Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vertex synastriassa  (Luettu 23882 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6577


Profiili WWW
« Vastaus #15 : 09.02.2009 21:05:12 »

fia
onhan tuossa kohtalonomaisuutta, vertex.n vastapiste,Antivertex yhtyy tuolloin alasolmuun,"hauska tappa vanha tuttu"? eikä voi mithää..
ja
 vertex aspect_con pallas on jotenkin älyllistä kohtaamista,
toistensa inspiroimista,Pallas syntyi isänsä päästä,siinä ei siis ole ehkä sukupuolisuutta mukana ollenkaan vaan älyllistä "kiihottumista"?

mc 82
sulla myös miehen antivertex osuu kuullesi,
kohtalonomaisuutta,
ja just tämän takia (vastapiste) tuo  aspect_opp aspektina merkittävä,
ja oppositio liittyy ihmissuhteisiin,planeetta näkyvin oppositiossa,
ja vertex sinällään kohtaamisiin, aspect_con
tallennettu
noname
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Profiili
« Vastaus #16 : 09.02.2009 23:51:37 »

Nikki, kiitos lämmin!
Tulkintasi sopi taas täsmällisen osuvasti siihen, miltä tämä kaikki on alkanut vaikuttaa...älyllistä inspiroitumista, jos mitä, tosiaan!

Mutta kun synastriassamme venukseni osuu tarkasti hänen marsiinsa, niin onhan tässä kaikenlaista säkenöintiä  Wink asteroideista olen nyt hullaantunut  eritoten synastriassa, onkohan se toi tuleva valentine's day vai täysikuu  Smiley täytyy kai kaivella esiin joku valentine ja amor ketju...
tallennettu
Haapa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #17 : 10.02.2009 18:44:30 »

Mielenkiintoinen aihe... Minulla on  vertex neitsyt 7. huoneessa. Minun  vertex on miehen  keskitaivas ja hänen  vertex minun DC:lläni kaksosissa. Mitäkähän siitä voisi päätellä? Itse olen huomannut, että ystävissäni on hämmästyttävän monta, joilla on  askendentti neitsyt. Eli näiden ihmisten kanssa tulen ainakin hyvin toimeen. Taas anti- vertex on kaloissa, ja kalojen kanssa suhteet ovat olleet aina hyvin mutkikkaita.
« Viimeksi muokattu: 10.02.2009 18:47:59 kirjoittanut Haapa » tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #18 : 12.02.2009 21:58:20 »

mc 82
sulla myös miehen antivertex osuu kuullesi,
kohtalonomaisuutta,
ja just tämän takia (vastapiste) tuo  aspect_opp aspektina merkittävä,
ja oppositio liittyy ihmissuhteisiin,planeetta näkyvin oppositiossa,
ja vertex sinällään kohtaamisiin, aspect_con

Hei Nikki, tästä pitikin kysyä, että kumpaan tuo  kuu aspect_opp vertex vaikuttaa vahvemmin? Eli miehen "karisma" vetää mua puoleensa vai toisinpäin? Eli se oli siis mun kuu aspect_opp miehen vertex . Ja millä tapaa  kuu ja  vertex vaikuttavat toisiinsa, jotain liittyen turvallisuuteen ja menneisyyteen, kotiin? Ja miten tuon mun vertex aspect_con miehen askendentti voisi tulkita..?

Lainaus
Minulla on  vertex neitsyt 7. huoneessa. Minun  vertex on miehen  keskitaivas ja hänen  vertex minun DC:lläni kaksosissa. Mitäkähän siitä voisi päätellä? Itse olen huomannut, että ystävissäni on hämmästyttävän monta, joilla on  askendentti neitsyt. Eli näiden ihmisten kanssa tulen ainakin hyvin toimeen. Taas anti- vertex on kaloissa, ja kalojen kanssa suhteet ovat olleet aina hyvin mutkikkaita.

Haapa, ei ole totta.. Cheesy Mulla nimittäin myös  vertex neitsyt 7. huoneessa!! Ja mun kaikki lähimmät ihmiset ovat kaikki myös askendentti neitsyt :itä! Tosin Arska on kaikilla joko tuli- tai ilmamerkissä. Siinä on vaan jotain kummallista, että sitä linkkiintyy vaistonvaraisesti  askendentti neitsyt :den kanssa yksiin, kaikki mun luottoihmiset ovat tosissaan nousu-Neitsyitä (joiden tarkan synt. ajan tiedän).. Kalojen kanssa mulla on myös synkannut kummallisen hyvin, nuorempana tosin törmäsin joihinkin Kala-naisiin, joiden kanssa ei homma pelannut (ja Kaloista jäi pitkäksi aikaa huono maku suuhun), mutta vanhemmiten lähipiiriin on eksynyt muutamia naispuolisia Kaloja..

Sen sijaan mulla ei synkkaa sitten tippaakaan alkupuolen Kaksosten kanssa - useita hiertäviä suhteita erityisesti toukokuussa syntyneiden  kaksoset :n kanssa Sad  Mulla  vertex oli muistaakseni 6-7 astetta  neitsyt , eli tulee suht terävä neliö..
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #19 : 23.02.2009 12:23:29 »

Haapa, ei ole totta.. Cheesy Mulla nimittäin myös  vertex neitsyt 7. huoneessa!! Ja mun kaikki lähimmät ihmiset ovat kaikki myös askendentti neitsyt :itä!

Täytynee lausua yksi eriävä mielipidekin joukkoon. :Smiley Minullakin on Vertex Neitsyessä ja seiskassa (täsmälleen oppositiossa aurinkooni muuten eli pitäisi olla jopa vahva asema...), mutta perheessäni tai lähipiirissäni ei tietääkseni ole yhtäkään Neitsyt-nousua (sanon tämän varauksella, koska esim. vanhempieni tarkkoja syntymäaikoja en tiedä). Myöskään aurinko- tai kuu-Neitsyitä ei elämässäni ole montaa ollut. En siis osaa itse nähdä tuota mitenkään erityisenä juttuna ihmissuhteissani. Lisäksi Neitsyt on käsittääkseni Suomessa yksi yleisimmistä nousumerkeistä, niin että sitä suuremmalla syyllä ihmettelen että heitä on niin vähän osunut ympärilleni.

Synastriassa löytyy sen verran, että miehen vertex on minun Neptunuksellani ja lähellä MC:tä sekä kolmiossa minun Venukseeni, minun vertex taas neliössä miehen Venukseen. Ei ole vielä tuon Vertexin sanoma täysin itselleni auennut, mutta ehkä jonain päivänä...jos joku joskus myös kertoisi, mitä tarkoittaa kun Anti-Vertex on samassa pisteessä kuin oma aurinko, niin olisi ihan mielenkiintoista. Grin

(Meillä on muuten mc82:n kanssa ollut aika monta yhteneväistä juttua kartoilla, hauskaa että vielä tämäkin. Smiley)
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #20 : 24.07.2009 22:12:55 »

Hui.
Nyt vasta tajusin että ex-miehelläni on  vertex aspect_con minun IC

Ja minun  vertex tarkassa yhtymässä seitsemännessä huoneessa herran kuuhun.

Suhde oli niitä, jotka vain tapahtuivat. Aivankuin katselisit itse ulkopuolelta koko juttua..

Uskottava se on.
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #21 : 29.07.2009 17:29:22 »

Hmm tässäpä taas Vertex-pohdintaa:

Naisen  vertex aspect_con Miehen Desc  aspect_con kuu (naisen kartan hallitsija)
Miehen   vertex aspect_con Naisen  aurinko

Löytyy sieltä muutakin... Miehen kartan hallitsija Venus tulee naisen 7. huoneeseen, naisen DC:n hallitsija Saturnus miehen kuunsolmulle, miehen Lilith naisen Marsille. Kaikki hyvin tarkkoja aspekteja, Vertexit yhtymässä valoihin 10 minuutin sisällä Tongue !!!

« Viimeksi muokattu: 30.07.2009 14:21:49 kirjoittanut Pallaskissa » tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
unknown
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35



Profiili
« Vastaus #22 : 29.11.2010 00:15:06 »

Mitäs sanotte synastrian kannalta sellaisesta, jos minulla on  vertex jousimies ja toisella osapuolella  venus jousimies ?
tallennettu
ikiviuh
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 80


Profiili
« Vastaus #23 : 31.01.2023 10:46:17 »

minäkin olen löytänyt tällaisen vertex-suhteen jossa oma kuuni on miehen vertexillä, tarkasti rapu vertex aspect_con kuu
kirjaimellisesti minä löysin, sanomalehdestä luin juttuja ajankuluksi ja arvasin että siinä on minun tuleva mies. jonkin verran piti vaivaa nähdä että löysin hänet oikeasta elämästä mutta kuten joku tuolla jo kirjoitti, jossain kohtaa asiat vain alkoivat tapahtua

oma vertex ei tee yhtymiä hänen kartalleen, hänen kuunsa on aspect_con minun pallas vesimies
hänen pallas jousimies aspect_kvi kuu rapu

mutta aiheesta, turning point se oli eritoten miehelle, kuin viimeisellä kellonlyömällä juttumme sai alkunsa. joskus aika on meidän ihmistenkin puolella ja tapahtuu jotain selittämätöntä, kummallisia sattumuksia, telepatiaa tai millä nimillä niitä haluaakin kutsua. jotain erikoista jonka haluan tähän vertexiin yhdistää. yliluonnollinen ajoitus. lähtien siitä että se nimenomainen sanomalehti oli minun postilaatikossani vaikken ollut tilannut moista Cheesy

en ole paljoakaan näitä vertexin muita aspekteja yhtymien lisäksi seuraillut aiemmin, mutta tämä yksi vertexin kvinkunssi nousee esille tuolta meidän synastriasta, se on ollut siinä tietysti omalla kartalla aina, mutta nyt siinä on miehen kuunsolmu mukana

vertex 28 harka aspect_con jupiter 0 kaksoset
aspect_kvi kuunsolmu uranus 29 jousimies

vielä on muutakin, molemminpuolinen ceres kolmio

ceres kalat aspect_tri vertex rapu
ceres kauris aspect_tri vertex harka
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: