Sivuja: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 92
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Juuri tänään olen onnellinen/kiitollinen,koska,,,  (Luettu 676553 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #375 : 26.01.2008 12:45:52 »

Kiitos taas viisuinen kuvista! smitten

Esmiralda! Cheesy Grin
Vai alat uskoa. 2funny

Katsos nyt ovat kauriit heittäneet ristinsä tienpieleen ja kova meno päällä!
Uudistuksia ja etsimisiä.Kerrassaan jännittävää aikaa. Cheesy
tallennettu

Tibetan
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #376 : 26.01.2008 12:53:54 »

...koska voin lukea iloisia viestejä ja katsella ihania kuvia  smitten smitten


Tai oikeastaan teidan arkkiviisu ON ELAVAINEN  Cheesy


En malttanut olla lainaamatta tätä lausetta kun siinä lukee, että ARKKIVIISU, joka passaa hienosti. Ite olen yleensä ajatellut juuri tuolla tavoin, kahdella koolla ja on melkeinpä vaikeaa vaihtaa se arkki etusanaksi arki.
tallennettu

Katso vettä rakkaudella ja kiitollisuudella! Vesi, jota katsot, värähtelee samalla taajuudella kaikkialla muualla olevan veden kanssa ja rakkauden viestisi tavoittaa jokaisen maailmassa olemassaolevan ihmisen sielun.
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #377 : 26.01.2008 13:20:56 »

Just samoin tunnen,että ARKKIVIISU! Cheesy smitten

Olenpa saattanut joskus aijemmin kirjoittaakkin nimensä noin.
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #378 : 26.01.2008 13:49:17 »

Uutta? Koko polku alhaalta sivukautta (!) ylös, hm, ihmisten tuntemisen muodossa.. jossain vaiheessa vaan huomasin mikä kaikki on illuusiota.. jep, ei ole minulle enää nuo maailmat, on hyvä että on hoitajat, lääkärit, auttajat ja juristit, jos jotenkin auttaisin, niin kirjailemalla.

Tuo kellon ympäri hälyytystila muistuttaa eräästä ennen muinoin tuntemastani.. onpa hauska tuntea sen jälkeen joku, jolla ei ole hajuakaan "tehtävistään"  2funny 2funny

« Viimeksi muokattu: 26.01.2008 13:53:07 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #379 : 26.01.2008 14:13:15 »

On liian hyvä päivä lähteä kinastelemaan ja kummallakin on oma näkökantansa. smitten

Alhaalta ylöspäin siksi,että saa oppia niistä lukemattomista virheistä,joita on tehnyt.
Ettei tarvitse enää olla aina käytettävissä.
Koulukin aloitetaan jo esikoulusta ja matkan varrella tulee uutta.
Jotkut asiat jäävät muistiin,toiset pyyhkiytyvät pois.

Ei tienkään sinun tarvitse tuntea samoin kuin minä,sillä kummallakin on omat mielenkiinnon kohteensa.
Ja koko foorumilla aivan jokaisella on joku aihe,joka lähellä sydäntä.
Mitenkähän erilaisia ja paljon niitä onkaan. Cheesy

Jonkin asteen intohimo,syvä kiinnostus ja ymmärryksen halu,on se,joka pitää minut vireessä.
Myös se,että yksi pieni ihminen voi vaikuttaa osaltaan aika moneen asiaan.Kun yksi kokoaa ryhmää,ovat vaikutusmahdollisuudet vielä suuremmat.
Ilo suunnitella,kehittää,jakaa ajatuksensa ja ideansa toisten kanssa,sekä kuunnella muitten ideoita.
On jokin itselle tärkeä juttu,joka saa nousemaan innokkaasti aamulla ylös.
Jollekin se voi olla vaikka kukkien hoitoa.
Mitä tahansa,kunhan on joku motiivi nousta iloisena. Cheesy
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #380 : 26.01.2008 14:16:08 »

Minä en katsos kinastele, on vain hauska huomata miten eri tavoin ihmiset elävät. Minähän olen lukuisissa kommenteissa hakenut ykseyttä, you see. Kaikesta kokemuksesta tulee täydellisyys. Siis yhteenlaskettuna.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #381 : 26.01.2008 14:58:06 »

Olen todella iloinen,onnellinen ja kiitollinen juuri NYT! Sain tehtyä alustavan varauksen Englanninvinttikoiran pennusta ja jos kaikki menee suunnitelmien mukaan niin mulla on syksyllä pieni enkkuvinttari  smitten angel smitten smitten
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #382 : 26.01.2008 17:37:39 »

Sain sarjakuvan ensimmäisen osan valmiiksi! Kannen värittäjä oli saanut kannesta oikein hyvän, vaikka keskeneräisissä kuvissa vähän pelkäsinkin, ehtiikö hän saada ajoissa kannen kuntoon kaiken oman kiireen keskellä. Värittäjä oli iloinen saadessaan olla avuksi ja tehdä haluamiaan kuvittajantöitä henkilölle, jonka taiteesta hän itse pitää. Tein siis myös yhden, minulle ennestään tuntemattoman henkilön iloiseksi.

Sarjikseen pääsee tutustumaan sitten helmikuun puolella osoitteessa otaku.anime.fi Sieltä yläpalkista kohta Tobira ja sen alta kohta Julkaisut.
« Viimeksi muokattu: 26.01.2008 17:39:37 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #383 : 26.01.2008 19:48:12 »

Kuulostaa jännittävältä, AthaMaaret!

Onneksi olkoon!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #384 : 26.01.2008 20:11:16 »

Kengururotalle pidetään kaikki peukkuja,että tulisi vauhdikas uusi perheenjäsen taloon. smitten

Eivätkös nuo vinttikoirat aikamoisia kiitäjiä ole. Cheesy

AthaMaaretin tuloksiin pääseminen jatkuu,,, Cheesy
Kävin jo kärsimättömänä ihmisenä kurkkaamassa,mutta vielä en päässyt mitään näkemään.ONNEA! smitten
tallennettu

Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #385 : 27.01.2008 01:51:48 »

Ah, muutama esivilkaisu kuva on näytillä netissä. Linkitän niitä tähän, JOS jotakuta kiinnostaa.

Kuva 1
Kuva 2

Molemmat tanssikuvia.

Ja se on AthaMaarit, ei Maaret Grin Grin
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #386 : 27.01.2008 02:46:48 »

 2funny
Kuule kun sinun kohdallasi ATHAMAARIT,kävin aina alkuun tarkistamassa,että kumpi sse on ja yhä vielä tungen tuota Maarettia! idiot2
Aivan kuin Arkiviisu on ARKKIVIISU ja Esmiraldan kanssa meni tooosi kauan ennen kuin totuin uuteen nimeen.
Metsätonttuna hänet itsepäisesti tunsin,vaikka Esmiralda hänelle hyvin sopiikin. smitten

Pidin kuvistasi,etenkin tuosta ensimmäisestä.
Siinä oli maskuliinisuutta ja feminiinisyyttä ja kaikkia mahdollisia ihmisryhmiä löytyi yhdestä kuvasta.Samoin liike oli hyvin piirretty.
Saatko tämän hahmon nimen jo tuoda julkiseksi? Cheesy
tallennettu

Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #387 : 27.01.2008 13:23:57 »

Niinpä, Diamondilla menevät nimet useinkin hauskasti pieleen, mutta kun hänellä on ne äät ja öötkin pielessä, niin tuskin huomaa. Ja olen varmasti laittanut nimet taipumaan minäkin miten sattuu välillä. Henki on verta sakeampaa. Ajatus kulkee voimakkaammin kuin kirjaimet!

Mutta ole sinä Chandra ylpeä, että sinun nimi on tosiaan aina Chandra eikä Sandra, joksi se olisi voinut helposti kääntyä. Jotenkin Ch on henkisempi, kuin pelkkä S, josta tulee vain mieleen entiset puhelinsandrat.

Ja AthaMaaritin olen aina mieltänyt jonkinlaisena Lapin shamaanina, siis AthaMaaret.
Ethän tykkää huonoa.  Wink

Minun virallinen nimi pitäisi olla Esmeralda, mutta joku hiljainen tyyppi oli sen vienyt, eikä ole sen koommin häntä nähty foorumilla. Oliskin jännä laskea numerologisesti mitä kukikin on näissä nimissä. Onkohan sellainen topikki jo ollut?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #388 : 27.01.2008 14:16:27 »

Joo, sahlaaja diamond ajattelee nopeammin kun kirjoittaa-mutta aina olen luullut, etta arkiviisu on ARKKIVIISU   Wink
Chandra tule ihmeessa!!!
Ja Jupiter'ko Athaa noin natisti kohtelee?
Vaikka Esmeralda on ajatuksissa ja mielestani sopisi sinulle, mutta olkoon Esmiralda.. laugh
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #389 : 27.01.2008 14:22:58 »

Juuri samoin perustein minäkin kirjoitan itsepäisesti tuon AthaMaaretin,lapinnoita sanan positiivisessa merkityksessä. smitten

Ja on onni,että Diamondilla tuo oma tyylinsä kirjoittaa,koska myös itselläni ajatus kulkee sormia nopeammin ja olen huomannut,miten KAMALAN PALJON KIRJOITUSVIRHEITÄ!!!!

Enää en jaksa niitä edes korjata,olkoon vaan siellä.Ja harvemmin luen edes uudestaan,mitä olen kirjoittanut,tai viitsin edes katsoa miltä teksti näyttää.
Tulisin kyllä Diamond,mutta nyt ei budjetti salli.Ehkä vielä tulee sekin päivä ja silloin haluan nähdä sen uudestaan.Nyt toisin silmin.

Kuten varmaan arvaatkin,olin Eilatissa.Missä päin Israelia sinä vaikutat?
tallennettu

Sivuja: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 92
  Tulostusversio  
 
Siirry: