Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: SINKKUUDEN HINTA " yksinäisyys / rakkauden / kumppanin kaipuu "  (Luettu 46443 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #45 : 07.03.2012 00:55:03 »

Mulla ei ole tällä hetkellä noista kumpaakaan, ei töitä eikä kotona olevaa rauhaa ja hiljaisuutta Cheesy Cheesy
tallennettu
Sofie
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30


Itsepuolustuslajin harrastaja;P


Profiili
« Vastaus #46 : 08.03.2012 11:53:34 »

Kiitos teille ketkä vastasitte Cheesy

Teitä, jotka olette sinkkuja, olette varmaan tulleet huomanneeksi, että ystävät, sukulaiset ja
työkaverit ikään kuin 'vahingossa' tuovat eteenne sinkkumiehiä Wink Cheesy

Ainakin minulle on näin käynyt Smiley Ja huvittavaa on ollut, että heistä kukaan ei ole ollut
hitustakaan minun makuuni, mutta mukavia keskusteluja olen saanut heidän kanssaan. Smiley
Joistakin on esi sitkeyden jälkeen tullut kavereita. Cheesy

Onhan tietty ihmisiä, joilta olen saanut jos jonkinlaista leimaa sinkkuudestani eikä
mitään kauniita adjektiiveja, mutta olen ottanut sen asenteen - että koska itse en tunne
sinkkuutani ongelmaksi ja joku siitä haluaa itselleen ongelman tehdä niin heillä on siihen vapaus Cheesy

Laita tähän oman runo rustailun muodossa miten suhtaudun sinkkuuteni.
ps. älkää välittäkö rustailustani, olen siinä toivottoman huono, mutta tykkään silti niitä tehdä Cheesy

Odotuksen Iloa

Kiintymyksen voi kieltää,
muttei pakottaa.
Tunteitaan voi pelätä,
muttei estää.

Minulla on aikaa
odottaa
Häntä saapuvaksi
kenellä on
antaa
kokonainen sydämensä

Minussa on enemmän
vahvuutta luopua
kuin heikkoutta
tyytyä
puolikkaaseen sydämeen…




Pss. paljastinko kenties likaa... Wink :Smiley
Ystävyydellä  Grin
Sofie
tallennettu

"Olenko olemassa ajattelussani – vai onko ajatteluni olemassaoloani?"
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #47 : 09.03.2012 03:28:18 »

Kiitos teille ketkä vastasitte Cheesy

Teitä, jotka olette sinkkuja, olette varmaan tulleet huomanneeksi, että ystävät, sukulaiset ja
työkaverit ikään kuin 'vahingossa' tuovat eteenne sinkkumiehiä Wink Cheesy


Ei mulla onneksi, lähimmät ymmärtää mua. Mut joiltakin vähä kauimmaisilta oon saanu ihmetystä...

Ööö...sensijaan jotku tyrkyttää itteään mulle...kun asun pienellä paikkakunnalla jossa tiedetään siviilisääty... Ei pidä paikkaansa jotta kotua ei tulla hakemaan... Mua joku vuos sitte ihan mulle vieras tyyppi soitti ovikelloa ja kysy "ookko sä sinkku lähdekkö hänen kans kahville" No en lähteny ku en tykkää tommosista yllätyshyökkäyksistä, en haluu sitoutua paikkakunnalle kun haluan muualle heti kun pääsen ja helvetti en sinkkuudestani kovin hevillä luovu...

Ja sit yöpaikalla yks seittemänkymppinen siis seittemänkymppinen asiakas yritti iskeä... tosin jäi kyllä vähän jotta itelleenkö vai pojalleen...kun musta tuntu kuitenki jotta itelleen ja krimskit ja korrshakovskit mä oon vasta vähä päälle nelkyt... Grin Grin
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Sofie
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30


Itsepuolustuslajin harrastaja;P


Profiili
« Vastaus #48 : 09.03.2012 09:37:58 »



[/quote]

Ööö...sensijaan jotku tyrkyttää itteään mulle...kun asun pienellä paikkakunnalla jossa tiedetään siviilisääty... Ei pidä paikkaansa jotta kotua ei tulla hakemaan... Mua joku vuos sitte ihan mulle vieras tyyppi soitti ovikelloa ja kysy "ookko sä sinkku lähdekkö hänen kans kahville" No en lähteny ku en tykkää tommosista yllätyshyökkäyksistä, en haluu sitoutua paikkakunnalle kun haluan muualle heti kun pääsen ja helvetti en sinkkuudestani kovin hevillä luovu...

Ja sit yöpaikalla yks seittemänkymppinen siis seittemänkymppinen asiakas yritti iskeä... tosin jäi kyllä vähän jotta itelleenkö vai pojalleen...kun musta tuntu kuitenki jotta itelleen ja krimskit ja korrshakovskit mä oon vasta vähä päälle nelkyt... Grin Grin
[/quote]

Sorry, mutta pisti naurattaan toi 70v. koettaa iskea 40v.  laugh
On ihmiset joskus niin hauskoja ajattelemattomuudessaan  Cheesy

Minäkin asun (ainakin toistaiseksi) pienellä paikkakunnalla ja se kyllä tiedetään, että olen yh-sinkku Wink
Miehet varottelevat toisiaan 'ei sitä kandee koittaa', 'ei se mihinkään lähde', kun käyn harvakseltaan täällä
omalla kylällä karaokessa Cheesy Hyvä, ovat oppineet Wink
Ne, ketkä voisivat olla kiinnostavia miehiä, ovat varattuja ja he ovat
minulle tabuja!

Isolla kylällä sitten onkin jo toinen meininki Wink Liikun aina autolla ja yksinkin, kun minulle
yleensä tulee noi lähdöt sillein ykskaks, ettei kaverini ehdi mukaan laugh


Olen saanut 'tarjouksia' naisiltakin Shocked  laugh Ja siinä on saanut asetella sanansa tarkkaan  :Smiley
Jotenkin tuntuu siltä, että miehiä on helpompi torjua kuin naisia... Huh

Ei minulla ole mitään samaa sukupuolta olevien suhteita vastaan, mutta omalle kohdalle vedän rajan.
Ystävä pariskuntana on yksi gaypari ja he ovat sitten ratkiriemukkaita laugh

Rakkas mummuni löysi kahden avioeron jälkeen 65-vuotiaana elämänsä miehen
joten mikäs kiire tässä on Wink crazy2

Sinkutellen Wink
Sofie




tallennettu

"Olenko olemassa ajattelussani – vai onko ajatteluni olemassaoloani?"
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #49 : 09.03.2012 11:10:11 »

Tämä on omassa elämässäkin niin ajankohtainen aihe...  Undecided Eilen tyttöjen kanssa kauppareissulla kohtasin erään miehen lapsineen, tuijotimme siinä toisiamme ja molemmat käännyimme katsomaan toistemme perään ja hymyilimme, mutta siihen sekin sitten vaan jäi... Kaikki jää vain aina johonkin, eikä mikään johda mihinkään... Pöh, niin kyllästynyt tähän yksinoloon...  Cry
tallennettu
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #50 : 10.03.2012 00:13:00 »

Ne, ketkä voisivat olla kiinnostavia miehiä, ovat varattuja ja he ovat
minulle tabuja!

Joo varatut on mullekki tabuja..Tuo asia on mun mielestä itsestäänselvyys, tosin ei ole kaikille, oli sit sinkkuja tai varattuja.

Olen saanut 'tarjouksia' naisiltakin Shocked  laugh Ja siinä on saanut asetella sanansa tarkkaan  :Smiley
Jotenkin tuntuu siltä, että miehiä on helpompi torjua kuin naisia... Huh

No tuosta ei kyllä oo kokemusta... Cheesy

Rakkas mummuni löysi kahden avioeron jälkeen 65-vuotiaana elämänsä miehen
joten mikäs kiire tässä on Wink crazy2

No ei sitten niin mkään kiire... 2funny
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Jaana.a
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57


Profiili
« Vastaus #51 : 10.03.2012 00:30:46 »

Lainaus käyttäjältä: Milona
... minulle sopivan kaikin puolin, sielu, mieli ja keho kohtaavat
En odota enempää enkä vähempää kuin juuri tuollaista kokonaista ehjää suhdetta ,,, ja hyvää kuulemma kannattaa odottaa  smiley6600 eli toivossa kuitenkin eletään täällä  Smiley
Ne elämäni karmasuhteet ovat onneksi jo historiaa - nyt olisi korkea aika sen Oikean  Kiss
 smitten

anteeksi jo valmiiksi kun menee ohi aiheen, mutta, onko ne karmasuhteet sitten sellaisia, että kun ne hommat on selvitetty, niin suhde päättyy? tai onko se usein niin?
tallennettu
Sofie
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30


Itsepuolustuslajin harrastaja;P


Profiili
« Vastaus #52 : 10.03.2012 13:16:39 »

Joo varatut on mullekki tabuja..Tuo asia on mun mielestä itsestäänselvyys, tosin ei ole kaikille, oli sit sinkkuja tai varattuja.

Tämä on ollut minulle ihmettelyn aihe välillä, miksi jotkut naiset eivät kunnioita itseään riittävästi vaan
suostuvat varatuille miehille ns.seksileluksi Shocked
Kun harvoin tuollaiset 'salasuhteet' johtavat todelliseen yhteiseen suhteeseen ja eikö siinä myös tuhlaa omaa potentiaalista
aikaa löytääkseen itselleen sopivan vapaan miehen? Undecided

Toki on naisia, ketkä hakeutuvat suhteeseen varattujen kanssa juuri siitäkin syystä, että heistä tuntuu
varmemmalta säilyttää oma vapaus tai näin minulle on kyseistä asiaa perusteltu Wink

No meitä naisia on moneen junaan, toiset jää asemalla ja loput tulevat resinalla perässä laugh

***

Tuohon naisten 'tarjouksiin' mennen, ovat ne olleet luultavasti enemmälti jonkinmoisia väärinkäsityksiä,
kun olen vilkas ja ns. tuttavallinen ja ujoudesta ei minulla ole minkäänlaista henk.kohtaista kokemusta coolsmiley
Minussa kuulemma on sellaista 'lämpöä', jonka nainen voi tulkita väärin.  Huh
Näin yksi lepsu ystävättäreni asiaa minulle selitteli, kun hänellekin ihmettelin
miksi naiset lähestyvät minua, joka olen niin täysin hetero...eiks olekin kiva selitys laugh


Sofie crazy2
tallennettu

"Olenko olemassa ajattelussani – vai onko ajatteluni olemassaoloani?"
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #53 : 11.03.2012 17:56:05 »

Joo varatut on mullekki tabuja..Tuo asia on mun mielestä itsestäänselvyys, tosin ei ole kaikille, oli sit sinkkuja tai varattuja.

Tämä on ollut minulle ihmettelyn aihe välillä, miksi jotkut naiset eivät kunnioita itseään riittävästi vaan
suostuvat varatuille miehille ns.seksileluksi Shocked
Kun harvoin tuollaiset 'salasuhteet' johtavat todelliseen yhteiseen suhteeseen ja eikö siinä myös tuhlaa omaa potentiaalista
aikaa löytääkseen itselleen sopivan vapaan miehen? Undecided


Ajattelin itse myös näin mustavalkoisesti aikoinani. Olin itse "se toinen nainen" aika kauankin ja syynä siihen oli karminen suhde. Minulla ja tällä varatulla oli monta aiempaa elämää, jopa avioparina, yhdessä, joten suhteen katkominen ei ollut aivan yksinkertaista. Ties kuinka monta kertaa yritin lopettaa suhteen, mutta vaikeaa se on, jos toinen ei päästä irti, henkisesti. Vasta tässä kuukausi takaperin jätin unessa hänelle hyvästit, koska nyt se oli mahdollista. Hän vihdoinkin luopui minusta. Helpotus se oli, koska elämäni oli hyvin ahdistavaa tässä on-off-suhteessa, suhteessa, jossa toivoani ruokittiin valheilla.

Mutta niin kauan, kuin sydämessä ei ole tilaa uudelle, ei uutta suhdetta/rakasta pääse elämään tulemaan.

Nyt on vapaus.  smitten Henkinen vapaus.  smitten Fyysinen vapaus.  smitten
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #54 : 11.03.2012 20:20:54 »

Toki on naisia, ketkä hakeutuvat suhteeseen varattujen kanssa juuri siitäkin syystä, että heistä tuntuu
varmemmalta säilyttää oma vapaus tai näin minulle on kyseistä asiaa perusteltu Wink

Kun musta tuo vain on väärin. Suhde varatun kanssa siis. Miettis itseään siihen tilalle. Jotta ois suhteessa ja miehellä ois sivusuhde, miltä tuntuis...

Tuohon naisten 'tarjouksiin' mennen, ovat ne olleet luultavasti enemmälti jonkinmoisia väärinkäsityksiä,
kun olen vilkas ja ns. tuttavallinen ja ujoudesta ei minulla ole minkäänlaista henk.kohtaista kokemusta coolsmiley
Minussa kuulemma on sellaista 'lämpöä', jonka nainen voi tulkita väärin.  Huh
Näin yksi lepsu ystävättäreni asiaa minulle selitteli, kun hänellekin ihmettelin
miksi naiset lähestyvät minua, joka olen niin täysin hetero...eiks olekin kiva selitys laugh
Sofie crazy2

Mäkin ittekseni mietin jotta eikös niillä just pitäis olla joku tieto ees ensi jotta joku on heikäläisiä, ennenkö käyvät ehdottelemaan..Homoilla vois olla jotta tulis nyrkistä jos menis heteromiehelle ehdottelemann... :Smiley
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #55 : 11.03.2012 20:30:14 »

Minä ymmärrän suhteen varatun kanssa, mikäli kyse on kertakaikkisesta kohtaamisesta isolla K:lla, ja se peli pelataan sitten avoimesti ja reilusti, selkärankaisesti.
Kaikelle on tarkoituksensa, myös tämmöisille jutuille. Semmoinen seläntakan suhteilu ja rakastajana/ rakastajattarena olo taas on minusta ihan inhottavaa...mutta ymmärrän kyllä senkin, että ihmisillä saattaa kummuta tarve semmoiseenkin.

Kyllä mulle on kanssa ehdotelelleet kaikenlaiset eritavalla seksuaalisesti suuntautuneet...ja mitäs pahaa siinä on? Kai sitä ehdottaa voi, ja onneaan koettaa?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #56 : 11.03.2012 20:49:37 »

Totta, yleensä saa ensimmäisenä muistuttaa siitä vaimosta ja lapsista  Angry
tallennettu
Sofie
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30


Itsepuolustuslajin harrastaja;P


Profiili
« Vastaus #57 : 11.03.2012 21:34:31 »


Hei taas:)

Ensinnäkin olisin hyvinkin varovainen 'mustavalkoisuus' sanan käytössä...
Se on melkoisen leimaava sanana, kun tässä on keskustelun aiheena kuitenkin
se millaiset moraaliseettiset arvot kullakin meillä naisilla on (miehethän eivät ole ottaneet
osaa tähän keskusteluun ?)...

Toiseksi. En ymmärtääkseni itse ole sortunut tuomitsemaan näitä ns. toisia naisia vaan olen
esittänyt ihmettelyni, miksi näin jotkut naiset tekevät.
Joten toivon myös, ettei tuomitsevaksi tulkittavia asenteita tulisi muiltakaan, kuten
sanan 'mustavalkoisuus' voi jokseenkin helposti tukita...
Suorapuheisuudelleni uskollisena tartuin tähän sanaa, koska se ei mielestäni sovi
kuvaamaan niitä naisia keillä on arvomaailma rakentunut siten, etteivät vaan halua
sotkeutua varattuihin miehiin...mutta jokainen vastatkoon omista teoistaan.

Minulla on naispuoleinen tuttava, jolla oli suhde molempien siskojensa miesten kanssa.
Hän valitsee poikkeuksetta varatun miehen ja silti hän pitää omaa moraaliaan korkeana.
Älykäs ja kaunis nainen, jolla tarjontaa riittää.
Enkä ole häntäkään tuominnut vaan kun olemme jutelleet asiasta ja olen hänelle ihmetellyt, mikä
hänet saa toimimaan näin. Hän ei oikein itsekkään osaa sanoa varmaa syytä muutakuin sen, että
hän kokee olevansa sitoutumiskammoinen. Voihan tietty olla, että tämä on hänen karmaansa;)
Ken karmansa tarkkaan tietää niin täytyy vain ihmetellä, että miten moinen on mahdollista...?
No ehkä se joillekin on...
Itse olen käsittänyt, että hyvin vanhat sielut ja henkisesti kehittyneet ihmiset tiedostavat karmaansa,
tosin heiltä ei odottaisi epämoraalista toimintaa tai näin ainakin
minä olisin taipuvainen uskomaan, mutta tietäähän en voi...

Olen tuonut esille, ettei sovi minun pirtaani sotkeentua varattuihin, koska kunnioitan muiden suhteita
eikä minun edes tarvitse tuntea naista, jonka mies lähestyy minua 'niissä aikeissa'...jos tämä kunnioitukseni
on mustavalkoisuutta, sitten nostan kädet ylös kuin Jurkka aikoinaan ja sanon 'myönnetään, myönnetään' laugh

Sofie crazy2
tallennettu

"Olenko olemassa ajattelussani – vai onko ajatteluni olemassaoloani?"
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #58 : 11.03.2012 21:41:54 »

Minä tiedän naisen..tytön...no on se jo nainen...joka jollain sadistisella tavalla NAUTTII toisten naisten miesten viemisestä. Siis saa siitä itselleen jotain kutinoita...sairas tyyppi, mutta hän tekee sitä. On sillä ollu ihan traumaattinen lapsuus yms. että juontaako sitten sieltä.
Ei ole ainut hänen ikävä piirteensä tämä.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #59 : 11.03.2012 21:51:49 »

No ei ehkä sadismia joo.
Voitonhimoa, hmm...itsensä pönkitystä, vaikka itsetuntoa taitaa olla liikaakin?
Huomionhakuisuutta ehkä myös.

Siis tää ko. nainen vei mun mieheni Wink Mutta kun he eros, ja mun ja ukon välit parani niin, että saatettiin keskustella järkevästi asioista, niin kuulemma tämä nainen oli saanut slaagin...eli mikä siinä on?
Menetetty pokaali?
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: