Sivuja: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 92
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Juuri tänään olen onnellinen/kiitollinen,koska,,,  (Luettu 676344 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #270 : 11.01.2008 10:59:25 »

No nyt on parempi kiirehtiä hitaasti huomiseen bisnesmiittiin..  2funny tai lennän uuden kuperkeikan.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #271 : 11.01.2008 11:14:18 »

Kiidoos Arkkis...  Cheesy

Päättötyösi kuulosti aikamoiselta projektilta kyllä että huh..

Me valitsimme aiheen, josta luulisi olevan suhteellisen helppo tehdä, mutta tämä ei ole pelkkä tutkimus vaan hieman projektiluontoinen juttu myös, joka järjestetään parille ala-asteen kuudennelle luokalle ( opetamme heitä sekä testaamme mitä he osasivat ennen ja jälkeen opetuksen ).. Tästä teemme sitten sen tutkimuksellisen osuuden. Ja kyse on siis ensiavusta..

Pitäisi suunnitella miljoona asiaa, kirjoittaa teoria-osuus ja kysellä lupia...
Noooooh.. Sitten joskus.... :Smiley

Joku vertasi opinnäytetyön tekoa raskauteen.. Ensin on hirveen paha olo, ennen kuin se kunnolla edes alkaa, sitten tulee vaihe, kun ei oikeastaan tunnu miltään, mutta sitten synnytys käynnistyy ja se voi olla aika rankka ja raju, ja sitten saa syliin sen oman vaavin (tai kannet  Wink) ja sitä rakastaa ihan mahdottomasti, oli se miten ruma tahansa..  :Smiley 2funny


Tein diplomini raskaana, että että..

 Cheesy tsiiz tuo raskaana olo on just nappi vertaus ~mulla sitä pahaa oloa  buck2  buck2  buck2 kesti lähes loppuun asti  Cool siis opinnäytetyössä ... ja kun silloin olin  Cool  Cool  angel niiin täydellisyyteen pyrkivä, että " toisessa kädessäni oli usein iso viuhuva ruoska"  Cry 

Ja just niin että siinä vaiheessa kun koko kokonaisuus loksahti kohdalleen NIINtyö oli suurin piirtein valmis ja  tickedoff  tickedoff että oispa tänkin tiennyt jo alkuvaiheessa - niin olisi säästynhyt monelta mokalta - vaan no  :Smiley se kaiketi on tarkoituskin  :Smiley  :Smiley - vaan oli totinen projekti ja kun SEN sitten sai käsiinsä kirjoissa ja kansissa niin  smitten

Niin ja lopulta palasi suhteellisuuden tajukin - että SE sittenkin oli " vain opinnäytetyö"  Cheesy ja silleen ....

Tosi kiinnostavalta kuulostaa tuo teidän projekti - muutes tiedätkin varmaan ETTÄ olkaa tarkkoja niiden lupien suhteen -  ne kannattaa hoitaa heti ETTEI tule hankaluuksia lopussa, että ei enää löydäkään ko.ihmisiä ja mitäs nyt kun just se juttu on niin tärkeä tälle työlle - ja iik nyt ei ole lupalappua  Lips Sealed  ... nuo käytännön työt on best - kun niissä ainakin pitkälti säilyy motivaatio ja oma innostus - on A & O  smitten niin ja aikataulu on paras apuväline / Mind map kanssa ... AINAKIN itselläni oli  - no mun koti näyttikin silloin tutkimustoimistolta - seinillä aikataulukarttoja joissa lappuja ETTÄ mitä missä, miten ja milloin ... oli itse asiassa  aika hauskaa nyt jälkeenpäin ajateltuna   Kiss
 Että kiitollinen olen siitäkin ajasta - ainakin SE opetti kurinalaisuutta ja rajaamista ja sitä että vaikkei joku juttu ollut niin mieleen NIIN kokonaisuuden kannalta se vain oli tehtävä - kiip gouing  Kiss

Ja mistäs sinä Souli diplomityösi teit  Cheesy
t.Arkkis  smitten
« Viimeksi muokattu: 11.01.2008 11:16:01 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #272 : 11.01.2008 11:44:52 »

Niin kaikkihan me voimme olla omissa maailmoissamme, minäkin, ja nauttia siitä, mutta täällä on ehkä kyse jostain kokemuksen vaihdantataloudesta..  Wink pusi and hali-

Totta  smitten ... itsessäni olen myös havainnut ETTÄ mulla on aikoja JOLLOIN vain laittelen kirjoituksia - ja K U V I A (  Cheesy  2funny ja paljon ) siltä pohjalta, että missä oloissa itse liikun ELI en niinkään vastaile tai ota kantaa tai e d e s pyydä apua - vaan helpottaa omaa oloa kuin saa näpytellä ... no kyllä onhan päiväkirjat - vaan ehkä tämä onkin se mun päiväkirja  2funny ja  Cheesy iso onkin eikä kovin privaatti  Shocked kun lukijoita, toivon, on ainakin muutamia - ja joskus on kyse siitäkin ETTÄ kun on löytänyt jonkun itselleen tärkeän oivalluksen NIIN ajattelen että JOSPA joku toinenkin saa siitä jotain ...  smitten

Ja sitten on näitä aikoja kun haluaa olla mukana ihan reaaliajassa  Cheesy  Wink  Grin kirjaamassa tuntojaan, vaihtamassa ajatuksiaan ja kokemuksiaan ja hmm. tietojaan - ettäs näin täällä päässä ...

että mieluummin näin että langat on omissa käsissä http://lylia.blog.nlcafe.hu/files/Goddes1.jpg  kuin että jää vangiksi omaan kudelmaansa - jota sitäkin kyllä mulle käy aina joskus  Cry ja se onkin jo uusi tarina http://www.goddessgift.net/images/Sticker%20GoddessElements.jpg
  t. Arkkis  Wink  smitten http://www.starlark.com/Goddess.jpg

jiikoo http://i186.photobucket.com/albums/x145/stargrl329/loveandlight.gif  Cheesy

ja peeäs sori jos meni vähän sekaiseksi  - olokin on hiukka sekainen kun just ja just löydän itseni tän muuttosekamelskan keskeltä  smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #273 : 11.01.2008 11:53:04 »

Erään pääkaupunkimme ranta-alueen suunnittelu kokonaan uudeksi messu/tapahtuma/toiminta-alueeksi oli diplomini aikanaan, että vähän eri alalta. No siitä on jo aikaa. Mutta sen tyyppisiin töihin olen sittemminkin päätynyt, esim viime syksyn projektit ennen tälliäni ja edelliset vuodetkin.

tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #274 : 11.01.2008 11:54:10 »

 Olenpa kiitollinen oma-astrosta - tuli taas selvyys tähänkin kirjoitusbuumiin  2funny
Eli ;  smiley6600

Merkurius sekstiili Keskitaivas
 merkurius aspect_sex Mc

Tarkka: 12.1.2008
Alkaa: 10.1.2008 Päättyy: 13.1.2008
Tosi hyvä aika avata sanainen arkkusi sikäli kun sinulla on jotain työelämään liittyviä ideoita mielessäsi. Tänään keksit niihin vielä puolet lisää ja viesti menee tavallista paremmin perille.

Tämä sitten kait on mun " työelämä" tämä foorumi  2funny

T.Arkkis  smitten  Kiss ja kiitos !!!
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #275 : 11.01.2008 11:57:02 »

Erään pääkaupunkimme ranta-alueen suunnittelu kokonaan uudeksi messu/tapahtuma/toiminta-alueeksi oli diplomini aikanaan, että vähän eri alalta. No siitä on jo aikaa. Mutta sen tyyppisiin töihin olen sittemminkin päätynyt, esim viime syksyn projektit ennen tälliäni ja edelliset vuodetkin.



SOULI dear - sinä se olet onnistuneesti  Shocked pitänyt kynttiläsi vakan alla täällä foorumilla - näin ainakin minä ajattelen ETTÄ nythän kerrot eli paljastat itsestäsi IHAN uusia puolia .. ei ole tullut mitenkään puheeksi VAI olenkos minä missanut jotain oleellista ja juossut sinut kumoon  Wink  smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #276 : 11.01.2008 12:02:38 »

Et ole vieraillut ketjussani Venus, Jupiter ja Ura..  Wink

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=8874.0

Ja tässä tämä uratykki vaan Saikkuilee.. ja romantisoi..
« Viimeksi muokattu: 11.01.2008 12:04:11 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #277 : 11.01.2008 12:08:02 »

ok.ok.ok

Olen tainnut upputua tälle topicille  2funny  2funny  2funny vaan häliäkös vällä  Cheesy niin ja tähän muuttooooon  Shocked että kahta en vaihda - toinen on tää Astrofoorumi ja te ihanat foorumilaiset  smitten  Kiss  angel ja toinen on - ja toinen on http://www.theanthonyking.com/archives/love_joy_peace.jpg
http://www.shopcardsandgifts.unicefusa.org/UploadedImages/116B7014-B9AB-498D-8F8F-F699543699E7.jpg

Et ole vieraillut ketjussani Venus, Jupiter ja Ura..  Wink

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=8874.0

Ja tässä tämä uratykki vaan Saikkuilee.. ja romantisoi..

 smitten ok.ok. mot.  Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #278 : 11.01.2008 12:10:57 »

Muutto; pesukone on tuotu ja patja, erittäin paksu, ERITTÄIN kiva sänky.. heh heh..

 smitten smitten Grin Kiss
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #279 : 11.01.2008 12:19:22 »

Muutto; pesukone on tuotu ja patja, erittäin paksu, ERITTÄIN kiva sänky.. heh heh..

 smitten smitten Grin Kiss

Hyvä sie - mie vielä vaiheessa Shocked . uusi sänky vielä kaupassa - ja pesukone  Huh  En tiedä otanko vai jätänkö tuon vanhan  Cry ... ah juuri ajattelin että kaaosta pukkaa kaaosta pukkaa ennekuin tulee SE lopullinen selkeys - taidan mennä itse istumaan johonkin laatikkoon  2funny no ... 15.1. on deathline että siihen asti
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #280 : 11.01.2008 12:23:06 »

No oo kyl se siitä, ainiin muuten, pesukone tuli ilmaiseksi kun laitoin sen aarrekarttaan, sain serkulta. Vähän yllätyin. No kuljetus maksoi mutta toivat sen jättipatjan samalla. Aurinko 4 Uranus 8. Onko sinulla mitä kodin huoneessa.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #281 : 11.01.2008 13:20:15 »

Olisin vielä onnellisempi jos Kotkansilmä jättäisi väliin turhat ja huomio- kyvyttömät kommenttinsa-


 Tongue


                                       2funny


                HAH. Tosikko!!  Toki myönnän, että kyseisestä asiasta

                 olemalla onellinen, on tietysti liiottelua, mutta, mutta!


                                          angel   Cry   2funny


tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #282 : 11.01.2008 14:16:41 »

Oon kiitollinen siitä että on ihania opettajia jotka jaksaa joustaa mun roikkumaan jääneiden kurssien ynää muiden asioiden suhteen. smitten angel Nyt kun sais vaan vielä otettua itseään niskasta ja luettua...Kaikki ei ookaan niin umpikujassa miltä on näyttänyt,kun vaan viitsii itse tehdä jotain asioiden hyväksi. Cool
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #283 : 11.01.2008 15:30:01 »

Olisin vielä onnellisempi jos Kotkansilmä jättäisi väliin turhat ja huomio- kyvyttömät kommenttinsa-


 Tongue



                HAH. Tosikko!!  Toki myönnän, että kyseisestä asiasta

                 olemalla onellinen, on tietysti liiottelua, mutta, mutta!


                                          angel   Cry   2funny




Haa on minuakin potkinut montakin heppaa - ihan vain only love  Wink  Cool

https://www.midnightoilproductions.com/store/images/media/white_flag.jpg

Ja siitäkös olen kiitollinen  smiley6600  smitten
« Viimeksi muokattu: 11.01.2008 17:54:58 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #284 : 11.01.2008 17:42:17 »

Olenpas ainakin tyytyväinen,jos nyt en niin ehkä onnellinen,että annoin vielä koulua käyvän,harjoittelussa olevan nuoren leikata hiukseni.

Vaikka tulos onkin,,, buck2 Grin 2funny
Oikestaan voin olla onnellinenkin,sillä ennen olisin itkeä vinkunut moisen kauhistuksen edessä,mutta nyt ajattelin vain,että kasvaahan ne takaisin ja olenpa ollut pinnallinen,kun hiuksissa koko maailma.
Olen ennen tänne maallemuuttoa ollut todella tarkka ulkonäöstä,etenkin hiuksien kanssa tepastellut aina tunti tolkulla.
Piti olla hyvä näköinen.Ja roskapussiakaan ei voinut viedä ilman että ainakin ripsiväriä. idiot2

Tyttö oli iloinen,kun sai tehdä töitä ja noo,ainakin tukka lyheni.
Sittenhän sen vasta näkee kun on eka kerran pessyt ja pääsee itse laittamaan sen kuosiinsa.

Saapi Kotkansilmä ainaskin minua kommentoida,koska nauran aina noille lyhyille,mutta ytimekkäille kommenteille.
Persoonallinen tyyppi ja siksi nyt seukkaankin hänen kanssaan öisin.
Tosin kyseinen henkilö ei itse sitä tiedä,mutta väliäkös hällä.

Ja kun Aviisuinen olet muuttanut,niin saat kyllä Kotkanpoikaa lainata,en ole kade en.
Pitää sitten sullakin muuta olla kuin pakkaamista ja purkamista. smitten
tallennettu

Sivuja: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 92
  Tulostusversio  
 
Siirry: