Sivuja: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 85
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Juuri tänään olen onnellinen/kiitollinen,koska,,,  (Luettu 1142845 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #510 : 02.04.2008 07:14:21 »

Voi että..
Pitikin syntyä niin onnekkaiden tähtien alle.  Grin

En tiedä, onko ihan normaalia että saa asunnon 12:sta hakijasta, puolitutun luokkakaverin vanhemmilta ( Grin) sängyn ja nojatuolin ilmaiseksi, ystävältä atk-pöydän ilmaiseksi, sitten kaks ystävää tarjoutuu siivous ja muuttoavuksi ja yks kaveri lainaa faijapuolensa työkaverin pakettiautoa lähteäkseen mun kanssa Ikeaan ja haluaa auttaa maalaamaan mun seinät.. Exän faijalta saan pyykinpesukoneen ilmaiseksi..

Onko ne ihmisiä vai enkeleitä??  angel Mitä ihmettä, en ole pyytänyt apua keltään.
Kaikki vaan tapahtuu. Ja annan tapahtua.  Grin Tämä on sitä ääretöntä universaalista runsautta, joka on jokaisen saatavissa. Ei kai ole kyse muuta kuin siitä, että päästää haluistaan ja "pakosta saada jotakin" ja luottaa siihen että saa juuri sen mitä tarvitsee ja ansaitsee.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #511 : 02.04.2008 07:18:11 »

Ja niiden muidenkin pitää saada kämppä mutta joku toinen kämppä.

Eikö se vähän niin ole? Jos ei tämä kämppä, työ ja partneri niin toinen.. peliä?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
selkälokki
Vieras
« Vastaus #512 : 02.04.2008 07:34:27 »

Onnea Tigrinumille ja Chandralle! Ihanaa, että asiat järjestyvät.

Luulen, että silloin kun asiat tapahtuvat "helposti", niinkuin nyt sinun tapauksessa Tigrinum, se on sen merkki, että olet menossa oikeaan suuntaan ja tämän hetkinen ratkaisu on juuri oikea ja tarpeellinen sinulle.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #513 : 02.04.2008 07:36:31 »

Eikö toisaalta sanota että vaikeista kokemuksista oppii eniten?

Miten siis on?

Kun suhde tai työ menee helposti, se on kuten pitää,

vai että kun vaikeeta ja haastetta niin se on sitten oikein?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #514 : 02.04.2008 10:22:40 »

Onnea Chandra

ja Tigrinum-nyt olet menossa oikeaan suuntaan-nyt on oikea aika-paatos tuli sinusta-vannon, etta saat silkkaa hyvaa!!!
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #515 : 02.04.2008 19:00:23 »

OI jee! Onnea teille siskot  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Lunerica
Kanta-astroilija

Que cambie todo pero no el amor

Profiili
« Vastaus #516 : 02.04.2008 19:14:22 »

Ulkomaalainen nettituttavani, jonka tapasin tammikuussa Helsingissä, kutsui minut kesällä Kööpenhaminaan! Aion mennä!  smitten
Mahtavaa!  Cool
tallennettu

Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway.
~ Anna Eleanor Roosevelt  ~
selkälokki
Vieras
« Vastaus #517 : 02.04.2008 20:51:57 »

Eikö toisaalta sanota että vaikeista kokemuksista oppii eniten?

Miten siis on?

Kun suhde tai työ menee helposti, se on kuten pitää,

vai että kun vaikeeta ja haastetta niin se on sitten oikein?

´

En tarkoittanut, että koko ajan pitää olla helppoa, vaan että ratkaisutilanteissa, jos väkisin yrittää runnoa läpi jotain tiettyä asiaa/päähänpinttymää, niin useinkaan se ei ehkä olekaan se "oikea" ratkaisu. Tai aika ei ole oikea. Kun asia ja aika ovat oikeat omalle "sielunsuunnitelmalle" (tai miten sen kukakin ajattelee), niin asiat yksinkertaisesti loksahtavat ja elämän virta vie oikeaan suuntaan. Näin on ollut usein omalla kohdalla. Jos jonkun asian eteenpäin vieminen on hyvin vaikeaa, eikä ota onnistuakseen, niin ehkä silloin kannattaisi malttaa hetki ja rauhoittua ja katsoa, oisko joku muu ratkaisu jäänyt vaikka huomaamatta...Usein on jo haastetta siinä, että malttaa katsoa ja odottaa. Tottakai ihminen tarvitsee haastettakin, liian tasapaksu elämä taitaa lopulta kyllästyttää.
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #518 : 05.04.2008 18:17:14 »

Tajusin, että minun täytyy ensin kunnioittaa itseäni ja omia tarpeitani eikä uhrautua toisen puolesta..Voin antaa neuvoja ja ohjeita, mutta jos ihminen ei ole valmis ymmärtämään näitä ohjeita, se ei ole minun vastuullani..Tässä on jo monta vuotta menty toisen ihmisen ehdoilla, ratkoessa hänen ongelmiaan, parantaessa hänen lapsuusmuistojaan, korjaillessa minun virheitäni, jotka johtuivat vain oman yksilöllisyyteni kieltämisestä...Koko viiden vuoden aikana minulta ei ole kysytty kuinka SINÄ voit? Mistä sinä tykkäät? Silti olen jotenkin nauttinut siitä tilanteesta ENNEN, että toinen on riippuvainen minusta, mutta eihän se ole tasavertaista parisuhdetta, jossa minä olen vastuussa KAIKESTA!! Olen ajatellut, että tämän ensimmäisen elämäni suhteen(5v) tarkoituksena on ollut opettaa se, että minun täytyy kunnioittaa itseäni ennen kuin voin sitoutua parisuhteeseen ja että minun täytyy etsiä sellainen ihminen rinnalleni, joka on tasavertainen...Saan edelleen antaa neuvoja ja ohjeita, mutta minun ei TARVITSE ottaa toisen elämää omille harteilleni...Se aiheuttaa vain katkeruutta...Olen tajunnut, että niin hyveellinen arvo kuin uhrautuminen voi olla jopa tuhoisampaa kuin itsekkyys parisuhteessa niin uhrautuvalle osapuolelle (kieltää oman minuutensa, tarpeensa, elämänsä) kuin sen vastaanottajallekin (hän ei opi elämän opetuksia, ei selviä yksin, ei osaa arvostaa ihmisiä)... 
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #519 : 07.04.2008 14:02:49 »

smitten  smitten sain kesätöitä jota luulin etten saa kun en ihan oo täysi ikäinen vielä,oli ihana ylläri kun soittivat haastatteluun ja pääsin  smitten
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #520 : 07.04.2008 14:26:00 »

smitten  smitten sain kesätöitä jota luulin etten saa kun en ihan oo täysi ikäinen vielä,oli ihana ylläri kun soittivat haastatteluun ja pääsin  smitten

ONNEA http://image04.webshots.com/4/3/78/70/54537870nIWRXi_fs.jpg  Kiss
klikkaa kuvaa  Wink
t aaviisutar
« Viimeksi muokattu: 07.04.2008 16:23:46 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #521 : 07.04.2008 15:02:43 »

Ihani kuvia! angel Kiitos Aaviisuinen!  Kiss smitten
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Hurmerinta
Satunnainen astroilija
*

Profiili WWW
« Vastaus #522 : 07.04.2008 17:53:28 »

Sain siivottua! Kissatkin tykkää, kun on tilaa temmeltää.
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #523 : 08.04.2008 12:59:28 »

Kiitollinen että vihdoin illalla saan tavata $ tuttuja ja selvittää muutaman asian. No siinä kai kaikki tällä erää. Asia kerrallaan.

Ja ihan iloinen serkun puolesta JOS isän ja veljen juttu selviää?  angel
tallennettu

Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #524 : 11.04.2008 08:38:54 »

coolsmiley

Koska sataa räntää !  No se tietää kylmyyden

laantuvan, kevättä kohti mennään.

angel

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Sivuja: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 85