Äänestys
Kysymys: Veikkaatko että tuleva se oikea olis sellanen:
Jonka jo tunnet
Jonka olet jo menneisyydessä tavannut, tiedätte toisenne tai olette nähneet toisenne tiedostamatta sitä
Jota et tunne vielä etkä ole edes nähnyt
Jonka itse päätät

Sivuja: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 25
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuka se oikea on ?  (Luettu 270917 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
valopilkku77
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #285 : 24.09.2010 19:16:30 »

Heh Tämäpä on juuri sellainen kysymys johon haluaisi vastauksen  smitten  Ja vieläpä jos joku kertois että mistä tälläisen oikean löytää  Smiley

Itse olen vaaka horoskooppimerkiltäni, eli minkäslaista horoskooppimerkkiä tällä toisellaosapuolella pitäisi olla.

Sen verran tiedän että ei missäännimessä vesimies  Grin
tallennettu

se mikä ei tapa se vahvistaa Smiley
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #286 : 25.09.2010 10:10:29 »

Kokeile seuraavaksi vaikka jousimiestä, kaksosta tai leijonaa.  Wink
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
pip
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #287 : 26.09.2010 16:33:11 »

Itse olen kovin ujo ottamaan kontaktia kehenkään, samoin ilmeisesti minua kiinnostavat miehet. Kyllähän noi rentut välillä pyörii ympärillä, mutta ei niiden kanssa pysty tulevaisuutta rakentamaan.

Ja oikea, kunnollinen parisuhde on se ainoa, johon suostun. Jos sitä ei saa, olen mieluummin yksin. Ja halvalla en itseäni myy.

Liian usein huomaan ihastuneeni kala-miehiin, mutta he ovat aina liian herkkänahkaisia kaltaiselleni totuuksien laukojalle. Useimmin minuun kontaktia taas tuntuvat ottavan oinas ja kaksos-miehet. Oinaat taas eivät ole tarpeeksi herkkiä minulle, minä kun en pysty helposti anteeksi antamaan. Tapaamieni kaksos-miesten seurassa olen tuntenut saapuneeni kotiin, mutta renttujahan ne kaikki ovat olleet Sad
tallennettu

Nouseva Vaaka
Aurinko ja Kuu Jousimies
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #288 : 27.09.2010 23:04:44 »

Vaikka aiemmin vastasinkin tähän, että olen luultavasti kohdannut "hänet" bussissa tms. niin toisin kävi kuitenkin, tapasin hänet yhteisen elämäntavan toteuttamisen parissa, ja asiat vain kerralla loksahtivat paikoilleen, tällä hetkellä meitä erottaa n. 2500km ja niin tulee olemaan myös jatkossa, mutta sen 3 viikon aikana mitä saimme kokea yhdessä elin tämän elämän läpi uudestaan alusta lähtien.. En tiennyt että mitään sellaista on olemassa, ja nyt kun sen lopulta löysin, sieluni halajaa takaisin sen muutoksen pariin..  smitten
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #289 : 07.01.2011 00:34:51 »

MIKSI KIINNOSTUN AINA SYVEMMÄLLÄ TASOLLA OINAS MIEHIIN!!!?HuhHuh

KIINNOSTAA TIETÄÄÄ;; MUUTEN VAAN; KUN ITSE NEITSYT JA OINAS VETOAA ENEMMÄN KUN MUUT MERKIT; JOTKA NS SOPISIVAT PAREMMIN!!

EI NÄKÖJÄÄN HOROSKOOPEIHIN OO USKOMISTA:::::

HELP!

 crazy2 crazy2  tickedoff  tickedoff

Tuolla etusivullahan kirjoitat, että olet neitsyt ja nousu skorppari..
Eli oinaista löytyy samaa tietynlaista "tulisuutta" kuin sinustakin tuon
skorpparin vaikutuksesta.. (mars)
Mutta sitten tosiaan se, että oinas on johtava ja skorpioni taas
vakaa, että jos näin ilman karttaa pitäis sanoa, niin luulen, että noi
laadut tökkii vaikka muuten vetoa heihin tuntisitkin Smiley
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #290 : 12.01.2011 10:46:19 »

 askendentti  jousimies varmaan pelaa  oinas kanssa, kuten  aurinko  jousimies . siinähän se. muista voi löytyä sexiä tai keskustelua tai muuta, mutta tasapainoisesti ja aktiivisesti mennään oinaan kanssa, nimim yksi kiikarissa.. tulee ihan hassu olo jo, jos ei olla pari pv yhteydessä. tää on hauskaa! onnea >  Grin

ai niin oinas tosiaan etenee estotta, on kokemusta kahdesta, tosin toinen lie jo mennyttä, ne on hassuja siinä toiminnallisuudessa, että kyllä niiden pitäisi sanoa kiinnostus.. ?  coolsmiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #291 : 17.01.2011 13:15:49 »

minulla taas eteni estoitta juuri alussa ja tuntui kivalta, nyt tökkii hieman aikataulut ja kaverin pari lausetta, mutta katotaans nyt, tuntuisiko minusta että pitäisin jutusta. montahan noita on jo pyörinyt, kumma deja vu tulee liittyen eräisiin  jousimies  rapu  oinas  , miehissä kun on todellakin samaa.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #292 : 18.01.2011 12:47:02 »

kyllä minä vielä sen  oinas kohtaan kun kerran alan jo energiatasolla tuntea voimakkaita juttuja, onnea kaikkeen. mitäs täällä ajatellaan tuosta jutusta, voiko henkilön kohdata astraalissa, jos jokin vaikka etäisyys tai aikataulut tuo esteitä ja on halu tutustua? koin sellaista, ja tuli uutuutena keskustelun jälkeen.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #293 : 19.01.2011 10:43:34 »

noh, erään keskustelun jälkeen toissapv, koin että kyseinen henkilö tuli samaan tilaan jossa olin, energiatasolla tuntui kuin energiapaukku, siis lähestyminen, oli se eroottistakin, koska se oli jollain tapaa aurojen sulautuminen. sama fiilis oli kun eka kertaa viesti tyypin kanssa, se vaikutti uniin. mutta otetaan nyt iisisti ettei aivan säikähdä, tapaamisaikaa fixaillaan, mutta säännöllisesti kutsuu joka keskustelussa 2x käymään, ja jutut menee mielenkiintoista rataa  2funny > näitä juttuja voi tietty kuvitella, toinen kokemus oli kuvitelma, mutta toisessa tunsin energialatinkia ja hengästymistä. samantyyppinen kokemus kuin energiahoidoissa, kun päästää oppaat toimimaan, eli pitää tietää ketä on päästämässä kehiin.

tuon kanssa on siis..
5 huone aurinko  aspect_tri  jupiter    jupiter  aspect_tri  aurinko
 mars  aspect_tri  uranus   venus  aspect_tri  pluto   mars  aspect_con  mars
 jupiter  aspect_tri  venus   uranus  aspect_sex  uranus   mars  aspect_squ  venus
 kuu  aspect_tri  uranus   uranus  aspect_sex  kuu

no kuulin asiasta jo parilta tutulta, että tätä tapahtuu, tai kolmelta.

koko ajan taitaa tapahtua sielutason tapaamisia koska unessa tapasin ihan eri tuttavan,>
« Viimeksi muokattu: 19.01.2011 11:02:49 kirjoittanut ^^Bebhionn^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #294 : 19.01.2011 11:13:20 »

no mutta löytyipä taas selitystä, kivaa, nyt ymmärtää.. oinailla joku tökkii, mutta jos  jupiter menossa niiden merkkiin..!

Jousimies

Kaikenlaisia ihanuuksia ja romantiikka kukkuramitoin on tarjolla Jousimiesten elämään Venuksen vaikuttaessa merkissä koko tammikuun ajan. Venuksen aika on siinä mielessä tärkeä huomioida, että astrologisesti tämä kuukausi ratkaisee koko loppuvuoden menestyksesi rakkauselämässä. Kaikki ne sinulle arvokkaat asiat, ihmiset ja tapahtumat, jotka tämän kuukauden aikana päästät elämääsi, tulevat sulostuttamaan elämääsi vuodeksi eteenpäin. Siis mitä nautinnollisempaa elämää onnistut elämään tammikuussa, sitä upeampi ja onnellisempi vuosi sinulla on edessäsi. Vetovoimasi on tietysti hurjimmillaan tällaisena aikana.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #295 : 23.01.2011 11:46:55 »

kannattaa avata KAIKENLAISIA lukkoja ja kokea kaikkia juttuja, usein siihen tarvitsee jonkun joka katselee sinua KOVASTI sillä silmällä  2funny voin vain nauraa tai siis pitäis kai ottaa asia tosissaan but anyway. koska miehet ei kuitenkaan tajua miksi ne on kiinnostuneita, pitää selittää henkevät sitten joskus, nimim. taas pikainen yhteys aamulla..> sain buukattua sen matkankin ja nyt pitää iskeä monta kärpästä yhdellä iskulla, jos voin, bisnekset. >
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #296 : 25.01.2011 10:50:35 »

ei ne voi olla ihan samaa, muuten olis jo kaikki koettu. mutta kivaa. siis ainahan se virkistää. virkistyslomat   Wink Cool > nyt piti taas vähän rauhoitella tyyppiä, miten noin tulinen voi olla. kun ehtis kaiken keskellä miettiä mitä haluankaan. ja sainhan sanottua että on sitä kysyntää, kun se on niin ylivireessä. > mutta leikkiä.
« Viimeksi muokattu: 25.01.2011 14:47:16 kirjoittanut ^^Bebhionn^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #297 : 26.01.2011 13:58:06 »

niitä pitää kiusata, koska itse pystyn olemaan aika hyvin ilmankin ketään, siis silloin kun tulee vetovoima.. aluksi se huumaa, sitten kokeilee, tutkailee, kokee, ja aina tulee muutakin.>  coolsmiley siis uutta,> mutta olis tosiaan kaikkea menussa tarjolla.  coolsmiley

Has the opposite sex always been so attractive? Today they seem especially so, Aries, and capture your attention right and left. One person, in particular, you've always considered a platonic friend, but today seems interested in you romantically. Perhaps this person is just picking up on your vibes. He or she may make a wonderful partner, so don't immediately dismiss the idea.
« Viimeksi muokattu: 26.01.2011 17:50:43 kirjoittanut ^^Bebhionn^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #298 : 28.01.2011 16:04:41 »

olin jo vakavissa suhteissa ennen, nyt ei jaksa, niissä on jotain liian vakavaa ja puristavaa. nyt piti hoitaa uusia työasioitakin, niin että koetetaan palata ihmissuhdetasolle jotenkin..  Cool > sehän onnaa kun pari samantyyppistä heppua tavoittelee samana iltana, toisen kaa ulos ja uusia ideoita!
« Viimeksi muokattu: 29.01.2011 02:17:08 kirjoittanut ^^Bebhionn^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #299 : 31.01.2011 10:00:36 »

loppuipa yksi juttu ainakin lopullisesti, toista onkin jo viritelty jonkin aikaa ja nyt voi mennä checkaamaan mistä on kyse, jos ei niin naama vaihtoon, mutta alkaa vaikuttaa aika URAKALTA tää "oikean kohtaaminen"  2funny 2funny 2funny  Cheesy välillä kokee itsensä tyhmäksi, välillä toisen, välillä on haluttu, välillä ei - miltä sen "oikean" pitäisi saada itseni tuntumaan?? no ainakin kiinnostavalta..>
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 25
  Tulostusversio  
 
Siirry: