Äänestys
Kysymys: Veikkaatko että tuleva se oikea olis sellanen:
Jonka jo tunnet
Jonka olet jo menneisyydessä tavannut, tiedätte toisenne tai olette nähneet toisenne tiedostamatta sitä
Jota et tunne vielä etkä ole edes nähnyt
Jonka itse päätät

Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 25
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuka se oikea on ?  (Luettu 268800 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 2008



Profiili
« Vastaus #60 : 11.03.2008 09:59:17 »

Ongelmana on vaan, että itse haluaisin seikkailla ympäri maailmaa myös suhteessa yhdessä miehen kanssa Cheesy

                           2funny

        Helppo, jopa ihan nakki.  Senkun ottaa heti sekä

            kruunan että klaavan, ja yht`aikaa !!



                                  2funny

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Laksmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 136



Profiili
« Vastaus #61 : 12.03.2008 21:24:02 »

vanhaki heittäytyy mukaan tähän teinimäiseen keskusteluun. Mä uskon että just sen merkkinen tyyppi jota sinulle astrologit suosittelee on väärä. Höpön-höpön et mä härkänä ( askendentti skorpioni) ikäpäivänä seukkailisin jonkun neitsyen tai stenbockin kaa. Ei niinku sit millään.

Pitää olla haastetta. Jouskari smitten, kaksonen, kalat...
 ystävättäret oinaita tai vaakoja.

 Ja kyl mä tiedän ett muut asiat vaikuttaa asiaan ku aurinkomerkki.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #62 : 13.03.2008 09:27:31 »

Niin, ONKO jokun suhde joskus "onnistunut" (mitä se on? pitkä, lyhyt suhde??) vaikka astrologiset aspektit olisi ihan päin seiniä?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #63 : 14.03.2008 01:04:11 »

vanhaki heittäytyy mukaan tähän teinimäiseen keskusteluun. Mä uskon että just sen merkkinen tyyppi jota sinulle astrologit suosittelee on väärä. Höpön-höpön et mä härkänä ( askendentti skorpioni) ikäpäivänä seukkailisin jonkun neitsyen tai stenbockin kaa. Ei niinku sit millään.

Pitää olla haastetta. Jouskari smitten, kaksonen, kalat...
 ystävättäret oinaita tai vaakoja.

 Ja kyl mä tiedän ett muut asiat vaikuttaa asiaan ku aurinkomerkki.

Mikäs meissä Neitsyissä on vikana?  Wink
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #64 : 14.03.2008 07:52:44 »

Ainakin tie vie astrosta kauas, kun täällä setä Kotkansilmiä majailee, niin että siinä mielessä arvot järjestykseen.  Wink

KristinA, tuli vaan mieleen kun nuo planeetat jossain mielessä kenties vaikuttaa, et varmaan ole muita "huonompi" löytämään ketään, kaikenlaiset ihmiset löytävät jotain mikä sopii heille sille hetkelle.

Joskus jotain, joskus ei mitään, joskus pitkäaikaista, joskus lyhyempää kestoa.. välillä kantsuu unohtaa mokomat, miehet siis ja joskus pitää hauskempaa heidän kanssaan..
« Viimeksi muokattu: 14.03.2008 08:05:09 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Buf~
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 249



Profiili
« Vastaus #65 : 15.03.2008 20:33:19 »

Mä en ikinä osaa näköjään toimia silloin kun pitäisi. Jään sitten haikailemaan ja jahkailemaan perään  knuppel2. Tänään laitoin yhdelle mihelle pitkän ajan päästä vihdoinkin viestin. Saas nähdä mikä on vastaus, vai vastaako ollenkaan.  Huh Ainakin saan sitten vihdoinkin laitettu pisteen ja unohtaa se.
tallennettu

Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt
Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #66 : 16.03.2008 01:43:01 »

tarkista kartaltasi myös missä merkissä Mars ja 7.huoneen kärki ovat, ne saattavat myös antaa osviittaa.

Heh, tähän tartuin, kun jäi tuo edellinen 5. huoneen keskustelu mietityttämään, että onko tuossa äijänrotaleessa mitään ainesta vakavampaan - tai no juu, kyllähän tuo kaipaa vakautta ja läheisyyttä, mutta entäs avioliitto sitten.. Multa löytyy 7. huoneen kärki  rapu ja  mars kauris - vakautta ja tunteita siis ilmeisesti etsitään.. Mieheltä löytyi 7. huoneen kärki  kalat ja  mars neitsyt - eli näköjään samanlaista löytyy, vakaa ja tunnepitoinen suhde on näköjään äijälläkin toiveissa..

Olen pohjimmiltani erittäin herkkä ja arvostan pysyvää parisuhdetta - niin tosin on mies ihan samanlainen, erittäin herkkä ja tunteellinen, ehkä tuo  aurinko vaaka vaikuttaa siellä.. Noh, katsellaan ja toivotaan parasta, aika näyttää Smiley
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #67 : 16.03.2008 06:21:57 »

Hyvä Buf! Strategiat on oltava, että jotain tapahtuu, siis päätöksiä, suhdetta, kaveruutta tai vapautta..

Stop making compromises that you know you'll regret later. Don't agree to things if you know they go against your true inner beliefs or principles. If the person you love gets angry or upset, then so be it.
« Viimeksi muokattu: 16.03.2008 08:24:14 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Laksmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 136



Profiili
« Vastaus #68 : 17.03.2008 14:20:35 »

On se vaan niin kumma. Siis astrologit ovat ehdottaneet minulle kumppaniksi  kalat kauris neitsyt skorpioni. Eihän noissa  tietty vikaa ole,mutta mihinkään järkevään suhteeseen en ole päässyt. Toisaalta veljeni on niin perus  kauris kun vaan olla voi, joten siitä syystä kai kierrän sellaiset miehet kaukaa.

Eräs  kalat oli monta vuotta minulle läheinen, kemiaakin oli välillämme. Sen sijaan seurustelin yli 10 v.  kaksoset kanssa ja nyt olen menettämässä sydäntä  jousimies lle.  Kaksosmies oli nouseva  rapu. Jouskarin nousumerkkiä en tiedä mutta hänellä on  mars kauris ja  mars kalat

Se vaan taitaa olla niin ettei se jonka  aurinko merkin tai merkin laadun perusteella olisi sopva ei välttämättä olekaan. Luottakaa tunteisiin eikä astrologiaan, vaikka tämä ihan hauskaa onkin.
tallennettu
Buf~
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 249



Profiili
« Vastaus #69 : 17.03.2008 21:13:11 »

Mä en ikinä osaa näköjään toimia silloin kun pitäisi. Jään sitten haikailemaan ja jahkailemaan perään  knuppel2. Tänään laitoin yhdelle mihelle pitkän ajan päästä vihdoinkin viestin. Saas nähdä mikä on vastaus, vai vastaako ollenkaan.  Huh Ainakin saan sitten vihdoinkin laitettu pisteen ja unohtaa se.

Höh, mun pitäs oppii luottaan sisäiseen ääneeni, joka sanoi ettei kannata yrittää otta yht. tähän mieheen. Pitäs vaan uskoo itteensä. Embarrassed
tallennettu

Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt
Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
mirka222
Vieras
« Vastaus #70 : 17.03.2008 22:02:42 »

Buf~ Tuo on jännä, että jos miehestä ei kuulu mitään, voit olla melko varma, ettei ole kiinnostunut. En tiedä vanhemmista miehistä Grin, mutta veikkaan, että yhtä lapsellisina pysyvät kuin ovat nuorempinakin.. Minulla on ollut sellainen periaate, että itse en ota ensimmäisenä yhteyttä tai jos ei ole kuulunut pitkään aikaan niin en silloinkaan  knuppel2..Kyllä ne ite ottaa, jos oikeasti ovat kiinnostuneita, eri asia sitten onko itse kiinnostunut enää silloin coolsmiley Harmi vain, että olit kauan pähkäillyt, etkä varmastikaan ahdistellut miestä, mutta hyvä, että sait asian nyt pois päiväjärjestyksestä Smiley

Olen yrittänyt sanoa ystävälleni, ettei ottaisi heti tapaamisen jälkeen yhteyttä tai soittelisi ukkojen perään, jos he eivät ole vastanneet viesteihin. Kaikissa tapauksissa, jossa ei ole ukosta kuulunut,on ollut niin ettei ole ollut kiinnostunut. Ja jos on sattumalta ottanut yhteyttä pitkästä aikaa edellisen katoamistempun jälkeen on ollut vain petipuuhat mielessä. Ja taas kadonnut. Valitettavasti ei muistu mieleeni yhtäkään poikkeusta, mutta voi johtua siitäkin, että olen niin nuori Wink

Mietin vain omalle kohdalle, mitä tekisin jos joku ottaisi yhteyttä enkä olisi kiinnostunut. Jos äijä olisi täysin toivoton tapaus, tekisin katoamistempun (en vastaa puheluihin tai viesteihin, jos näkisin jossain, menisin vain äkkiä ohi enkä olisi tuntevinaan) Jos äijä olisi mukava sanoisin, etten ole vain kiinnostunut sillä tavalla ja ehdottaisin kaveruutta. Jos ei kelpaisi, jättäisin asian siihen. En lähtisi ottamaan yhteyttä kaverimielessä, jos asia jäisi vain minun harteille.

 
tallennettu
Buf~
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 249



Profiili
« Vastaus #71 : 17.03.2008 22:35:05 »

Kyl ne jotkut taitaa olla poikia läpi elämänsä. Ei noista miehistä ota selvää. Yksi mua vanhempi mies oli taas loukkaantunut, kun en ollut soittanut -vaikka se olisi itse voinut myös ottaa yhteyttä. Hän oli kuulemma viikon odottanut soittoani -hän kun oli niin äijä ettei naiselle voinut soittaa.  Cheesy. Toiset siis antaa mieluummin aloitteen naiselle.
 Mä nykyään vastaan kyllä viesteihin. Joskus en viitsinyt vastata mitään, mutta kun se omalle kohdalle sattuu, huomaa että se vasta epäreilua toista kohtaan on.
tallennettu

Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt
Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #72 : 22.10.2008 11:26:47 »

jotenkin niin, ehkä

ainakin kun sitoutumiskammoisille antaa ymmärtää, ettei kiinnosta, ne lähestyy   Cool
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #73 : 31.10.2008 18:51:17 »

Vaikea kysymys, sillä kiikun kahden vaiheilla; Jonka jo tunnen tai en tunne ollenkaan enkä ole nähnyt.

En siksi voinut äänestää.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #74 : 03.11.2008 15:05:59 »

Äänestin: Jota et tunne vielä etkä ole edes nähnyt

Sai nyt KristinA vastauksen Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 25
  Tulostusversio  
 
Siirry: