Sivuja: 1 ... 12 13 [14] 15
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Minkä merkin kanssa tulette huonoiten toimeen?  (Luettu 121416 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Mystery Woman
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 163



Profiili
« Vastaus #195 : 18.12.2009 11:05:45 »

Ehdottomasti kauriin! Kauriit on jäykkiä, joustamattomia ja vanhoillisia. Sad Harvemmin löytyy mitään yhteistä. Vaakana tulen toimeen periaatteessa kaikkien kanssa merkistä riippumatta, mutta kauriista vaan löytyy nuo samat piirteet.
tallennettu

Aurinko vaaka, Kuu neitsyt, Asc Skorpioni
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #196 : 07.03.2010 20:31:11 »

Itselle etäisimpiä aurinkomerkkejä ovat Kauris ja Oinas.
Ne muutamat joita näistä  aurinko merkeistä tunnen ovat liian jäykkiä ja "jyrääviä". Varsinkin Oinaksen jääräpäisyys, tylsyys ja kapeakatseisuus on tällaiselle Kalanaiselle jotain ihan uskomatonta.. uglystupid2 Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #197 : 07.03.2010 21:23:54 »

Leijona. Siis näihin mulla menee usein hermo jo ensisilmäyksellä... Sellanen huomion keskipisteenä olo ym. ylitsevuotava itsensä esiin tuominen, arghhhh...
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #198 : 08.03.2010 01:07:10 »

Pakko komentoida tätä, Metsänkeiju kun sanoi että Oinas on jääräpäinen,tylsä ja kapeakatseinen  2funny
Oletpa tavannut ihmeellisiä oinaita en voi muuta sanoa..Oinaat joita minä olen tavannut ovat hauskoja,avarakatseisia ja lämpimiä, muita ajattelevia ihmisiä  Wink Koko kartta tietysti ratkaisee tässäkin..Kannattas varmaan katsoa mitä merkkiä kartalla eniten-
Esim. mä voin sanoa että itsepäisinpiä minun tuntemiani ihmisiä ovat  aurinko Vaaka ja Vesimies..
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #199 : 08.03.2010 17:05:17 »

Pakko komentoida tätä, Metsänkeiju kun sanoi että Oinas on jääräpäinen,tylsä ja kapeakatseinen  2funny
Oletpa tavannut ihmeellisiä oinaita en voi muuta sanoa..Oinaat joita minä olen tavannut ovat hauskoja,avarakatseisia ja lämpimiä, muita ajattelevia ihmisiä  Wink Koko kartta tietysti ratkaisee tässäkin..Kannattas varmaan katsoa mitä merkkiä kartalla eniten-



Hyvinkin mahdollista, että nämä Oinaat ovat sitten olleet vahvasti jotain muutakin merkkiä kuten härkää tms., tiedä häntä.
En ole heidän syntymäkarttoihin tutustunut, ja tässähän oli muutenkin kyse noista aurinkomerkeistä.
Pitäisikin tutustua muunlaisiin Oinaisiin, että käsitykseni voisi tästä muuttua! Smiley
Ja yleisestikin. Oinas on itselle tosi kaukainen merkki, en siis ole tuntenut kuin 2 Oinasta ja he kyllä olleet just kuvaillun kaltaisia!  buck2
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Tanita79
Vieras
« Vastaus #200 : 06.04.2011 23:23:24 »

Pitkästä aikaa törmäsin tähän ketjuun, jota jo aiemmin kommentoinkin,..
Pakko yhtyä muutaman mielipiteisiin että jos  vaaka merkkisen saa sanomaan oikean mielipiteensä niin hyvä on,.. ja sit tuli esiin ettei sanomiset ja lupaukset pidä paikkaansa..itsekin olen törmännyt samaan  vaaka miehessä.. eikä osaa päättää EI!
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #201 : 06.04.2011 23:35:31 »

 neitsyt  sekä naiset että miehet.  harka , jota en ymmärrä yhtään... tai ainakaan tähän mennessä en ole ymmärtänyt.  leijona :ia kestän aina jaksoittain, kuin myös neitsyitä.

Kaiketi ne ovat lähinnä  neitsyt ja  kaksoset , koska heillä on sama hallitseva planeetta. Emme todellakaan ymmärrä toisiamme. Koen heidät lapsellisiksi ja pinnallisiksi. Tosin neitsyt on jäykkä käytöksessään ja periaatteissaan.

Itse kun on kohtuullisen suurpiirteinen, niin sitä netseellistä pikkutarkkuutta ja asioiden oikeassa järjestyksessä tapahtumista ei voi ymmärtää. Ei elämää voi suunnitella vuosien tarkkuudella. Tyyliin: "en voi tehdä tuota, jos ei ole ensin tapahtunut sitä tätä ja kolmatta asiaa". Elämä valuu hukkaan.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #202 : 07.04.2011 15:29:32 »



 Tämä on kyllä aivan turha vertailu,--koska pelkkä aurinkomerkki ei todellakaan kerro

 ihmisesta kuin pienen osan,-- askendenttikuuvenusmerkurius, ja  mars,--

 on tärkeetä tietää myös.

 
tallennettu
Fawn
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 321



Profiili
« Vastaus #203 : 08.04.2011 15:17:31 »

Tietysti kaikissa merkeissä on hyvät ja huonot puolensa, mutta eniten kitkaa minulla on kaksosten kanssa. Myös kauriit on helposti aika haastavia kavereita, joko tulee hyvin juttuun tai ei ollenkaan.
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #204 : 08.04.2011 19:25:55 »

En ole törmännyt vielä yhteenkään skorpioniin jonka kanssa olisi alusta asti ollut levolliset välit. Jotenkin kaikki tuntemani skorpionit ovat olleet hyvin raivostuttavia tapauksia. Jääräpää-jousimies ei kait kestä piikikkään skorpionin läsnäoloa.

Muita merkkejä kohtaan en ole vastaavanlaista yleistä kitkaa havainnut.  :Smiley
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Indico
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57



Profiili
« Vastaus #205 : 16.04.2011 18:04:06 »

Saan aina kilarit jouskareiden kanssa, kun kaikki pitää varmistaa ja tarkistaa ja sitten tämä huih kauheeta..Ja Jouskarit pitävät itseään totuuden torvena, mutta onko sieltä suusta päästettävä ihan kaikki ulos.. coolsmiley
Muutenhan jouskarit ovat hauskoo seuraa  Cheesy
tallennettu

Indico
Anniinacanfly
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17



Profiili
« Vastaus #206 : 09.05.2011 18:18:48 »

kaksoset kanssa on vaikea luoda ystävyyssuhteita, hyvä jos itse kyydissä pysyn kun toisen kelkka on jo kääntynyt! Riitoja ja väittelyitä siis tulee.

oinas - tunnen pari oinasta. Pari. Kuitenkin tuntuu että heidän elämäntehtävänsä on vain muiden ärsyttäminen ja kanssaihmisille v*ttuileminen. Mikään ei näille riitä ja kaikki on aina saatama oman tahdon mukaisesti. ITSEKKÄITÄ.

~
mutta vaikuttavatkohan omat merkkini juuri näihin suhteisiin? Lyhyitä tulkintoja, anyone? Smiley
tallennettu

Aurinko neitsyessä
Kuu ravussa
Nousu skorpioni
Merkurius vaa'assa
Venus leijonassa
Mars ravussa
Fawn
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 321



Profiili
« Vastaus #207 : 14.06.2011 10:37:02 »

kaksoset kanssa on vaikea luoda ystävyyssuhteita, hyvä jos itse kyydissä pysyn kun toisen kelkka on jo kääntynyt! Riitoja ja väittelyitä siis tulee.

oinas - tunnen pari oinasta. Pari. Kuitenkin tuntuu että heidän elämäntehtävänsä on vain muiden ärsyttäminen ja kanssaihmisille v*ttuileminen. Mikään ei näille riitä ja kaikki on aina saatama oman tahdon mukaisesti. ITSEKKÄITÄ.

~
mutta vaikuttavatkohan omat merkkini juuri näihin suhteisiin? Lyhyitä tulkintoja, anyone? Smiley


Voisi helposti kuvitella, että jos noususkorppari näkyy vahvana niin oinaat ei ehkä ole mitään mieliseuraa  Grin Itsekin olen noususkorppari, (vaaka tosin, mutta löydän itsestäni samoja piirteitä monien neitsyiden kanssa) ja erityisesti kaksosten seura tuntuu vieraalta.
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
luonnonoikku
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24



Profiili
« Vastaus #208 : 23.06.2011 22:52:53 »

Oli aika, jolloin Rapumiehet olivat kerta kaikkiaan sietämättömiä (olen Oinas-Leijona) ja viehätyin Leijonista ja Jousimiehistä niin ystävinä kuin vastakkaisen sukupuolen ihastuksen kohteina. Mutta nyt, nelikymppisenä, olenkin alkanut ärsyyntyä Leijonien jatkuvasta kehujen tarpeesta ja Jousimiesten omahyväisyydestä. Olen alkanut tykätä Kauriista ja jopa Ravuista. Härät ovat aina olleet elämääni lähellä työtovereina tai puolisoina. En ymmärrä miksi, koska he ovat raivostuttavan hitaita päätöksissään ja liikkeissään ja tolkuttoman materialistisia. Oppiläksyjä asiasta on antanut tyttäreni, joka on Aurinko (sekä Kuu ja Venus)-Rapu, nousu-Skorpioni ja Mars-Härkä. Oinasmiehet ovat raivostuttavia mutta tykkään hyvin paljon naispuolisista Oinas -kavereistani. Taannoin tapasin Rapu-miehen, joka oli kerta kaikkiaan valloittava. Neitsyistäkin tykkään jos ei tarvitse liikaa kuunnella heidän nokannyrpistyksiään ja kritisointiaan.

Voinen väittää, että Kala-miehet vievät hermoni. Paitsi että pomoni on Kalat ja tulen hänen kanssaan toimeen erittäin hyvin. Mutta oli taannoin eräs romanssinpoikanen, ja sen Kalatyypin kanssa oli jo päivän verran sellaista lilluttelua ja liikkumattomuutta ja junttautumista, että orastava suhde oli käyty loppuun jo ekan päivän aikana. Vedänkö nyt tästä sen johtopäätöksen, että tulen huonoiten toimeen Kalojen kanssa? Shocked
tallennettu
BlueRose
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 348


I Love Yuo Mom


Profiili
« Vastaus #209 : 07.07.2011 21:53:12 »

Hmm...Minulle ei sovi kauriit. Ovat liian tosikkoja ja huumorintajuttomia ja herkästi suuttuvia yksityiskohtiin takertuvia. Itse olen oinas ja nouseva jouskari. On todellakin haasteellista löytää sielunkumppania. Eka pitkä suhde vesimiehen kanssa, oujeah ei käy...veti viinaa, sit tuli leijona, ei käy...oli materialisti ja kuunteli vaan omaa napaa. Sit jousimies..ei ei..liian etäinen minulle. Sit on kokeiltu kaksosia, osa on tosi pettureita ja 2 peroonaa, eli tuulella menijöitä, Rapu..ei ei..en voi luottaa rapuun Sad on vaikeeta olla väärällä tavalla vahva.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 12 13 [14] 15
  Tulostusversio  
 
Siirry: