Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 15
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Minkä merkin kanssa tulette huonoiten toimeen?  (Luettu 122859 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Nahna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35


Profiili
« Vastaus #15 : 21.09.2007 20:40:37 »

Kaksonen yök tickedoff, jouskari pelottava Embarrassed, vesimies ei mitään yhteistä Huh.
Kauris smitten

Itsellä Au härkä, nousu rapu, kuu härkä
« Viimeksi muokattu: 21.09.2007 20:42:35 kirjoittanut Nahna » tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #16 : 21.09.2007 21:04:59 »

Kauris smitten

Kiitos. Sitä minäkin.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Brida
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 298


" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "


Profiili
« Vastaus #17 : 21.09.2007 21:16:16 »

Tässä kun kelailin, niin maa merkkien edustajia vähiten ystäväpiirissä, mutta kaksosten kanssa tulee riideltyä ja leijonat vaan ei mahdu mun tasa-arvoa kannattavaan kantaani, kun vaativat erityiskohteluja, hieman samaa vikaa kaksosissa, vaikkei tietenkään saisi ketään yleistää, me kun olemme yksilöitä kotiolojen ja ystävien muokkaamia. Maamerkkien kanssa elämä tasaista ja ehkä hieman tylsää, mutten heidän kanssaan riitelekkään. Kyllä kaksoset ja leijona vie voiton...  Smiley Ja neitsyet eivät ymmärrä minua!  Grin
tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #18 : 21.09.2007 21:43:04 »

Tuossa Mateve muistutti minua toisessa ketjussa, että olen erittäin Leijona-painotteinen koska minulla on 5.huone korostunein joten siitä ehkä tämä tykkäämiseni heistä.   :Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Kasika
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1



Profiili
« Vastaus #19 : 21.09.2007 22:01:53 »

:oinas:eivät mahdu minun ystäväpiiriin, tuntuvat töykeiltä ja omahyväisiltä ja epäluotettavilta minun ikikriitisen  Angry  neitsyt ja nouseva   kauris silmin.  leijona kanssa ei myöskään tahdo sopia samaan huoneeseen  :Smiley ja  rapu kanssa en enää tahdo olla tekemisissä, imevät kaikki voimat antamatta mitään tilalle  Embarrassed.
Hyviä ystäviä on  harka  skorpioni  vaaka ja tietenkin toinen  neitsyt. Hyvin homma pelaa myös  jousimies kanssa. Mutta ajatellaan positiivisesti ja suvaitaan toisiamme  angel
tallennettu

Ikuinen neitsyt
Brida
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 298


" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "


Profiili
« Vastaus #20 : 22.09.2007 12:53:59 »

Huonoiten tulen toimeen leijonien kanssa. Liekö syynä saturnus leijonassa? 

Mulla myös!!! Sekö siis syynä?

Mutta hieman pitää ottaa sanoja takaisin, nimittäin ystäväpiirissä on myös leijonia 2 kpl jotka ovat poikkeuksia muiden tuntemieni leijonien joukossa, tasapainoisia ja henkisiä tyyppejä ovat ja jaloja. Tämä huomio tuli yht´äkkiä, uusia tuttavuuksia kelaillen. Ja kaksosten kanssa on kivaa ja hauskaa ja kivaa ja hauskaa, kunnes pitää ottaa vastuita sanomisista tai tekemisistä tai kun kaksosen on tehnyt virheen jne... silloin esiin astuu se negatiivinen piirre kaksosista. Muuten, mulla vertex kaksosissa, eikös sillä ollut jotain tekemistä näiden toimeentulemisien kanssa myös??? Mutta edelleen myös minussa ( oinas ) piirteitä joita jotkut eivät hyväksy/jaksa, mutta kaikkihan me sallitaan ja siedetään toistemme puutteet ja myös hyveet!  angel
« Viimeksi muokattu: 22.09.2007 12:57:06 kirjoittanut Repetiitti » tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #21 : 22.09.2007 13:08:32 »

Huonoiten tulen toimeen leijonien kanssa. Liekö syynä saturnus leijonassa? 

Mulla myös!!! Sekö siis syynä?

Minulla taas on Saturnus jousimiehessä ja kyllä kitkaa jousimiesten kanssa on...Mutta ei tosin ollenkaan niin paljon kuin Vaa'an ja Kaksosten kanssa...Onkohan tuo Saturnus todella sitten se syypää?  Shocked
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #22 : 22.09.2007 13:20:02 »

ehkä se saturnus on just tuo hyvä opettaja,
itellä  saturnus vesimies,joitten kanssa kyllä tulen toimeen,mutta
jotka koen vaikeasti ymmärrettäviksi,
koulutusta tähän oon saanut kyllä jo lapsesta asti,
pikkuveli on  aurinko vesimies,
mutta vieläkin "hämmästelemme" toistemme repliikkejä,
tai ainakin hän nostelee välillä kulmiaan minun sanomisistani,
toisaalta oma  skorpioni stelliumini on juurikin vesimiehen huoneessa,oppia ikä kaikki,
ehkä tuosta johtuu sekin että koen kyllä tulevani toimeen kaikkien merkkien kanssa,
inhoreaktioita ei ole mihinkään,
mc- vaaka on diplomaatti?
 askendentti jousimies sopeutuvainen?
tallennettu
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #23 : 22.09.2007 13:23:55 »

Älä huoli, Nikki. Vesimiehet todella ovat vaikeasti ymmärrettäviä  2funny

Nimimerkillä  aurinko vesimies
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #24 : 22.09.2007 13:34:13 »

siksihän ne just kiinnostavat syvältä kaivelevaa skorpionia,
haastetta,mielenkiintoisia persoonia,
toinen vaikeesti saavutettava/ymmärrettevä on kalat,
ehkä  chiron kalat opettaa tässäkin..
skorpioni tahtoo ymmärtää/tietää elämän monimuotoisuuden salaisuudet,mut mielellään heti!
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1518


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #25 : 22.09.2007 15:13:08 »

Joutuu oikein miettimään, onko sellaista yksittäistä merkkiä, jonka kanssa minä en tulisi toimeen.. idiot2
Toki on monia, jotka kokevat, etteivät tule minun kanssani toimeen Grin mutta se on lähinnä niiden ongelma.
Itsekeskeisesti koen, että minussa on niin laajasti kaikkien merkkien piirteitä, että kaikissa on silloin jotain hyvää (laskusolmu kaksoset) 2funny

Eräs ihminen on, jonka kanssa ei millään suju, mutta en tiedä voiko sitä yleistää aurinko kauris kuu vaaka:hin noin yleensä.
Vaakojen tasapainottomuus on kyllä yleisesti huono juttu.
Ja kauriiden sitkeä kärsivällisyys on kaukana omasta impulsiivisesta tempostani, joten eriävyyksiä voi sen suhteen ilmetä.

Mulla on IC neitsyt, joten tykkään tarkkuudesta ja huolellisuudesta, mutta monesti on käynyt niin, että neitseet itse sotkeutuvat omiin sukkiinsa kanssani crazy2

Skorppareiden keskellä olen joutunut elämään koko ikäni, joten niiden kanssa on ehkä pahimmat väännötkin olleet, mutta tykkään kun on haastetta...  knuppel2 :Smiley

 leijona leijona leijona
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #26 : 22.09.2007 16:33:39 »

Eiköhän kaikkien kanssa tule toimeen jos huvittaa, kaikki eivät vaan aina jaksa kiinnostaa eikä itsekään aina jaksa olla hurmaavana ihmisten ilmoilla.. aaltoliikettä.

Sanotaan että joihinkuihin tuntee vetoa tai haluaisi kertoa kaiken, koska kumpikin
osaa erilaisuudestaan johtuen antaa kuvakulmia; joillekin ei halua sanoa mitään. Silloin voi olla neutraali.
« Viimeksi muokattu: 22.09.2007 16:36:51 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #27 : 22.09.2007 18:03:31 »

Minussakin asuu pieni Rapu. Onneksi vaan pieni, sillä jos joku merkki osaa olla vaikea, niin Rapu!

Mutta varsinaiseen kysymykseen en osaa vastata. Tuo Ebenian vastaus aikaisemmin oli kyllä aika järkevä, mutta minulla taas noita  jousimies-kavereita on ja ne ovat varsin harmittomia...

Rapu osaa olla marttyyri  Cool Inhoan sitä piirrettä itsessäni ja olen huomannut muissa aurinko ja nousuravuissa myös pienen marttyyrin.
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #28 : 22.09.2007 18:41:37 »

Rapu osaa olla marttyyri  Cool Inhoan sitä piirrettä itsessäni ja olen huomannut muissa aurinko ja nousuravuissa myös pienen marttyyrin.

Tuo on todella ärsyttävä piirre!

Itse koin pienen ahaa-elämyksen kun ajattelin oman karttani hallitsevaa 5. huonetta, Leijonan huonetta, ja huomasin että minussa todella on itsessäkin paljon Leijonalle tyypillisiä piirteitä, mm. se ihailun ja rapsuttelun tarve. Ihmisten tarpeet esim. parisuhteessa ovat erilaisia, toinen kaipaa hellyyttä paljon enemmän kuin toinen.

Nyt vasta huomasin tuon nykyisen lohikäärmeeni muistuttavan minua oikeasti. Kun laitoin sen, pidin sitä rumana, mutta siinähän minä olen..
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Atomi
Vieras
« Vastaus #29 : 22.09.2007 18:59:08 »

Marttyyrit on tosi ärsttäviä, mutta minulla on onneksi rapu-koulutus äitini kautta.   Grin  Minusta on vaikeeta ajatella jonkin tietyn merkin olevan yleisesti kaamea, mutta yksilöinä täytyy tunnustaa, että kukaan ei ole ollut niin julma esimiehenä kuin  jousimies, pahin petturi (ystävänä) on ollut  neitsyt nouseva  vaaka ja hankalin yhteistyökumppani on ollut   kaksoset. Paras syyllisyyden herättäjä oli  rapu-äitini, katkerin ja vihaamista rakastava on  harka-siskoni, herkkänahkaisin hermostuja on  leijona-siskoni ja Rakas mieheni on täysin mystinen ja aivan toisesta maailmasta kotoisin oleva  vesimies, mikä tietenkin aiheuttaa kieliongelmia.    tickedoff Onneksi olemme molemmat verbaalisesti lahjakkaita ja selviämme tästä haasteesta.   2funny Oikeastaan oikukkaista oinaista ja pisteliäsitä skorppareista ei ole kovin hankalia kokemuksia ja kalat joskus ärsyttää turhalla tunteilulla. Kauriissa joskus ottaa päähän loputon melankolia ja pessimismi, mutta heitähän minä tietenkin ymmärrän hyvin.  Wink Oikeestaan me ollaan kaikki sillai tasaisen ärsyttäviä, joten kukaan ei ärsytä ihan hirveesti. Paitsi tällä hetkellä tuo  askendentti  vaaka ystäväni....   knuppel2
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 15
  Tulostusversio  
 
Siirry: