Sivuja: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 92
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Juuri tänään olen onnellinen/kiitollinen,koska,,,  (Luettu 676375 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #675 : 17.06.2008 19:09:12 »

N222, paljon onnetuksia täältäkin!  smitten smitten

Minun siskonikin valmistui, sai gradustaan eximian, mutta olenko nyt vähän hölmö kun en edes tiedä miksikä hän valmistui... uglystupid2 2funny

Joka tapauksessa hän luki kieliä ja tulkkausta
ja perustaa nyt sitten oman kääntö-firman!

Hänhän ei kyllä oikein usko astrologiaan, mutta sanoin hänelle että älä vaan perusta sitä firmaa ennen kun merkurius lakkaa peruuttamasta.. Hän oli että "niin mitä??!!"
Sanoin vain että se tuottaa kamalasti ongelmia ja hän uskoi sen.  Grin Grin

Juu ja minullakin on onnen ja kiitollisuuden aiheita monta ja niistä avauduinkin jo kahvitupaan. 
smitten
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #676 : 17.06.2008 19:15:58 »



ONNEA OIKEIN PALJON ATHA JA N222!  Cheesy

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
mirka222
Vieras
« Vastaus #677 : 18.06.2008 00:01:52 »

Kiitosta, paljon onnitteluja herunut smitten Juu, lähtäänpäs just oivaan aikaan ystävien kans torstaina festareille Kalajoelle, juhannuksen jälkeen vielä sukulaisten kanssa kakku-kahvit Smiley Athalle onnittelut myös kouluun pääsystä, vaatii varmasti erityislahjakkuutta Cool!!
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #678 : 18.06.2008 15:47:12 »

Onnea N222  smitten
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #679 : 20.06.2008 16:19:48 »

Liityn onnellisten joukkoon ja toivotan kaikille mitä parhainta onnea joka suhteessa ja tilanteessa  smitten
Tässä minun syy hymyyn, josta löytyy odotuksen jännitystä seassa...
http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=25550.0
Kun saan joskus omat sivut pystyyn, saatte linkin ensimmäisenä  smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #680 : 21.06.2008 16:51:36 »

Koska näin jälleen kerran yhden voimaeläimeni, eli haukan. Näen niitä nykyisin niin hämmästyttävän usein missä tahansa kuljenkaan...  :Smiley Maaseudulla, Egyptissä, kaupungissa...  smitten angel Varikset sitä hädissään jahtasivat ja hätyyttelivät.
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #681 : 22.06.2008 21:22:52 »



ONNEA OIKEIN PALJON ATHA JA N222!  Cheesy


Yhdyn onnittelukuoroon  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #682 : 22.06.2008 22:24:30 »

olen onnellinen koska saan tarjota kuun lopussa 7v husky herralle kodin...joo tiedätään meillä on kohta ihan hirvee eläintarha  Grin
tallennettu

Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #683 : 23.06.2008 13:12:18 »

olen onnellinen koska saan tarjota kuun lopussa 7v husky herralle kodin...joo tiedätään meillä on kohta ihan hirvee eläintarha  Grin

 smitten
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #684 : 27.06.2008 12:32:39 »

OI, onnea Athalle ja kivaa, että kaikilla muillakin on kultaisia pirskahduksia elämässä smitten smitten

Esmiraldalle, hmm, tuostahan on tovi aikaa, koitin muistella, mikä teki juuri tuosta sallaadista niin hyvän, että erikseen mainitsin, taisi mennä näin:
hyvää rucolaa
aurinkokuivattuja tomaatteja basilikaöljyssä, ohuiksi siivuiksi
maapähkinöitä
kurpitsansiemeniä
inanen mustapippuria, tolla kombinaatiolla maut tukevat toisiaan, nam.

Olen onnellinen, koska olen Cheesy Kaikki on järjestynyt ja järjestymässä, i can feel it smitten
Auringon säteitä kaikkien päivään!
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #685 : 27.06.2008 22:12:28 »

,koska,,, Löysin tämän: "Minä annan anteeksi kaikki tekoni, ajatukseni ja toimeni, niin menneet, nykyiset kuin tulevat, tässä tai missä tahansa todellisuudessa, mitä ei ole muodostettu Pyhän Rakkauden värähtelytaajuuksista. Minä annan anteeksi kaikille, joiden tunnen kohdelleen itseäni epäoikeudenmukaisesti tämän tai minkä tahansa muun elämän aikana ja minä palautan heille rakkauskuplaan käärittynä kaikki negatiiviset muistot, voimakkaasti vaikuttavat energiat ja mahdolliset tulevaisuudet, joita olemme yhdessä luoneet. Minä pyydän anteeksiannon enkeleitä kyllästämään kaikki olemukseni tasot Rakkausvalon värähtelyillä niin että voin muuntua sielukeskeiseksi ja sydänkeskeiseksi Valon kantajaksi ja itseni mestariksi."
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #686 : 28.06.2008 11:04:27 »


KAYLEE!  angel  angel  angel

Olen onnellinen ja kiitollinen että sain tehdyksi kaikki lupaamani työt,vaikka niitä jostain syystä kasaantui viime viikolle aika rutkasti.
Toisille luvatut jutut haluaisi aina hoitaa sovittuna aikana.
Nyt ansaittu lepopäivä! smitten  smitten  smitten
tallennettu

tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #687 : 29.06.2008 10:44:25 »

Eilen oli niin kivaa tuskassa.

Sitten sain parhaimman ulkonäkökohteliaisuuden jonka olen koskaan saanut herrasmiesmäiseltä hevimieheltä joka suuteli kädelle Cool

"Näytät druidipapittarelta"


en voisi olla enempää otettu varsinkin kun tyyli on ollut todella hakusessa pitkään ja kaikkien niiden mauttomien valokuvien jälkeen.

Sekin oli hauskaa, kuinka myös metallistien keskuudessa näkyi kansainvälisyyttä, aasialainen goottityttö, intialainen deathmetallisti ja sellainenkin pariskunta jossa suomalainen blondi mies ja hänen tummahipiäinen tyttöystävänsä joka moshaili miestään enemmän Grin

Ja kaiken puolin ihmiset käyttäytyivät niin hyvin, kukaan ei ahdistellut ja tunnelma oli ystävällinen.

Heh, näin myös "pentagrammijeesuksen"....valkoisiin pukeutunut tyyppi jolla oli sädekehänä pentagrammi angel

No, tuskaan pitää mennä uudestaankin, tämä oli ensimmäinen kertani.

ihanaa porukkaa Smiley
tallennettu

Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #688 : 03.07.2008 19:15:17 »

SARJAKUVAN EKA OSA TULI TÄNÄÄN ULOS PAINOSTA!! *tanssii pienen ilotanssin*
« Viimeksi muokattu: 03.07.2008 19:16:51 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #689 : 03.07.2008 19:28:09 »

Onneksi olkoon!

mahtaa tuntua hyvältä kun "taiteellinen lapsi" on synnytetty vaivalloisen kantamisajan jälkeen angel
tallennettu

Sivuja: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 92
  Tulostusversio  
 
Siirry: