Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: SINKKUUDEN HINTA " yksinäisyys / rakkauden / kumppanin kaipuu "  (Luettu 45944 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #60 : 11.03.2012 21:04:27 »

Hän koki tulleensa petetyksi  Shocked Cheesy

Toivottavasti sitä helppaa kun taas riidellään niinkun kissi ja koira tuon ukkelin kanssa Cheesy
tallennettu
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #61 : 11.03.2012 21:07:00 »


Itse olen käsittänyt, että hyvin vanhat sielut ja henkisesti kehittyneet ihmiset tiedostavat karmaansa,
tosin heiltä ei odottaisi epämoraalista toimintaa tai näin ainakin
minä olisin taipuvainen uskomaan, mutta tietäähän en voi...

Olen tuonut esille, ettei sovi minun pirtaani sotkeentua varattuihin, koska kunnioitan muiden suhteita
eikä minun edes tarvitse tuntea naista, jonka mies lähestyy minua 'niissä aikeissa'...

Sofie crazy2


Moraali laittaa antamaan lapasesta miehen poskelle jos iskee mutta on perhe kotona. Suututtaa oikein sellainen. Samoin sellainen, että yritetään kaikkia naisia jotka vähänkin miellyttää, niin olepa otettu siitä aamukahden aikaan heitetystä kohteliaisuudesta. Kiitos hei Smiley Mutta iloisia yllätyksiä saa, kun antaa mahdollisuuden, niille ujoimmillekin ehdokkaille.

Mutta sitten kun on lipumassa sinkkuuden satamasta kohti toisia satamia, alkaa vasta tutkailla itseään ja mitä todella haluaa ja voiko sen tuon henkilön kanssa toteuttaa.

Ja nyt kun näyttää siltä, että se mitä mulle on pedattu ja mitä toiveita olen lähettänyt, onkin käden ulottuvilla, on todella pelottavaa! Näinkö on todella tarkoitus, onko se hyvää jne.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #62 : 11.03.2012 21:09:07 »

"Mutta sitten kun on lipumassa sinkkuuden satamasta kohti toisia satamia, alkaa vasta tutkailla itseään ja mitä todella haluaa ja voiko sen tuon henkilön kanssa toteuttaa."
Mä oon aina skipannu tän vaiheen  Grin Cheesy buck2
 kuu oinas?
tallennettu
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #63 : 11.03.2012 21:24:26 »

"Mutta sitten kun on lipumassa sinkkuuden satamasta kohti toisia satamia, alkaa vasta tutkailla itseään ja mitä todella haluaa ja voiko sen tuon henkilön kanssa toteuttaa."
Mä oon aina skipannu tän vaiheen  Grin Cheesy buck2
 kuu oinas?

Heh,  kuu vaaka eikä ne tunteet aina selviksi tahdo tullakaan  crazy2
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #64 : 11.03.2012 21:30:39 »

Cheesy
Ei mullakaan, mutta syy on ehkä sitten vastakohtainen Cheesy
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #65 : 11.03.2012 21:37:53 »

"Ainoa keino vastustaa on pukea niin risaset alushousut jalkaansa, ettei kehtaa riisuutua kenenkään näkyvillä. "
 2funny 2funny 2funny
Vuosisadan parisuhdevinkki!
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #66 : 11.03.2012 21:49:50 »

Tää täytyy ehdottomasti ottaa käyttöön Cheesy
Vois vielä paremmaksi vakuudeksi jättää kaikki karvat luonnontilaan Wink buck2
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #67 : 11.03.2012 21:52:36 »

 2funny 2funny
Mä jo ajattelin että tässä se olis...
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #68 : 12.03.2012 12:11:55 »

Mä taas mielummin haluaisin, että muuttuis tämä kauneusihanne niin että naisella sais olla ne karvat mitä ihan luonnollisesti kasvaa. Ihanaa kun on ollu talvi eikä oo tarvinnu ajaa säärikarvoja. (Kun on jo mieskin ni ei oo semmosta tarvinnu metsästää.)  Grin Mutta sieltä se kevät taas tulee ja saa jatkuvasti olla sheivaamassa..  crazy2
tallennettu
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #69 : 12.03.2012 13:04:05 »

Tää täytyy ehdottomasti ottaa käyttöön Cheesy
Vois vielä paremmaksi vakuudeksi jättää kaikki karvat luonnontilaan Wink buck2

 2funny

^Ai tähän tyyliin: http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/viihde/555_px_kuvia_2010/01/869217.jpg

Vaikka mä en pidäkään mekkoja kovin usein, niin kyllä niiden kanssa sopii paremmin sileät kuin karvaiset jalat Grin

 2funny 2funny Onneksi omien karvojen kasvu ei ole ihan tuota luokkaa, eikä ole tummatkaan.  Grin Mutta kyllä mä itse tykkään siitä, että on ajeltu ja huoliteltu, vaikka kauneusihanne olisikin yhtäkkiä karvainen nainen.  Grin Työtähän siinä toki on ja kyllähän se, ettei ole ketään tällä hetkellä helpottaa sitä, ettei tarvitse olla niin usein sheivailemassa, on siinä oma vaivansa kuitenkin. Jos meinaan yrittää miettiä mitä hyviä puolia yksin olemisella on.  Grin
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #70 : 12.03.2012 14:42:05 »

Ehkä se on jotain itsekunnioituksen puutetta. "En kuitenkaan saisi miestä omaksi, niin sama lainata toisten miehiä."



Minun tapauksessani ei ollut näin. Tämä tapaus "varattu" tuli vuosi vaikean eroni jälkeen ja tässä suhteessa opin pitämään puoliani ja puhumaan asioista niiden oikealla nimellä.

Se oli niin kimurantti suhde, ettei muusta väliä. Mutta tulipahan koettua ja nyt ainakin tietää, ettei ole itseä varten. Ainut kertainen tapaus tässä elämässä.

Jokainen suhde opettaa meille jotain itsestämme.  Smiley

tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #71 : 12.03.2012 15:23:50 »

Mä taas mielummin haluaisin, että muuttuis tämä kauneusihanne niin että naisella sais olla ne karvat mitä ihan luonnollisesti kasvaa. Ihanaa kun on ollu talvi eikä oo tarvinnu ajaa säärikarvoja. (Kun on jo mieskin ni ei oo semmosta tarvinnu metsästää.)  Grin Mutta sieltä se kevät taas tulee ja saa jatkuvasti olla sheivaamassa..  crazy2

Tämä on aika normaalia Keski-Euroopassa. Ystäväni työskentelee teatteri- ja tanssialalla, jossa käy vierailevia artisteja ympäri maailmaa. Keski-Euroopasta saapuneet naiset ovat aina viimeisen päälle tiptop, mutta kainalo- ja säärikarvat rehottaa ihan valtoimenaan :Smiley Prahassa tähän törmäilee kuulemma aika usein, en ole itse vielä päässyt vierailemaan siellä.
tallennettu
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #72 : 12.03.2012 20:02:04 »

Minä ymmärrän suhteen varatun kanssa, mikäli kyse on kertakaikkisesta kohtaamisesta isolla K:lla, ja se peli pelataan sitten avoimesti ja reilusti, selkärankaisesti.
Kaikelle on tarkoituksensa, myös tämmöisille jutuille. Semmoinen seläntakan suhteilu ja rakastajana/ rakastajattarena olo taas on minusta ihan inhottavaa...mutta ymmärrän kyllä senkin, että ihmisillä saattaa kummuta tarve semmoiseenkin.

Siis jos rehdisti sitte tosiaan lopetetaan ne vanhat suhteet niin joo...Mäkin nimen omaan tarkotin tuota seläntakana suhteilua...
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
 
Siirry: