Sivuja: 1 ... 88 89 [90] 91 92
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Juuri tänään olen onnellinen/kiitollinen,koska,,,  (Luettu 675943 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #1335 : 26.01.2015 11:28:30 »

Toipunut elävästä viikonlopusta ja hauskuudesta elääkseni lisää  smitten
tallennettu

Kuuntele tuulta.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« Vastaus #1336 : 26.01.2015 12:33:55 »

Faija alkoi taas puhua talon rakentamisesta ja talopaketin tilaamisesta eli vihdoin taidan saada oman tönön.

Kyllä käyp' katteex! Olisipa oma talo, niin voisi paukuttaa rumpuja niin
paljon kuin sielu sietää, ja niin kovaa kuin korvat kestää!

 Cheesy
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #1337 : 03.02.2015 19:30:12 »

Kaikki on hyvin smitten
tallennettu

Kuuntele tuulta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1338 : 07.02.2015 19:59:50 »

Näin hopeasadetta tänään pitkästä aikaa  smitten
Olen ikävöinyt sitä suurta rakkauden kokemusta, Jumalan kosketusta ja tämä hopeinen sade oli pieni muistutus "Taivaan Isän konttorista" kuten eräs tietäjä mulle aikoinaan asiaa kuvaili.
Olen todella kiitollinen että sain kokea niin ihanan rakkaudentunteen ja nyt tiedän että henkimaailmassa sielut ovat koko ajan sen kaltaisessa puhtaassa, hoitavassa rakkaudessa.
Meedion luona aloin itkee kun hän sanoi että Pyhähetkeni oli Jumalan rakkauden kokemus. Hän sanoi että jos ikävöin sitä, voisin pyytää ennen nukahtamista että saisin olla esim jonkun arkkienkelin matkassa mukana unen aikana. Saisin niistä hetkistä voimia jatkaa tätä maallista vaellusta.
Testasin ja kyllä toimii  Smiley
Enkelin rakkauden ja varjeluksen tunteminen on kaunista  angel smitten

Kannattaa muistaa käyttää näitä ihania auttajiamme ja heidän energiaansa. Sitä vartenhan heidät on luotu  Smiley

Minulla on ollut vahvoja kohtaamisia niin henkimaailmasta lähestyvien sielujen kuin enkelienkin kanssa mutta suurin rakkaus kaikista on Jumala.
Niin vahva kokemus säilyy mielessäni varmasti koko ikäni.
tallennettu
Tigerwoman
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 293


Profiili
« Vastaus #1339 : 07.02.2015 21:05:34 »

Kylläpä kuulostaa ihanalta, Pikkari!
tallennettu
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #1340 : 07.02.2015 21:59:26 »

Luin ihania Edith Södergranin runoja äidin kanssa ja käännettiin niitä ruotsista suomeksi.
tallennettu

.
ghede
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 314


Profiili
« Vastaus #1341 : 07.02.2015 23:40:09 »

Koska olen vihdoinkin saanut kasvatettua itselleni kunnon rinnat. Maitoa vielä tarvittaisiin.
tallennettu
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #1342 : 08.02.2015 23:34:14 »

No maitoahan saa kaupasta - Kannattaa ostaa punasta maitoa, siin on eniten vitamiineja.
tallennettu

.
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #1343 : 08.02.2015 23:38:31 »

Kuluneella viikolla tullut muutamana päivänä ihmeellisen kivoja fiiliksiä ja kaiken kruunasi se kun eilen sain vihdoin ja viimein vähäsen puhuttua yhden ihmisen kanssa meidän väleistä! Smiley Vaikka asiat sen suhteen eivät ehkä olekkaan niin kuin haluaisin, mutta silti! Ehkä tämä tästä.
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #1344 : 10.02.2015 14:15:29 »

Aivan ihana sää, paljon energiaa ja hyvä mieli.
Kissallakin uutta talossa ja virtaa riittää Smiley
tallennettu

Kuuntele tuulta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1345 : 10.02.2015 18:37:47 »

Tuntematon mies pysähtyi ja tervehti kun kävelin ohi. Katsoin hetken häkellyttävän sinisiin silmiin ja jatkoin kiireisenä matkaani. Harmittelen nyt pari tuntia myöhemmin miksen jäänyt juttelee. Ne silmät jäi mun mieleeni.. coolsmiley
Ihana aurinkoinen ilma ja tuntematon ihminen hymyilyttää vieläkin  Smiley
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1346 : 23.02.2015 14:23:25 »

Eksyin Kirsi Rannon sivuille ammandeepthi.blogspot.fi ja koin todellisen oivalluksen.
Viimeisimmät kanavoinnit kertovat juuri siitä olosta jota olen kokenut voimakkaasti: vahva halu palata taivaankotiin, irrallinen turhautunut olo, vahvat unet
Oli todella lohdullista lukea että nämä tunteet liittyvät näihin vahvoihin energioihin ja muutokseen eivätkä olekaan ainoastaan henkilökohtainen kriisivaihe
Ylösnousemusprosessi kuulostaa ehkä naurettavalta mutta sitä tämä on. Herkimmät sen tuntevat selvimmin.
Tähtisiemenet  smitten smitten smitten Rakastan tota sanaa, on niin kuvaava  Smiley

Syöminen ja luonnossa liikkuminen, pitkät unet joka yö + reishi on auttanut oloani joka tosiaankin on ollut ajoittain hyvinkin irrallinen ja epämaadoittunut.

Toivo että tämän muutosajan jälkeen olo tasaantuu, on tärkein johtotähti tässä ajassa  Smiley Smiley Smiley
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1347 : 25.02.2015 15:39:37 »

Koen johdatusta  smitten
Näin vahvan unen jossa oli nimi joka jäi mieleeni (ma-ti välinen yö)
Viime yönä heräsin neljältä. Pyörin levottomana sängyssäni muistaen yllättäen meedion sanat " Ajattele miestäsi (henkimaailmassa) rakkaudella, se on hänelle energiaa"
Muistelin lämmöllä hyviä hetkiämme  Smiley sit yht`äkkiä tunsin viileän tuulen ja läsnäolontunteen. Mieheni oli vierelläni. Hän antoi kolme ohjetta, joista yhdessä mainittiin sama nimi kuin aiem unessa, symbolein esitettynä
Googlasin tän nimen joka paljastui luontaishoitolaksi. Soitin sinne ja varsin ajan energiahoitoon. Kerroin miten löysin tän hoitolan ja siitäpä alkokin meidän erittäin mielenkiintoinen keskustelumme henkisistä asioista.
Pyysin viikonloppuna enkeleiltä apua että tapaisin uuden ihmisen kenen kanssa jakaa kokemuksia ja ajatuksia henkiseltä polulta.
Olen kiitollinen että pieni pyyntöni kuultiin sekä ihana mieheni toisella puolella on näin ihana apu minulle eikä tämä ole ensimmäinen kerta.
Välillä tunnen rakastavani häntä enemmän tässä nykyisessä muodossaan  Cheesy Cheesy smitten smitten smitten smitten smitten

Muoks. mulla oli koko eilisen päivän tosi ahdistunut olo mustine ajatuksineen mutta öinen kohtaaminen toi tyynen, rauhallisen olon.
Tuntui että mieheni sielu olisi koskettanut/hoitanut sydänchakraani josta tuli ihanan levollinen olo. Hänen poistuttuaan nukahdin rauhalliseen uneen  Smiley
Olen ajatellut koko päivän tätä tapahtumaa. Tunnen valtavan suurta rakkautta sitä sielua kohtaan jonka kanssa olen tavannut kolmessa eri elämässä  smitten smitten
« Viimeksi muokattu: 25.02.2015 21:38:25 kirjoittanut pikkari » tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #1348 : 27.02.2015 15:57:32 »

Kevätolo smitten
Onnellinen kissa ja auringonpaiste smitten
tallennettu

Kuuntele tuulta.
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #1349 : 20.03.2015 11:10:41 »

Tänään olen kiitollinen siitä ettei ole mitään erityistä vaivaa.
tallennettu

.
Sivuja: 1 ... 88 89 [90] 91 92
  Tulostusversio  
 
Siirry: