Sivuja: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 85
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Juuri tänään olen onnellinen/kiitollinen,koska,,,  (Luettu 1137915 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #630 : 22.06.2008 20:22:52 »

ONNEA OIKEIN PALJON ATHA JA N222!  Cheesy

Yhdyn onnittelukuoroon  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #631 : 22.06.2008 21:24:30 »

olen onnellinen koska saan tarjota kuun lopussa 7v husky herralle kodin...joo tiedätään meillä on kohta ihan hirvee eläintarha  Grin
tallennettu

Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #632 : 23.06.2008 12:12:18 »

olen onnellinen koska saan tarjota kuun lopussa 7v husky herralle kodin...joo tiedätään meillä on kohta ihan hirvee eläintarha  Grin

smitten
tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #633 : 27.06.2008 11:32:39 »

OI, onnea Athalle ja kivaa, että kaikilla muillakin on kultaisia pirskahduksia elämässä smitten smitten

Esmiraldalle, hmm, tuostahan on tovi aikaa, koitin muistella, mikä teki juuri tuosta sallaadista niin hyvän, että erikseen mainitsin, taisi mennä näin:
hyvää rucolaa
aurinkokuivattuja tomaatteja basilikaöljyssä, ohuiksi siivuiksi
maapähkinöitä
kurpitsansiemeniä
inanen mustapippuria, tolla kombinaatiolla maut tukevat toisiaan, nam.

Olen onnellinen, koska olen Cheesy Kaikki on järjestynyt ja järjestymässä, i can feel it smitten
Auringon säteitä kaikkien päivään!
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #634 : 27.06.2008 21:12:28 »

,koska,,, Löysin tämän: "Minä annan anteeksi kaikki tekoni, ajatukseni ja toimeni, niin menneet, nykyiset kuin tulevat, tässä tai missä tahansa todellisuudessa, mitä ei ole muodostettu Pyhän Rakkauden värähtelytaajuuksista. Minä annan anteeksi kaikille, joiden tunnen kohdelleen itseäni epäoikeudenmukaisesti tämän tai minkä tahansa muun elämän aikana ja minä palautan heille rakkauskuplaan käärittynä kaikki negatiiviset muistot, voimakkaasti vaikuttavat energiat ja mahdolliset tulevaisuudet, joita olemme yhdessä luoneet. Minä pyydän anteeksiannon enkeleitä kyllästämään kaikki olemukseni tasot Rakkausvalon värähtelyillä niin että voin muuntua sielukeskeiseksi ja sydänkeskeiseksi Valon kantajaksi ja itseni mestariksi."
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #635 : 28.06.2008 10:04:27 »

KAYLEE!  angel  angel  angel

Olen onnellinen ja kiitollinen että sain tehdyksi kaikki lupaamani työt,vaikka niitä jostain syystä kasaantui viime viikolle aika rutkasti.
Toisille luvatut jutut haluaisi aina hoitaa sovittuna aikana.
Nyt ansaittu lepopäivä! smitten  smitten  smitten
tallennettu

tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #636 : 29.06.2008 09:44:25 »

Eilen oli niin kivaa tuskassa.

Sitten sain parhaimman ulkonäkökohteliaisuuden jonka olen koskaan saanut herrasmiesmäiseltä hevimieheltä joka suuteli kädelle Cool

"Näytät druidipapittarelta"

en voisi olla enempää otettu varsinkin kun tyyli on ollut todella hakusessa pitkään ja kaikkien niiden mauttomien valokuvien jälkeen.

Sekin oli hauskaa, kuinka myös metallistien keskuudessa näkyi kansainvälisyyttä, aasialainen goottityttö, intialainen deathmetallisti ja sellainenkin pariskunta jossa suomalainen blondi mies ja hänen tummahipiäinen tyttöystävänsä joka moshaili miestään enemmän Grin

Ja kaiken puolin ihmiset käyttäytyivät niin hyvin, kukaan ei ahdistellut ja tunnelma oli ystävällinen.

Heh, näin myös "pentagrammijeesuksen"....valkoisiin pukeutunut tyyppi jolla oli sädekehänä pentagrammi angel

No, tuskaan pitää mennä uudestaankin, tämä oli ensimmäinen kertani.

ihanaa porukkaa Smiley
tallennettu

Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #637 : 03.07.2008 18:15:17 »

SARJAKUVAN EKA OSA TULI TÄNÄÄN ULOS PAINOSTA!! *tanssii pienen ilotanssin*
« Viimeksi muokattu: 03.07.2008 18:16:51 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #638 : 03.07.2008 18:28:09 »

Onneksi olkoon!

mahtaa tuntua hyvältä kun "taiteellinen lapsi" on synnytetty vaivalloisen kantamisajan jälkeen angel
tallennettu

Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #639 : 03.07.2008 18:31:23 »

Smiley Smiley Smiley Smiley Smiley Smiley Smiley

Mä olen ilonen muuten vaan ja onnellinen ja kiitollinen.  smitten
tallennettu
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #640 : 04.07.2008 09:49:08 »

Hahaa, KESÄLOMA alkaa tänään! Cool smitten Tosin aika menee suurimmaksi osaksi opiskellessa, mutta eipähän tarvitse herätä aamulla töihin...

Tässä loman kunniaksi kaikkien aikojen pimein kesäbiisi. Jes! Grin

P.S. Onnea AthaMaaritille! Tänäänhän tr merkurius taas ohittaa sen pisteen, mistä peräytyminen alkoi, eli asiat alkanevat taas rullata.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Lionheart
Astro-nauttija

Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!

Profiili WWW
« Vastaus #641 : 04.07.2008 15:47:45 »

Tänään olen onnellinen, koska poika on nyt paremmassa paikassa.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #642 : 04.07.2008 20:36:38 »

Tänään olen onnellinen, koska poika on nyt paremmassa paikassa.

smitten
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #643 : 05.07.2008 15:29:38 »

Sain tänään Khal-Annat sarjikseni ekan osan käsiini ja painojälki on oikein kiva. Eihän se toki koskaan ole originaalin käsintehdyn veroista, mutta olen silti tyytyväinen. Jotain korjauksia kustantaja oli tehnyt eteenkin dialogiin, mikä oli mukavaa, koska nauroin itsekin ääneen joillekin nerokkaille lausahduksille xD

Sarjiksen myynti alkoi hyvin ja odotan mielenkiinnolla millainen tulos on sunnuntaina on kuultavissa.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #644 : 05.07.2008 21:13:55 »

aurinko kauris, askendentti jousimies, kuu harka, merkurius jousimies, mars kalat, venus vesimies

Tässä on hän joka saa mut nyt hymyilemään.... smitten

En pysty pitään tätä kaikkea enää kovin kauaa sisälläni, joten varokaa vaan, kohta on koko foorumi sydämiä täynnä jos tää jatkuu niin lupaavasti miltä näyttää.... Wink

Ja vaikka nyt näin sanon niin en odota liikoja . . . En halua pettyä... Mut iloitsen nyt tästä tunteesta mikä on tällä hetkellä.  Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 85
  Tulostusversio  

Siirry: