Sivuja: 1 ... 76 77 [78] 79 80 ... 92
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Juuri tänään olen onnellinen/kiitollinen,koska,,,  (Luettu 676451 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #1155 : 04.11.2011 21:15:23 »

 smitten
soma
tallennettu
Kaihomieli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #1156 : 06.11.2011 19:00:08 »

En ole onnellinen mistään. En ole koskaan ollut onnellinen  Angry . tickedoff
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1157 : 19.11.2011 19:47:31 »

Olen tyytyväinen itseeni ja vahvistuvaan, parenevaan kehooni  Smiley
Ulkoisen muutoksen ovat huomanneet kaikki ystävänikin. Muutama lisäkilo siihen luuranko rämisee olomuotoon verrattuna on erittäin positiivista. Olen pyöristynyt oikeista kohdista  Wink
Erittäin kiitollinen olen etenkin äitini vuoksi. Vuos sitten hänel oli sytostaattihoidot kesken eikä karvan karvaa koko kehossa. Nyt on samanlaiset hiukset kuin aiemminkin ja uusi rinta rakennetaan tammikuussa  angel
Mun mama on kiltein, myötätuntoisin ja henkisesti kaunein ihminen jonka tunnen  smitten
Rankkoja juttuja käytiin läpi kumpikin mutta nyt tyynemmilllä vesillä eteenpäin
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1158 : 26.11.2011 03:41:15 »

Olen kiitollinen siitä, että sisko oli käymässä luonani ja vielä hereillä näin aamutuimaan. Otin ennen nukkumaan menoa juomista ja vedin sen jotenkin väärään henkeen niin, että meinasin tukehtua. Olisin varmaan tukehtunutkin, jos sisko ei olisi ollut täällä hakkaamassa selkään.

KIITOS!
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1159 : 26.11.2011 17:35:24 »

Hui! Onneksi siskosi oli paikalla. Mä oon hieman kateellinen ihmisille joilla on sisaruksia itse kun olen ainoa lapsi
Olkaa kiitollisia te kaikki joilla on "suurempi lauma"  angel
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1160 : 26.11.2011 22:32:07 »

^ Olen kyllä kiitollinen siskoistani, mutta oon aina miettinyt minkälainen mun kaksoisveli ois jos ois saanut elää, kaipaan häntä.. <3
Itse toivon että meidän perheeseen siunaantuisi kummankin sukupuolen edustajia, mut sitä ei saa liikaa toivoa ja tietenkin olen tyytyväinen siihen mitä sieltä tulee.. On nyt pieni vauvakuume kun oli tos tilanne et saattaisin olla raskaana, mut näköjään muuten vaan menkat myöhässä. Sit kun siinä testissä luki "ei raskaana" niin olin samalla sekä tosi huojentunu, mut salaa ajattelin et no höh... 2funny Aika rajuu ois jos näin pienellä ikäerolla lapset tulis, et ehkä parempi näin... Odotetaan nyt ees vielä puoli vuotta  angel

Athamaarit, huhhuh, kiva et siskos pelasti sut!

Tänään oon kiitollinen siitä et mun ruokavalio on nyt onnistunut ja painokin tippunut 2kg. Ja olin tänään tunnin salilla kurittamassa lihaa.  Wink
Alkoi laiskottaa kyllä loppuvaiheessa ja sit vaan tein hitaita toistoja naurettavan pienillä painoilla, mut jotain sekin, tai sit vaan tein ensin niin kovaa vääntöö et lihakset meni hapoille enkä oikeen pystynytkään enää.

Sit ilonaihe tääkin; tehtiin hyvää karppauspizzaa!
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #1161 : 27.11.2011 01:43:51 »

En ole onnellinen mistään. En ole koskaan ollut onnellinen  Angry . tickedoff

                                                         knuppel2  JUSTJOO.

                          Umpisokea lienee hän, koska ei näe edes sitä, että on sanomassa manausta itselleen.

                                 LÖYDÄ, ja tajua sellaisia asioita, joista voit olla ylpeä juuri itsenäsi.

                                                             Niitä on.
                                                                              smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #1162 : 29.11.2011 23:49:56 »

Huomasin tänään, että olen jotenkin onnistunut maadoittamaan itseni niin, että isossa väkijoukossa ei enää mene energiat sekaisin, ja olo on ihan ok Smiley
Tai sitten se johtuu jostain muusta, mutta pitkästä aikaa pysyin ihan omissa housuissani  tuolla sekamelskassa  smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1163 : 30.11.2011 03:57:51 »

Maadoitus on tod tärkeä jos on vähänkään herkkä tai miksei muutenkaan jokaikiselle. SUOJAUKSESTA puhumattakaan  angel
Elämä on tosi paljon helpompaa kun muiden energiat ei laahaa omassa aurassa, eikä kaikenmaailman negapaskat iske kiinni niin helposti.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #1164 : 30.11.2011 08:32:19 »

Totta smitten

Minä en tehnyt mitään suojauksia tms. joita yleensä on ollut pakko tehdä, en muistanut että meillä on tuollainen meno...jotain perustavanlaatuista on muuttunut Smiley

En tiedä vaikuttaisiko asiaan ikävien energiakytkösten katkaiseminen jotenkin? Huh
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #1165 : 30.11.2011 18:53:36 »

Onnea basilika smitten
tallennettu
Serena`
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 75



Profiili
« Vastaus #1166 : 30.11.2011 22:46:52 »

Tänään olen onnellinen kun tajusin, miten rehellinen ja rakastava suhde meillä on poikaystäväni kanssa, ja siitä että tutustuin tänään myös uuteen ihanaan ihmiseen  Smiley smitten
tallennettu

"You want something. Go get it. Period." - Will Smith, The Pursuit Of Happyness
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1167 : 02.12.2011 11:58:19 »

Viuuuuh, oon tyytyväinen itseeni, että heti kun näin aika ison summan rahaa tilillä, niin pistin niistä surutta valtaosan auton lainan maksuun... enkä kadu pätkääkään ettei mitään ylimäärästä jäänyt käteen, niin ei pysty tekemään mitään hölmöjä herätostoksia!  2funny
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #1168 : 02.12.2011 23:29:03 »



                                            coolsmiley

               Tuulilasia paikatessa, Hän (paikkaaja) porasi, ja lasi halkesi lisää!

                                    Hän  paikkasi ja sanoi" senyt on siinä".

                                    ( olen onnellinen, jos se !!! ? )


                                                   smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #1169 : 11.12.2011 20:00:45 »

Yksi merkittävä etappi takanapäin ja sain eilen suudelman.  Cheesy  Wink  Kiss

ÄÄ! Ihanaa Rakkauden valo!!  smitten smitten
Täällä on perhosia vatsassa ja mieletön energia ensiviikolle! Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 76 77 [78] 79 80 ... 92
  Tulostusversio  
 
Siirry: