Sivuja: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 92
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Juuri tänään olen onnellinen/kiitollinen,koska,,,  (Luettu 676377 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #390 : 27.01.2008 15:50:47 »

"Vaikutan" 10min ajomatkan paasta Jerusalemista-rauhallisella ja kauniilla alueella-Eilat on kiva"lohopaikka"
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #391 : 27.01.2008 16:33:02 »

Tanssijalla ei ole nimeä. Se on enemmänkin tukikuva tanssin perusteeman kertomiselle.
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #392 : 29.01.2008 15:11:41 »

Koska olen aivan innoissani!!!! Cheesy

Menen klo:17.30 katsomaan ensimmäistä varteen otettavaa asuntoa! Cheesy
Kävelymatkan päässä keskustasta,metsä kallioineen vieressä.
Ja kaiken lisäksi päätyasunto.
Ainoa mitä mietin,on asunnon koko suhteessa nykyiseen.
Kaikki huonekalut eivät missään tapauksessa mahdu,joten jotain pitää laittaa myyntiin.
Ja katsotaan nyt,miten asunto ottaa minut vastaan ja nuorehko omistajatar.Ainakin puhelimessa meillä meni jutut yksiin. smitten
Lämpimiä ajatuksia pyytelen reissulleni. angel
Nyt suihkuun ja laittamaan itteään hieman "ihmisen"näköiseksi!
tallennettu

Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #393 : 29.01.2008 22:20:51 »

Asunto oli aivan IHANA!!!!! Cheesy

JA MINÄ SAIN SEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cheesy smitten
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #394 : 30.01.2008 00:23:41 »

Onneksi olkoon Chandra! smitten

Muistin kirjoituksestasi, kuinka hankalaa Suomessa on asunnon saaminen, se todellakin siellä SAADAAN, eikä vain valita haluamaansa.

***



Tänään katselin vuoristo kylpylähotellimme huoneen
terassilta alla aukenevaan Wienin kaupunkiin ja ihailin,
kuinka kauniilta se näyttää monine kirkon torneineen, rakennuksineen
ja ympäröivine vuoristoineen.
Illan hämärtyessä tuhannet ja tuhannet valot syttyvät
ja kimaltelevat illassa kuin pienet timantit.
Ilma on pehmeä, lämmin ja raikas ja ilmassa tuntuu vienoinen
kevään alku. Linnut laulavat monin eri sävelin illan hiljaisuudessa. Smiley

Vaaka-mieheni tulee taakseni ja kietoo lämpimän viltin harteilleni
ja kietoo kätensä ympärellini ja painaa huulensa hiuksiini.

Takana ovat pitkät yöunet, aamiainen sängyssä, yhteinen suihku,
päivä kylpylän hoitoja ottaen, luontaishoitajan visiitti
ja rakastelua näiden välissä. Smiley
Voiko tämän onnellisempi enään olla?
Oma onnellisuuden paikkani on loksahtanut paikoilleen. smitten
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #395 : 30.01.2008 08:22:04 »

Kiitos Elwyn ja Sasha! smitten

Oikeassa olet.Asuntoa ei todellakaan valita ja sain olla kiitollinen,että tulin katsojajoukosta valituksi!
Yö meni sisustaessa,joten vähiin jäi unet. Cheesy

Ja kauniiksi kuvasit maiseman ja tunnelman.Välittyi kyllä perille tänne asti. smitten
Onni ei todellakaan ole itsestäänselvyys,vaan syntyy monien asiotten summasta.
Hyvä ja molemminpuolin antoisa suhde,on asia,josta saa olla kiitollinen ja onnellinen.Yhtä vaikea saavuttaa,kuin Suomessa asunto. Wink angel
tallennettu

Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #396 : 30.01.2008 16:26:57 »

Asunto oli aivan IHANA!!!!! Cheesy

JA MINÄ SAIN SEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cheesy smitten

Jihuu!

Juuri tänään olen onnellinen, koska Chandra on löytänyt itselleen sopivan asunnon ja monta muutakin asiaa. Kaikkea oikeaa asiaa mukaan!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #397 : 31.01.2008 00:20:28 »

Kiitos Esmiralda onnestasi! smitten

Minä olen onnellinen,kun olen saanut tutustua sinuun.
Jokaisen iloissa olet vilpittömästi mukana ja suruissa tukena. angel smitten
tallennettu

Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #398 : 31.01.2008 00:40:14 »

Punastun... Huh
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #399 : 31.01.2008 12:41:16 »

Iihanaa  Täällähän on selvästi mätsikiä ilmassa ~ihanaa arjen taikaa http://www.spiritualresearchfoundation.org/spiritualresearch/spiritualscience/angel/images/Seraphim.gif , joka on sitä iitseänsä - eli elämää jossa on aina mukana hippunen tai hyppysellinen tai ripaus SITÄ jotakin ... joka havahduttaa meidät ymmärtämään ETTEI tarvitse osata tai tietää mitään kummosempaa " aarrerituaaleja " tai ettei tarvitse omata " mitään erityisempiä lahjoja" ... SE jokin on kaikessa ja kaikkialla kun vain niin koemme, näemme ... ja elämme niin ETTÄ muistamme edes yhden nanosekuntin (  Shocked mitä se ikinä onkaan - kuulosti vain niin hyvältä tässä  Wink ) pysähtyä, katsella ympärillämme ja kiittää - arjesta itsestään - arki on juhlaa itsessään - sillä sitähän me elämme ja elämä se vasta juhlimisen arvoinen asia, kokemus, elämys, olemus, luomus onkin ... ja että ELÄMÄ itsessään ja moniulottuvuudessaan on sittenkin enemmän mitä " pelkillä silmillä näkee" ...  angel http://i10.photobucket.com/albums/a146/Robinb53/NewHope.jpg

Ja mielenkiintoinen, suorastaan ihmeitä synnyttävä , luova, tekevä JATKUMO täällä selkeästi on  smiley6600 kas kun juuri viimeeksi ( eli pari päivää taaksepäin ) käydessäni täällä foorumilla ( mulla oli rakkaat lapsenlapset pari päivää luonani  Cheesy ) NIIN päällimmäiseksi jäi mieleeni ja sydämeeni tämä
AthaMaaritin aihe ...

ja  kyllä tämä on ihan jatkumoa sille ... kiitos AthaMaarit~ja iloinen ja kiitollinen olen jokaisen puolesta, yhdessä ja erikseen - siitä miten arjen pienet/suuret ihmeet meille, teille ilmaantuu ... t. Arkkiviisuinen  tai Arkiviisutar tai  Kiss smitten

ETTÄ täällähän on selvästi http://www.worth1000.com/entries/285000/285031CHjG_w.jpg joka parhaimmillaan on juuri silloin kun sitä luomme omilla käsillämme ....


Kiitos Esmiralda onnestasi! smitten

Minä olen onnellinen,kun olen saanut tutustua sinuun.
Jokaisen iloissa olet vilpittömästi mukana ja suruissa tukena. angel smitten
Asunto oli aivan IHANA!!!!! Cheesy

JA MINÄ SAIN SEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cheesy smitten

Jihuu!

Juuri tänään olen onnellinen, koska Chandra on löytänyt itselleen sopivan asunnon ja monta muutakin asiaa. Kaikkea oikeaa asiaa mukaan!  smitten
Asunto oli aivan IHANA!!!!! Cheesy

JA MINÄ SAIN SEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cheesy smitten


Hienoa Cheesy  smitten
Onneksi olkoon Chandra! smitten

Muistin kirjoituksestasi, kuinka hankalaa Suomessa on asunnon saaminen, se todellakin siellä SAADAAN, eikä vain valita haluamaansa.

***



Tänään katselin vuoristo kylpylähotellimme huoneen
terassilta alla aukenevaan Wienin kaupunkiin ja ihailin,
kuinka kauniilta se näyttää monine kirkon torneineen, rakennuksineen
ja ympäröivine vuoristoineen.
Illan hämärtyessä tuhannet ja tuhannet valot syttyvät
ja kimaltelevat illassa kuin pienet timantit.
Ilma on pehmeä, lämmin ja raikas ja ilmassa tuntuu vienoinen
kevään alku. Linnut laulavat monin eri sävelin illan hiljaisuudessa. Smiley

Vaaka-mieheni tulee taakseni ja kietoo lämpimän viltin harteilleni
ja kietoo kätensä ympärellini ja painaa huulensa hiuksiini.

Takana ovat pitkät yöunet, aamiainen sängyssä, yhteinen suihku,
päivä kylpylän hoitoja ottaen, luontaishoitajan visiitti
ja rakastelua näiden välissä. Smiley
Voiko tämän onnellisempi enään olla?
Oma onnellisuuden paikkani on loksahtanut paikoilleen. smitten

Joo, sahlaaja diamond ajattelee nopeammin kun kirjoittaa-mutta aina olen luullut, etta arkiviisu on ARKKIVIISU   Wink
Chandra tule ihmeessa!!!
Ja Jupiter'ko Athaa noin natisti kohtelee?
Vaikka Esmeralda on ajatuksissa ja mielestani sopisi sinulle, mutta olkoon Esmiralda.. laugh
Ah, muutama esivilkaisu kuva on näytillä netissä. Linkitän niitä tähän, JOS jotakuta kiinnostaa.

Kuva 1
Kuva 2

Molemmat tanssikuvia.

Ja se on AthaMaarit, ei Maaret Grin Grin
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #400 : 31.01.2008 15:06:12 »

Jepu jee--

päätin etten mene bisnestapahtumaan, vaikka sekin asia tekisi onnelliseksi, mutta samoin tuntuu että suhde liikahtaa taas eteenpäin. Tiedä vaikka hän miettisi menneitä pettymyksiä, se lienee se lukko mikä niille yleensä tulee. Joten nautitaan tästä niin kauan kuin tätä kestää, ja sitten kun on aika, tulee muuta. Mutta aika paljon saa tehdä hommia asioiden eteen, välillä.

Hip hei

sekin on hauskaa että jotkut henkilöt vielä odottavat tulevaisuudessa, mutta pitänee elää myös nyt. Ja käsikin on parantunut..(en vaan mene telomaan sitä enää)-
« Viimeksi muokattu: 31.01.2008 15:09:43 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #401 : 31.01.2008 17:13:50 »

Niin, eiko onni olekin nama pienet jokapaivaiset asiat-joskus vaan hiukan suuremmat ja niistahan me olemme kiitollisia.
Juuri tana aamuna nain ohjelman jossa kerrottiin onnesta.Tama henkilo sanoi , etta onnenhetkella ei tule ajateltua onnea, mutta muistoissa myohemmin ne herattavat lampimia tunteita.
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #402 : 31.01.2008 17:40:51 »

Jepu jee--

päätin etten mene bisnestapahtumaan, vaikka sekin asia tekisi onnelliseksi, mutta samoin tuntuu että suhde liikahtaa taas eteenpäin. Tiedä vaikka hän miettisi menneitä pettymyksiä, se lienee se lukko mikä niille yleensä tulee. Joten nautitaan tästä niin kauan kuin tätä kestää, ja sitten kun on aika, tulee muuta. Mutta aika paljon saa tehdä hommia asioiden eteen, välillä.

Hip hei

sekin on hauskaa että jotkut henkilöt vielä odottavat tulevaisuudessa, mutta pitänee elää myös nyt. Ja käsikin on parantunut..(en vaan mene telomaan sitä enää)-


Hyvin sanottu tuo " pitänee elää myös" lyhyesti ja ytimekkäästi ihan asian ydintä  smitten ja  Kiss parantuneelle kädellesi  Smiley
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #403 : 31.01.2008 19:11:20 »




Jipii! Ruotsin suullinen läpi!  smitten smitten
Ja sain numeroksi 3, arvoasteikolla 1-5 Smiley angel


Olen iloinen että hoidin itseni kuiville vesille tuostakin kokeesta. Huh! Nyt en puhu ruotsia enää ikinä!  Grin


 smiley6600 Jaanpa kanssasi kiitollisuuden aihettasi Tigrinum  smitten

Ja hyvä sie että et antanut periksi siirtämisen mahdollisuudelle ... mulla aikanaan , AMK:ssa jumitti ruotsin suoritus  buck2 parin vuoden verran ... ja sitten olikin moninkertainen työ , tyyliin " matka Helssinkiin Ruotsalaiseen teatteriin katsomaan jotain näytelmää josta  uglystupid2 juurikaan mitään"  ... asettauduin teatterissa istumaan "open" viereen ja olin  :Smiley hengessä mukana olevan oloinen - ainakin. Joo sitten siitä matkasta piti kirjoittaa på svenska matkakertomus ja by english vielä jotain muuta - tämä sama " ope" kun opetti myös kolmatta kotimaista  Wink

Että hyvä sie - ja ihan samat sanat miekin aikanani lipsautin suustani Tongue JA sitten yllättäin olikin käyttöä " jag talar svenska liten" sillä sukulaisen kautta olen päässyt tilanteisiin jossa on  puhallettava hämähäkin seittejä, aina silloin sum tällöin, ruotsin lyhyen oppimäärän tiedostoni yltä ... viimeeksi jouluna kun aattoiltana koetin muistella joululauja ruotsinkielellä senvuoksi että nämä(kin) ihmiset oisivat tunteneet olonsa jollainlailla kotoiseksi, olihan sentäs joulu - ja maassa rauha ja ihmisllä hyvää tahtoa toisiaan kohtaan  angel

Että kiitollisuutta vaan ja vannomatta paras  Cheesy  Cool ainakin näin kävi omalle kohdalleni

http://blogg.passagen.se/resources/pgrrr/angelsfinns-GK.gif

http://blogg.passagen.se/resources/pgrrr/angelsfrom%20the%20sky.gif eihän sitä koskaan tiedä " kuka tulee käymään - tai mihin sitä matkoillansa joutt ...  Wink " jos vaikka törmää ruotsinkieliseen enkeliin  Kiss  angel
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #404 : 01.02.2008 11:49:13 »

Ai kun täällä on IHANA MENO PÄÄLLÄ smitten!!!! Cheesy smitten

Onnea ja menestystä vaan kaikille ja kaikelle.
Minä olen kiitollinen monista vieraista ihmisistä joihin eilen sain tutustua kotonani. angel smitten

Jaa että miksi vieraat tuolla lailla sisälle rynnivät? Shocked
Oli katsokaas se meedio-istunto taas ja sain niin kauniita tervehdyksiä ja kannustavaa tietoa myös "työsaralle". angel

Tuli päivällä isä ja illalla isän äiti.Minulle lapsuuden tärkeimmät henkilöt.
Itku pääsi vain siinä kohtaa,kun isän sairastamisesta tuli puhe.
En edelleenkään pysty siitä paljon puhumaan,enkä halua edes kuin noin yleisesti.
Jos alan miettimään sitä aikaa ja itse sairasta,tulee itku.
Ei ikävästä enää,vaan hänen kärsimyksistään.

Mutta en nyt surullisia aiheita kirjoita,vaan hämmästelen ja kummastelen mistä materiaalista alan sitä pöllö-avainperää vääntämään,kun sellaista ei taida löytyä,,,
Siis sinne uuteen kotiin,nukkekotiin,josta ette vielä ole tainneet kuulla edes. 2funny
tallennettu

Sivuja: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 92
  Tulostusversio  
 
Siirry: