Äänestys
Kysymys: Veikkaatko että tuleva se oikea olis sellanen:
Jonka jo tunnet
Jonka olet jo menneisyydessä tavannut, tiedätte toisenne tai olette nähneet toisenne tiedostamatta sitä
Jota et tunne vielä etkä ole edes nähnyt
Jonka itse päätät

Sivuja: 1 ... 20 21 [22] 23 24 25
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuka se oikea on ?  (Luettu 268882 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #315 : 29.04.2012 18:11:26 »

Heissan!!! Cheesy

Ite olen vaaka, jonka nouseva merkki on skorppiooni. Seurustelen mua pari vuotta vanhemman miehen (kai siksi sitä voi jo kutsua ku on jo 22 Tongue ) kanssa ja meil menee hyvin, kemiaa ilmassa ja muutenki jotenki tuntuu hyvält olla hänen kanssaan. Hän on vesimies, jonka nouseva merkki on kaksosissa.

En ole kovin etevä näis astrologia jutuis, mut jos joku pystyy näist sanoo et onko ees lähelläkää sopivaa merkkii mulle Cheesy

(vaik en sen takia siltikää eroo ota, vaik ei oliskaa Tongue )
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 2008



Profiili
« Vastaus #316 : 02.05.2012 20:54:58 »



                                               coolsmiley

                  Sielun kumppanuus on keksitty stoori.

                   
                                         smitten
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #317 : 02.05.2012 20:56:18 »

Eikä oo, mutta sielulla on monta kumppania Smiley
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #318 : 03.05.2012 21:11:22 »

Välillä meinaa usko loppua Sen Oikean, tai edes Sen Lähes Oikean löytämisestä. Miksi en koskaan vaikutu miehistä, joita tapaan? Haluan tavata ihmisen, josta tiedän heti, että tuo se on, sellaisen, joka vie jalat alta. Hänen pitäisi olla tasavertainen itseni kanssa, kaikessa suhteessa. Mistä, ihmiset, löydän tuon hurmaavan, valloittavan, fiksun ja filmaattisen miehen rinnalleni, jonka elämäntavoitteet ja arvotkin vielä olisivat samanlaiset? Mistä löytäisin sellaisen huumorintajuisen, riippumattoman vapaan sielun, joka kumminkin haluaisi jakaa elämänsä minun kanssani, jonka kanssa voisi yhdessä seikkailla ja puhua maailman mysteereistä? Muuten joudun turvautumaan mielikuvitukseeni ja varautumaan pettymyksiin lopun elämääni... eikä minua edes voi syyttää yrityksen puutteesta. En vain enää suostu mihinkään ihan hyvä-ratkaisuihin, koska ne ei loppupeleissä tule toimimaan. Valakaa vähän uskoa tähän asiaan, kiltit...

No moi,

Elämän syklit on tarkoitettu juuri sellaisiksi, että menisimme elämässä eteenpäin. Tälläkin hetkellä varmaan Pluto tai Saturnus muokkaa elämän osioitasi jotta alat miettiä sitä Mr Rightia. Ikävä kyllä asia ei mene niin, että sen saa juuri silloin kun sitä haluaa. Yleensä vaan tämä elämä menee niin, että joillakin ottaa enemmän aikaa löytää se oikea.

Tunnetko oman karttasi hyvin, oletko saanut elämäsi toimimaan mukautuen yhteiskuntaan ja ongelmiin myös syntymäkarttasi neliöiden suhteen ? Oletko etsinyt kaikki aspektit ja kuviot kartaltasi esiin ? Niistä useimmiten löytyy jotain sellaista mitä ei ehkä ole vielä ihan löytänyt ja siitä syystä kenties myös elämäsi mies antaa vielä odottaa.  Embarrassed

Sinuna siis lähtisin oman kartan kunnollisella työstöllä ihan itse laskien kaikki mahdolliset aspektit ja kuviot esiin jotta voit alkaa miettiä mikä kaikki kartalla on semmoista mikä voisi asiaan vaikuttaa..

Muutenkin ei se mies etsimällä löydy vaan sillä, että ns löytää itsensä ja oppii vaikkapa rakastamaan itseään ensin kun sitten aletaan säteillä niin et on kaikki kollit kintereillä, ymmärrät varmaan mitä yritän tällä sanoa.. siis mieti vähemmän ja anna mieluummin tämän päivän onnellisuutesi näkyä maailmalle kun vika voi olla hieman siinäkin, että oletat miehen pelastavan elämäsi kun meille naisille tulee silloin tällöin niitä kausia jolloin on ihan PAKKO löytää se Mr Right.. mutta veikkaan, että tuokin näkyy tällä hetkellä kartallasi. Smiley
Toivottavasti tämä auttaisi sinua asiassa eteenpäin sillä jokainen meistä löytää onnen kun sen aika on Smiley

-M-
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #319 : 03.05.2012 21:28:52 »

"Muutenkin ei se mies etsimällä löydy vaan sillä, että ns löytää itsensä ja oppii vaikkapa rakastamaan itseään ensin kun sitten aletaan säteillä niin et on kaikki kollit kintereillä, ymmärrät varmaan mitä yritän tällä sanoa.. siis mieti vähemmän ja anna mieluummin tämän päivän onnellisuutesi näkyä maailmalle kun vika voi olla hieman siinäkin, että oletat miehen pelastavan elämäsi kun meille naisille tulee silloin tällöin niitä kausia jolloin on ihan PAKKO löytää se Mr Right..."

 smitten
Justiin näin
 smitten
tallennettu
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #320 : 04.05.2012 22:22:57 »

Välillä meinaa usko loppua Sen Oikean, tai edes Sen Lähes Oikean löytämisestä. Miksi en koskaan vaikutu miehistä, joita tapaan? Haluan tavata ihmisen, josta tiedän heti, että tuo se on, sellaisen, joka vie jalat alta. Hänen pitäisi olla tasavertainen itseni kanssa, kaikessa suhteessa. Mistä, ihmiset, löydän tuon hurmaavan, valloittavan, fiksun ja filmaattisen miehen rinnalleni, jonka elämäntavoitteet ja arvotkin vielä olisivat samanlaiset? Mistä löytäisin sellaisen huumorintajuisen, riippumattoman vapaan sielun, joka kumminkin haluaisi jakaa elämänsä minun kanssani, jonka kanssa voisi yhdessä seikkailla ja puhua maailman mysteereistä? Muuten joudun turvautumaan mielikuvitukseeni ja varautumaan pettymyksiin lopun elämääni... eikä minua edes voi syyttää yrityksen puutteesta. En vain enää suostu mihinkään ihan hyvä-ratkaisuihin, koska ne ei loppupeleissä tule toimimaan. Valakaa vähän uskoa tähän asiaan, kiltit...

No moi,

Elämän syklit on tarkoitettu juuri sellaisiksi, että menisimme elämässä eteenpäin. Tälläkin hetkellä varmaan Pluto tai Saturnus muokkaa elämän osioitasi jotta alat miettiä sitä Mr Rightia. Ikävä kyllä asia ei mene niin, että sen saa juuri silloin kun sitä haluaa. Yleensä vaan tämä elämä menee niin, että joillakin ottaa enemmän aikaa löytää se oikea.

Tunnetko oman karttasi hyvin, oletko saanut elämäsi toimimaan mukautuen yhteiskuntaan ja ongelmiin myös syntymäkarttasi neliöiden suhteen ? Oletko etsinyt kaikki aspektit ja kuviot kartaltasi esiin ? Niistä useimmiten löytyy jotain sellaista mitä ei ehkä ole vielä ihan löytänyt ja siitä syystä kenties myös elämäsi mies antaa vielä odottaa.  Embarrassed

Sinuna siis lähtisin oman kartan kunnollisella työstöllä ihan itse laskien kaikki mahdolliset aspektit ja kuviot esiin jotta voit alkaa miettiä mikä kaikki kartalla on semmoista mikä voisi asiaan vaikuttaa..

Muutenkin ei se mies etsimällä löydy vaan sillä, että ns löytää itsensä ja oppii vaikkapa rakastamaan itseään ensin kun sitten aletaan säteillä niin et on kaikki kollit kintereillä, ymmärrät varmaan mitä yritän tällä sanoa.. siis mieti vähemmän ja anna mieluummin tämän päivän onnellisuutesi näkyä maailmalle kun vika voi olla hieman siinäkin, että oletat miehen pelastavan elämäsi kun meille naisille tulee silloin tällöin niitä kausia jolloin on ihan PAKKO löytää se Mr Right.. mutta veikkaan, että tuokin näkyy tällä hetkellä kartallasi. Smiley
Toivottavasti tämä auttaisi sinua asiassa eteenpäin sillä jokainen meistä löytää onnen kun sen aika on Smiley

-M-


Hyvä teksti, ja laittoi ajattelemaan. Tutkin tuota karttaani, ja siellä on  jupiter aspect_squ mars, Jupiter Oinaassa 2. huoneessa ja Mars Ravussa 7. huoneessa. Luulen, että tuo aspekti kertoo aika paljon ajoittaisesta turhautumisestani tällä saralla, mutta osaisiko joku viisas neuvoa/tulkita tuota kuviota tarkemmin, ja mitä sen kanssa kannattaisi tehdä? Onhan sitten tietysti myös  venus aspect_opp saturnus ja  uranus jotka ei varmaan helpota asiaa...

Muuten kyllä koen olevani elämässäni oikeilla raiteilla (noin niin kuin uran/elämäntehtävän kannalta) ja sinut itseni kanssa (olen oikeasti mahtava tyyppi, heh!  Grin), mutta ilman sitä toista puoliskoa tuntuu, että jotain puuttuu.
« Viimeksi muokattu: 04.05.2012 22:30:18 kirjoittanut Hopealohikäärme » tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #321 : 04.05.2012 23:23:14 »



Tutkin tuota karttaani, ja siellä on  jupiter aspect_squ mars, Jupiter Oinaassa 2. huoneessa ja Mars Ravussa 7. huoneessa. Luulen, että tuo aspekti kertoo aika paljon ajoittaisesta turhautumisestani tällä saralla, mutta osaisiko joku viisas neuvoa/tulkita tuota kuviota tarkemmin, ja mitä sen kanssa kannattaisi tehdä? Onhan sitten tietysti myös  venus aspect_opp saturnus ja  uranus jotka ei varmaan helpota asiaa...
[/quote]

no  kiva, se oli  tarkoituskin..  Shocked
Mars 7. huoneessa tuo agressiivisuutta pintaan joten se pitäisi noteerata kun tunteet nousee pintaan ja käsitellä pois päiväjärjestyksestä jotta pystyt luopumaan siitä miten reagoit kun parisuhteessa tulee vastustusta eli vähän niinkuin noustava asian yläpuolelle rakkauden siivin Smiley Huomaa, että Mars on alennuksessa Ravussa kun sehän on hyvin herkkä,  emotionaalinen merkki joten Marsin energisuus ei sovi yhteen äidillisen hyvin takertuvaisen Ravun kanssa. Tästä syystä myös tämä asema tuo läksyn, että pitäisi välttää kiistoja kotona.

Mars Juppari neliö taas jupiterin ansiosta tuo liioittelun taitoa Marsin energiaan. Juppari 2. huoneessa viittaa siihen, että rakkaudella on tärkeä osa elämässäsi eli ns sisäistä pääomaa ja olisko piilossa vähän itseltäsikin ollut miten tärkeä se on kun se on nyt jostain syystä jonkin transiittien kautta nostettu esiin..
Oinaassa Juppari lataa melkoisen elinvoiman joten tuon energian hallitseminen voi ajoittain olla hankalaa kun Jupparihan laajentaa kunnolla silloin tällöin ja sehän voi nytkin olla yksi tekijä mikä kartallasi "laajentaa" ajattelemaan juuri parisuhdeasiaa  2funny

Venus Saturnus oppo, no sehän voi tuoda karmallisuuden tunteen kun sydänsuruja ja eroja tuo. Lähinnä ajatustasolla voisi olla, että on emotionaalista rajoittuneisuutta ja kylmyyttä eli mietippä olisikko ollut edellisissä parisuhteissa toista kohtaan hivenen tunteeton ? Jos on ollut rankempia Saturnusmaisia suhteita eli henkistä tai muuten vaan Vmäistä manipulointitappelua parisuhteessa niin tuota kannattaa työstää eli sellaisen on loputtava niin parisuhteessa kuin tietty muissakin ihmissuhteissa.. Manipulointia, olisko ollut tuota parisuhteissa
kun siihen mun mielestä pitkälti viittaisi.. Mulla on niistä viime vuodelta kokemusta ja olen siitä h..tistä täällä kirjoitellutkin kun vasta myöhemmin älysin, että meillä on karmat keskenämme olleet kartoilla kun sitä oli alussa vaikea edes selittää mutta jälkeenpäin tajusin, että molemmat me ohjailtiin toisiamme eli melkoista manipulointia oli lopussa...  :Smiley Nyt jo hymyilyttää  Cheesy

Venus Uranus oppo, no tässä on sitten ehkä selitys kun tämähän on vähän niinku valikoivuutta miesten suhteen. Ei sinällään, ihan hyvä niin mutta mikäli tekisi liian nopeita päätöksiä alkuvaiheessa niin voi olla, että kävelee jonkun potentiaalisen ohi vaan sen vuoksi, että koiranomistajan hihna ei miellytä, näin karrikoiden  2funny

Siis mietin sitä annatko miehille mahdollisuutta tutustua sinuun kun tämä aspekti on siinäkin mielessä tähdellinen kun rikot varmaan aika helposti ihmissuhteita noin yleisestikin kun vähän ehkä tätä tyyliä.. tickedoff hih

No näinhän se on! Meillä kaikilla on kartan osalta aina  petrattavaa kun harva meistä on täydellinen karttansa osalta, paitsi me  angel

Auttaisiko tämä antamaan lisää ajattelemisen aihetta näin kevään kynnyksellä kun miehiä taas pörrää varmaan lähistölläsi ihan riittävästi löytämään sen oikean  Grin

Muuten, eksy välillä pois mukavuusalueelta niin saatat löytää sen Mr Rightin kun harvemmin sitä löytyy jos käy aina samoissa paikoissa eli poikkea välillä totutusta ja tee jotain ihan uutta ja jännää jossain missä et ole ennen ollut.. ehkä se löytyy juuri niistä paikoista Smiley

Ja tutkaileppa tuo Venuksen perääntyminen kartalta, mitä aspekteja sinulla on Venus Kaksosissa n 15 asteessa missä tahansa merkissä siis. Sieltä voi löytyä jotain osviittaa miten kesän aikana Venuksen perääntyminen surajaa.

-M-
tallennettu
Raven79
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 93



Profiili
« Vastaus #322 : 12.05.2012 23:39:34 »

kyllä se näin on, että tammikuussa kirjoitin että olen umpikujassa parisuhteeni ja `sielunkumppanini`kanssa. Lähdin omille teilleni helmikuun lopussa, enkä ole koskaan ollut näin helpottunut. synkeä ahdistus ja kuristus on poistunut elämästäni... luultavasti sielun kumppanini oli minun karmani, uskon että saavutin tietyn askeleen elämässäni tässä pitkässä parisuhteessa. "synnyin" uudelleen vahvempana kuin koskaan. nyt seuraan lähestulkoon syvimpiä tuntemuksiani ja olen mennyt valtavia harppauksia elämässäni eteenpäin. Sielunkumppaniani en ole vielä tässä Uudessa elossani kohdannut, mutta toivon sen löytyvän ja että vihdoin saavuttaiisn onnellisuuden suuren täyttymyksen! Kaikille onnea sielunkumppanin etsintään. minä elän hyvin toiveikkaana asialle!
tallennettu

aurinko, merkurius ja venus neitsyessä
nousu skorpioni
kuu ja mars ravussa
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #323 : 13.05.2012 01:07:40 »

Onnea elämään, silloin kun siltä tuntuu, kannattaa lähteä  smitten

-M-
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #324 : 14.05.2012 11:32:08 »

Juuri näin  smitten
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #325 : 14.05.2012 11:54:14 »

Mulla on kyllä ollu niitä oikeita, oikein kohtalon siipien havinaa, mutta he eivät ole suinkaan olleet sitä mitä minä itse olisin halunnut  :Smiley Hyvin tärkeitä opettajia, ja vieneet etiäppäin elämän tiellä...mutta sitä semmosta parantavaa suhdetta ootellessa. Tosin en tällä hetkellä taas millään muotoa kaipaakaan kumppania...mulla on ihan tarpeeksi kaikkea muutakin mietittävää  Smiley
tallennettu
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #326 : 14.05.2012 20:36:30 »

Mars 7. huoneessa tuo agressiivisuutta pintaan joten se pitäisi noteerata kun tunteet nousee pintaan ja käsitellä pois päiväjärjestyksestä jotta pystyt luopumaan siitä miten reagoit kun parisuhteessa tulee vastustusta eli vähän niinkuin noustava asian yläpuolelle rakkauden siivin Smiley Huomaa, että Mars on alennuksessa Ravussa kun sehän on hyvin herkkä,  emotionaalinen merkki joten Marsin energisuus ei sovi yhteen äidillisen hyvin takertuvaisen Ravun kanssa. Tästä syystä myös tämä asema tuo läksyn, että pitäisi välttää kiistoja kotona.

Kyllä tuo Mars tosiaan nostaa välillä päätään vaikka Ravussa sijaitseekin, ei niinkään kaverien tai "julkiminän" kanssa, vaan juuri noissa tosi läheisissä ihmissuhteissa ja kotona. Siskon ja äidin kanssa se on semmoista räjähtävää mutta melko nopeasti leppyvää riitelyä, exän kanssa äityi lähinnä jankkaamiseksi ja murjottamiseksi. Provosoidun aika helposti, enkä mielelläni anna periksi, mutta en yleensä myöskään haasta riitaa. Hermojen parempi hallinta olisi kieltämättä hyödyksi.  :Smiley

Mars Juppari neliö taas jupiterin ansiosta tuo liioittelun taitoa Marsin energiaan. Juppari 2. huoneessa viittaa siihen, että rakkaudella on tärkeä osa elämässäsi eli ns sisäistä pääomaa ja olisko piilossa vähän itseltäsikin ollut miten tärkeä se on kun se on nyt jostain syystä jonkin transiittien kautta nostettu esiin..
Oinaassa Juppari lataa melkoisen elinvoiman joten tuon energian hallitseminen voi ajoittain olla hankalaa kun Jupparihan laajentaa kunnolla silloin tällöin ja sehän voi nytkin olla yksi tekijä mikä kartallasi "laajentaa" ajattelemaan juuri parisuhdeasiaa  2funny

Taisi olla joku transiitti, nyt on taas (onneksi) tunteet rauhoittuneet tällä alueella, tosin on tässä ollutkin paljon kiireitä ja muuta ajateltavaa. Hyvä parisuhde olisi kyllä tärkeä voimavara, mutta ei semmoista aina ole saatavilla. Mutta enköhän pärjää, ja kesäkin on tulossa.  coolsmiley

Venus Saturnus oppo, no sehän voi tuoda karmallisuuden tunteen kun sydänsuruja ja eroja tuo. Lähinnä ajatustasolla voisi olla, että on emotionaalista rajoittuneisuutta ja kylmyyttä eli mietippä olisikko ollut edellisissä parisuhteissa toista kohtaan hivenen tunteeton ? Jos on ollut rankempia Saturnusmaisia suhteita eli henkistä tai muuten vaan Vmäistä manipulointitappelua parisuhteessa niin tuota kannattaa työstää eli sellaisen on loputtava niin parisuhteessa kuin tietty muissakin ihmissuhteissa.. Manipulointia, olisko ollut tuota parisuhteissa
kun siihen mun mielestä pitkälti viittaisi.. Mulla on niistä viime vuodelta kokemusta ja olen siitä h..tistä täällä kirjoitellutkin kun vasta myöhemmin älysin, että meillä on karmat keskenämme olleet kartoilla kun sitä oli alussa vaikea edes selittää mutta jälkeenpäin tajusin, että molemmat me ohjailtiin toisiamme eli melkoista manipulointia oli lopussa...  :Smiley Nyt jo hymyilyttää  Cheesy

Kyllä, olen ollut hieman tunteeton, ehkä enemmänkin. En vain ole luonteeltani kovin empaattinen tai lämmin ihminen, lähinnä kiinnyn ihmisiin älyllisellä ja henkisellä tasolla, tai "kehittelen" tunteet pääni sisältä (no joo,  venus ja  kuu Kaksosissa). Ex-kumppani oli makuuni liiankin vesi-merkkityyppinen, ja nythän sen vasta tajuaa, ettei kyllä sovittu juurikaan yhteen ainakaan pidemmällä tähtäimellä. Manipuloinnista en osaa sanoa paljon, en ainakaan itse tietoisesti ole manipuloinut ketään enkä huomannut kumppaninkaan näin tekevän, mutta olihan siinä suhteessa vähän epätervettä takertumista ja vääränlaisia odotuksia puolin ja toisin. Enkä ollut täysin rehellinen itselleni, joten en ollut sitä kumppanillekaan. Mutta ne on menneen talven lumia nyt.

Venus Uranus oppo, no tässä on sitten ehkä selitys kun tämähän on vähän niinku valikoivuutta miesten suhteen. Ei sinällään, ihan hyvä niin mutta mikäli tekisi liian nopeita päätöksiä alkuvaiheessa niin voi olla, että kävelee jonkun potentiaalisen ohi vaan sen vuoksi, että koiranomistajan hihna ei miellytä, näin karrikoiden  2funny

Ai Uranus aiheuttaisi valikoivuutta? Hehheh, vähän rumasti sanottu, mutta tuntuu etten juurikaan harjoittanut valikoivuutta exäni suhteen. Olisi ehkä kannattanut..  Grin Mutta toisaalta, sitten voi olla etten olisi vieläkään ollut minkäänlaisessa parisuhteessa. Ainakin siitä oppi paljon, jos ei muuta. Uranus ei ainakaan tunnelämpöä lisää, eikä varsinkaan mitään intohimon roihuja (joita kyllä haluaisin myös joskus kokea), mutta mikä siinä on hyvää, on tietty vapaamielisyys ja riippumattomuus, ja se, että antaa muidenkin olla itsenäisiä ja vapaasti omia persooniaan. Onhan Uranuksella sitten kääntöpuolensakin, mutta jos  uranus aspect_con venus ei ole helppo aspekti, on se ainakin mielenkiintoinen.

Siis mietin sitä annatko miehille mahdollisuutta tutustua sinuun kun tämä aspekti on siinäkin mielessä tähdellinen kun rikot varmaan aika helposti ihmissuhteita noin yleisestikin kun vähän ehkä tätä tyyliä.. tickedoff hih

No sanotaan, etten ihan helpoimmasta päästä ole tutustuttaessa, ainakaan pintaa syvemmältä. Olen kyllä muuttunut paaaaaljon avoimemmaksi nyt yli kaksikymppisenä, ja jos muuten synkkaa, niin olen mielestäni mukava ihminen, johon on kivaa ja mielenkiintoista tutustua. Ehkä se vaatii mieheltä tietynlaista pinnallisuutta syvempää ja aitoa kiinnostusta, koska pitää nähdä vähän vaivaa kumminkin. Yleensä en ole mikään aloitteentekijä, ja voin vaikuttaa torjuvalta tai vaikeasti lähestyttävältä, vaikka en tarkoittaisikaan - syytän siitä AC Kaurista.  2funny Ja mies (tai kuka tahansa) ei saa olla tuppisuu, koska yksin en pysty pitämään keskustelua kauaa yllä. Mutta joo, minuun on yleensä helpompi tutustua kuin mitä päältäpäin näyttää.

Jos on uusi tuttavuus, rikon ihmissuhteen suhteellisen helposti (jos näyttää siltä ettei vain toimi), ja pitemmänkin suhteen unohdan melko nopeasti ja pääsen siitä helposti yli, koska en tavallaan enää muista niitä tunteita, mitä joskus oli. Olen myös sen verran ylpeä, etten tosiaankaan jää roikkumaan kehenkään, vaan se on sitten joko tai. Joko pidetään yhteyttä, tai sitten ei. Exän kanssa en ole ollut yhteyksissä enää kuukausiin, vaikka ero sujui siististi eikä mitään ongelmia ollut. En vain koe tarpeelliseksi pitää yhteyttä siihen ihmiseen, edes kaverina. Jos totta puhutaan, parisuhteen lisäksi meitä ei yhdistänyt oikein mikään, ja nykyään exäni piirteet lähinnä vain ärsyttävät. AC-Kauriina muutuin aika pian eron jälkeen asiallisen viileäksi häntä kohtaan, eikä siltä tieltä enää ole paluuta.

Niin. Olen sitä mieltä mitä olen omaa elämää tässä pohtinut että jokainen kumppani tai hetkellinenkin tuttavuus on aina se oikea siihen hetkeen, siihen elämäntilanteeseen, omiin tarpeisiin peilaten. Itse olen saanut apua moneltakin mieheltä ja jokainen heistä on auttanut minua omassa henkisessä kasvussani, vaikka en ole heidän kanssa edes seurustellut.

Olen osittain samaa mieltä, opin kyllä edellisestä suhteesta todella paljon, ja kasvoin henkisesti. Sain itsetuntoni takaisin ja löysin taas itseni, mutta siinä samassa kävi myös tuo parisuhde (minulle) tarpeettomaksi, kumppanini epäonneksi. Omiin senhetkisiin tarpeisiini nähden siis suhde oli kyllä onnistunut ja hyödyllinen. Mutta elämänkumppanin löytämiseen nähden, ei HEMMETISSÄ! Ollaan kyllä niin erilaisia ihmisiä kaikin puolin, että yhteiselosta ei olisi pitemmän päälle tullut mitään. Mutta täysin samanlaisenkaan kanssa en haluaisi olla, tuskin minun persoonallani edes onnistuisi, herramunjee minä oman miesversioni kanssa parisuhteessa...  buck2 Ei varmaan kumpikaan kestäisi, tai sitten ei päästäisi alkua pidemmälle. Mutta sopivassa suhteessa samaa ja toisenlaista, kiitos!  smitten

//

Muutenkin ei se mies etsimällä löydy vaan sillä, että ns löytää itsensä ja oppii vaikkapa rakastamaan itseään ensin kun sitten aletaan säteillä niin et on kaikki kollit kintereillä, ymmärrät varmaan mitä yritän tällä sanoa.. siis mieti vähemmän ja anna mieluummin tämän päivän onnellisuutesi näkyä maailmalle kun vika voi olla hieman siinäkin, että oletat miehen pelastavan elämäsi kun meille naisille tulee silloin tällöin niitä kausia jolloin on ihan PAKKO löytää se Mr Right.. mutta veikkaan, että tuokin näkyy tällä hetkellä kartallasi. Smiley
Toivottavasti tämä auttaisi sinua asiassa eteenpäin sillä jokainen meistä löytää onnen kun sen aika on Smiley

Tuli vaan mieleen, sitten kun on löytänyt itsensä ja rakastaa itseään ja elämäänsä ja nauttii täysin siemauksin siitä mitä tekee ja ne kaikki kollit on kintereillä, eihän sitä silloin mitään miestä kaipaa tai ehdi edes huomata saati ajatella! Mutta sitten kun on huono kausi ja kaikki v*tuttaa ja masentaa ja tylsistyttää ja kaipaisi sitä kumppania piristämän päivää, miehet tietenkin huomaa sen v*tutuksen naamasta ja piiloutuu kivenkoloihin. Mites tämmönen ristiriita hoidetaan?  2funny
« Viimeksi muokattu: 14.05.2012 20:45:38 kirjoittanut Hopealohikäärme » tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
tuijapihlava
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #327 : 06.06.2012 09:33:28 »

Itselläni ainakin rakkauselämä mallillaan. En ole koskaan pelännyt elämän menoa ja olen aina antanut itsestäni kaiken. Enkä ole koskaan lähtenyt metsästämään miehiä, ne tulee omana aikana jos on tullakseen. Tärkein on että keskittyy elämään omaan elämäänsä.
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #328 : 06.06.2012 21:07:20 »

Juu nuo on mielenkiintoisia kirjoja, ikuisesti yhdessä tuossa enää odottaa lukemista..

On ne aika hauskoja ja tuovat vähän vaihtelua arkeen Smiley
tallennettu
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #329 : 19.06.2012 19:13:15 »

Tuli vaan mieleen, sitten kun on löytänyt itsensä ja rakastaa itseään ja elämäänsä ja nauttii täysin siemauksin siitä mitä tekee ja ne kaikki kollit on kintereillä, eihän sitä silloin mitään miestä kaipaa tai ehdi edes huomata saati ajatella! Mutta sitten kun on huono kausi ja kaikki v*tuttaa ja masentaa ja tylsistyttää ja kaipaisi sitä kumppania piristämän päivää, miehet tietenkin huomaa sen v*tutuksen naamasta ja piiloutuu kivenkoloihin. Mites tämmönen ristiriita hoidetaan?  2funny


Sinä itse vastasit omaan kysymykseesi

Jos v*aa, mutta tahdot samalla henkilön joka lohduttaisi/olisi siinä vieressä niin asennoi itsesi siihen, että näin sinä tahdot sen olevan

you know?   :cool smiley:


 smitten

No taidan olla tyhmä, kun en tajunnut..?  crazy2 idiot2
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Sivuja: 1 ... 20 21 [22] 23 24 25
  Tulostusversio  
 
Siirry: