Sivuja: 1 ... 21 22 [23]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Juuri tänään olen surullinen koska...  (Luettu 168907 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #330 : 28.08.2016 19:44:17 »

Olin konsertissa ja ajattelin puolet ajasta vessan siivoamista.

Tosin jos kyseessä olisi ollut puhallinorkesteri niin olisin luultavasti keskittynyt paremmin.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #331 : 28.08.2016 20:45:45 »

Voi ei miten kertakaikkisen  smitten smitten smitten smitten Sinikiviuhko...minä olen kai kamala, mutta olen iloinen, että itket marjapensaiden tähden...siinä on pala jotain sellaista jota maanpäällä on aivan liian vähän.

Ja Corvus Leonis, sinulle  buck2 buck2  smitten

Minä olen tänään (ja kai kaikkina muinakin päivinä, ehkä elämäni loppuun saakka) surullinen, kosken saa kontaktia erääseen ihmiseen.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #332 : 29.08.2016 00:47:41 »

Munkin tuli melkein surku tuosta...perhoset oli siinä ensin, ja ne on aina jotenkin vähän surullisia, kantaavat suruharsoja siivissään jostain syystä, ja sitten tuo lause siihen päälle  Cry

No se saattas toimiakki, jos joku umpi-outo ( Tai mistäs mää tiedän vaikka olis tuttuki?) menis sanoon sille että Hildalla on ikävä Cheesy
Puhelin...ei. Kyllähän tuo varmaan vastais, mutta työntäisin vaan lopulta kauemmas jos niin tekisin.

Eläkä sinä pelkää vaikuttavas hullulta...siksi kaikki pelkää vaikuttavansa hulluilta, ku kukaan ei niistä hulluuksistaan mitään puhu, vaikka ne on iha normaaleja kuitenkin.

Corvuksen kesyttäjä  smitten
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #333 : 29.08.2016 09:05:07 »

Rakkaita eläimiä ja ihmisiä poistuu luotani sateenkaarelle buck2
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #334 : 20.11.2016 01:12:50 »

Raskaita duuneja nämä tuonpuoleisen kanavoinnit välillä Cry
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Domo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #335 : 04.12.2016 17:45:57 »

Serkkuni lapsi joutui sairaalaan. Ei vielä varmuutta mikä vaivaa, mutta leukemia on vahvoilla omien veikkausten TOP 5:ssä.
Koitan tässä nyt olla sitten tukena serkulleni.
tallennettu

"Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
-Risto Ahti-
Domo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #336 : 05.12.2016 09:53:00 »

Domo ♡

Kiitos Smiley

Jonkinlainen leukemia se on, että sen verran lääkärit jo ovat saaneet sanottua. Tänään tutkitaan lisää.
tallennettu

"Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
-Risto Ahti-
Domo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #337 : 06.12.2016 05:45:48 »

se on rankka paikka kun lapsi sairastuu syöpään. toivon valoa teidän pimeään
kuten varmaan jo tiedätkin, ennusteet ovat lasten leukemiassa hyvät. jos olet lähellä etkä tiedä kuinka auttaa, lapsen äitiä voit muistuttaa oikealla hetkellä siitä kuinka syyllisyyden kantaminen on turhaa. se on äideille erityisen vaikeaa

Olemme jo tuota syyllisyyttä käsitelleet aikaisemmin tänä syksynä kun serkullani oli "paska mutsi" päivä. Toki hänellä on äitinsä rasitteena ja se kuinka on kasvatettu olemaan marttyyri ja kaiken pitäisi olla niin "ulkokultaista".
Paljon olen jo hänelle saanut uusia ajatuksia ja neuvoja annettua ennen tätä tilannetta. Ja hän tietää että olen käytettävissään koko ajan jos tarve on.
tallennettu

"Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
-Risto Ahti-
Domo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #338 : 07.12.2016 07:10:23 »

Tää jousimies on kyllä melko inhorealistinen tai jotain sellasta Cheesy

Toivo parasta ja pelkää pahinta olis ehkä mun mottoni.
Nytkin tätä sairaustapausta seuratessani, niin toivon tottakai että lapsi paranee jne, mutta samalla olen jollainlailla varautunut siihen, että kaikki ei menekkään niinkuin Strömössä.

tallennettu

"Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
-Risto Ahti-
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #339 : 09.12.2016 02:08:10 »

Nuoren ihmisen kuolema, en tiedä oliko itsemurha. Surettaa omaisten surun miettiminen.

Vaikka sitä itsellä onkin kuolemaan luonnollinen suhde ja uskon myös siihen kuoleman jälkeiseen elämään ja siihen että kaikki käsikirjoittaa oman kohtalonsa jne jne jne (että henkisellä tasolla se ei olekaan niin surullista), niin kyllä tää ihmisyys ja egoistinen puoli Minussa kokee tuskan tunnetta Menettämisestä.

Tai ahdistusta siitä, että en voi poistaa surua ja menettämisen tuskaa toisesta ihmisestä. Koen sen niin voimakkaana että meinaan oksentaa. Välillä olen niin läpinäkyvä ja täysin magneetti kaikille ulkopuolelta tuleville tunteille.

Sitten se Menettämisen pelko. Se kun olen ihan hirveän kiitollinen kaikesta mitä mulla on. Todellisuudessa mulla ei ole mitään. Se on silkkaa sattumaa, että mulla on nyt lainassa ne asiat joita mun ympärillä ilmenee. Tai en voi tietää, mitä sieluni on suunnitellut tapahtuvaksi.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #340 : 09.12.2016 02:12:27 »

Tuo kuva mikä mulla on profiilikuvana, symboloi aika hyvin sitä, miten sattumanvaraista kaikki on elämässä. Kaikki tietää että hetkessä tuo sydämenkuva on hajaantunut ja linnut lentävät jo täysin eri muodostelmassa.
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #341 : 30.11.2017 10:54:59 »

^toimii viimeistään huomenna  smitten

... koska olen tuudittautunut johonkin valheiden verkkoon ja ne alkaa pettää, niin että edessä on pudotus kovaa ja korkealta.. ahdistaa  Cry
tallennettu
Sivuja: 1 ... 21 22 [23]
  Tulostusversio  
 
Siirry: