Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Venus, Jupiter ja ura  (Luettu 35307 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« : 20.08.2006 19:16:45 »

Hei

olen miettinyt että kun olen aina tehnyt erilaisia estetiikkaan ja pr toimintaan liittyviä projekteja, niin onko syypäänä tämä Venus. En pidä riidoista, olisin heikko lakialalla siinä mielessä vaikka Jupiter halliseekin lakia, älyn puolesta ei tuottaisi ongelmaa. Nyt nähtävästi tämä venustransiitti vaikuttaa suotuisasti työhön, juuri kuten pitäisikin.

Olen tosin taipuvainen miettimään Jupiterin alaisia töitä kuten rahoitus, matkailu ja kustannus, mutta otan ensin tosta Venuksesta vielä ilot irti. Miten muilla Venus ja työ?

Itse asiassa Jupiter ja Venus liittyvät molemmat markkinointi-pr-raha ja valuutta-ammatteihin.


Artistic matters   
Valid during several weeks: This influence can be useful in many ways. It creates favorable circumstances in your business and professional life, attracting persons and circumstances that facilitate your work. People in authority are favorably inclined toward you, and most relationships in your professional life will run smoothly. It is apparent to everyone that you are primarily interested in working harmoniously with others, and they respond by being agreeable. Regardless of what you do for a living, this influence may involve you temporarily in artistic matters, such as design, layout work, office redecorating, even public relations for the purpose of making the company look more attractive. All such activities should go smoothly at this time.

The interpretation above is for your transit selected for today:
Venus in the 10th House 10
« Viimeksi muokattu: 03.04.2007 10:51:45 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Aniel
Vieras
« Vastaus #1 : 20.08.2006 19:27:32 »

Miten venus vaikuttaisi erityisesti työelämään? Sinulla se on ilmeisesti kympissä, mutta noin niinkuin muuten?

 Eikö IC vaikuta enemmän...
 idiot2
tallennettu
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #2 : 22.08.2006 01:18:07 »

MC ja kymppihuone vaikuttavat työhön ja uraan (sekä kuudes huone). IC liittyy kotiasiohin.

Missä Venuksesi sijaitsee, GS?

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Mamie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 416



Profiili
« Vastaus #3 : 22.08.2006 08:25:59 »

Minulla ainakin au-vaaka ja kosmetiikkaan liittyvä työ. Voihan se jupiter siellä kympissä tukea sitä ykköshuoneen vaakaa ja teet juuri jollain tavalla niiden kahden merkin välistä työtä, jossa tarvit kumpaakin.. :Smiley

Riippuu tietysti ihan muusta kartastasi? Mikä planeetta sinulla on vahvin kartallasi? Mikä merkki?
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
Mamie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 416



Profiili
« Vastaus #4 : 22.08.2006 08:29:11 »

Jos mietin noita tietoja jotka löytyvät viestiesi allekirjoituksesta, niin minulle tulee heti mieleen pr-ihminen, kauneutta ja sosiaalisuutta

 Smiley
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #5 : 22.08.2006 08:31:11 »

 aurinko-Vaaka (plus  merkurius uranus venus ) ja koulutus designin parissa. Kymppihuoneessa  kuunsolmu ja  mars Vesimiehessä.   
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #6 : 26.08.2006 09:54:20 »

Minulla on Venus 10:ssä. Se näkyy niin että töihin lähden aina siistinä ja laitettuna. Ei tulisi mieleenkään olla töissä tukka likasena ilman meikkiä, vaan haluan aina olla huoliteltu (siis ei liian meikattu; se taas on ällöttävää!)Työni ei kuitenkaan liity varsinaisesti kosmetiikkaan mutta pr ja markkinointi ovat oleellinen osa.



tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Theus
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 406


Immortal


Profiili
« Vastaus #7 : 27.08.2006 23:13:23 »

Mulla on venus  kaksoset kympissä ja stellium vaa'assa kolmiossa sinne kymppiin ja työskentelen vaihtuvien kauneusihanteiden parissa  Kiss

Stellium on kolmosessa ja pr-liittyy vahvasti mun duuniin vieläpä kun sieltä löytyy pluton ja marssin lisäksi kummatkin sosiaaliset planeetat  jupiter ja  saturnus

*ja tässä kuussa: minttua intiimipesuun sekä trooppiset varpaankynnet...*
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #8 : 30.08.2006 19:47:56 »

Kymppi huoneessa merkkari ja ehkäpä se voisi olla syys siihen etten oikein tiedä mitä haluaisin tehdä ja vaihdan ahkerasti työpaikkaa useasti... Nytkin duunipaikka taas haussa, herkullinen sellainen, toivottavasti onnistaa  Smiley
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #9 : 30.08.2006 21:20:52 »

Siis hmm.. onko sulla IN kympissä siis venus vai ceres?

Tuolla ylempänä oleva symboli näyttää enempi siltä cerekseltä..ainakin mun koneella..
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #10 : 30.08.2006 21:28:39 »

Ceres-Neitsyt kympissä..
Nopeasti ajateltuna tuli mieleen joku ravintoterapeutti, hivenaineisiin, lisäravinteisiin, vitamiineihin, luomuruokaan jne erikoistunut ammattilainen..?
Terveystarkastaja es. ravintoloissa tai joku joka laatii ihmisille terveellisempiä ruokavalioita?
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #11 : 06.09.2006 17:46:01 »

Hidden tensions   
This can be a rather tense time, but it also has the potential for much stimulation. If you have been bottling up pressures from your job, your home, your family or any other sources, they will become very difficult to bear now, especially if you have not been willing to face them in the recent past. Your conscious actions may be impulsive and ill-thought-out today, as your emotions come into conflict with your conscious will. When this happens, you should try to find out whether you have been avoiding a problem that has brought about this situation. Days like this may be annoying, but they do bring hidden tensions out into the open. However, it might not be a bad idea to let the dust settle first. But this time is not necessarily so difficult, depending on how well you have been handling your emotions.

*Onpas nyt vaihtelevia jännitteitä.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #12 : 22.09.2006 19:09:29 »

Lainaus
Olen tosin taipuvainen miettimään Jupiterin alaisia töitä kuten rahoitus, matkailu ja kustannus, mutta otan ensin tosta Venuksesta vielä ilot irti. Miten muilla Venus ja työ?

Lainaus
Teen Venukseen liittyviä töitä yleensä, mutta jos Jupiter on kympissä, niin ilmankos julkaisu ja rahoitus kiinnostavat hieman enemmän. Liittyykö myynti ja PR enemmän Venukseen vai Jupiteriin.. sitä olen miettinyt.

Lainaus
Design ja markkinointi aina olleet juttujani mutta kuten sanottu, nuo Jupiter alat nostaa myös päätään- talouspäällikkö kutsui minua myyntitykiksi, on tässäkin henkinen neropatti myyntitykkinä. Ihmettelen vähän kiinnostustani myyntitöihin vaikka olen niin "henkinen." 
 

Lainaus
Hm, pr ja markkinointisektorilla tapahtuu.. siinä on se hyvä puoli että siellähän se raha liikkuu.


Taidat olla töissä firmassa, jossa pitää kaikkien tehdä kaikkea..? Huh
Minä jo luulin, että minulla stressiä tästä yhdestä työstä! Grin

Tunnen todella suurta kiitollisuutta, että työskentelen yrityksessä jossa;

DESINGista vastaavat insinöörit, suunnittelijat ja muotoilijat

PR:stä (Public Relations), eli kaikesta suhdetoiminnan ylläpidosta ja julkisuudesta PR-Manager tiimeineen

MARKKINOINNISTA (asiakasryhmien tutkiminen, segmentointi, markkinointisuunnittelu jne.) markknointijohtaja tiimeineen

RAHOITUKSESTA vastaa pihi talousjohtaja (joka pitäisi ampua tai sen pitäisi saada seksiä,
että pipo ei kiristäisi niin paljon) :Smiley Grin

Pakko laittaa tähän väliin
LAKIOSASTO, jossa juristit huolehtivat, että jokainen porsaanreikä laissa tulee käytettyä ja urheasti taistelevat oikeudessa puolestamme! smitten

IT:stä, eli nörttiosastosta tietotekniikan insinöörit

MYYNNISTÄ myyntijohtaja alaisineen

JÄLLEENMYYJÄT tuotteen myynnistä kuluttajille

ja

PRESIDENT ja VICE PRESIDENT (tj ja vara-tj) huolehtivat,
että tämä varsin raaka ketju toimii
mahdollisimman tuottavasti. Smiley


Lainaus
Firmoissa ei nähtävästi saa puhuakaan kilpailijoista tai mennä edes yhteistyökumppaneille töihin! Tiedän mikä siinä on takana (vai tiedänkö, onko IT firmojen ymv salat näin salaisia) mutta kun ITSE en ole yrittäjä/rahojen käärijä, ei tj eikä muu niin en ole skitso toisten menestyksestä ja duunareista.

Kumma juttu näinä kovan kilpailun aikoina, etenkin
kun kysymyksessä on sinunlainen moniosaaja. Smiley








tallennettu
aQuarius~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 353


Au vesimies ja asc neitsyt


Profiili
« Vastaus #13 : 02.10.2006 20:19:06 »

mulla on mc kaksosissa ja 10.huoneessa on chiron ja siksi olen toisaalta halunnut matkailualaa tai jotain muuta missä saan työskennellä ihmisten parissa ja myös ihmisten auttaminen ,erityisesti nuorten auttaminen ja parisuhdeongelmien ratkominen (nää on kyl enemmäkin haaveita Wink)
Venus on kaloissa ja sekin kyl tuo tota auttamisenhalua.
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #14 : 17.11.2006 13:53:13 »

Yritin tuosta omasta kartastani etsiä suuntaa, mutta näin alottelijalle aika paha  Grin. Venus on 4 huoneessa oinaassa ja 10:ssä majailee kuu ja pluto vaa´an merkeissä. Myös mc on vaaka. Sillisalaatti omissa silmissä Undecided
Hirveän polttava halu tehdä JOTAIN joka olis ihmisläheistä, mutta missä voisin tuota oinas-energiaa hyödyntää.
Olo on kun istuis jousien päällä liian monen kahvin jälkeen täristen, valmiina sinkoutumaaan mihin vaan.

eli suunta hukassa 2funny
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: