Äänestys
Kysymys: Veikkaatko että tuleva se oikea olis sellanen:
Jonka jo tunnet
Jonka olet jo menneisyydessä tavannut, tiedätte toisenne tai olette nähneet toisenne tiedostamatta sitä
Jota et tunne vielä etkä ole edes nähnyt
Jonka itse päätät

Sivuja: 1 ... 21 22 [23] 24 25
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuka se oikea on ?  (Luettu 268797 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #330 : 20.06.2012 22:44:34 »

KristinA,

no iliman muuta  Cheesy Olen mökillä mutta tänään kävin kotona ja tuo lukematon venuskirja oli jo
kädessäkin mutta jätin kotiin kun parikymmentä uutta astrokirjaa mitä pitäisi kahlata läpi
ensi kuun aikana niin nyt pitäisi keskittyä niihin mutta mä tykkäsin niistä kaikista mitkä
lukenut ja on ne vielä hyllyssäkin kun tykkään selailla niitä joskus ja nyt vähän kenkuttaa kun
tuon jätin kotiin Smiley

Kyl niissä paljon on mun mielestä sellaista mitä en oo edes ajatellu et mies vois ajatella niin
sain niistä aika paljon irti kun siten alkoi ymmärtään miehiä paremmin mutta on se niin helppo
unohtaa ne asiat mitä niissä oli.. pitäis ehkä lukea se perus Venus & Mars ihan uudelleen taas
muistin virkistykseksi. Smiley

Se on kyl jännä tuo naisten ja miesten ero, me naiset tykätään höpöttää kun taas useimmat
miehet pitää meitä siitä syystä ihan kahjoina vaikka ne tekee samaa porukalla Smiley

Miten sä näet nuo Mars & Venus kirjat ? Tai siis mitä ne antoi sulle ?

Musta ne antaa ymmärryksen tietynlaiseen miehen peruskäyttäytymiseen mutta eihän se tietty
ole kuin osa sitä, muistan välillä miettineeni sitä et kunpa tuolta kirjoittajalta voisi kysyä vaikka
sellaisia omia ongelmatilanteita miesten kanssa, siis miten mun olis pitänyt toimia et oltais oltu
miehisen ajattelutavan mallissa mutta Tanhua tuossa katteli karttaani yks päivä ja totes et kirjota
miehille kirja siittä mitä sää haluat niiltä, ei huano idea.. Grin

Mä mietin nykyään ehkä liikaa asioita astron kautta kun niin moni taivaankappale vaikuttaa
syntymäkartalla niin en ehkä allekirjottas niin montaa asiaa noissa kirjoissa enää yhtä paljon
mitä aiemmin mutta mitä sä tuumaat niistä, aletaan vaan jutella kirjojen aihepiiristä.

Mä olen paljon miettiny sitä et kuka (minkälainen) oikeesti olis se oikea mulle ja miten paljon
mulla on vielä töitä itseni kanssa ennen kuin olen valmis parisuhteeseen.. valmis juu omasta
mielestäni mutta mulla on erittäin vahva 4-5 huone kartalla ja opposoi karman oppi-isää
saturnusta niin parasta olis et olis omat kodit eli täällä vielä 41v asustellaan yksin Grin
Eikä ihme, mutta se musta  Grin

Miehet on Marsista, ainakin mun mielestä kun mä kaipaan omaa rauhaa mutta sitä en ole
oikein ikinä käsittänyt miksi vatvoa asiaa mielessään ensin ja sitten antaa joku ratkaisu,
miksi asioista ei voi keskustella kun yleensä siten joku keksii myös sen ratkaisun mikä on
tuntunut mahdottomalta.. siis tää mies pakenee ajatuksiinsa ja sit esittää ratkaisun mikä
hänen mielestään täydellinen kunnes toinen kattoo et halloo  Grin

Kerroppas sä mistä haluisit jutella niin ryhdytään ruotimaan kun mulla on aikaa siitää kun
luin noita kirjoja viimeksi niin vähän unohtunut mitä se tarkalleen kirjoitti mutta anna
siis palaa niin kirjoittelen kommenttejani niin saadaan keskustelu kunnolla käyntiin Smiley

Minna




tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #331 : 08.08.2012 06:32:23 »

moi Kristina ja muut

se oikea olis kenties löytynyt mutta tilanne saa kysymyksiä aikaan, ehkä hyvä niin.. tuntuu kuin olisin elänyt todeeella pitkän elämän ja kokemukset ja sitten vielä tämä. Katsotaan miten sielu ohjaa, miten sinulla?  smitten
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #332 : 15.07.2013 22:19:11 »

Hihhei, siinäpä vasta kysymys.
En tiedä, ainakin tajuan kaipaavani hirmuisesti ihmistä, joka ymmärtää ihan toden teolla minua; ja oletettavasti siis myös toisin päin, ja jolle voisi puhua aivan kaikesta, ja kokea tulleensa oikeasti kuulluksi.

Mutta onnea oikein kovin sen oikean löytymisestä Smiley

Minä se pyristelen viimeisiä rippeitä karmallisesta suhteestani pois, jotta josko pian minäkin  :Smiley buck2
tallennettu
sherry
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 62



Profiili
« Vastaus #333 : 19.07.2013 11:04:15 »

Hei kuulkaas, miten käy synastriakartan jos ei tiedä toisen syntymäaikaa? Päivän tiedän, mutta tuo kellonaika on vähän hukassa. Onko olemassa mitään ns. "perusaikaa" jota voisi käyttää ja joka antaisi edes jonkinlaista suuntaa?

Vastikään ollaan alettu tapailla enkä heti kehtaisi olla utelemassa mitään syntymäkellonaikoja kun en halua että mies pitää mua ihan outona Grin edellisessä suhteessa sain niin paljon p*skaa niskaani tästä astrologiaharrastuksesta että tällä kertaa yritän olla vähän varovaisempi... Noh, sille on syynsä miksi mies on nykyään entinen Wink

Edit: Pahoittelen jos tää nyt eksyi väärän ketjun alueelle, tai jos aihetta on käsitelty jo aiemmin tai jossain toisessa ketjussa Smiley
tallennettu

aurinko oinas, kuu neitsyt, askendentti rapu
mimikrija
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32


all throttles open


Profiili WWW
« Vastaus #334 : 19.07.2013 14:29:17 »

Hei kuulkaas, miten käy synastriakartan jos ei tiedä toisen syntymäaikaa? Päivän tiedän, mutta tuo kellonaika on vähän hukassa. Onko olemassa mitään ns. "perusaikaa" jota voisi käyttää ja joka antaisi edes jonkinlaista suuntaa?

Vastikään ollaan alettu tapailla enkä heti kehtaisi olla utelemassa mitään syntymäkellonaikoja kun en halua että mies pitää mua ihan outona Grin edellisessä suhteessa sain niin paljon p*skaa niskaani tästä astrologiaharrastuksesta että tällä kertaa yritän olla vähän varovaisempi... Noh, sille on syynsä miksi mies on nykyään entinen Wink

Edit: Pahoittelen jos tää nyt eksyi väärän ketjun alueelle, tai jos aihetta on käsitelty jo aiemmin tai jossain toisessa ketjussa Smiley

Perusaikana, jos ei ole yhtään mitään hajua kellonajasta, voi käyttää keskipäivää. Mutta mikäli syntymäkellonaika on tuntematon, kannattaa katsella synastriakarttaa "ihan vain huvin vuoksi" Smiley

Itse monesti etsin aspekteja, jotka on listattu täällä: http://www.cafeastrology.com/synastry.html
Monia siellä listatuista aspekteista voi bongata vaikka tietäisi pelkän syntymäpäivän ja -paikan.
tallennettu
Eija
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #335 : 19.01.2014 14:55:40 »

hei  Smiley kysyisin et kuin kauvan mun sinkuus viel jatkuu erosin 2007 ja oli tosi vaikea ero ja sen jälkeen on ollu muutama suhde vai onko se niin et vietän yksin loppuelämäni Sad
tallennettu
Eija
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #336 : 20.01.2014 15:03:33 »

kiitos tuisku :)juu niin aijonkin tehä on vaan ruvettava ottamaan niskasta kiinni  Smiley tää yksinäisyys vaan ahistaa välillä Sad mut koitan ajatella valoisati koska kohta on kesä ja saan enerkiaa Smiley
tallennettu
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #337 : 26.01.2014 23:11:14 »

hei  Smiley kysyisin et kuin kauvan mun sinkuus viel jatkuu erosin 2007 ja oli tosi vaikea ero ja sen jälkeen on ollu muutama suhde vai onko se niin et vietän yksin loppuelämäni Sad

Heippa eikka66, ensinnäkin kannattaa lopettaa se odottaminen ja keskittyä elämään elämää. Se voi tulla minä hetkenä hyvänsä ja varmaan kun vähiten odotat. Smiley
Negatiivisten ajattelun viljelyyn ei myöskään kannata kuluttaa aikaa vaan kannattaa kääntää siihen mitä haluaa ja millaisen ihmisen haluaisi rinnalleen. Kirjoita vaikka ylös itsellesi johonkin millaisen haluat tämä tulevan kumpanisi olevan. Toiveillakin on tapana toteutua, ainakin joskus Cheesy
Ennen kaikkea positiivinen meininki ja teet ittelles selväksi että vanhat on puitu pois alta. Simmut auki vaan ja eteenpäin.  Wink knuppel2



Poltin just toissapäivänä uunissa neljä vuotta sitten tehdyn toivekumppanilistan. Mitään hyötyä siitä listasta ei ollut, enkä toista enää tee. Koskaan.  Poltin sen pois, ettei olisi ollut liikaa hupia (joskus toivottavasti kaukana tulevassa), kun tyttö olisi hävittänyt ja plärännyt jälkeeni jääneitä papereita.

Terveisin vuoden pidempään yksin ollut kuin eikka66.

-zillic-

Joo, joillekin ei vaan ehkä ole tarkoitus löytyä tässä elämässä sitä "oikeaa", joten on turhaa ja valheellistakin sanoa, että kyllä sinä sen vielä kohtaat, kaikille löytyy se oikea, luota vaan yms.  tickedoff
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1117


Profiili
« Vastaus #338 : 27.01.2014 11:52:27 »

hei  Smiley kysyisin et kuin kauvan mun sinkuus viel jatkuu erosin 2007 ja oli tosi vaikea ero ja sen jälkeen on ollu muutama suhde vai onko se niin et vietän yksin loppuelämäni Sad

Heippa eikka66, ensinnäkin kannattaa lopettaa se odottaminen ja keskittyä elämään elämää. Se voi tulla minä hetkenä hyvänsä ja varmaan kun vähiten odotat. Smiley
Negatiivisten ajattelun viljelyyn ei myöskään kannata kuluttaa aikaa vaan kannattaa kääntää siihen mitä haluaa ja millaisen ihmisen haluaisi rinnalleen. Kirjoita vaikka ylös itsellesi johonkin millaisen haluat tämä tulevan kumpanisi olevan. Toiveillakin on tapana toteutua, ainakin joskus Cheesy
Ennen kaikkea positiivinen meininki ja teet ittelles selväksi että vanhat on puitu pois alta. Simmut auki vaan ja eteenpäin.  Wink knuppel2



Poltin just toissapäivänä uunissa neljä vuotta sitten tehdyn toivekumppanilistan. Mitään hyötyä siitä listasta ei ollut, enkä toista enää tee. Koskaan.  Poltin sen pois, ettei olisi ollut liikaa hupia (joskus toivottavasti kaukana tulevassa), kun tyttö olisi hävittänyt ja plärännyt jälkeeni jääneitä papereita.

Terveisin vuoden pidempään yksin ollut kuin eikka66.

-zillic-

Joo, joillekin ei vaan ehkä ole tarkoitus löytyä tässä elämässä sitä "oikeaa", joten on turhaa ja valheellistakin sanoa, että kyllä sinä sen vielä kohtaat, kaikille löytyy se oikea, luota vaan yms.  tickedoff

No oisko sitten aika unohtaa kaikki nuo hullut höpinät kaksoisliekeistä ja sielunkumppaneista? Herätkää jo, ei ole se yksi ja ainoa "oikea" vaan helvetin monta oikeita  Wink
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1117


Profiili
« Vastaus #339 : 28.01.2014 10:08:00 »

Juu, toi oli nyt kevyt läppä lähinnä RV mutta joo, en osaa sanoa miksi et löydä sitä ukkoa itsellesi. Näin tämä maailma vain menee, joskus natsaa ja useimmiten ei. Elämän mittaisen kumppanin löytäminen alkaa jo olemaan melkoisen harvinaista näihin aikoihin.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #340 : 28.01.2014 10:25:54 »

Minä uskon että jokainen ihminen tekee jokaista inkarnaatiotaan varten todella ison läjän sopimuksia toisten sielujen kanssa erityyppisistä asioista; kaveruudesta, sukulaisuudesta, parisuhteesta, työkaveruudestakin ehkä jos asia on merkityksellinen. Näitä sopimuksia tehdään enemmän kuin niitä voi edes toteutua, jotta kaikenlaisiin tilanteisiin olisi jotain 'varalla.'

Näinollen KAIKKI kohdatut sielut joiden kanssa tapahtuu mitään merkityksellisempää ovat 'niitä oikeita.' Ei ole mitään yhtä ainoaa oikeaa parisuhteeseen, koska sielun itse itselleen valitsemat oppiläksyt vaikuttavat myös tähän asiaan:

Sielu on voinut valita inkarnaatioonsa vaikkapa sellaisen oppitunnin että ei koskaan muodosta pitkällistä parisuhdetta siinä inkarnaatiossa.

Tai hän on voinut valita pitkällisen yksinolon ja siihen liittyvät henkiset oppiläksyt ennen kuin muodostaa pitkän parisuhteen

Tai hän on voinut valita kokea epäonnistuneita ja hankalia/vahingollisia suhteita ja niistä toipumisen oppiläksyn ennen kuin muodostaa pitkällisen parisuhteen.

Tuskan kokeminen siitä että luulee ettei koskaan löydä 'sitä oikeaa' ja sitten sen tajuaminen että tuo tuska oli ihan itse omilla ajatuksilla aiheutettu, koska mitään yhtä ainoaa oikeaa ei ole olemassa, se voi myös olla sielun itse itselleen valitsema oppiläksy!

Ajatus siitä että olisi vain yksi ainoa oikea, tai muutama oikea, nämä ajatukset ovat jotain mitä ei voi todistaa, joten kannattaa valita sellainen ajatusmaailma, joka ei tuota tuskaa ja epätoivoa siitä löytyykö 'se oikea' koskaan. JOs ajattelee ettei koskaan löydä sitä oikeaa tai jokin aiempi päättynyt suhde oli se oikea eikä yhtä hyvää enää tule, kyse on tällöin siitä että ihminen tuottaa ihan itse ihan omilla - todistamattomilla ja mahdollisesti vääristyneilläkin - ajatuksillaan itselleen  negatiivisia tunteita.

Tästä ketjusta löytyy puolestaan apua siihen ongelmaan: http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=65018.0
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #341 : 29.01.2014 09:27:48 »


Minulle ei ole myöskään henkilökohtaisesti voitu todistaa/kukaan todistanut sitä, että onko olemassa useampia elämiä, sielunsopimuksia tai että itse voi vaikuttaa tuleviin elämiin.

-zillic-

Niin, eihän mitään hengellisiä/rajatiedollisia asioita voi todistaa, ei edes niiden suurten maailmanuskontojen väitteitä.

Niinpä minun on fiksua valita itselleni sellainen hengellisyys, joka ei tuota negatiivisia tunteita ja joka on rakkaudellinen ja voimaannuttava. Eli ihan sama koskee kaikkien niiden ajatusten/asioiden valintaa, joissa ei ole todistettavia kovia faktoja.  Grin

Jos valitsen uskoa että on vain yksi inkarnaatio ja vain yksi ainoa oikea (joka hupsista vaan meni jo) niin sitten on ihan itse aiheutettua se kaikki oma paha olo joka kumpuaa noista ajatuksista.

Minulla on sellainen motto, että jos itse itselleen ikäviä aiheuttaa, niin sitten on joko lopetettava sellainen tai ainakin ymmärrettävä että itse aiheutetusta pahasta olosta ei ole reilua avautua muille ihmisille. Se meinaan on ihan sama kuin jos hakkaisi itseään jatkuvasti vasaralla polveen ja sitten avautuisi muille loputtomiin siitä että polveen sattuu.  Grin  Siksi minä tuon keskusteluketjun linkitin tähän ketjuun; siinä ohjeita siitä miten tuosta henkisestä vasarasta voi päästää irti.  Wink
« Viimeksi muokattu: 29.01.2014 09:40:44 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #342 : 29.01.2014 09:42:53 »

Minullekaan ei koskaan ole voitu todistaa sitä, että kuoleman jälkeen ei ole enää tietoisuutta. Siksi olen jo monta vuotta kallistunut ennemmin sielunvaelluksen puoleen. Varsinkin kun jo kerran olen tänne jo syntynyt. Kysymyksiä itseltäni kysymällä, kokemalla ja maailmankuvaani avartamalla olen vielä vakuuttuneempi, että tämä ajatusmalli on kaikkein rakentavin, rakkaudellisin ja lohduttavin. Vaikka mistä sitä silti tietää, voi vaan ihmetellä ja ihastella, kun oppii uutta ja maailma jatkaa pyörimistään.
tallennettu
skipidoway
Vieras
« Vastaus #343 : 05.02.2014 21:57:43 »

Mitä edes on rakkaus? Miten voi rakastaa enää jos on joskus rakastanut 200%.
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #344 : 21.04.2014 19:30:16 »

Se oikea on mielentila.  Smiley Ja jos on halu niin se on myös tarkoitus saada. Omat esteet/pelot/epäilykset vaan on tiellä.

http://creativelove.com/diamond-life-expereince-vip-elite-program/?inf_contact_key=2a66c9c02c0bf6eeef0dfd69d6d2ac15acae5ff5c88a581386dede33f880c8e5

Debi Berndt, nainen joka on auttanut minua niin monin eri tavoin. On kokenut ja nähnyt kaiken ennen kuin löysi oman rakkaansa eikä varmasti ole ihmistä ja elämäntilannetta jota hän ei olisi läpi käynyt.

http://youtu.be/OuT4WhGG30I

Olen varmaan laittanut näitä ennenkin sinne ja tänne, mutta kun tuo on vaan niin totta ja todella toivon että te muutkin saatte avun.  Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 21 22 [23] 24 25
  Tulostusversio  
 
Siirry: