajattelu mielellä ja iloinen buck2 vauva unethan ovat yleesä tulkittu uuden alkua, mutta uusi ei pääse alkamaan ennekuin vanha on poissa Cool Jospa se joku päivä hymy irtoaa smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #22 : 24.05.2006 21:38:16 »

Smile.. muistin että olen Luojatar..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #23 : 24.05.2006 21:44:46 »

Itse en ole mitään raskaus- tai vauvaunia nähnyt. Mutta vauvakuume on ihan mieletön. En oikeastaan muuta suunnittelekaan kun "sitten kun valmistun niin pam.."  Grin... Tai miksei jo aikaisemmin? Kai se mies pitäisi löytää ensin... buck2 Onko teidän mielestänne typerää hankkiutua tietoisesti raskaaksi ilman miestä (heh, en mä nyt tarkota mitään neitseellistä sikiämistä..)? Olisiko lapsi vihainen äidilleen, kun isä ei kuuluisi hänen elämäänsä? Kai se olisi minulta aika itsekäs teko... Mutta kun en vain enää usko löytäväni sitä miestä ja lapsen haluaisin kuitenkin....
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #24 : 24.05.2006 22:22:17 »

Muuten itsellä tuli mieleen että kun unesssa tulin vasten tahtoani raskaaksi juuri sen henkisen exän kanssa, joka ei enää puhu minulle (huomaa mikä virhe on yhteen muutto, mutta siinä ainakin paljastui kummankin huonot puolet alta aikayksikön, minusssako olis jotain vikaa hehe)---niin voisiko symboloida sitä että vastustan jonkun henkisyyden aspektin "raskauttavaa" tekijää, eli vastustan jotain tietoisuushyppäystä kuitenkin. Vai mitenkähän tämä menee. Vastustan henkisen tien raskautta?

Mieleen tulee vain se kun en suostu meditoimaan säännöllisesti koska en halua nopeuttaa karman kohtaamista vaikka samalla kun meditoi, saa kuulema kyvyn käsitellä yhä vaativampia asioita.  angel

Wow ihan tuplamestariluku tuli 22, 22-
« Viimeksi muokattu: 24.05.2006 22:23:54 kirjoittanut JupiterGirl » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
miumiu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #25 : 25.05.2006 14:27:18 »

Minäkin olen jo pidemmän aikaa nähnyt vauvaunia... Yleensä ne ovat vain aika epämiellyttäviä, enkä unessa yhtään koe että olisin valmis äidiksi. Tuntuu aina melkein siltä kuin elämä olisi pilalla lapsen takia. Ympärilläni olevat ihmiset suhtautuvat lapseen näissä unissa aina tosi positiivisesti (äitini ym.) ja mielelläni annankin heidän hoitaa lasta samalla yrittäen itse elää samalla tavalla kuin ennen lapsen syntymää...

Tähän liittyy vielä sellainenkin juttu, että eräs "selvännäkijä", jonka olen tuntenut pitkään ja johon luotan, on kertonut minulle (siis oikeasti, ei unessa) että hän näkee minun aurassani lapsen ja tuntee vahvasti että tulen raskaaksi jossain vaiheessa.  Shocked Hän sanoi tuntevansa, että tämä kyseinen lapsi vain odottaa päästä syntymään tänne maan päälle.

Tämä herättää aika ristiriitaisia tunteita, sillä en ole koskaan ollut edes varma siitä, että haluaisin äidiksi. En myöskään tällä hetkellä ole parisuhteessa, vaikka erästä miestä olenkin tapaillut (näkijän mukaan juuri tästä miehestä tulisi lapseni isä). Suhteen tulevaisuus on kuitenkin epävarma. Olenkin miettinyt, kuinka suuri on valinnanvapauteni tässä asiassa. Sielunsuunnitelmaani kai kuuluu tulla äidiksi tässä elämässä, mutta mitä jos muutan mieleni?  Huh
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #26 : 25.05.2006 16:00:51 »

Mie sain eka lapseni 17v:na  Wink en todellakaan tajunnut mistä on kyse, ohan se selvää jos lapsi lapsen hankkii sitä elää vaaleanpunaisessa pumpuli unelmassa Cheesy Kun lapseni syntyi, niin äidin vaistoni heräsivät heti smitten ja onhan minullekkin ennustettu että vuonna 2007 mennessä pidän omaa poika vaavia sylissä :Smiley
tallennettu
Door
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4



Profiili
« Vastaus #27 : 28.05.2006 13:34:50 »

nään aika paljon vauva unia, kai minulla on jonkinlainen vauvakuume, vaikka oonkin tosi nuori. ihanimman vauva uneni näin joku aika sitten ja täytyy sanoa, että se oli tosiaankin erilainen kuin muut ja muistan sen aivan varmasti aina. lapsia minulla ei siis vielä ole. Unessa olin miesystäväni kanssa ulkosalla ja oli kaunis kesäinen yö. sitten jostain tuli luoksemme sellainen viisaan oloinen mies. mies näytti meille valokuvaa, jossa oli meidän tyttövauva. se ei ollut minulle vain mikä tahansa kuva, vaan oikeasti unessa tunnistin lapsen omakseni ja tiesin,että tuon näköinen on minun lapseni ja hän hymyili minulle kuin äidilleen.  smitten   
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #28 : 06.06.2006 12:13:22 »

viime yönä näin unen, että rinnalleni asetettiin hiukan punertavatukkainen vauva ja kysyin mieheltäni, että katos onko se tyttö vai poika Smiley mies tokas että tyttö näkyy olevan smitten sitten aloin imettämään sitä, mutta se ei huolinut tisua, kun ei vielä ollut oppinut Cheesy
Aamulla kerroin miehelleni millaisen unen näin ja mies ihmetteli, että ''punatukkainen'' Shocked kun kumpikin ollaan tummia''aitoväri'' coolsmiley mie sanoin, että se voi tulla suvusta esim!Mieheni sanoi, että hänen äidillä on punainen tukka Shocked hän kuoli vuosi sitten Cry
Osaako joku kertoa, mitä imetys tarkoittaa uni sanomassa, kun en itse löytänyt tietoa siitä smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #29 : 06.06.2006 22:16:19 »

viime yönä näin unen, että rinnalleni asetettiin hiukan punertavatukkainen vauva ja kysyin mieheltäni, että katos onko se tyttö vai poika Smiley mies tokas että tyttö näkyy olevan smitten sitten aloin imettämään sitä, mutta se ei huolinut tisua, kun ei vielä ollut oppinut Cheesy
Aamulla kerroin miehelleni millaisen unen näin ja mies ihmetteli, että ''punatukkainen'' Shocked kun kumpikin ollaan tummia''aitoväri'' coolsmiley mie sanoin, että se voi tulla suvusta esim!Mieheni sanoi, että hänen äidillä on punainen tukka

Hehee. Ihana uni.  Smiley Minä itse olen meidän perheen ainoa punapää, mutta punapigmenttiä on kyllä meidän suvussa sekä isäni, että äitini puolella. Äidilläni oli ihan vauvana punaiset hiukset, mutta muuttuivat. Äitini pappa oli punahiuksinen ja myös yksi tätini on. Isälleni taas kasvoi nuoruudessa punertava parta, vaikka muuten tummat, lähes mustat hiukset on. Nykyisin kyllä harmaantuneet... Eli ei sitä tosiaan tiedä mistä nuo pigmentit sitten "pomppaavatkin". Joko läheltä tai kaukaa.  :Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: