Äänestys
Kysymys: Mitä seuraavista asioista olet kokenut elämäsi aikana?
Näen auroja tai tunnen energiakenttiä - 370 (9%)
Näen unia, jotka toteutuvat - 524 (12.8%)
Muistan entisiä elämiä - 224 (5.5%)
Olen saanut apua tai opastusta enkeleiltä tai henkioppailta - 480 (11.7%)
Minulla on kokemusta kummittelusta - 391 (9.6%)
Olen kokenut hengellisen heräämisen - 284 (6.9%)
Minussa on henkiparantajan vikaa - 227 (5.5%)
Olen selvänäkijä tai meedio - 155 (3.8%)
Minulla on kokemusta telepatiasta - 517 (12.6%)
Pystyn tuntemaan muiden ihmisten kivut ja säryt - 214 (5.2%)
Olen nähnyt ufon - 110 (2.7%)
Osaan kommunikoida eläinten kanssa - 193 (4.7%)
Pystyn liikuttamaan tai hajottamaan esineitä ajatuksen voimalla - 24 (0.6%)
Minulla on ollut kuolemanlähikokemus tai olen irtaantunut ruumiista - 235 (5.7%)
Jotain muuta, mitä - 145 (3.5%)
Äänestäjiä yhteensä: 789

Sivuja: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 34
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yliluonnolliset kokemukset  (Luettu 467058 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Verninia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 160



Profiili
« Vastaus #345 : 30.08.2012 20:44:48 »

Verninia, mulla on ollut vähän samanlaista tässä jonkun aikaa, joku käy öisin herättämässä, jatkunut jo kanssa reilun kuukauden. Olen yrittänyt kysellä että olisko asiaa, muttei ole ollut. Olen myös yrittänyt ehdotella että jos ei kerran oo asiaa niin vois vaikka poistua häiriköimästä. Aika sitkee on kaveri kyllä. Ei mitenkään pelottava, hieman häiritsevä vain.
Minä pyysin monta kertaa että saisin nukkua öitä rauhassa, ja nyt en ole heräillyt. Jäi kaivelemaan, että jätinkö jonkun pulaan ja olisiko tämä ilmestynyt henkilö tarvinnut apua jossakin asiassa.

Vieläkö sinä heräilet, onko asia selkeytynyt? (:
tallennettu
Helinäneitonen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 36


Profiili
« Vastaus #346 : 31.08.2012 07:21:57 »

Nyt on parantunut kyllä, pyysin myös hyvin tarmokkaasti että nyt vois lähtee, kiitos Grin ja sitten ilmeisesti unessa (aina en ole varma onko unta vaiko ei) kauhee lössi pakkas matkalaukkunsa ja lähti laukkuinensa Cheesy kolme henkeä oli selvempää, yksi tumma pitkätukkainen heppu (!) pääosassa ja pari vanhempaa ja sitten varmaan parisenkymmentä epäselvempää henkeä. mutta tosiaaan nyt olen saanut nukkua rauhassa  smitten sitä osaa arvostaa pikkujuttuja kuten nukkumista ihan uudella tavalla  angel  smitten
« Viimeksi muokattu: 31.08.2012 07:24:43 kirjoittanut Helinäneitonen » tallennettu

Sininen Sähköinen Yö
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #347 : 31.08.2012 18:32:21 »

Tiedän tasan tarkkaan noista teidän kokemuksista ja pelkoa on mullakin ollut, siks aloitin ketjun "rasittava henkimaailma" Joskus on myös niin että meitä koitetaaan ohjata ja auttaa siltä toiseltä puolelta. Aina se ei mene niin että he tarvitsisivat apua.
Ennen kun lähdettiin täältä homerempan alta menee, näitä ns. yliluonnollisia tapahtumia oli jatkuvasti. Meitä koitettiin varoittaa ja tulkitsin sen aivan väärin. Pelkäsin välillä niin paljon että mies jäi duunista veks kun mua pelotti niin paljon.
Onneks tilanne on muuttunut  Smiley
tallennettu
Verninia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 160



Profiili
« Vastaus #348 : 26.09.2012 23:01:47 »

Poikkesin normaalilta reitiltä ja pyöräilin teatterin ohi. Valtavasta kivirakennuksesta humahti ulkopuolelle lämmin energia. Joko on todella tehokas ilmastointi fuu-uuuum, tai sitten muuten vaan tapahtuu paljon asioita niiden seinien sisällä. En ihmettele yhtään! Paljon yleisöä, josta jokainen tuo rakennukseen osansa, näyttelijät, tilat ja maailmat. Tuona iltana tuli voimakkaat energiat, toistamiseen olen aistinut lämpöä, mutten yhtä voimakasta humahdusta.

Onko muilla kokemuksia rakennusten energiavarastoista?
tallennettu
neverknow
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56


Profiili
« Vastaus #349 : 27.09.2012 06:49:26 »

Hei vain, liityn keskusteluun kun vaikuttaa tutulta  :Smiley
Joku on öisin minuakin herätellyt ja välillä en osaa enään tunnistaa herätessä että mikä on unta ja mikä ei  idiot2
Toisinaan saan oikeasti unihalvaksia ja samalla tuntuu että kanavat repsottavat auki  Cheesy Tämä on pelottavaa ja erittäin
ahdistavaa, kun heräät niin etten voi liikkua ja tulee paniikki..toisaalta kaikki liittyy unihalvaukseen ja näythän kuuluvat niihin, mutta en siti usko että ainakaan viimekertainen unihalvauksen yhteydessä oleva kanavointi olisi mielikuvitusta. Tämä unihalvaus tapahtu samalla kun sain energiahoitoa ja erittäin vahvasti tunsin hoidon ja olen lopulta siihen nukahtanut  smitten Muuten ihana kokemus ja "sain" yhteyden sellaiseen henkeen jota olen ikävöinyt kovin ja toinen tuli jota en tuntenut. Harmi etten osaa tulkita näiden viesejä, mutta ilman halvausta olisi jäänyt positiivisempi kokemus. Toissa yönä nukuinkin sitten pipo päässä kun en saanut päätäni rauhoittumaan ja pakko oli unta saada (aina vaan alkoi näkyä jotain mitä tulisi katsoa simmut kiinni) Säikähdin silti kun joku olkoi aivan selkeästi nauramaan, joku nainen..olikohan sama kuka kävi ed. yönä luonani..näin hänestä kuvankin..Täällä aistitaan myös lämpöä ja viluja / pieniä tuulia asunnossa..sitten luulen kyllä välillä näkeväni kin jotain ja tietty ääniä paukuntaa ja poksuntaa  Grin
tallennettu
neverknow
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56


Profiili
« Vastaus #350 : 27.09.2012 08:49:52 »

Minulla oli samanlainen kokemus kun sukulainen menehtyi, tuli uniini ja käveli ikään kuin lentokentän porteista ulos  Smiley
Hän hymyili ja vietitti selkeästi että kaikki on hyvin..unessa oli myös silloinen ystävä joka oli erittäin skeptinen ja väitti vieressä että nen väärin..hän ei ollut koskaan tätä menehtynyttä siis tavannut. Vietitstä tulkitsin että minun piti kertoa eteen päin kaiken olevan hyvin. Heräsin omaan itkuuni, mutta olin kuitenkin iloinen jotenkin. Soitin aamusta hänen läheiselleen, joka kertoi heidän hyvästelleen tämän henkiln edellis iltana. Nyt tulleissa ns. kanavoinneissa en ole saanut varmuutta onko kyseessä tämä vai joku muu henkilö, kun en viestejä osaa tulkita..luuen että muutamakin koittanut olla tosiaan yhteyksissä. Jänniä nämä kokemukset  angel
tallennettu
neverknow
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56


Profiili
« Vastaus #351 : 27.09.2012 17:02:47 »


  smitten smitten smitten smitten smitten smitten
Hei!
Oletteko kokeneet edesmenneen koiran tulevan viereenne esim. illalla? Olen nyt elokuussa tuntenut pariinkin kertaan perheemme mustan cockerin rojahtavan lonkkaani vasten ollessani jo peiton alla. Samanlaisia rojahduksia koira teki eläissään mm. jalkojen juureen.

Käykö koiramme lohduttamassa minua vai millaista viestiä mahtaa tuoda? Saisiko joku tämän koiraherran mietteistä kiinni? Koiraherran kuolemasta on jo 25 vuotta.

Pakko vastata tähän että kyllä vain  smitten ja minulla ihan kiehnäsi ja pyöri kunnes käpertyi viekkuun  smitten
tallennettu
neverknow
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56


Profiili
« Vastaus #352 : 03.10.2012 04:24:50 »

Mäkin olen miettinyt että haluavatko kaikki apua, ja jos haluavat niin miten saan heille tiedon että en osaa heitä auttaa  Undecided
Viimeyönä kun yritin käydä nukkumaan, niin eri kohdassa asuntoa kuin ennen kuului ääniä kuin joku olisi istunut sohvallani ja laahannut jalkoja maassa ees taas  crazy2  Luulen myös että minun kolmassilmäni on jotenkin ylliaktiivinen kun kipuee ja ns. vääntää naamaani sisältä päin ja paineen tunne tulee..En saa sitä jotenkin tasapainoon, vaan se koittta aina nukkumaan käytäessä näyttää jotain, ja eilen tunsin taas jonkun läsnä olon. Voisinkin pyytää jotain vilkaisemaan asuntoon, ettei tarvitsisi pipo päässä nukkua  Cheesy
Kolmannesta silmästä vielä, kun se aktivoituu vahvasti niin kuin eilen, tuntuu kuin menisi mustaa valotunnelia, hieveätä vauhtia ja välähdylsiä kuin tähtiä on siellä täällä..Kesken tämän matkan avasin silmät kun en tahtanut muuta kuin nukkumaan..no yhtäkkiä tajusin miltä se energia näyttää tai näin tulkitsin..koko asuntoni näytti pimeässä isteenkokoisilta rakeilta, joka koostui isommista lhkareista joita rakeet täyttivät, värit näkyivät erotettavasti johtuen valo "tähdistä" vaikka oli todella pimeää. Opin eilen myös näkemään vihdoin auroja!
tallennettu
tipahdus
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 145


Profiili
« Vastaus #353 : 04.10.2012 13:07:39 »

En sitten tiedä, onko tämä rajakokemus vai mikä, mutta kirjoitan nyt kuitenkin. Eli meinasin kerran kuolla ja muistan nähneeni tänä kyseisenä yönä kirkkaan valon ja tunsin itseni äärettömän rauhalliseksi. Pääsin katsomaan, mitä olin tämän elämäni aikana tehnyt ja minulle annettiin valta valita jatkaisinko elämääni vai siirtyisinkö tuonpuoleiseen. Minulle kerrottiin, että minun olisi suotavaa jatkaa tätä elämääni, sillä minulle oli ennen syntymääni määrätty tehtävä, jota en ollut vielä suorittanut. Vaikka tästä on jo noin viisi vuotta, en muista mikä tämä kyseinen tehtävä on. Sitä ei taidettu kertoa, joten luultavasti vain jatkan ihmettelemistä.

Toivottavasti vastasin oikeaan ketjuun.  laugh
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Ceres ~ Kalat
Asc ~ Neitsyt
Kuu, Uranus, Neptunus, Vesta ~ Kauris
Venus ~ Oinas
Mars, Juno ~ Rapu
Jupiter ~ Vaaka
Saturnus, Pallas ~ Vesimies
Pluto ~ Skorpioni
Chiron ~ Leijona
Noususolmu ~ Jousimies
Verninia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 160



Profiili
« Vastaus #354 : 08.10.2012 23:07:14 »

En sitten tiedä, onko tämä rajakokemus vai mikä, mutta kirjoitan nyt kuitenkin. Eli meinasin kerran kuolla ja muistan nähneeni tänä kyseisenä yönä kirkkaan valon ja tunsin itseni äärettömän rauhalliseksi. Pääsin katsomaan, mitä olin tämän elämäni aikana tehnyt ja minulle annettiin valta valita jatkaisinko elämääni vai siirtyisinkö tuonpuoleiseen. Minulle kerrottiin, että minun olisi suotavaa jatkaa tätä elämääni, sillä minulle oli ennen syntymääni määrätty tehtävä, jota en ollut vielä suorittanut. Vaikka tästä on jo noin viisi vuotta, en muista mikä tämä kyseinen tehtävä on. Sitä ei taidettu kertoa, joten luultavasti vain jatkan ihmettelemistä.
Upea kokemus! Halusit näköjään palata, kun olet vielä täällä, ja se on hyvä. (: Jatka ihmettelyä!! Kuulostaa aivan rajakokemukselta, ainakin jos vertaan sitä omaani!

Mun kokemus on muutama vuosi taaksepäin, mutta tapahtui tunnelia pitkin ja jonkun pienen henkiolennon johdattelemana. Veikkaisin enkeliä. Mitään dioja en elämästäni päässy näkemään, kun päätin käytävän kaventuessa että hop takasin!
tallennettu
Inda
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143


Profiili
« Vastaus #355 : 16.10.2012 13:22:05 »

Mielenkiintoinen aihe tosiaan. Mä voisin periaatteessa ruksata monta kohtaa, mutta en ole varma. Mun järki sanoo mulle asioita kuten, sä ite vain kuulit oman äänesi puhuvan sulle tai se oli vain sattumaa tai että kuvittelen vain aistivani mitä toinen ajattelee tuntee. EN ole saanut vedenpitäviä todisteitä mistään ja mulla on todella hyvä mielikuvitus, joten en uskalla sanoa kokeneeni mitään "todellista".

Mutta nä muiden kommentit viittaa siihen, että ehkäpä joku kokemuksista ei ole ollut täysin oma kuvittelua Cheesy
tallennettu
sannakatti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15


Profiili
« Vastaus #356 : 31.10.2012 21:30:44 »

Miekin nyt kirjottelen tänne ku sattu niin hassu tapaus tänään. Kävin hautasmaalla viemässä ystäväni haudalle kynttilän ja aikani siellä palloilin. Lähdin sitten lopulta kävelemään autolle ja tuli tunne pienestä pojasta ja huomio kiinnittyi erääseen hautakiveen. Hautakivi oli vanha, ja siinä oli useampi muistolaatta lumen peitossa. Puhdistelin sitten yhden laatan lumesta ja siinähän olikin noin puolitoista kuisena menehtyneen pojan muistolaatta. Oli tunne niinkuin poika istuisi hautakiven päällä(en tiedä miksi pieni poika, ei kuitenkaan ihan vauva enää)että minäpäs istunkin täällä. Sanoin sitten että istu vaan, mutta älä palelluta varpaitas  Smiley En muutakaan keksiny. Sitten lähdin ajelemaan kotiin, kiva tunnelma oli.
Ei oo tällasia ennen ollu, lähinnä kaikenlaisia unia, etiäisiä ja aavistuksia.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #357 : 31.10.2012 22:10:46 »

OI, ihana pikkulapsi  smitten
tallennettu
Verninia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 160



Profiili
« Vastaus #358 : 03.11.2012 13:56:41 »

Pisti hymyilyttämään tuo Sannakatin tapaus. (:
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #359 : 03.11.2012 14:10:02 »

Minäkin täs yhtenä päivänä kun laitoin hoitoa yhelle koiralle, jolla on vaiva. Huh
Niin sain semmosen ns.kuvan jossa pieni n. 1v vanha enkelilapsi silitteli koiraa päästä , otti kaulasta kiinni.,pusutteli Kiss smitten
Sanoin koiralle.. kyllä sinä paranet.Koira katsoi lempeästi E.lasta.. angel smitten

tallennettu
Sivuja: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 34
  Tulostusversio  
 
Siirry: