Sivuja: 1 ... 72 73 [74] 75 76 ... 92
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Juuri tänään olen onnellinen/kiitollinen,koska,,,  (Luettu 675592 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #1095 : 22.02.2010 12:55:45 »

Tällä hetkellä olen iloinen siitä, että kesän osalta tilanne näyttää hyvältä: yksi varma (suoja)työpaikka luvassa ja toinen (alan) työpaikka näyttää n. 75 %:sen varmalta smitten

Ja että keväälle saattaisi olla palkallista projektityötä luvassa smitten

Kun työkuviot pelittää, pelittää koko muukin elämä, sanoo  askendentti kauris Wink 2funny
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #1096 : 23.02.2010 20:02:28 »

Löysin kauniin rahapuun kotiimme ja ihanan, merensinisen unisiepparin Jalokivigallerian alesta. Myös hematiittikorvikset ja mies itselleen hematiittisormuksen. Oih.  smitten Pitkän aikaa hamuamani alaspäin kapenevat urheiluhousut. Sitten työkuvioita alkaa olemaan: kehitys kehittyy;  löysin kivanoloisen hepan alle ja saan olla koko illan rauhassa kotona mietikellen ja RAUHASSA oleillen; ah.  smitten
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #1097 : 03.03.2010 00:17:12 »

koska havaitsin, että elämääni on valikoituneet juuri ne ihmiset jotka sietävät minua. sillä olen aina tiennyt että se  ei ole minulle itsestäänselvyys Wink


eli voin siis olla onnellinen tavallisesta arjesta ja niistä muutamista valikoituneista ihmisistä, joiden kanssa on yhteistä taivalta, tosin eri tavoin, taivallettu.




eli on vaikeilla persoonillakin toivoa.


tosin ei ne ihan helppoja ole muutkaan läheiseni olleet Grin

tokipa ihmissuhteidensa eteen joutuu paljon tekemään työtä siltikin....etenkin itsensä kanssa, mutta on lahja, että jos siunaantuu muutamia joiden kanssa se on luontevaa.


ja enempää en ainakaan minä tarvitsekaan.

 Smiley

tallennettu

indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #1098 : 03.03.2010 00:20:39 »

Siitä, että kävin lääkärissä, söin hyvää ruokaa, katsoin kivan leffan, olin kullan kainalossa ja elin. Elin tämänkin päivän ja se parani koko ajan loppua kohden - omaa oloa kuunnellen pääsee rauhaan itsensä kanssa.  Smiley  smitten
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #1099 : 03.03.2010 00:28:16 »

Kun elämäni on vain niin upeaa. Sain tänään erittäin viisaan henkisen opastajan, juttelimme hänen kanssaan ja kuinka hän osasi lohduttaa, ymmärtää ja sanoa kaikkiin niihin asioihin vastauksen, jota mietin. Lisää tuollaisia ihmisiä elämään!

Jos haluatte suosittelen erittäin lämpimästi tämän miehen kursseja!!!
http://www.reuel.name/ Kyseessä on siis Arje Sakari Silander
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #1100 : 03.03.2010 00:34:19 »

Aamunsäde: ihan samat ajatukset täällä Smiley muutama TODELLA hyvä ystävä korvaa kaikki kaverit ja hyvänpäiväntutut mennen tullen angel smitten Mä olen myös "vaikea" persoona: jostain syystä mulla ei ole juurikaan tuttuja tai kavereita uglystupid2, lähinnä vaan ystäviä, joita on tällä hetkellä 7, kahden kanssa kohdattu jo vauvana ja matka jatkuu edelleen..

Tästä teemasta eräs esimerkki: vaakanousuisella kaverillani on satoja tuttuja ja kavereita, joita hän näkee "vuorotellen" lähes joka päivä mutta siltikin hän sanoo tuntevansa olonsa todella yksinäiseksi ja että hänellä ei ole ystäviä Shocked Ymmärrän kyllä, miksi ihmisten on helppoa tutustua häneen, hän on "kaikkien kaveri" eikä mene henkilökohtaisuuksiin tai aiheuta ristiriitaisia mielipiteitä, hänen seurassaan on helppo ja "turvallinen" olla, koska hänen seurassaan ei joudu käsittelemään niitä omia mörköjään ja hänet voi huoletta "unohtaa" pitkäksikin aikaa, koska kaveruus on niin pinnallisella tasolla..Toisaalta mun, intensiivisenä tyyppinä, pitäis opetella hieman tota "small talkia" ja keveyttä eikä aina sukeltaa pintaa syvemmälle, säikäytän varmasti lähes jokaisen joka tekee lähempää tuttavuutta, no ainakin mulla on karsiutunut nuista tyypeistä aivan mahtava pieni ystäväjoukko Wink  
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #1101 : 03.03.2010 02:53:54 »

ymmärrän yskän Wink

mulla yksi parhaimmista onkin  aurinko kuu oinas  askendentti kalat jonka kanssa käytiin saksassa kattomassa fotnia ja laibachia ja jonka kanssa voi puhua taiteesta ja korseteista ja metallista, psykologiasta ja kaikesta.

sitten on tää skorppari josta olen kirjoittanut kalat ketjussa, joka inhoaa pitkätukkaisia miehiä Grin smitten ja silti...


sitten on toinen skorppari joka taas on erilainen...
 

ja onhan näitä. ja mies....jonka kanssa ollaan hiottu toistemme särmiä ja kannettu toisiamme ja annettu toisillemme juuri niitä asioita mitä toiselta puuttuu. sekä tehty taiteellisia juttuja, keskusteltu, matkusteltu suomessa muinaispaikoilla  etc.


sama kans, että ei kovin noita 'pinnallisia' tuttavuuksia ole.

tykkään kyllä alituiseen netteillä uusien ihmisten kanssa, mutta en toisaalta odotakaan siltä mitään muuta kuin se on, ajatuksen vaihtoa netissä Smiley


muuten yksi avain onnellisuuteen jonka olen löytänyt on se, että tajuaa arvostaa sitä vähää mitä itsellä on niin se muuttuu paljoksi.

näin se vaan on....vaikka kliseeltä kuulostaa.


hyv yötä Smiley


edit. mulla myös niin, että näitä hyviä ystäviä ei tarvi tavata harva se päivä. voisi tietenkin olla eri juttu, jos en olisi parisuhteessa, jolloin olisi enemmän tarve muulle sosiaalisuudelle. mutta jotenkin hyvien ystävien kanssa mahdollistuu myös se, että välillä on 'tilaa hengittää'....

juuri tällä hetkellä haluaisin kyllä tavata useamminkin...hm....laitan toteutukseen.....



« Viimeksi muokattu: 03.03.2010 03:00:24 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

Arkiviisu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528



Profiili
« Vastaus #1102 : 29.05.2010 10:58:24 »

Heips kaikille! smitten
En muista onko kyseinen aihe joskus jo ollut esillä,mutta tähän vain kirjoittelemaan,jos siltä tuntuu. Cheesy

 smitten



Smile, though your heart is aching
Smile, even though it's breaking
When there are clouds in the sky
You'll get by...

If you smile
With your fear and sorrow
Smile and maybe tomorrow
You'll find that life is still worthwhile
If you just...

Light up your face with gladness
Hide every trace of sadness
Although a tear may be ever so near
That's the time you must keep on trying
Smile, what's the use of crying
You'll find that life is still worthwhile
If you just...

Smile, though your heart is aching
Smile, even though it's breaking
When there are clouds in the sky
You'll get by...

If you smile
Through your fear and sorrow
Smile and maybe tomorrow
You'll find that life is still worthwhile
If you just smile...

That's the time you must keep on trying
Smile, what's the use of crying
You'll find that life is still worthwhile
If you just smile......  Kiss smitten

« Viimeksi muokattu: 29.05.2010 11:03:22 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu


 ...no hätä
tää on nyt tätä ...
***
http://www.kuutarha.fi/
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #1103 : 29.05.2010 11:01:09 »

sydämeni on vain täynnä rakkautta ja hyvää oloa. Siis ilman mitään syytä tai onhan sitä syitä, mutta vain sisäisiä.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #1104 : 29.05.2010 16:02:32 »

Koska  saan tehdä aika rauhassa kotitöitä...paitsi yksi opastus linnanraunioilla ja lättyjen paisto naapurin miehelle, joka on tullut auttamaan puusavotassa...sitten talvipölyjä pois nurkista, autonkin nurkista. Huh!

Iloinen siivooja!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #1105 : 05.06.2010 11:25:18 »

Saan rauhassa miettiä ja olla yksin, iltapäivällä sitten avomiehen pikkuveljen lakkiaisiin.  smitten
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #1106 : 05.06.2010 23:46:29 »

Loma alkoi!!!! smitten smitten smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #1107 : 09.06.2010 12:57:08 »

Niin monista asioista ylipäätään saan olla päivittäin kiitollinen ja onnellinen  Smiley
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1108 : 10.06.2010 14:32:24 »

- Pienokainen on masussa ja voi hyvin. smitten
- Saan tänään seuraa, apua ja vähän materiaalistakin herkkua.. smitten
- Isompi pikkujätkä tulee tänään kotiin. smitten
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #1109 : 17.07.2010 23:41:55 »



                                  coolsmiley


                 Maanis- deb, vaihe kääntyi positiivisesti vinoon( heh ), vitsi, homma hanskassa.

                   Työt alkavat maistua ihan kuin ennenvanhaan (toivottavasti) on vielä

                       herkkä vaihe menossa!! Toisin sanoen (suomeksi) helle alkaa

                          helpottaa.    ( eikös ollutkin kauniisti kiitetty tätä

                              ainutlaatuista lämmintä jaksoa elämässämme)?


                                                          smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Sivuja: 1 ... 72 73 [74] 75 76 ... 92
  Tulostusversio  
 
Siirry: