Äänestys
Kysymys: Veikkaatko että tuleva se oikea olis sellanen:
Jonka jo tunnet
Jonka olet jo menneisyydessä tavannut, tiedätte toisenne tai olette nähneet toisenne tiedostamatta sitä
Jota et tunne vielä etkä ole edes nähnyt
Jonka itse päätät

Sivuja: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 25
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuka se oikea on ?  (Luettu 270929 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #300 : 31.01.2011 18:42:39 »

joo, maybe ideaalitapauksessa.. alkaa jo stressata tapaaminen mutta pitää relata.. liikaa kaikkea tapahtui juuri ennen, en tiedä miksi.>
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #301 : 20.02.2011 14:46:32 »

sekin välilllä hauskaa, siitä sitten toipuu tai ei.. muuten Kristina, mitä tapahtuu auringonpaluukartallasi, siellä on jotain juttuja siitä että koska tapahtuu ja mitä.>
« Viimeksi muokattu: 20.02.2011 16:13:23 kirjoittanut ^^Bebehionn^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #302 : 20.02.2011 15:43:16 »

kaikkeuden suurin ihme, heppu sanoo että on kemioita (ja vastausaika oli 14:23 jotka on kohtalonnumeroni tietty.. kuten laituri 13 hehe).. siis kun vertaa muutamaa, jonkun kanssa ne vaan ON. > very interesting..>  smitten < tämä on tuon avatar kiharapääni näköinen ja itsekin tuo..>

asia jota olen kauan ihmetellyt, miten ne tulee niin kaukaa ja ihmeen kautta, usein rantakaupungit, nyt varsinkin.. yhteensattumista, minulla oli paljon tietoa ja kuvia hänen kotikaupungistaan ja erääseen kuvaan liittyvä juttu ja toki se tuli oli sellaista mitä ei olekaan ollut vähään aikaan. kaikki voisivat kokea kunnon "sielukumppanitavaraa" ; mutta se on wild ride. >

 laugh

jos siellä kaipaillaan jotakuta, tehkää ne aarrekartat, nimi ja kuva ja maa ja kaikkea toivetta sinne ja sit valppaana.< voi tosiaan olla että asiat sovitaan sielutasolla ensin.<
« Viimeksi muokattu: 20.02.2011 16:16:17 kirjoittanut ^^Chrystalline^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #303 : 21.02.2011 13:48:26 »

ah, ota etäisyyttä siihen joka ei tunnu oikeelta ja anna tilaa sille joka tuntuu.. ihmisiä on paljon, niitä tulee ja menee ja meidän tehtävämme on laittaa ne paikoilleen, haha, kuka on mitäkin! mutta tee tosiaan niinkuin oikealta tuntuu, moni on voinut tuntua oikealta ja silti tilanne muuttunut. itse olen tyytyväinen että edellisten kanssa selvästi ovi kii ja tulevien, että voi elää nyt.>  smitten

konkreettisemmin? teen juuri työaarrekarttaa, mutta tosiaan laita tarkka kuvaus toivehepustasi paperille, tekstiä ja kuvaa (ja oma kuvasi), kaikkea mitä haluat, se alkaa sitten kummasti vaan tupsahtaa jostain. niin se on!  coolsmiley vaikken ennen saanut suhdeasioissa aarrekartalta mitn, tein kyllä muutakin juhannustaikaa  Grin mutta jotkut on saaneet tuloksia näin.> kokeile.

ainahan voi pyytää enkeliään tuomaan itsensä yhteyteen jonkun kanssa. angel

edit. hieman, koska juttu on kuitenkin kaukosuhde ja noin, koetan opetella tyypin kieltä ja katsoa sen tekemistä, hassua kun on alalla jonne en tuntenut mitään vetoa ja kuitenkin olen ollut tekemisissä, jopa viime aikojen tutkielmani. on ihanaa kun joku on intohimoinen työnsä suhteen, ei mitään vaisua menoa.  oinas mutta joo. siitä oppii ehkä.< omallakin alalla on paljon intohimoisia tyyppejä.< eli toivon ettei se ole töistä puhki kun tavataan ja tällä kertaa sanon mitä itse haluan,>
  coolsmiley  smiley6600
« Viimeksi muokattu: 22.02.2011 14:39:06 kirjoittanut ^^Chrystalline^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #304 : 26.02.2011 10:28:23 »

njoo, en oleta mitään loppuelämäksi-juttuja, mutta vetovoima pitää aina tsekata, tosin siinä voi tapahtua kaikkea kommellusta.

milles sitten perustat suhteet, ellei tunteille? heh hyvä kysymys, mistä on kyse siinä että on toisen kanssa, ellei tunne, seksi? kenties talous? sellaisia on menneiden aikojen suhteet, nykyisin? ei voi lähteä siitäkään että esittää pariskuntaa ja perhettä, jos ei tule sellainen fiilis.

nykysuhteet on jotenkin erilaisia.. karma tai dharma.. vetovoima ja oppiminen.. vanhat suhteiden mallit ei oikein pelaa?? mutta se että joku edes merkkaa jotain, pitää huomioida.> eilenkin katselin yhtä miestä töissä keskustassa, sama ammatti kuin tuolla mut ei sitten mitään vetovoimaa...>!
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #305 : 27.02.2011 18:43:55 »

ihmettelen todella, todella niitä kemioita.. ne on yhä edelleen. joku sanoi, niin kauan kuin on vetovoimaa, on opittavaa> tulin toisesta kaupungista, mitään säpinää ei oikeen ollut, hän toisessa maassa jne.. > tosin hotellihuone oli kiva ja antiikkinen, sellaisessa voisi tavata.>  Smiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kadi74
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11



Profiili
« Vastaus #306 : 01.04.2011 09:02:57 »

MISTÄ LÖYDÄN MÄ YSTÄVÄN ONKO OIKEA MULLE HÄN,JOKA VIEREENI JÄÄ.... Ja niin edelleen..

Elämää on taivallettu ristiin ja rastiin,niin hyvällä kun huonolla menestyksellä,enemmän niitä huonoja..(olipa yllätys ku musta on kyse) Cry

Sitä oikeaa ei oo vielä eteen tullut,tai sitten se jo kävi ja minä tyhymä sen sitten jo menetin,en tiedä  :Smiley

Olen yrittänyt täsä selvittää tuota omaa horoskooppia,onko tää lintu vai kala vai mikä kumma??? Neitsyen ja Leijonan välimaastoon se menee,ja molemmista merkeistä taidan omistaa ne huonoimmat puolet ja hunot tuurit..

Tuossa tekasin tuon kartan ja tämmöstä se sieltä esiin toi: eli Aurinko olis Leijonassa ja Nouseva Olis Skorpionissa?? Minkähänlainen vastapuolen "edustaja" mulle kävisi???
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #307 : 15.11.2011 13:46:29 »

Mun aatoksia siitä oikeasta:
Niitä oikeita voi olla monta Smiley Ja sellaisetkin kumppanit, joiden kanssa kaikki on loppujen lopuksi mennyt aivan takapuolelleen, ovat olleet niitä oikeita. Heilllä on ollut painava läksy opetettavana minulle,ja olen sen ansiosta ottanut harppauksia eteenpäin  henkisellä tielläni. smitten
Toivon toki että tapaisin vielä sen suuren rakkauden, joka olisi sitten se koti, ja meillä olisi yhdessä hyvä olla. Joka solulla Smiley
Mutta voin elää tyytyväisenä ja onnellisena ilmankin, ei minulla ole pakottavaa tarvetta ja sitä sellaista suoranaista tuskaa saada olla jonkun kanssa. Ja nimen omaan, vain jonkun kanssa?! Ehhei, jos vielä jotain tosissaan alan, niin se on sitten oltava ihan muu tyyppi kuin joku Wink
tallennettu
Raven79
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 93



Profiili
« Vastaus #308 : 13.01.2012 00:59:27 »

tuli niin surku kun luki edellä olevia tekstejä sielun kumppanista... olen elänyt sielun kumppanini kanssa jo 15 vuotta mutta nyt mikään ei enää ole kohdillaan... yhteistä ymmärrystä ei löydy. tarkoittaako tämä sitä että yhteinen karmamme on saatettu päätökseen ja on aika siirtyä eteenpäin. tuntuu niin kurjalta ja surulliselta, nyt ainakin tuntuu ettei yhteistä elämää enää tule olemaan...
tallennettu

aurinko, merkurius ja venus neitsyessä
nousu skorpioni
kuu ja mars ravussa
unelmassa
Vieras
« Vastaus #309 : 01.02.2012 23:39:12 »

Minä tapasin loppuvuonna oman sielunkumppanin. Tuli olo, kuin olisime tunteneet ihan aina. Minun on hirveän vaikea avautua ihmisille, kertoa tunteistani, yleensäkin luottaa toiseen. Mutta hänelle, asioiden kertominen on helppoa, luotan häneen ihan täysillä. Hän tuntee samoin ja kertoi, että saan hänessä esille uusia puolia joita ei edes tiennyt olevan, pehmeämmän puolen. On vaan helppo olla toisen kanssa. Hänen kodissaan on hyvä henki ja tunnen kuuluvani sinne. Ei tule sellaista oloa, että äkkiä pois täältä.



Hienoa..  Wink            angel     angel      angel

                             smitten smitten smitten
tallennettu
Keikku
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #310 : 11.03.2012 02:57:39 »

HUhhui! Olen tapaillut yli puoli vuotta henkilöä, jolla on viisi rapua kartallaan kuu, venus ja mars, keskitaivas ja chiron, sekä kaksi härkää aurinko ja merkurius. Tämä henkilö on niin erikoinen, että hänellä tuntuu olevan kuudennen aistin lisäksi vielä seitsemäskin enkä minä kuu oinaana, aurinko vesimiehenä pysy perässä. On tullut todella isoja ongelmia. Hulluinta on että olen niin rakastunut etten voi luovuttaa, hänkin vain jatkaa, mutta pelkään ettei kauaa.. Mitä meidän olisi tehtävä löytääksemme harmonian..? Haluamme niin kovin tämän suhteen (sekin on niin äytöntä)..  Sad Cry

Hän:
 aurinko härkä
 kuu rapu
 venus rapu
 mars rapu
 merkurius härkä
 jupiter leijona
 pluto skorpioni
 saturnus vesimies
 neptunus kauris
 uranus kauris
 keskitaivas rapu
 chiron rapu
 juno vesimies
nouseva: vaaka

MInä:
 aurinko vesimies
 kuu oinas
 venus kauris
 mars vaaka
 merkurius vesimies
 jupiter skorpioni
 pluto vaaka
 saturnus vaaka
 neptunus jousimies
 uranus jousimies
kuun yläsolmu: rapu
 chiron härkä
 juno jousimies
nouseva: leijona
tallennettu
markki
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #311 : 15.03.2012 21:41:55 »

Olen horoskoopilta Kala mutta nouseva on Leijona...Olisi ihanaa löytää hengenheimolainen....kuka missä hän mahtaisi olla  smitten  Saa analysoida, olen pitkistä keskusteluista nautiskelija Cheesy   
Kiva oli muutenkin kirjautua tänne Smiley
tallennettu

Minä elän!  -Aleksis Kivi-
Venku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94



Profiili
« Vastaus #312 : 18.04.2012 20:31:24 »

Hei, kiitti KristinA jälleen Smiley

Tuo sielunkumppanuus juttu on todella kaunis tarina, tai tutkimus.

Tämä(kin): Monet kertovat tunnistaneensa kumppaninsa tämän silmistä, sielun peilistä. Kun sielunkumppani on astunut huoneeseen, muu maailma on tuntunut kaukaiselta ja aika pysähtyneeltä. Joissain tapauksissa ihmiset ovat aistineet valoa kumppanin ympärillä kohtaamishetkellä. Usein kumppanin on tajunnut omaksi vasta tämän tultua lähelle, aistiessa tämän läheisyyden ja tuoksun. Jotkut kertovat muistavansa henkilön jostain, ehkäpä unesta.

Näin se toimii.. smitten
tallennettu
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #313 : 29.04.2012 15:51:48 »

Välillä meinaa usko loppua Sen Oikean, tai edes Sen Lähes Oikean löytämisestä. Miksi en koskaan vaikutu miehistä, joita tapaan? Haluan tavata ihmisen, josta tiedän heti, että tuo se on, sellaisen, joka vie jalat alta. Hänen pitäisi olla tasavertainen itseni kanssa, kaikessa suhteessa. Mistä, ihmiset, löydän tuon hurmaavan, valloittavan, fiksun ja filmaattisen miehen rinnalleni, jonka elämäntavoitteet ja arvotkin vielä olisivat samanlaiset? Mistä löytäisin sellaisen huumorintajuisen, riippumattoman vapaan sielun, joka kumminkin haluaisi jakaa elämänsä minun kanssani, jonka kanssa voisi yhdessä seikkailla ja puhua maailman mysteereistä? Muuten joudun turvautumaan mielikuvitukseeni ja varautumaan pettymyksiin lopun elämääni... eikä minua edes voi syyttää yrityksen puutteesta. En vain enää suostu mihinkään ihan hyvä-ratkaisuihin, koska ne ei loppupeleissä tule toimimaan. Valakaa vähän uskoa tähän asiaan, kiltit...
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Venku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94



Profiili
« Vastaus #314 : 29.04.2012 17:30:51 »

Kyllä vaan pitää jaksaa uskoa, kyllä se sieltä eteen astelee kun aika on oikea  Smiley
Minä olen kokenut juuri tuon, että tiesin heti tuo se on.. Eriasia onkin sitten saanko elää hänen kanssaan.. Asioilla on tarkotuksensa kuitenkin  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 25
  Tulostusversio  
 
Siirry: