Äänestys
Kysymys: Veikkaatko että tuleva se oikea olis sellanen:
Jonka jo tunnet
Jonka olet jo menneisyydessä tavannut, tiedätte toisenne tai olette nähneet toisenne tiedostamatta sitä
Jota et tunne vielä etkä ole edes nähnyt
Jonka itse päätät

Sivuja: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 25
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuka se oikea on ?  (Luettu 271525 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #270 : 15.06.2010 22:25:00 »

Ressu Redford

"Olen etsinyt sinua liian kaukaa
etsinyt, miettinyt sun nimeä
ja nyt varoittamatta edessäni seisot
ilma väreilee jo laskee pimeä

Etkö tunne minua, etkö kuule kun huudan
sydän hakkaa en löydä sanoja
tule selittämättä, katso ja kosketa
etkö tunne tätä samaa janoa

Kadut kaupungin ovat pitkiä ja suoria
niin moni tarjoaa vain pelkkiä kuoria
niin moni tulee vastaan, kuka on se oikea
niin moni tulee vastaan

Tule lähemmäksi jos minua etsit
katu kapenee, matkaasi jatkaa
ja vasta tien päässä ehkä sua odotan
on sydämeeni niin pitkä matka

Kadut kaupungin ovat pitkiä ja suoria
niin moni tarjoaa vain pelkkiä kuoria
niin moni tulee vastaan, kuka on se oikea
niin moni tulee vastaan

Kadut kaupungin ovat pitkiä ja suoria
niin moni tarjoaa vain pelkkiä kuoria
niin moni tulee vastaan, kuka on se oikea

Kadut kaupungin ovat pitkiä ja suoria
niin suuri kaipuu murtaa vaikka vuoria
niin moni tulee vastaan, kuka on se oikea
niin moni tulee vastaan"

 Wink

Ihanat sanat.
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #271 : 16.06.2010 13:29:02 »

Nuorempana olin varma että toi biisi menee "niin moni tarjoaa vain pelkkiä huoria". En tiedä miksi, mutta kuulin sen noin ja ihmettelin pitkään että onpas sanat  Grin
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #272 : 16.06.2010 22:59:51 »

Nuorempana olin varma että toi biisi menee "niin moni tarjoaa vain pelkkiä huoria". En tiedä miksi, mutta kuulin sen noin ja ihmettelin pitkään että onpas sanat  Grin

Niin mieki kuulin ... 2funny
mutta kaipa minun ajatusmaailma on sen verran realistisempi ja raadollisempi,
etten mitään kuoria ajatellutkaan...

 Lips Sealed

Minua myös huvitti yhden Kauris-miehen kuulema biisistä:

" Living next door to Alice" suomi versio...

"Viisitoista kesää mä häntä odotin...
pois on älys...!

Mies kertoi, että hän nuorena aina ihmetteli, miten sillä naisella niin oli äly pois!?
 Kiss
http://www.youtube.com/watch?v=fteG45pyCeE

tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #273 : 17.06.2010 21:29:11 »

niin, kai sitä jonkun kanssa voi olla kun odottaa muuta? vai? joku syy.. onko ihmisillä joku syy olla yhdessä? hienot häät? omaisuuden yhdistäminen?? vai jopa dharma? Wink

siis ettei ole vain itseriittoinen.

vetovoima, seksi, rakkaus, sielunsopimus?? antaa ja ottaa?? joku syy.. mietin juuri mitä pitäisi tuntea, kun ei vetovoima lopukaan.. mikä saa toisen haluamaan yhteyttä joka toinen pv ja silti on kuin ei olisikaan. ehkäpä kysyn taas.. nyt kaksi  rapu pyörii aika tiiviisti, nimenomaan NYT, tuleva on eri. outo tuo  rapu juttu  jousimies:lle   Cool >  leijona vielä ymmärtäisi. no onhan tuo  venus  leijona , mutta kun minusta on tullut sellainen turvatyyny.. unilelu.. Grin

miksi joku tuntee voimakasta vetoa esim minuun, jos minä en häneen, toinen esimerkki tuo  kaksoset ja yksi jonka merkkiä en tiedä. -  
« Viimeksi muokattu: 17.06.2010 22:00:22 kirjoittanut ^Nekhbet^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #274 : 18.06.2010 09:45:10 »

tämä on kaksipiippuinen juttu, kun toisaalta kukaan ei tarvitse ketään, mutta meillä on sieluperhe ja sielukumppanit ja näiden välillä on vetoa. itse en ainakaan "hyppää" mihinkään muuhun enää.. (minun "toinen puoliskoni" on henkimaailmassa, eli kaikki muu on joka tapauksessa "vain" muuta) minulle sanoi eräs viisas, että niin kauan kuin on vetovoimaa, on opittavaa. entäs jos vetovoima ei lopu? eikä silti "ole oikea"?

 rapu kanssa pitää putsata ilmaa, mutta toinen  rapu ja  kaksoset on tosiaan tavoitelleet vaikka minua ei innosta (kuten leijona ja epäselvä  oinas)?? joten, en ota juttuja vakavasti, ennen kaikkea niiden pitää tuoda iloa, pahoja oloja en aio kokea. ne miehet huvittavat, jotka ajattelevat vain fyysistä. nyt kun noita on tullut koettua, voi koettaa verrata että mikä oli mitäkin, ne 3 muutakin  rapu esimerkiksi..   Huh kaikista ei jää ystäviä, uskon että tuon yhden kanssa voi olla ystävä. tosin sitten on paras olla koskematta   Smiley--


someone´s out there..
 
« Viimeksi muokattu: 18.06.2010 10:29:20 kirjoittanut ^Nekhbet^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
mirka222
Vieras
« Vastaus #275 : 18.06.2010 22:49:31 »

Tähän voin sanoa omasta kokemuksesta, että niitä oikeita on monta, kuka sillä hetkellä onkaan se, joka auttaa sinua tietyssä kasvun vaiheessa huomaamaan omat puutteesi tai tukemaan henkistä kehitystäsi..Olen nykyään menettänyt jo uskoni siihen, että kaikille olisi se yksi oikea..Lähinnä näen, että eri kasvun vaiheissa on meille ne eri opettajat..Tämä tuntuu kauhealta härkävaikutteisesta ihmisestä ja jollain tapaa pinnalliselta kun ihanteenani on ollut se "läpi elämän kestävä suhde"..Mutta näin se on, ihmiset muuttuu ja kasvaa ja tarvitsevat uusia henkisiä opettajia elämäänsä..Jossain vaiheessa "jämähdin" suhteeseen  yllätys  aurinko harka miehen kanssa, koska arvoisssani oli se ainut oikea läpi elämän kestävä suhde, mutta lopulta tunsin pelkkää tyhjyyttä, en iloa, en surua, olisi ollut ihan sama olisinko tällä maapallolla vai en ja silloin tajusin, että ihmisen on aina kehityttävä ja TUNNETTAVA jotain ollakseen ihminen ja onnellinen niin hyvässä kuin  pahassa... Tämän jälkeen koin syvästi hyvät ja pahat tuntemukset nykyisen  vaaka miehen kanssa...Mutta pääpointti tässä on, tunnenko hänen kanssaan enää samoin? Yhdistääkö meitä enää mikään kun ns. pakolliset "karmalliset asiat" on läpikäyty? Tämä on henk. koht. kokemukseni ja kaikilla on varmasti erilaiset "kohtalot" ja "kokemukset"
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #276 : 19.06.2010 01:00:11 »

Siis, voimme olla onnellisia eri ihmisten kanssa, joten kyllä, meillä on useita eri oikeita kumppaneita, mutta täytyy muistaa vaikka muuttuisimme ja kasvaisimme niin todellisuudessa se kumppani voi muuttua ja kasvaa siinä rinnalla. Ja vaikka toisen kanssa täydelliseltä elämä ei heti tuntuisikaan, niin me itse muutumme kokoajan, joten ehkä me sopeudumme kumppaniimme ja tulemme toistemme kaltaisiksi.

Kyse on tahdosta, kemiasta ja rakkaudesta.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #277 : 19.06.2010 10:21:04 »

tähän voisi sanoa; kun melkein kaikki on koettu, voi vain tilata ja odottaa. kun melkein ei enää edes tarvitse ketään.. mitä korkeampaa tasoa tilaa, sitä kauemmin odottaa? ei välttämättä, mutta käytännössä ehkä, riippuu missä liikkuu.

niin ja ne enkelitkin kuulema pystyy järjestelemään näitä kohtaamisia.. jotkut ovat sielukumppaneita, joten he pyrkivät olemaan toistensa kuvassa, siis vastaus N222, todella niin kauan kuin juttu on koettu. joo heh, on tosiaan kyse siitä ketkä osaavat rakastaa, ja miksi  Cheesy

mutta sitä ennen luon oman elämän just sopivaksi. tai voihan nämä tapahtua yhtaikaa. nyt mietin julkisuus/ yksityisyysteemaa, koska tunnen kummatkin. -
« Viimeksi muokattu: 19.06.2010 10:23:39 kirjoittanut ^Nekhbet^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
viivi23
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #278 : 19.06.2010 13:59:44 »

Voi kun tietäski onko tää nyt se oikea  Undecided. Mut voiskos joku kattoo kartalta miltä näyttää?
minä: 23031967 13.20 Hankasalmi
mies: 15061969 Huh?  Helsinki

Ois ihan kiva tietää mitä tähtikartta tietää meidän suhteesta, ku ite oon nyt vähän pihalla.
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #279 : 21.06.2010 14:59:26 »

Tähän voin sanoa omasta kokemuksesta, että niitä oikeita on monta, kuka sillä hetkellä onkaan se, joka auttaa sinua tietyssä kasvun vaiheessa huomaamaan omat puutteesi tai tukemaan henkistä kehitystäsi..Olen nykyään menettänyt jo uskoni siihen, että kaikille olisi se yksi oikea..Lähinnä näen, että eri kasvun vaiheissa on meille ne eri opettajat..

Mä uskon myös vahvasti näin.
Jokainen tärkeä suhde on minulle opettanut jotain, ollut tarkoituksellinen, ja ihminen oikea sillä hetkellä.

Nyt uskon, että nykyinen mieheni on sielunkumppanini. "Oikein" tähän astisista, jos ajatellaan perinteisessä mielessä, kuin puolikkaani. Mieletön kemia. smitten Mutta en silti sulje pois sitä, että ehkäpä joskus, toisessa tilanteessa, joku muu on minulle se oikea, jos ei vaikka ole enää opittavaa, suhde ei tukisi kasvuani.. En tiedä, tapahtuuko näin koskaan. Tietysti nyt toivon että oltaisiin mummoksi ja vaariksi. Mutta ei elämästä tiedä. Smiley Toivon että käy kuten kaikille parhaaksi.. ja luojan tiet on tuntemattomat. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #280 : 21.06.2010 16:27:00 »

Sitä kasvun opettajaa kunakin hetkenä voisi tarkastella esim. oman kartan hallitsijan kautta,
tyyliin  oma askendentti jousimiesjupiter hallitsijana.
Puolison  jupiter  oinas osui IC:n huoneeseeni ja kävin hänen kanssaan läpi lapsuuden juttuja, jotka tiedostin vasta myöhemmin eron aikoihin. Sain myös hänen kanssaan  kuu oinas lapsen.
Toinen merkittävä  jupiter kaksoset osuikin sitten Descentille,
ja yllättäen sitten proge IC on  kaksoset.
Tässä vaiheessa mietin oisko molempien pointti ollut parantaa jotakin omaan lapsuuteeni liittyvää juttua,
koskapa syntymäkartallani on  jupiter chiron aspect_opp Child-asteroidi.
Luultavasti myös "opettajien" kuun yhtymät painottavatkin IC:n merkitystä,
 kuu aspect_con aurinko
ja  kuu aspect_con askendentti.
Minusta tää ois mielenkiintoinen ja uusi pointti pohtia "tätä oikeaa".
En tiedä sitten toimiiko se kaikilla,
koskapa itellä sen toimivuutta lisännee  jupiter t-ristin kärkenä  askendentti / Desc -linjalle.
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #281 : 10.09.2010 12:06:50 »

Hmm. Aloin pohtia nyt tällaista asiaa kuin että olen nyt ilmeisesti viime päivien aikana pikkuhiljaa alkanut ihastua erääseen jätkään.

Hän on  aurinko vaaka , mutta kartalla melkoinen kasa taivaankappaleita mm.  venus kuu  merkurius  juno  jupiter  kuunsolmu  skorpioni ssa . Itselläni skorpioni hallitsee syntymäkarttaani. Lisäksi mulla on kartalla  mars tarkassa (orbi 0 astetta) oppositiossa  pluto , eli skorpionin hallitsijaplaneettaan. Sitten vielä juno on mulla 5 asteen päässä pojan auringosta...


PS. En tiedä pojan tarkkaa syntymäaikaa, mutta jos laittaa astro.comissa tarkaksi ajaksi 12.00 päivällä niin askendentti näyttää skorpionia myös. Mutta tuohonhan ei nyt voi oikein luottaa :|
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #282 : 20.09.2010 22:18:19 »

Minä näen romantiikkaa vain unissani.  Grin
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #283 : 21.09.2010 08:29:35 »

SA, onko sinulla mielestäsi jotain "esteitä" asiassa? kuulinpa juuri yhdeltä, että kun poisti (sydän sielu entiset kokemukset) esteensä niin heti pamahti kumppani. kun heitä katsoo, kyllä he sielukumppaneilta näyttävät ja vauhdikas poika tulikin ja matkailevat pitkin maailmaa. itse kun katson miehiä nyt just, niin sellaisia teknisiä suorittajiahan ne, joille puhuu, mutta hmm..> tavallaan uskon tohon, että kun on jotenkin vielä "valmiimpi" heh, niin alkaa ehkä löytyä niitäkin jotka oikeesti kiinnostaa eikä niitä tarjokkaita, joille vain haluaa naurahtaa.  Cool
« Viimeksi muokattu: 21.09.2010 09:26:19 kirjoittanut ~Bellatrice~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #284 : 21.09.2010 22:10:40 »

No viimeksi eilen tein taasen luopumista toimimattomasta on-off-suhteesta. Tämän tein siis ihan sielutasolla. Olin jo aikaisemmin katkonut niitä hopeisia säikeitä minun ja tämän suhteen toisen osapuolen väliltä, mutta eilen avasin sen viimeisen, romanttisen "nauhan" väliltämme ja päästin hänet menemään. Toivon kovasti, että tämä oli se viimeinen kerta, etteivät nämä sielutason hopealangat enää kasvaisi yhteen. Korkeamman haltuun, niin kuin toisaalla sanoin.

Olen tästä seuraavasta kumppanistani nähnyt jo unia, mutta unissa hän on kasvoton. Se on ärsyttävää, sillä kasvot ovat minulle kovin tärkeät. Ensimmäisen unen näin 2008 ja toisen unen ihan vähän aikaa sitten. Oli se vaan niin hitonmoinen uni, että mielelläni ottaisin sen päiväelämäänikin.  Grin

Ja suurin ongelma tai este mitä luultavimmin on se, etten minä luota vastakkaiseen sukupuoleen. Sen verran tullut huonoja kokemuksia.  Sad

Nooh, kyllä tämä tästä.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Sivuja: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 25
  Tulostusversio  
 
Siirry: