Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 15
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Minkä merkin kanssa tulette huonoiten toimeen?  (Luettu 123494 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
selkälokki
Vieras
« Vastaus #45 : 24.09.2007 17:02:21 »


Rapu voi loukkaantua mistä vaan. Onneksi oinas minussa ei ole pitkävihainen  Grin
Olen huomannut muutamassa rapu miehessä vielä sellaisen piirteen että voivat kyllä itse laukoa mitä vaan mutta jos heitä vähän näpäyttää takaisin niin he loukkaantuvat sydänjuuriaan myöten.

Miulla on kokemusta tästä puolesta myös. Itse oikein hehkuvat tyytyväisyyttä, kun ovat saaneet paasattua suunsa puhtaaksi, lopuksi lisätään lause: "asiastapahan tuli sanottua"
Mutta voi luoja, jos heille päin menee ihan vaan "asiasta sanomaan" crazy2
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #46 : 24.09.2007 17:26:34 »

Mutta täytyy tässä nyt vastapainoksi sanoa jotain hvyääkin ravuista, harvemmin olen tavannut rapua selkään puukottamassa ja sehän on loistava juttu se.
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #47 : 24.09.2007 18:08:28 »

Kaksosten kaksinaamaisuus arsyttaa-se on kuin laittaisi harkamaisten silmieni eteen punaisen vaatteen.

Kaksoseen luottaisin vähiten. Minulla on nuorena ollut muutama tyttökaveri jotka ovat juorunneet kaikki salaisuuteni maailmalle ja värittäneet juttuja vielä matkan varrella.
Mutta itsepä olin tyhmä ja uskouduin  Grin Nyt valitsen tarkemmin ihmiset joille puhun.
Itselleni tuo luottamus asia on todella tärkeä enkä koskaan pettäisi luottamusta juoruamalla eteenpäin.
Tosin en ole kylläkään katsonut henkilöiden karttaa, ei pelkkä kaksosuus kuitenkaan varmaankaan pelkästään selitä sitä.
Ja tosiaan kun kartallani ei ole ollenkaan kaksosta niin en oikein pääse samalle aaltopituudelle.
Maamerkit menee samoin kuin vesimerkit, tulikin ok. Ilmamerkeistä vaaka ja vesimies on tuttuja.
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1333



Profiili
« Vastaus #48 : 24.09.2007 20:12:54 »

Täällä kans yks, jolla vaikeuksia neitsyen  neitsyt nipottamisen ja marmattamisen kanssa. Tuhat suunnitelmaa, joista kaikista pitäisi seurata kuuluisuus. Eikä mitään koskaan tapahdu. Siinä vaan aina 'poikii' (anteeksi äitiliinit) uutta ja uutta, hinkkaa kattiloittensa pohjia ja samat toistakymmentä vuottaan ikkunassa rempallaan roikkuvat verhot ja rikkinäiset huonekalut. Puhtaat pyykit pitkin huonekaluja. Ja aina kaikissa muissa vika. Niukempaan budjettiin tuskin kukaan pystyy, mutta osaapa  neitsyt sitten nautiskella itse ja yksin rahoillaan ihan maailman tappiin. Vaikkapa Goan matkalla. nimim Cheer up!

Toinen 'harkittuina hetkinä' seuraan kelpaava on rapu rapu. Juuri se marttyyrius. No voihan voi ja kuuma paikka! Kuka sitä jaksaa kuunnella, kun toinen on kaikessa aina tehnyt parhaansa ja aina vaan kaikki häntä sorsivat. Huomionhakuahan tämä on. Toki puurtaa vaikka kuinka ja kantaa vastuun vaikka purputtaakin helposti. Juupa juu!  Mutta jos työnantajan ominaisuudessa pitäisi laittaa kestiravintola, olisi siellä vastuuhenkilönä rapu. Ei voisi paremmin valita. nimim Masokismiäkö?

Kauris kauris sitten. *pyyhin nihkeää hikeä* Se jurous ja epäluuloisuus.  Siinä menee hukkaan luotettava puurtaja, joka osaa mitä vaan 'jos' tahtoo. Kuivakkuus sielussa vaatisi baby-kosteuttajaa joka viides sekunti. Ei auttaisi sittenkään, näin uskon. Sitkeyttä on muillekin jakaa. Luonto ja omien  voimien ja rajojen koettelukin jonkin sortin plussaa. Rakennusprojekteihin ehdoton valinta, mutta klikkiä  vältettävä.
Naisissa melkoista sulhas-laskelmointia ja  hillittömyyttä, että ainakin yksi jäisi kustantamaan turvallisen elämän. Ystävistäkin on hyvä hyötyä ainakin jotain, samaa siis kuin neitsyellä.
Ja jokapaikassa pitää laskea rahoja, ettei vain maksa yhtään pennosta enempää kuin toinen, vaikka kaikki menisikin hänelle. Sama piirre neitsyellä. nimim. V Vitalis

Vaaka vaaka. Pumppaapa tästä ihmisestä todellinen mielipide ulos. Eihän sitä voi mitään sanoa (jos vaikka toinen ymmärtää väärin - jokainenhan ymmärtää asiat siten kuin ne sanotaan.. .tai sitten ei), paitsi suutuksissa. Ja silloin tuleekin semmoista soopaa... että. Lupaan heti pari riviä Guinnesin ennätysten kirjaan, vaikka sinulta menisi tähän projektiin koko elämä. nimim. heiluri heiluu vaan

Jousimies jousimies. Herra Tökeryys. Suuret puheet ja vähäiset teot. Parhaimmillaan ihailtuna urheilutähtenä maassa nimeltä Utopia. Upea kroppa. Aivot tai käyttöohjeet syntymässä unohdettu toimittaa. Joku jo sanoikin jousimiehen seksuaalisesta puolesta kaiken sanottavan. Jos Jousimiehestä löytyy uskollisuutta, niin kertokaa se minullekin. Työkuvioissa sopii paremmin kuukausipalkalle. Yrittäjänä rahat valuvat 'jonnekin'. nimim Järjen vei - onneksi vapauduin

Leijona leijona. Tietää parhaiten kaiken kaikesta, varsinkin toisen ihmisen tarpeista, vaikka henkilö itse tahtoisi aivan jotain muuta. Onneksi oikeus käsittelee tällaiset vapaudenriistot syvällä oikeudentunnolla. Varsinainen timanttien ystävä, olkoonkin ne vaikka 0,2 karaattia per kpl. Vaikeuksia kasvaa aikuiseksi, jos vaikka ei sitten näytäkään muitten silmissä hyvältä. Toppuuteltuna (jotta asiakkaat ja yhteistyökumppanit voisivat edes hetken uskoa todelliseksi näyttöä) imagonluoja-tyyppi. Prameilija. Realismi pahasti hukassa.
Eräs työkaveri kertoi kodistaan. Kuulemma vauras maatila. Kuva kertoi toden. Pikkuinen rapistunut mökki haalistunein maalein. Leijonalle silti onnen kultala. nimim Anna mun kaikki kestää!

Helpompia tapauksia, varsinkin kaukoystävinä ovat
- vesimies vesimies, totuudentorvi, onneksi oikeudenmukainen. Suvereeni selviytyjä. Vastustajana tosi vaikea. Näkee läpi. Pitelee totuudenpihdeissä. Tervehenkiset helppoja, koska eivät liikoja tunteile.
Järki ja tunne yleensä tasapainossa.
- kalat kalat, vaikkakin tunteellisuus on 'yy kaa koo -laskentaa' vaativaa sillon tällöin. Hyviä perheihmisiä, jos sitoutuvat. Pitkävihainen, tai oikeammin sielunsa itkee, jos kokenut loukkaantuvansa.
- oinas oinas, kiusoitteleva selviytyjä. Lapsenomainen innostelija, jota aina ei voi jaksaa. Rehti, helppo työkaverina, pomona ja no joo... *pun* miesystävänäkin. Vanhempana vaativa käskyttäjä. Lapsen vaikea saada omaa tilaa. Koheltaa väsyneenä ihan sikana. Pää kolmantena jalkana. Sinnikäs sissi. Neuvo: Älä suututa. Ikinä ei lepy. Uhattuasi oinasta voit vain etsiä itsellesi turvallista pitkäaikais-piiloa. Epäoikeudenmukaisuus heille kaatuu omaan niskaasi. Jos on tullut hiki kesken kiireitten aiemmin, uhkailut tuottavat ikijään ja vilun. Samoin turha suunpieksentä. Sanasta miestä...
- härkä harka, suht mukava ystävä, vaikkakaan ei mieluusti sano asioita noin vain suoraan pelätessään sanovansa pahasti. Ikuinen puurtaja, selviytyjä, selkeä, hyvä kokki samoin kuin keskustelijakin. Jos sortuu sanelemaan totuuksia, onkin suunsa sammakonkudussa loppuelämän. Sellaisia sammakoita sieltä pääsee. Työnantajana kuitenkin varsin  oikeudenmukainen. Tosin  valvoo melkein kaiken tekemisen, vaikka luottaisi kuin pukki suuriin sarviinsa työntekijäänsä.
- kaksonen kaksoset, hauskanpitoseuraa. Vitsit ei hevin lopu. Pysyvät yleisellä tasolla, ei henk koht loukkaamisen tarvetta. Henkevä, kultturelli, maailmankansalainen. Huonoakin on: välttelevyys. Ei välttämättä pidä ystävänäkään sanojaan, 'jos sattuu jotain mielenkiintoisempaa tielle'.
- skorpioni skorpioni, jos on seksiseurasta pula. Kynttiläillalliset sujuvat ja gentleman kuoriutuu vaikka millaisesta skorpionista. Njam!  Lienee syynä omat skorpionikuviot. Kokevat minut turvallisena. No-joo! Negatiivista vaateliaisuus, mutta tekevät vastapalveluna mitä vain, jos kokevat toisen ystäväkseen. Sivaltavan älykkäitä, yleensä tilannekomedian mestareita. Säkenöivyyttä, seksikkyytä, mutta myös kuolettavan piikikkäitä, kun sille päälle sattuvat.
« Viimeksi muokattu: 24.09.2007 20:50:10 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #49 : 24.09.2007 20:35:31 »

Lainaus käyttäjältä: t.touhula
Upea kroppa.
KIITOS  Cheesy  Etsin  jousimies nä ne parhaat palat  Kiss

Njjaaa: Huonoiten toimeen, hmmmmm:
Ehkäpä tulee mieleeni  neitsyt et, vaikkakin minulla on siinä merkissä VTX - tai EHKÄ juuri siksi  :Smiley

 neitsyt = COOL  Cool    - ehkä olen VAIN kateellinen  idiot2
 
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Brida
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 298


" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "


Profiili
« Vastaus #50 : 24.09.2007 21:01:07 »

2funny

Jännä juttu, yleensä Kaksosia rakastavat kaikki
-olemmehan paitsi aina hyvänäköisiä iästä riippumatta,
niin myös älykkäitä ja hauskoja ja liitelemme aina muiden
(kappas, myös ongelmien!) yläpuolella. Wink  crazy2 Grin

Kateellisten pirullista panetteluako tämä on..? :Smiley Tongue






Hei, pliis...  Wink tuu nyt alas sieltä pilvilinnasta!  coolsmiley
tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1333



Profiili
« Vastaus #51 : 24.09.2007 21:19:40 »

Kuules Ippuska!
 
Uskon, että ymmärsit tarkoitushakuisen kärkevyyteni. 

Wink :Smiley Äitini oli  jousimies ja ihan pihkanan mahtava matami. Rotunainen sekä vartaloltaan että älyltään että huumoriltaan jne. Monitaitoinen ihminen ja valtavan innovatiivinen. Osasi ottaa myös oman aikansa. Sinä maailman aikana se oli paljon se. Esikuvani siis, rakas äitini. (Hänen  :aurinko:nsa on  aspect_opp :mars:ini kanssa. Silti huumori yhdissti meitä, joskin riidat, jos niitä tuli, olivat melkoisen räiskyviä. Olivat ohi ennenkuin katku edes paksuni.) Sellainen easygoing-tyyppi olisi mukava olla. No. Milloin olen, milloin en.  coolsmiley
Muut jousimiehet ne pettymykset sitten ovat tuottaneet, varsinkin pitkäkäyttöis-mies. Embarrassed Kääk!  buck2 Iskeneet vahvoihin selviytyjän-kolmion osana oleviin jousimies-kuvioihini kuin sika limppuun. Vapaamatkustajina. Tietysti hiukan tapauksesta johtuen.   keskitaivas  pallas  kuunsolmu - konjunktioon. Onnekseni  pluto karautti paikalle ja puhdisti kaikki riippuvuudet.

Ja täälläkin  vertex :neitsyt:essä. Ehkä se juuri on minun koetinkiveni tässä elämässä. Ja ehkä siksi tsunamiSalenkin politiikka iskee tajuntaan. 2funny
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #52 : 24.09.2007 21:27:54 »

Ymmärsin yskäsi ja JA olet mainio  Cheesy

... politiikka ...  2funny
 2funny
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #53 : 24.09.2007 23:29:47 »

Lainaus
- oinas  Neuvo: Älä suututa. Ikinä ei lepy. Uhattuasi oinasta voit vain etsiä itsellesi turvallista pitkäaikais-piiloa. Epäoikeudenmukaisuus heille kaatuu omaan niskaasi. .

EIO TOTTA! Yhtäkään oinasta en tunne joka olisi pitkävihainen!! PAKKO olla jotain maata mukana, muuten ei onnistu nimittäin tämä väite olemaan totta!  Wink Mutta epäoikeudenmukaisuuden saa kyllä tuta joka sitä viljelee  knuppel2 Kyllä.

Ei, vaan SKORPIONIA mukana. Skorpioni ei unohda eikä anteeksi anna. Ikinä. Koskaan. Milloinkaan.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
mirka222
Vieras
« Vastaus #54 : 25.09.2007 01:10:38 »

Jännä että edellisessä topicissa oinas ja skopu kaikista vihatuin mutta nyt ihan muuta, eli kaksonen tapetilla Smiley Jos verrataan oinasta ja skorpparia niin oinas kyllä voittaa skopun rehellisyydessä 6-0! Itselläni äippä kaksonen, joten en osaa oikein ottaa kantaa ns. viheliäisyyteen mutta olen huomannut äipästä että mielialat vaihtelevat tosi tiuhaan tahtiin, ei välttämättä tahallaan kaksinaamainen. Mutta jotenkin tuo TOSI skorppareitten  tietoinen kaksinaamaisuus, manipulointi ja esittäminen sekä petollisuus ottaa todella paljon päähän tickedoff,  kaksosten helppoheikkiys ei mitään verrattuna skopujen kierouteen. Onkohan ns. kehittyneitä skopuja olemassakaan! Nim. viiden vuoden empiirinen tutkimus + parin promillen kännit 2funny!
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #55 : 25.09.2007 07:49:59 »

heh, palstalla on yksi kiva kaksos-skorppari, missä siis piilee selitys..t touhula, pitää nähtävästi olla paljon mieskokemusta että noin paljon jaksaa parjata heh heh, luulin että täällä ei saa enää.. no minä koetan pitäytyä pilvilinnassa edes parin merkin suhteen, eihän siitä romantiikasta tule muuten mitään. "rakennusprojekteihin ehdoton valinta" no juu..sinnehän ne parhaiten sopivat.  Grin Ihmettelen miten kovin vahvoja mielipiteitä ilmaiseva hlö löytää niin monia kumppaneita.. itse koetan olla sallivampi ja pehmeämpi nykyisin.
« Viimeksi muokattu: 25.09.2007 08:10:28 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #56 : 25.09.2007 10:28:41 »

Lainaus käyttäjältä: t.touhula
Esikuvani siis, rakas äitini. (Hänen  :aurinko:nsa on  aspect_opp :mars:ini kanssa. Silti huumori yhdissti meitä, joskin riidat, jos niitä tuli, olivat melkoisen räiskyviä. Olivat ohi ennenkuin katku edes paksuni.)
No sama täällä: äitini ON esikuvani - hänen  aurinko nsa  aspect_con  mars ni kanssa ( skorpioni ) Shocked

Sori OT - tämä oli minulle tärkeä huomio, jonka halusin jakaa  Cool
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Brida
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 298


" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "


Profiili
« Vastaus #57 : 25.09.2007 10:30:10 »

Jännä juttu, olen aina osannut tavalla tai toisella käsitellä skorpioneja, antanut ymmärtää että ymmärrän heitä, tavallaan juu ymmärränkin. Skorpioni vain puolustautuu niin helposti, pelkää joutuvansa samaan tilanteeseen mitä tekee muille? Ehkä se, että olen tehnyt selväksi, että samalla mitalla tulee takaisin, eikä kieroutta mahdu ystäväpiiriini. Hyvyys ensin ja oikeuden mukaisuus, on aiheuttanut sen ettei skoput uskalla lähteä keplottelemaan mun kanssa, syvä katse suoraan silmiin takaisin ja viisas keskustelu vie heidän kanssaan pitkälle, luottamuksen suhteen. Mutta yhdistelmä skoput-kaksonen... siinä ei auta viisaat katseet eikä ymmärryksen laatu ja määrä, pintaliito yhdistettynä vaaralliseen viekkauteen, tietää harmeja, luulen. Skorpioneja varmasti kuitenkin monen laatuisia, kuten kaksosia, molempia ystäväpiirissä, molemmista hyviä ja huonoja kokemuksia, ei voi yleistää. Aina vain ei klikkaa ja kemiat ei kohtaa, ei voi mitään!  Smiley Life goes on, ja oikeita, hyviä tyyppejä ON olemassa. Aitoja!!!!  smitten
tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #58 : 25.09.2007 17:03:33 »

Lainaus
- oinas  Neuvo: Älä suututa. Ikinä ei lepy. Uhattuasi oinasta voit vain etsiä itsellesi turvallista pitkäaikais-piiloa. Epäoikeudenmukaisuus heille kaatuu omaan niskaasi. .

EIO TOTTA! Yhtäkään oinasta en tunne joka olisi pitkävihainen!! PAKKO olla jotain maata mukana, muuten ei onnistu nimittäin tämä väite olemaan totta!  Wink Mutta epäoikeudenmukaisuuden saa kyllä tuta joka sitä viljelee  knuppel2 Kyllä.

Sama täällä, kaiken muun kökön myönnän mutten pitkävihaisuutta  Grin
Olen rasittava ja kaikkea mahdollista mutta en pitkävihainen  Grin
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #59 : 25.09.2007 17:07:01 »

Jännä että edellisessä topicissa oinas ja skopu kaikista vihatuin mutta nyt ihan muuta, eli kaksonen tapetilla Smiley Jos verrataan oinasta ja skorpparia niin oinas kyllä voittaa skopun rehellisyydessä 6-0! Itselläni äippä kaksonen, joten en osaa oikein ottaa kantaa ns. viheliäisyyteen mutta olen huomannut äipästä että mielialat vaihtelevat tosi tiuhaan tahtiin, ei välttämättä tahallaan kaksinaamainen. Mutta jotenkin tuo TOSI skorppareitten  tietoinen kaksinaamaisuus, manipulointi ja esittäminen sekä petollisuus ottaa todella paljon päähän tickedoff,  kaksosten helppoheikkiys ei mitään verrattuna skopujen kierouteen. Onkohan ns. kehittyneitä skopuja olemassakaan! Nim. viiden vuoden empiirinen tutkimus + parin promillen kännit 2funny!

Miten kukaan voi vihata oinasta? Mehän olemme niiiin pitkäpinnaisia ja toinen nimemme on kärsivällisyys. Emme koskaan suutu ja olemme maailman epäitsekkäimpiä ja herttaisimpia otuksia. Viihdymme omassa rauhassamme emmekä juurikaan edes riehaannu koskaan. Oinas on rauhaarakastava ja hiljainen hissukka. Miten ketään voisi ärsyyntyä meistä  angel

 Wink
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 15
  Tulostusversio  
 
Siirry: