Sivuja: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 85
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Juuri tänään olen onnellinen/kiitollinen,koska,,,  (Luettu 1162236 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
selkälokki
Vieras
« Vastaus #345 : 26.01.2008 10:00:56 »

Eilen alkoi yksi kiinnostava aine ja tosi mukava ope tuntui olevan. Heh, tuli heti siitä opettajasta mieleen joku selvännäkijä.  Grin Vaikka tuskinpa se sellainen on, mutta varmasti henkistä syvyyttä löytyy....

Anteeksi, että vetoan tähän aiempaan kirjoitukseeni, mutta pakko vielä laittaa viestiä. Niin, tuli hassu tunne tästä naisopettajasta heti alkuunsa, että selvännäkijä.
No, kun meillä eilen taas oli hänen tuntejaan, niin yhdessä välissä hän sanoi, että hän yrittää kovasti lukea oppilaiden ajatuksia sieltä oman pöytänsä takaa  Grin
Että tavallaan selvännäkijä kuitenkin... Wink

Mutta muuten täytyy sanoa, että monessapa tekin olette olleet ja olette mukana. Hienoa työtä Chandra!
Ja SA:stakin taas tuli uusia puolia esille. Niin ja tosi on, että omilla valinnoillaan jokapäiväisessä elämässä voi jo tehdä paljon hyvää. Pienistä puroista jne... smitten
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #346 : 26.01.2008 10:28:28 »

SA Smiley
En suinkaan ajattele,että neuvoisin ketään tekemään oikein tai väärin,tai voisin edes heidän elämänsä päätöksiin mitenkään puuttua.
Eikä se ole tukihenkilön tarkoituskaan.
Minulle se on selkeä asia,joka on ilmiselvästi annettu sielun tehtäväksi.
Olenhan sitä niin kauan sivusta seurannut ja monien asioita hoitanut jo ilman mitään työnohjaus tukea.

On paljon yksinäisiä,joita kukaan ei käy katsomassa,eikä kukaan kirjoita.Ja siviilin koittaessa on monia,jotka tarvitsevat apua käytännön asioita hoidettaessa.
Tämä ehkä vielä tärkeämpää nuorille narkomaaneille,koska he ovat niin syrjäytyneitä,etteivät osaa asioida edes kunnolla kaupassa,työvoimatoimistoista,KELASTA,sosiaalitoimistoista,tai muista puhumattakaan.
Tukihenkilö menee mukaan ja auttaa alkuun.On kuuntelija,mutta on myös säännöt,joita on noudatettava.Koska tapaamme.Milloin on akuutti tilanne jne,jota ei omaisena ole.
Silloin on kellon ympäri hälytystilassa.

Juristit? Huh
Eivät he ole näyttämässä mallia yhtään mihinkään.Puolustajan tehtävä on osoittaa,että hänen asiakkaansa on syytön,vaikka tietäisikin asian olevan toisin.
Syyttäjän tehtävä taas osoittaa syyllisyys.Mutta ei siinä mistään oikeasta tai väärästä kukaan puhu.Eikä heillä ole aikaakaan.Ruuhkaa on sillä saralla ja siksi oikeudenistunnot venyvät todella pitkälle.
En lähde mukaan millään pelastusasenteella,vaan pelkästään kuuntelijana ja kanssakulkijana.
Eikä minulla ole oikeutta tuomita ketään.Se onkin edellytys tälle työlle.
CHIRON AVAUTUVA SEKSTIILI SATURNUS:
Chironin ja Saturnuksen välinen aspekti liittyy sisäiseen velvollisuudentuntoon,joka tulee ensin esiin pyrkimyksenä tehdä kaikki asiat mahdollisimman hyvin ja moitteettomasti.Ulkoinen auktoriteetti menettää merkityksensä 30-40 ikävuoden välillä,jonka jälkeen tämän aspektin alainen ihminen kokee kasvavaa yhteyttä korkeampiin henkisiin voimiin.Oma näkemys nousee korkeimmaksi ohjaajaksi ja juuri niin kuuluukin tapahtua.Sinunkin tehtäväsi on kyseenalaistaa kaikki kohtaamasi auktoriteetit oman näkemyksesi perusteella vaikka yleinen mielipide olikin heidän puolellaan.

Lisäksi on tulkinnassa osuus,jossa käsitellään sitä,että toimintani saa monilta karvat pystyyn,koska eivät voi ymmärtää sitä.Se on kuitenkin minun tapani elää ja intuitiota seuraamalla löydän oikeat tiet.
Kuule minä olen kyseenalaistanut juuri tuossa iässä kaiken ja juossut kaupunginjohtajilla,toisen vaihtuessa toiseen,ehdottamassa erilaisia vaihtoehtoja.Silloin he kyllä kiinnostuivat asioista,mutta aika ei ollut vielä kypsä muutoksille.Nyt ne muutokset ovat toteutuneet,joita jo ammoin esitin. Cheesy
Tämä se on,joka pitää liikkeellä,innostus ja halu uudistaa,tai tehdä ainakin oma osuutensa. smitten
« Viimeksi muokattu: 26.01.2008 13:02:14 kirjoittanut Chandra » tallennettu

Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #347 : 26.01.2008 10:36:18 »

No niin Selkälokki! Cheesy
Intuitiosi siis toimii vallan moitteettomasti ja nyt tiedät,että voit siihen luottaa muittenkin ihmisten suhteen. laugh

Minun piti vielä kantapään kautta oppia,mitä oman intuition kieltäminen,kyseenalaistaminen saa aikaan.Lähdin liikaa kuuntelemaan muitten mielipiteitä.
En tee sitä enää,vaan seuraan juuri sitä sisäistä ääntä,mikä minnekkin kuljettaa ja olen ihmisten seurassa,joiden kanssa on hyvä olla.
Näin pääsee onni ja ilo elämään! angel smitten
tallennettu

Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #348 : 26.01.2008 10:50:00 »

http://fc03.deviantart.com/fs17/f/2007/138/4/f/Waterflies___Dark_by_daewoniii.jpg

SA,  Diamond, Selkälokki, Chandra, Ajatus, ESMIRALDA  Kiss ja  mie ite tietty  :Smiley  Grin ja  .... ja  smitten

Opin todella iloitsemaan
toisten menestyksestä.
Se tuo minunkin elämääni
lisää runsautta.

http://fc02.deviantart.com/fs22/i/2008/005/1/9/talvi_winter_remix_by_daewoniii.jpg
http://fc04.deviantart.com/fs7/i/2005/249/c/a/iLove_Coffee_by_daewoniii.jpg
http://fc02.deviantart.com/fs18/i/2008/005/3/c/Fireflies_by_daewoniii.jpg
http://www.miikkasaari.fi/portfolio.html

Tämä taas ekakxipikaisesti VAAN sydämestä viestinä , ja lisää kunhan on sellainen hetki " että voi asettua asialle "  Wink smitten aaviisuinen
« Viimeksi muokattu: 26.01.2008 11:31:08 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #349 : 26.01.2008 11:45:52 »

Kiitos taas viisuinen kuvista! smitten

Esmiralda! Cheesy Grin
Vai alat uskoa. 2funny

Katsos nyt ovat kauriit heittäneet ristinsä tienpieleen ja kova meno päällä!
Uudistuksia ja etsimisiä.Kerrassaan jännittävää aikaa. Cheesy
tallennettu

Tibetan
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #350 : 26.01.2008 11:53:54 »

...koska voin lukea iloisia viestejä ja katsella ihania kuvia  smitten smitten

Tai oikeastaan teidan arkkiviisu ON ELAVAINEN  Cheesy

En malttanut olla lainaamatta tätä lausetta kun siinä lukee, että ARKKIVIISU, joka passaa hienosti. Ite olen yleensä ajatellut juuri tuolla tavoin, kahdella koolla ja on melkeinpä vaikeaa vaihtaa se arkki etusanaksi arki.
tallennettu

Katso vettä rakkaudella ja kiitollisuudella! Vesi, jota katsot, värähtelee samalla taajuudella kaikkialla muualla olevan veden kanssa ja rakkauden viestisi tavoittaa jokaisen maailmassa olemassaolevan ihmisen sielun.
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #351 : 26.01.2008 12:20:56 »

Just samoin tunnen,että ARKKIVIISU! Cheesy smitten

Olenpa saattanut joskus aijemmin kirjoittaakkin nimensä noin.
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #352 : 26.01.2008 12:49:17 »

Uutta? Koko polku alhaalta sivukautta (!) ylös, hm, ihmisten tuntemisen muodossa.. jossain vaiheessa vaan huomasin mikä kaikki on illuusiota.. jep, ei ole minulle enää nuo maailmat, on hyvä että on hoitajat, lääkärit, auttajat ja juristit, jos jotenkin auttaisin, niin kirjailemalla.

Tuo kellon ympäri hälyytystila muistuttaa eräästä ennen muinoin tuntemastani.. onpa hauska tuntea sen jälkeen joku, jolla ei ole hajuakaan "tehtävistään"  2funny 2funny

« Viimeksi muokattu: 26.01.2008 12:53:07 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #353 : 26.01.2008 13:13:15 »

On liian hyvä päivä lähteä kinastelemaan ja kummallakin on oma näkökantansa. smitten

Alhaalta ylöspäin siksi,että saa oppia niistä lukemattomista virheistä,joita on tehnyt.
Ettei tarvitse enää olla aina käytettävissä.
Koulukin aloitetaan jo esikoulusta ja matkan varrella tulee uutta.
Jotkut asiat jäävät muistiin,toiset pyyhkiytyvät pois.

Ei tienkään sinun tarvitse tuntea samoin kuin minä,sillä kummallakin on omat mielenkiinnon kohteensa.
Ja koko foorumilla aivan jokaisella on joku aihe,joka lähellä sydäntä.
Mitenkähän erilaisia ja paljon niitä onkaan. Cheesy

Jonkin asteen intohimo,syvä kiinnostus ja ymmärryksen halu,on se,joka pitää minut vireessä.
Myös se,että yksi pieni ihminen voi vaikuttaa osaltaan aika moneen asiaan.Kun yksi kokoaa ryhmää,ovat vaikutusmahdollisuudet vielä suuremmat.
Ilo suunnitella,kehittää,jakaa ajatuksensa ja ideansa toisten kanssa,sekä kuunnella muitten ideoita.
On jokin itselle tärkeä juttu,joka saa nousemaan innokkaasti aamulla ylös.
Jollekin se voi olla vaikka kukkien hoitoa.
Mitä tahansa,kunhan on joku motiivi nousta iloisena. Cheesy
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #354 : 26.01.2008 13:16:08 »

Minä en katsos kinastele, on vain hauska huomata miten eri tavoin ihmiset elävät. Minähän olen lukuisissa kommenteissa hakenut ykseyttä, you see. Kaikesta kokemuksesta tulee täydellisyys. Siis yhteenlaskettuna.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #355 : 26.01.2008 13:58:06 »

Olen todella iloinen,onnellinen ja kiitollinen juuri NYT! Sain tehtyä alustavan varauksen Englanninvinttikoiran pennusta ja jos kaikki menee suunnitelmien mukaan niin mulla on syksyllä pieni enkkuvinttari  smitten angel smitten smitten
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #356 : 26.01.2008 16:37:39 »

Sain sarjakuvan ensimmäisen osan valmiiksi! Kannen värittäjä oli saanut kannesta oikein hyvän, vaikka keskeneräisissä kuvissa vähän pelkäsinkin, ehtiikö hän saada ajoissa kannen kuntoon kaiken oman kiireen keskellä. Värittäjä oli iloinen saadessaan olla avuksi ja tehdä haluamiaan kuvittajantöitä henkilölle, jonka taiteesta hän itse pitää. Tein siis myös yhden, minulle ennestään tuntemattoman henkilön iloiseksi.

Sarjikseen pääsee tutustumaan sitten helmikuun puolella osoitteessa otaku.anime.fi Sieltä yläpalkista kohta Tobira ja sen alta kohta Julkaisut.
« Viimeksi muokattu: 26.01.2008 16:39:37 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #357 : 26.01.2008 19:11:16 »

Kengururotalle pidetään kaikki peukkuja,että tulisi vauhdikas uusi perheenjäsen taloon. smitten

Eivätkös nuo vinttikoirat aikamoisia kiitäjiä ole. Cheesy

AthaMaaretin tuloksiin pääseminen jatkuu,,, Cheesy
Kävin jo kärsimättömänä ihmisenä kurkkaamassa,mutta vielä en päässyt mitään näkemään.ONNEA! smitten
tallennettu

Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #358 : 27.01.2008 00:51:48 »

Ah, muutama esivilkaisu kuva on näytillä netissä. Linkitän niitä tähän, JOS jotakuta kiinnostaa.

Kuva 1
Kuva 2

Molemmat tanssikuvia.

Ja se on AthaMaarit, ei Maaret Grin Grin
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #359 : 27.01.2008 01:46:48 »

2funny
Kuule kun sinun kohdallasi ATHAMAARIT,kävin aina alkuun tarkistamassa,että kumpi sse on ja yhä vielä tungen tuota Maarettia! idiot2
Aivan kuin Arkiviisu on ARKKIVIISU ja Esmiraldan kanssa meni tooosi kauan ennen kuin totuin uuteen nimeen.
Metsätonttuna hänet itsepäisesti tunsin,vaikka Esmiralda hänelle hyvin sopiikin. smitten

Pidin kuvistasi,etenkin tuosta ensimmäisestä.
Siinä oli maskuliinisuutta ja feminiinisyyttä ja kaikkia mahdollisia ihmisryhmiä löytyi yhdestä kuvasta.Samoin liike oli hyvin piirretty.
Saatko tämän hahmon nimen jo tuoda julkiseksi? Cheesy
tallennettu

Sivuja: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 85
  Tulostusversio  

Siirry: