Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: SINKKUUDEN HINTA " yksinäisyys / rakkauden / kumppanin kaipuu "  (Luettu 46368 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #15 : 13.09.2007 14:13:12 »

Sinkkuuden hinta? Ei se hei maksa mitään. Ihan on ilmaista lystiä.....
Ihminen on lopullisesti tyytyväinen vasta kun on tutustunut itseensä ja oppinut rakastamaan itseään.

Hei "Atomi"


Minullakin on vielä paljon opittavaa
itseni rakastamisen suhteen
- kiitos muistutuksesta



 smittenElämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #16 : 13.09.2007 14:21:00 »

Rakkaudessa tai suhteessa on tietty säpinä, jos on sellainen tyyppi kehissä, mutta jotenkin asioiden jatkuvuudesta tai miellyttävyydestä ei ole takeita. Siksi kysyn; mitä rakkaus on. Onko se vain kokemus, ollako vai eikö olla. Actionia (tapaamisia ym) on elämässäni paljon aina kuitenkin. Niin ja Elämänilo, itselläni meni ekasta erosta hiukka vähempi kuin sinulla, nyt ei satu eikä innosta. Hih.
Hei "^Soul´s Adventure^ "

Joskus lantti ei näytä kumpaakaan puolta,
vaan jää pystyasentoon - hassua
- mitä sekin tarkoittanee



 smittenElämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #17 : 13.09.2007 14:29:21 »

Elämänilo, se tarkoittaa että KAIKKI on mahdollista! Cheesy
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #18 : 13.09.2007 14:32:56 »

Sitten pitää tulla se kruuna tai klaava.. jee.. no mutta hauskaa vkloppua kaikille, sekin tupsahtaa kohta ja minulla on ainakin menoa. >> Fun >> näyttäis olevan kahdet bileet-

http://www.usagold.com/gold/coins/pics/pre-1933-coins.jpeg
« Viimeksi muokattu: 13.09.2007 15:30:11 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lunerica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385


Que cambie todo pero no el amor


Profiili
« Vastaus #19 : 13.09.2007 16:46:52 »

Mielenkiintoista luettavaa aiheeseen liittyen:

Kaksoisliekkejä ja sukulaissieluja - Rakkauden ja ihmissuhteiden henkiset ulottuvuudet
(Elizabeth Clare Prophet)
tallennettu

Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway.
~ Anna Eleanor Roosevelt  ~
Milona
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili WWW
« Vastaus #20 : 14.09.2007 08:42:17 »

Ippuska kirjoitti tosi hienosti asian ytimen 12.9. ja Atomi jatkoi 13.9.!!!
Juuri noin!!
Itse ainakin tunnustan yrittäneeni täyttää tyhjää aukkoa parisuhteella. Nyt kun en enää odottanut mitään ja elin "tyytyväisenä" (hah, nainenko olisi koskaan täysin tyytyväinen  Wink) kaksin lapseni kanssa, käveli elämääni Ihminen. No, piti tietysti vähän itekin tuupata itseään liikkeelle. Harvoin ne kotoa tulevat hakemaan, niitäkin tarinoita tosin on!
tallennettu

usko enemmän, tavoittele tarkemmin
Milona
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili WWW
« Vastaus #21 : 14.09.2007 08:45:04 »

Äh, nimet sekaisin taas pienessä päässä  idiot2

Tarkoitin Tsuippaduippan kirjoitusta!!
(Hyvin Ippuskakin kirjoitti mutta TSuippaduippa osui ytimeen!!)
tallennettu

usko enemmän, tavoittele tarkemmin
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #22 : 14.09.2007 09:23:43 »

Ansaitsemme vain parasta, vähempään, mihinkään kompromisseihin ei pidä tyytyä! knuppel2

Lakkaa heti kysymästä
miten me tästä selviämme,
umpikujasta,
vaihda parhaat yllesi,
käydään taisteluun
arkipäivän fasismia vastaan
Parhaiten sinua pukee
minun silkkinen ihoni,
meidän yhteinen taisteluasumme

Minä en tarvitse kokkia, siivoojaa,
orjaa:
minä kaipaan
iltäpäivän ikävään
taistelutoveria, rakastajaa


- Tommy Tabermann

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #23 : 14.09.2007 11:33:09 »

Mitä saa tai kuuluu kaivata tai ei kuulu? Jos ei ole kyse libidosta? Onko kumppani ja perhe-elämä niin ruma toive, että .. hmm.. Onneksi on johtajuuskoulutus onnekkaasti takana ja bisnekset pyörii, niin muutakin on kuin tämä suhdepeli. Jos tasoa pitää kovin korkealla, käy just näin.. kuten asiat on. Ihan kuin menisi koko ajan.. yhä enemmän nollapis- teesen, ennen kaiken alkua.. siis Kaiken. Ajatus suhteesta tuntuu pohjimmiltaan hassulta, olen yllättynyt näistä tuntemuksista. Siinä tuntuu olevan jotain.. mitä en välttämättä tarvitse? Mutta siis olishan se hauskaa?     Huh :Smiley   Kiss
                             
« Viimeksi muokattu: 14.09.2007 18:20:08 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #24 : 14.09.2007 16:43:24 »

Pienet virheet kyllä menettelee, eihän kukaan ole täydellinen,
ja ihmissuhteissa varsin joutuu kompromisseja tekemään,
mutta siitä, mikä on itselle hyväksi, täytyy huolehtia.
Jos jokin ei ehdottomasti tee hyvää, älä huoli sitä, edes kompromissina.
Älä käy kauppaa oman hyvinvointisi kustannuksella.
Älä elä toivossa.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #25 : 14.09.2007 17:26:08 »

Kireys ei auta, lepsuus ei auta, kultainen keskitie.

Olen hyväksynyt kaikenlaisia juttuja - muuten ei olisi ollut suhdetta yhteen aikaan - sitten lakkasin hyväksymästä niitä asioita. Sitten suhde lakkasi (erään kerran mies itse huomasi, että nyt ei kestä tätä vauhtia). Nyt sitä miettiikin mistä kiinnostuisi -  ainakin paljon huumoria, ja..
« Viimeksi muokattu: 14.09.2007 18:20:35 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #26 : 14.09.2007 23:46:43 »

SA ala ikina meneta huumoriasi-sehan on elaman sokeria...
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #27 : 04.03.2012 22:10:13 »

Nostan tämmöstä hautautunutta ketjua, kun ainakin minusta tässä oli paljon hyvää juttuja ja mieltä herätteleviä ajatuksia  smitten
tallennettu
kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #28 : 04.03.2012 22:37:25 »

Mullekin tämä sinkkuus on ihan uusi juttu. Eipä taida kukaan mua täältä kotisoffalta löytää eli pitäis kait lähtee ihmisten ilmoille. Oon vain niin tottunut olemaan kotona passissa jos vaikka joku tarttis jotain...No nyt on lapset jo onneksi sen verran isoja että pärjäävät vähän aikaa ilman mua.
Onneksi tulee kevät!!!
tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #29 : 04.03.2012 22:52:32 »

Mulle ei ole niinkään uus juttu, ja viihdyn kyllä yksinänikin, mutta ehkä just johtuu taas keväästä, että tää kumppanin kaipuu nostaa päätänsä :/ Edellisen kerran oli jossain marraskuussa pahana, ja sen lyön kyllä kaamoksen piikkiin.
Hemmetti, hyvin menis ilmankin kun ei vaan olisi tätä kaipuuta siihen puolisoon Cheesy

Mulla on sitäpaitti semmonen aate, että jos se tyyppi jonka mun elämän tulla pitää on yleensä tulossa, niin se kyllä tulee hakemaan mut vaikka kotoakin. Just oikeeseen aikaan. Etsi en.
Mutta ah ja voih tätä kaipuun poltetta mi rintaani mun riipii!
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: