Sivuja: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 92
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Juuri tänään olen onnellinen/kiitollinen,koska,,,  (Luettu 676879 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Lunerica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385


Que cambie todo pero no el amor


Profiili
« Vastaus #555 : 02.04.2008 20:14:22 »

Ulkomaalainen nettituttavani, jonka tapasin tammikuussa Helsingissä, kutsui minut kesällä Kööpenhaminaan! Aion mennä!  smitten
Mahtavaa!  Cool
tallennettu

Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway.
~ Anna Eleanor Roosevelt  ~
selkälokki
Vieras
« Vastaus #556 : 02.04.2008 21:51:57 »

Eikö toisaalta sanota että vaikeista kokemuksista oppii eniten?

Miten siis on?

Kun suhde tai työ menee helposti, se on kuten pitää,

vai että kun vaikeeta ja haastetta niin se on sitten oikein?

´

En tarkoittanut, että koko ajan pitää olla helppoa, vaan että ratkaisutilanteissa, jos väkisin yrittää runnoa läpi jotain tiettyä asiaa/päähänpinttymää, niin useinkaan se ei ehkä olekaan se "oikea" ratkaisu. Tai aika ei ole oikea. Kun asia ja aika ovat oikeat omalle "sielunsuunnitelmalle" (tai miten sen kukakin ajattelee), niin asiat yksinkertaisesti loksahtavat ja elämän virta vie oikeaan suuntaan. Näin on ollut usein omalla kohdalla. Jos jonkun asian eteenpäin vieminen on hyvin vaikeaa, eikä ota onnistuakseen, niin ehkä silloin kannattaisi malttaa hetki ja rauhoittua ja katsoa, oisko joku muu ratkaisu jäänyt vaikka huomaamatta...Usein on jo haastetta siinä, että malttaa katsoa ja odottaa. Tottakai ihminen tarvitsee haastettakin, liian tasapaksu elämä taitaa lopulta kyllästyttää.
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #557 : 05.04.2008 19:17:14 »

Tajusin, että minun täytyy ensin kunnioittaa itseäni ja omia tarpeitani eikä uhrautua toisen puolesta..Voin antaa neuvoja ja ohjeita, mutta jos ihminen ei ole valmis ymmärtämään näitä ohjeita, se ei ole minun vastuullani..Tässä on jo monta vuotta menty toisen ihmisen ehdoilla, ratkoessa hänen ongelmiaan, parantaessa hänen lapsuusmuistojaan, korjaillessa minun virheitäni, jotka johtuivat vain oman yksilöllisyyteni kieltämisestä...Koko viiden vuoden aikana minulta ei ole kysytty kuinka SINÄ voit? Mistä sinä tykkäät? Silti olen jotenkin nauttinut siitä tilanteesta ENNEN, että toinen on riippuvainen minusta, mutta eihän se ole tasavertaista parisuhdetta, jossa minä olen vastuussa KAIKESTA!! Olen ajatellut, että tämän ensimmäisen elämäni suhteen(5v) tarkoituksena on ollut opettaa se, että minun täytyy kunnioittaa itseäni ennen kuin voin sitoutua parisuhteeseen ja että minun täytyy etsiä sellainen ihminen rinnalleni, joka on tasavertainen...Saan edelleen antaa neuvoja ja ohjeita, mutta minun ei TARVITSE ottaa toisen elämää omille harteilleni...Se aiheuttaa vain katkeruutta...Olen tajunnut, että niin hyveellinen arvo kuin uhrautuminen voi olla jopa tuhoisampaa kuin itsekkyys parisuhteessa niin uhrautuvalle osapuolelle (kieltää oman minuutensa, tarpeensa, elämänsä) kuin sen vastaanottajallekin (hän ei opi elämän opetuksia, ei selviä yksin, ei osaa arvostaa ihmisiä)... 
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #558 : 07.04.2008 15:02:49 »

 smitten  smitten sain kesätöitä jota luulin etten saa kun en ihan oo täysi ikäinen vielä,oli ihana ylläri kun soittivat haastatteluun ja pääsin  smitten
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #559 : 07.04.2008 15:26:00 »


smitten  smitten sain kesätöitä jota luulin etten saa kun en ihan oo täysi ikäinen vielä,oli ihana ylläri kun soittivat haastatteluun ja pääsin  smitten

ONNEA http://image04.webshots.com/4/3/78/70/54537870nIWRXi_fs.jpg  Kiss
klikkaa kuvaa  Wink
t aaviisutar
« Viimeksi muokattu: 07.04.2008 17:23:46 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #560 : 07.04.2008 16:02:43 »

Ihani kuvia! angel Kiitos Aaviisuinen!  Kiss smitten
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Hurmerinta
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15



Profiili WWW
« Vastaus #561 : 07.04.2008 18:53:28 »

Sain siivottua! Kissatkin tykkää, kun on tilaa temmeltää.
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #562 : 08.04.2008 13:59:28 »

Kiitollinen että vihdoin illalla saan tavata $ tuttuja ja selvittää muutaman asian. No siinä kai kaikki tällä erää. Asia kerrallaan.

Ja ihan iloinen serkun puolesta JOS isän ja veljen juttu selviää?  angel
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #563 : 11.04.2008 09:38:54 »



                                  coolsmiley

            Koska sataa räntää !  No se tietää kylmyyden

              laantuvan, kevättä kohti mennään.


                                  angel

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #564 : 11.04.2008 21:47:48 »

Katselin veljeni sivua Deviantart galleriassa ja hän oli kirjoittanut henkilökohtaiseksi viestiksi englanniksi "Jokaisella on syy rakastaa jotakuta toista". En olisi IKINÄ uskonut, että minun jurokkiteiniKaurisveljestäni irtoaa mitään noin filosofista  laugh Olen tyytyväinen! Lisäksi hän esitteli amerikkalaisen tyttöystävänsä kuvan ja mikä parasta, hän on tummaihoinen, eli veljeni ei välitä siitä, minkä maalainen tai rotuinen hänen (ensi)rakkaansa on. ^___________^
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #565 : 11.04.2008 23:30:44 »



                                  coolsmiley

            Koska sataa räntää !  No se tietää kylmyyden

              laantuvan, kevättä kohti mennään.


                                  angel



Oikeassa olet, räntä sulattaa roudan, kuten rakkaus kylmän sydämen.  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #566 : 13.04.2008 16:47:22 »

Katselin veljeni sivua Deviantart galleriassa ja hän oli kirjoittanut henkilökohtaiseksi viestiksi englanniksi "Jokaisella on syy rakastaa jotakuta toista". En olisi IKINÄ uskonut, että minun jurokkiteiniKaurisveljestäni irtoaa mitään noin filosofista  laugh Olen tyytyväinen! Lisäksi hän esitteli amerikkalaisen tyttöystävänsä kuvan ja mikä parasta, hän on tummaihoinen, eli veljeni ei välitä siitä, minkä maalainen tai rotuinen hänen (ensi)rakkaansa on. ^___________^

Voi kuulostaa ihanalta.
  smitten

Minulla on monta asiaa mistä olen iloinen ja onnellinen, asiat ovat nyt erilailla ja silti kaikki on hyvin ja ilmassa on jotain uutta ja jännittävää.

Olen nyt nähnyt eräästä ihmisestä ihan uusia puolia, sellasia että ihan hämmästyn, miten aito hän onkaan silmissäni. Ihan oma itsensä. Ei sellaista voi kuin rakastaa.

Ja olen itsekin jotenkin muuttunut. Olen antanut menneitä asioita anteeksi ja nyt tajuan mikä tiukkapipo olen joskus ollut.

En enää ikinä halua kahlita ketään. Ihmiset omistautuvat sinulle jos tahtovat - sitä ei voi pakottaa - se tapahtuu vain vapaasta tahdosta.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #567 : 13.04.2008 20:16:50 »

Ihanaa palata kotiin ja nukkua korvasärky pois omassa sängyssä! smitten

Aina kun menemme Vaa'an kanssa reissuun, niin tulee
nukuttua liian vähän, kun olemme koko ajan menossa
heti aamusta ja aamu pitää aloittaa varhain, että ehtii .... :Smiley Tongue
...ja että saa nauttia aamiaisen suht' kiireettä ja rientää sitten
buukattuihin harrasteisiin.  Grin 2funny
Illalla sitten venyy yömyöhään... jostain syystä aina. :Smiley

Kun tulemme kotiin, niin tarvitsen pari päivää
lomaa selviytymiseen lomasta hänen kanssaan. Tongue Grin

Hän on jo suht' vanha mies,
eikä tämä tee ollenkaan järkeä. idiot2 :Smiley Tongue


 Grin 2funny

tallennettu
Emisa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100


Profiili
« Vastaus #568 : 14.04.2008 13:26:26 »

... Sain juuri kuulla että saan kipsin pois jalasta perjantaina  Smiley muutamaa päivää aikaisemmin kun täydet kuusi viikkoa tulee täyteen mitä kipsiä pitäisi pitää.
Onneksi lääkäri suostui..ei kai muutamalla päivällä väliä ole..?  Smiley

Emisa
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #569 : 14.04.2008 18:24:11 »

Laitoin eilen työpaikkahakemuksen sähköpostitse ja sain jo tänään puhelinsoiton työnantajalta, joka vaikutti kiinnostuneelta. Jännittävää! Niinköhän tässä vain käy, että saan nykyisten töiden jälkeen heti toisen työn, jossa on mahdollisuus vielä vakituiseen työpaikkaan (jolloin taas jäisi opintojen aloitus väliin) :Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 92
  Tulostusversio  
 
Siirry: