Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 15
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Minkä merkin kanssa tulette huonoiten toimeen?  (Luettu 123330 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Mirjam*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 313


Maata ei peritä isiltä, vaan on lainassa lapsilta


Profiili
« Vastaus #30 : 22.09.2007 19:00:30 »

En taida osata suoraan nimetä mitään tiettyä merkkiä.... jos joku pitäisi nostaa esille, se voisi olla  rapu. Tosin oma tyttäreni on  aurinko rapu ja hän taas on vallan ihana persoona. (tietysti) Hänessä nuo ravun ominaisuudet ei ärsytä, vaan ovat hellyttäviä ja aitoja, mutta aikuisessa ihmisessä ne tökkii kyllä ajoittain.

 leijona on vähän niin ja näin. On suunnattoman ärsyttäviä tietyt piirteet, mutta toisaalta taas se erilaisuus tuo melkoista eloa ja haastetta.

 harka on minulle melkoisen outo merkki ja vähän olen heidän kanssaan ollut koskaan tekemisissä.

Yleensä ne joiden kanssa olen paljon tekemisissä tai jotain "sielun sympatiaa" löytyy. omaavat joko  aurinko askendentti kuu merkiltään  kalatjousimiesleijonaskorpionivaaka tai  vesimies :ia.
Tai ovat jotenkin "plutonisia".  Smiley
Että taitaa kyllä myös tuo  kauris ja  oinas kin olevan hitusen kaukana minun maailmastani. Siskonihan on  aurinko oinas ja pintapuolisesti olemme kuin yö ja päivä ja ymmärrystä ei riitä aina. Jotain syvempää yhdistävä tekijää sitten riittää.
 kaksoset ovat vähän juu ja jaa. Sellaista tässä "kovasti" kasvatan ja opin itsekin siinä ohessa.

tallennettu

Totuus ja Vääryys kylpivät yhdessä.
Vääryys nousi ensin vedestä ja pukeutui Totuuden vaatteisiin. Koska Totuus ei puolestaan halunnut pukeutua Vääryyden vaatteisiin, hän liikkuu alastonna.

https://www.astro.fi/blog/Mirjam%252A
Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili
« Vastaus #31 : 22.09.2007 20:13:24 »

Eniten on ollut opettelemista rapujen maailmankuvan kanssa. Koin ennenmuinoin äärettömän rassaavaksi sen, että joskus ravuilla on tapana syyllistää muita omista heilahtelevista mielenliikkeistään. Usein en ymmärtänyt ollenkaan mistä saksiniekka on ottanut itseensä, ihmettelin kun mykkäkoulu ja loukkaantunut olemus syyllistävine katseineen vaan jatkuu ja jatkuu... Itse kun tapaan ajatella, että jokaisella on ihan itsellään vastuu omista tunnevolteistaan. En mielestäni tarkoituksella loukkaa koskaan ketään, joskus tosin haastan riitaa, mutta se onkin ihan eri asia.

Mutta niinkuin elämässä yleensä, sainkin hyvän mahdollisuuden tutustua tähän 'panssariporukkaan'. Laskeskelin justiin, että lähes kaikki kämppäkaverit opiskeluajoilta ja muutenkin on sattumalta justiin rapuja. Ajan kanssa särmät oikenee ja olen kait oppinut tavan olla rapujen kanssa, koska ongelmia ei enää ole. Minulla on muuten  jupiter  rapu :ssa, varmaan liittyy juttuun.

Kauriit oli toinen opettelua vaativa homma. Vähän niinkuin homejuusto, ensin inhotus ja nyttemin kääntynyt suureksi nautinnoksi.

Toisaalta, eiköhän meissä kaikissa ole palasia ja osasia astrologiselta pylpyrältä ja niitä voi kehitellä ympyrän sulkeutumiseen saakka. Tai mihin vaan.   Cool
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #32 : 22.09.2007 21:30:16 »

Eniten on ollut opettelemista rapujen maailmankuvan kanssa. Koin ennenmuinoin äärettömän rassaavaksi sen, että joskus ravuilla on tapana syyllistää muita omista heilahtelevista mielenliikkeistään. Usein en ymmärtänyt ollenkaan mistä saksiniekka on ottanut itseensä, ihmettelin kun mykkäkoulu ja loukkaantunut olemus syyllistävine katseineen vaan jatkuu ja jatkuu... Itse kun tapaan ajatella, että jokaisella on ihan itsellään vastuu omista tunnevolteistaan. En mielestäni tarkoituksella loukkaa koskaan ketään, joskus tosin haastan riitaa, mutta se onkin ihan eri asia.

Mutta niinkuin elämässä yleensä, sainkin hyvän mahdollisuuden tutustua tähän 'panssariporukkaan'. Laskeskelin justiin, että lähes kaikki kämppäkaverit opiskeluajoilta ja muutenkin on sattumalta justiin rapuja. Ajan kanssa särmät oikenee ja olen kait oppinut tavan olla rapujen kanssa, koska ongelmia ei enää ole. Minulla on muuten  jupiter  rapu :ssa, varmaan liittyy juttuun.

Kauriit oli toinen opettelua vaativa homma. Vähän niinkuin homejuusto, ensin inhotus ja nyttemin kääntynyt suureksi nautinnoksi.

Toisaalta, eiköhän meissä kaikissa ole palasia ja osasia astrologiselta pylpyrältä ja niitä voi kehitellä ympyrän sulkeutumiseen saakka. Tai mihin vaan.   Cool

Rapu voi loukkaantua mistä vaan. Onneksi oinas minussa ei ole pitkävihainen  Grin
Olen huomannut muutamassa rapu miehessä vielä sellaisen piirteen että voivat kyllä itse laukoa mitä vaan mutta jos heitä vähän näpäyttää takaisin niin he loukkaantuvat sydänjuuriaan myöten.
Mykkäkoulu on todella inhottavaa ja sorrun siihen itsekin toisinaan, valitettavasti.
Onneksi se menee nopeaan ohi, sillä tiedän rapuihmisiä joiden mykkäkoulut kestävät päiväkausia  Shocked Minulla se kestää max. pari tuntia  :Smiley
Rapu on niin tunteissaan ailahtelevainen että huh huh.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #33 : 23.09.2007 01:40:46 »

Jaa-a..
Kaikista merkeistä löytyy ihania tyyppejä kuin myös täysiä k*sipäitä.
Jos sanoisin tasapuolisesti kaikista eriävän mielipiteeni perustuen omaan kokemukseeni  aurinko kaksoset askendentti skorpioni :na. Tongue

Kaurikset- pässiä kateellisia juntturoita,
jotka kuvittelevat olevansa jotain erikoista
ja joilla ei ole koskaan mikään hyvin. Hymyä ei irtoa edes vahingossa.

Jousimiehet- kapea katseisia, pienimielisiä ja pakkomielteisiä juntteja,
jotka takertuvat joka kerta johonkin yhteen sanaan ja joista juuri kukaan ei omaa normaalia seksielämää, -joko ei mitään tai jotain hyvin kyseenalaista.

Vesimiehet- kivaa, että päätit korjata täysin uuden ja ehjän tietokoneeni kysymättä minulta. Kykenetkö selittämään kuinka saan sen toimimaan nyt?

Leijonat- joo, joo, jos olet niin varakas kuin kerrot, niin miksi lainaat rahaa minulta?

Oinakset- on se loisto homma lyödä omaa päätään seinään vuodesta toiseen asiassa kuin asiassa. Voinko tarjota pienet aspiriinit?

Kalat- missä ne oli silloin kun älyn lahjoja jaettiin?
Mikä ilmainen terapeutti minä sinulle olen, kaada jonkun toisen päälle henkinen ja emotionaalinen kaatopaikkasi.

Härät- hei omistushaluinen ja joustamaton luupää, tit-ti-di-dii..!
Katsos tätä punaista vaatetta.. ärsyynnytkös..? -Olè!

Ravut- mikä siinä on niin vaikeaa antaa toisen hengittääkin?

Neitsyet- kaikista käden liikkeistä ei tarvitse kirjoittaa kirjaa ja joskus ihmiset vain puhuvat bla-bla-blaata jo senkin vuoksi, että haluavat olla hienotunteisia
neuroottiselle mielellesi.

Kaksoset- koita nyt ***** keskittyä ja hoitaa homma loppuun.

Vaa'at- voi *****! Koita nyt päättää jo mitä haluat! NYT!!!!!

Scorpionit- vain kokeneille, extreme-tyypeille ja muille hulluille, jotka haluavat leikkiä
tulitikku-leikkejä räjähteiden ja bensansäiliöiden välittömässä läheisyydessä.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #34 : 23.09.2007 06:56:35 »

kapea katseisia, pienimielisiä ja pakkomielteisiä juntteja

*Varmaan tarkoitettu vitsiksi, mutta on niin kaukaa haettua tekstiä joukkarista että moiseen en ole vähään aikaan törmännyt..  coolsmiley Ardith, kyllä se tosiaan menee niin että tuli pitää tulesta jousimies  leijona  oinas , ehkäpä ilmakin käy, olen nousuilmaa (veskari- miehet mukavia, tunnen kolme; kaksos/vaakamiehet vaikeampia).. vettä on kartallani vähän (kokemus  skorpioni kalat rapu ).. se tunteellisuus arveluttaa. Maa on maata; joskus se maadoittaa, yleensä tuntuu raskaalta (kaurisnaiset miehiä mukavampia, härkätyypit ystävinä ok, neitsyet etäisiä). Toisaalta kyllä joukkari halutessaan voi olla kaksinaamainen siinä missä kaksonen tai kauriskin..  Wink Artemis ja muut sanoivat ravuista totuuksia, olen juuri viimeiset puoli vuotta palautellut eräälle  rapu laukomisiaan, onkohan tullut jotenkin yllätyksenä hänelle, että mistä kaikki lähtee (hänestä).. heillähän on kehittynyt tämä "minä uhraudun"- roolipeli. Rapukin voi olla toisaalta maailman huolehtivaisin olento.. sivuttainkulkija rapu..

Toki jos ihminen kykenee olemaan merkkinsä yläpuolella/ ulkopuolella, kaikkien kanssa kommunikointi onnistuu. Onhan se vain hassu leikki hiekkalaatikolla, ettei tulla toimeen..
« Viimeksi muokattu: 23.09.2007 09:25:38 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #35 : 23.09.2007 11:46:52 »

Kaksosten kaksinaamaisuus arsyttaa-se on kuin laittaisi harkamaisten silmieni eteen punaisen vaatteen.
tallennettu
Nina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #36 : 23.09.2007 11:57:54 »

Kauris on sellainen, joka saa näkemään punaista  crazy2
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #37 : 23.09.2007 13:21:50 »



Kaksosten kaksinaamaisuus arsyttaa-se on kuin laittaisi harkamaisten silmieni eteen punaisen vaatteen.
http://marcussharpe.com/1minimal/image/redtowel.jpg

http://www.cowboys-n-cowgirls.com/theBullsEye.jpg

  Kolahti ja Auts  - aika kurjalta tuntui tuo yleistys .... grrrimskigrr  tickedoff älähti täällä , puoliksi tosissaan ja puoliksi huumorilla .... crazy2
 aurinko kaksoset       askendentti leijona     kuu oinas ....   :Smiley  Cool
http://www.josephinewall.co.uk/zodiac/gemini.html
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #38 : 23.09.2007 14:11:32 »

Hei, toi oli huumorilla-oma tytar on kaksonen ja itsessani on myos kaksosten aspekteja, joten... smitten
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #39 : 23.09.2007 14:42:15 »

Hei, toi oli huumorilla-oma tytar on kaksonen ja itsessani on myos kaksosten aspekteja, joten... smitten
just näin .... smitten ... tiesin että tiesit että tiesin .... Wink

ja http://www.letusinsureyou.com/lightbulb%20idea.jpg

  Cheesy http://www.dent.umich.edu/faceit/images/okaydiff.jpg

sou ...

http://www.mad.fi/mad/kynaasetuksia/smile.jpg[/center]
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #40 : 23.09.2007 16:19:40 »

Edelleen skorpparit on todella hankalia tickedoff! Todella kaksinaamaisia, epäaitoja, kieroja sekä manipuloivia  knuppel2, kokemuksia sekä mies että naisskopuista. Tosin yksi  aurinko skopu löytyy ystäväpiiristäni, mutta karttassa paljon ilmapainotteisuutta eli ei tyypillinen skopu. Ei voi ymmärtää miksi pitää esittää muuta kuin on ja käyttää ihmisiä häikäilemättömästi hyväksi.
tallennettu
astroilija
Vieras
« Vastaus #41 : 23.09.2007 18:47:02 »


 Onhan se vain hassu leikki hiekkalaatikolla, ettei tulla toimeen..




Oli hyvin sanottu! Se kun on sellaista peliä aina, että kuka tykkää olla kenekin kanssa, miten se tunne-elämä milloinkin synkkää kenenkin kanssa - ja sitten taas vaihdetaan pareja/ryhmiä! Ainakin tyttöjen/naisten (ja rapujen) keskuudessa näin... Helkkarin naiset!  :Smiley ...Sanon tämän tuolla toissaalla foorumissa tekemäni "oletko mies vai nainen" -testin nostattamalla miehisellä itsetunnolla... Wink



Valitettiinko täällä  kalat tunteellisuudesta?   Tässä  aurinko kalat, jota moitittu tunteettomaksi! Moittijana olikin  aurinko rapu  2funny 2funny



tässä tulee:


aurinko rapu Yksisuuntainen kommunikaatio: Vuodattaa kyllä kyyneleensä ja kiukkunsa- mutta symppausta takaisinpäin ei tipu! Täydellinen kritiikin ym,. torjunta... ja jatkuva "hoivaavan rinnan" etsintä  - kalat empatia kuivunut tämä ryhmän suhteen!

 
aurinko skorpioni pimeillä voimilla hekumointi, piikittely, negaatiot ja petollisuus...liikaa tälle  seesteisissä vesissä viihtyvälle  kalat- ei juuri yhteistä kokemuspohjaa! askendentti skorpioni ei välttämättä yhtä ongelmallinen...mitä nyt pientä pettämistä/salaamista/marttyriuutta parisuhteessa...


aurinko kaksoset sitä juoruamista ja juorujen urkkimista! Pinnallisuus yksinkertaisesti rasittavaa. Sosiaalinen pelaaminen kaksosella salakavalempaa kuin leijonalla.--- Niille kaksoset lle  jotka eivät ansaitse tätä: Pahoitteluni - kurjaan joukkoon olettekin päätyneet!
 


aurinko leijona Tämä tuttavana hyvä - lähempä suhteena ei toimi. Syvällinen leijona muuten vielä kohtaamatta!  Wink Yhden kanssa olen seurustellut. Yritti kovasti syvällistyä imemällä kirjoista viisautta - mutta eihän sellaiseen minä, minä, minä... maaperään viisainkaan viisaus tehoa!  2funny- Tuttavuus hyvä niin kauan kuin ei joudu leijonan "olkapääksi"... tarvitsevana leijona on k*sipää, koska ilmeisesti ei siedä silloin itseään!


Niin - ja piti vielä sanoman, että kyllä niitä poikkeuksiakin löytyy - Jopa ravuista!


« Viimeksi muokattu: 23.09.2007 19:09:13 kirjoittanut Tuliruusu » tallennettu
sarese
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 131



Profiili
« Vastaus #42 : 23.09.2007 20:57:49 »

Heipä hei kaikki kaksosten vihaajat!!!!!! smitten smitten Kiss Kiss angel Olen peruskaksonen ja vieläpä tuo  aurinko on kaksosissa!!! 2funny uglystupid2

No kuitenkin... en osaa yhtä merkkiä sanoa minkä kanssa en tule toimeen kun niitä tulee tasaisesti melkein jokaisesta.
Leijonista tiedän kaksi henkilöä ketkä ovat hmm.. vähän omalaatuisia persoonia Lips Sealed. Yhden kauriin tiedän ja  knuppel2.
Skorpionit ovat ok, luotettavin ystäväni on  skorpioni ja hän on todella ihana henkilö.
Kaksosia on myös kavereina JA KYLLÄ tulen toimeen!!
Vaaka.. hm..ihan ok. Tasoitetaan varmaan toisiamme.
Muista merkeistä löytyy tasaisesti myös ihania ja vähemmän ihania ihmisiä! Ja eikös se ole pitkälti kuitenkin itsestä kiinni kenen kanssa tulee toimeen?
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #43 : 23.09.2007 21:29:02 »

2funny

Jännä juttu, yleensä Kaksosia rakastavat kaikki
-olemmehan paitsi aina hyvänäköisiä iästä riippumatta,
niin myös älykkäitä ja hauskoja ja liitelemme aina muiden
(kappas, myös ongelmien!) yläpuolella. Wink  crazy2 Grin

Kateellisten pirullista panetteluako tämä on..? :Smiley Tongue




tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #44 : 24.09.2007 08:15:04 »

Ne ei uskalla haukkua jousimiehiä enempää, koska joukkarit ampuvat takaisin..  Wink täällä toinen äänestys. No minusta tällainen jaottelu on alkanut tuntua lapselliselta ajanhukalta. Stereotyyppisesti voisi kai sanoa että joukkari haluaa olla filosofi/ suosittu mutta suoruus jakaa mielipiteet, kaksonen mielistelee joka suuntaan ja on seurallinen, mutta jokin heissäkin jakaa mielipiteet.

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=10270.0
« Viimeksi muokattu: 24.09.2007 08:25:22 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 15
  Tulostusversio  
 
Siirry: