Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: vauva unet  (Luettu 35938 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sawotar
Vieras
« Vastaus #30 : 07.06.2006 12:11:39 »

Niin pomppaa''huomattu'' Cheesy eka liitossa miehelläni oli ihan tummanruskeat silmät ja itselläni on siniset niin tyttärelläni on siniset angel tokaliitosta ex:llä on vihreet simmut ja keskimmäisellä tytöllä on ruskeet Grin aika hassua, se on saanut mummo vainaan perintöjä kummaltakin puolelta angel
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #31 : 07.06.2006 14:34:00 »

minäkin oon nähnyt vauvaunia viime aikoina,
viime yönä viimeksi,
hoidan niissä toisten vauvaa,ja aikas holtittomasti vanhempien mielestä,
riiputin vauvaa käsistä korkeelta ja äiti katteli kauhuissaan vieressä muttei sanonut mitään,luotti ilmeisesti kuitenkin,
sitten viskasin kaukaa jäisen lumikyörän nippanappa vauvan viereen,
curlinkia osumatta..vauva ei ollut moksiskaan,äiti vilkaisi kummissaan,
viime yönä tuttu eronnut pariskunta oli saanut vauvan,jota hoidin,
äiti oli muuttunut muttei hirveesti välittänyt vauvasta,
se uni muuttui kummalliseksi nuorten huumejupakaksi,
koira löysi junasta huumekätköt istuinten taskupusseista..

sawotar
voihan tuo imettäminen liittyä ihan vaan vauvauneen sinänsä,
mutta sehän on myös elämänenrgian luovuttamista avuttomalle yksilölle,jotta tämä selviäisi hengissä,ja tämä yksilö ei osannut ottaa sitä vastaan..
myös nuo hiukset sinänsä kuvastavat elämänenergiaa,seksuaalisuudenkin ilmaisua,
kunniaa ja mainetta,
munkkien paljaat päät,juutalaisten kynityt päät,
tuomarin arvovaltainen peruukki englannissa...
oinaan energinen punapää
tallennettu
Satu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #32 : 08.06.2006 18:02:00 »

Heips Sawotar!

Joku yönseutu sitten miekin näin unta, että synnytin poikavauvan. En enää muista, ketä muita unessa oli tai että millainen fiilis unessa vallitsi, ei se tainnut kumminkaan painajainen olla. En pode vauvakuumettakaan, kun en terveydellisistä syistä voi/saa enää hankkia lapsia. Voisikohan tuo uni jotenkin symboloida sitä isoa elämänmuutosta, mitä olen tässä viimeisen vuoden käynyt läpi etenkin ammatillisesti? Vaihtanut "perinaiselliselta" toimistoalalta "perimiehiseen" puusepän ammattiin? Who knows...  Huh

Joskus nuorna likkana näin kerran unen, että sain keskenmenon. Silloin se enteili uunituoreen ihmissuhteen kariutumista. Jälkikäteen ajateltuna mitään isoa vahinkoa siinä vm:ssä ei kyllä tapahtunut  Tongue

Joku puhui aiemmassa viestissä ennustuksista. Mulle eräs mustalaisnainen ennusti aikoinaan kädestä, että mulle tulee viisi lasta ja ensimmäiset niistä on kaksoset. No, kaksoset tuli aikanaan, mutta sitten tuli kaksi enkelivauvaa ja yhtä jää nyt kiintiö auki sattuneista syistä...
tallennettu

Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #33 : 08.06.2006 20:23:09 »

Minullekin muinoin, kauan kauan sitten "povattiin" kolmea lasta. 2 tyttöä ja yhtä poikaa. Nyt on kaksi tyttö lasta ja yksi enkelivauva poika.  Cry  angel Eli kolme.  :Smiley
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #34 : 08.06.2006 23:54:23 »

Itselläni on 3 tyttöä toisen tyttären kohdalla näin odotus unia, ja huomasin yks kaks olevani raskaana, ja siitä joku povas poikaa ja ultrassa epäilivät poikalasta, mutta tyttöhän sieltä tulikin Wink tosin hän väittää kokoajan olevan poika coolsmiley ja leikkii poikien kanssa ja haluaa pukeutua poikamaisesti hän on 9v AHDH lapsi smitten ja nyt unissa selkeesti tullut vauva unia siis näen melkein joka yö jotain siihen liittyvää, että alkaa jo kyllästyttää buck2 Grin
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #35 : 09.06.2006 02:43:45 »

Minä olen hiukan ajatellut niin Sawotar, että jos sinä vaikka hedelmöittyisit tuossa Syys-Lokakuun aikana, niin pimeä syksy menee siinä intohimoisesti rakastellessa miehesi kanssa kynttilän valossa ja talvi menee mukavasti siinä odotuksen huumassa posket punaisina paistatellen, ei tarvitsi kärsiä ylimääräisistä turvotuksista kesähelteillä ja sitten sinä pyöräyttäsit Touko-Kesäkuussa iloisen Kaksoslapsen kirmaamaan vaipoitta kesälaitumille.  Cheesy 2funny Cheesy 2funny

Ja kun Kaksoslapsesta on kysymys, niin hän jo puhua pälpättää Jouluna pukin kanssa mukavia ja nukkuu kiltisti paljon, koska ajatusmaailma vaatii niin paljon energiaa. Cheesy

Ajatteles, miten helppo ja mukava lapsi Kaksoslapsi on jo hedelmöittymisestään lähtien!  Cheesy 2funny


Iloa, valoa, rakkautta ja vauvoja! smitten



(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/42.jpg)
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #36 : 09.06.2006 11:01:47 »

Ihana olisi smitten mun veli on kaksonen ja itse rauhallisuus Cheesy
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #37 : 17.05.2011 11:57:13 »

Aminthir.. Munkin unissa on nyt ihan viime aikoina, ruvennut pyöriä lapsia ja vauvoja, jotka ei ole minun.. kuitenkin huolehdin niistä usein. Oiskohan siinä jotain muiden auttamista, ideoiden vientiä eteenpäin.. tai mulla tulee ainakin mieleen, että jonkun muun synnyttämä idea/juttu. Tulee siis ehkä itselle muualta / ulkopuolelta jotain "hommaa".. Vaikea sanoa kyllä, kun ei ole itsellekkään auennut. Huh

Mutta mulle tuli salamanomaisesti noita aiempia juttuja lueskellessa mieleen eräs täysin unohtunut juttu!
 Shocked

Eli mieheni näki, kun odotin keskimmäistämme n. 2 vuotta sitten, unen,
 jossa joku hahmo tuli valotunnelia pitkin hänen luokseen. Kertoi että meille on tulossa tyttö ja
että se on terve. Sitten painui takaisin valoon!

Muistan sitten miehen kertoneen, että toi sama hahmo on tullut justiin ennen jonkun sukulaisen kuolemaa.. joku hänen oppaansa tms.. ? angel

Ja terve tyttöhän sieltä tuli.. smitten ( -Ja sitten minä näin kolmosemme syntymän enneunena (sektio).. )

Kai meitä valmistellaan välillä tiettyjä juttuja kohtaamaan, niin päivä - kuin alitajuisestikin, unien kautta..
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #38 : 19.05.2011 11:29:24 »

Vauva unessa voi tarkoittaa myös sisäistä lasta. Silloin kun en omasta sisäisestä lapsestani osannut vielä pitää huolta, näin joskus unia joissa minulla oli vauva jota en kokenut osaavani hoitaa oikein.

Omalla kohdallani asialla ei ollut mitään tekemistä lapsensaannin kanssa, koska en silloinkaan halunnut lapsia, kuten en edelleenkään halua. (Olen siis vela eli vapaaehtoisesti lapseton.)
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #39 : 30.11.2014 18:05:41 »

Moi, tää ei ole oikeastaan uni vaan näin herättyäni niin haluisko joku purkaa mitä tämä teille tuo mieleen..

Näin komean tummahiuksisen miehen joka piti n. 2 kk ikäistä poikavauvaa sylissä. Vieressä oli valkoinen vauvansänky, kauniista pitsisestä puuvillakankaasta rei'itettyä koristelakanaa reunoissa ja muoto oli kuin vaunun koppa. Hyvin valkoista oli mielestäni vaatetuksetkin.

Tämä tuli ihan puskan takaa 15.11.2014 klo 7:15 ja parin päivän päästä astrologian työt meni taas eteenpäin joten voi olla sitä mutta mä näen tuon unen hiukan eri lailla niin pyytäisin teiltä kommentteja..

Tätä ennen näin sateenkaaren värejä ja heti perään tuli valtavasti erilaisia sateenkaaren värisiä enkeleitä jonka jälkeen sitten tuo..

Tämmöistä en ole aiemmin nähnyt eikä ole vauvakuumetta koskaan ollut niin ei liity siihen..

;)Minsa


tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #40 : 30.11.2014 18:50:17 »

Itse teen astrologiaa ja tarot korteista tulkintaa niin voi tuo henkisyyttäkin joo ilmentää kun mä olen lapsesta asti kommunikoinut enkelieni kanssa kun niin vilkas toi mielikuvitus mutta tuosta tulevasta vauvasta en osaa sanoa kun ei ole mielessä tuollainen edes käynyt :Smiley Astrologia voisi kuvastaa myös vauvaa kun se on mulle varmaan kuin vauva, yksi tärkeimmistä asioista..  2funny Valkoinen edustaa puhdistumista ja eettisiä arvoja ja viime viikkoina on keskitytty lepäilyyn ja leipomiseen mutta tuo on kyllä mielenkiintoisin juttu eikä ole vielä mulle avautunut mutta sanoisin, että jotain uutta elämään on tulossa kun aiemmin olen nähnyt iäkkään pariskunnan mikä tarkoittaa uuden alkua ja nyt sitten tämä smitten

tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: