Äänestys
Kysymys: Veikkaatko että tuleva se oikea olis sellanen:
Jonka jo tunnet
Jonka olet jo menneisyydessä tavannut, tiedätte toisenne tai olette nähneet toisenne tiedostamatta sitä
Jota et tunne vielä etkä ole edes nähnyt
Jonka itse päätät

Sivuja: [1] 2 3 ... 25
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuka se oikea on ?  (Luettu 270842 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
KristinA
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94


Elama on ihanaa<33


Profiili
« : 26.12.2005 03:07:43 »

Oon neitsyt nouseva  skorpioni . Ja en oo vielkää löytäny itelleni sellasta miestä jonka kanssa kemiat sopis yhtee. Oltais samal aaltopituudella  Cry Vaikka oon ettiny sitä oikeeta, mut ei näytä löytyvän. Ja oon muutenki nii tarkka et kukaan aikasemmist jätkistä ei oo saanu mua leijuu taivais ja tuntee perhosii vatsas kun katon sitä silmii tai ees venaan et näkisin sen . . you know ? No oli kyl yks mut se onki toinen juttu . . Pliis auttakaa , kertokaa kuka merkeistä sopis mulle parhaiten .
tallennettu

Mennään sokkona yli kaiken, mutta usko ja unelmat taskussa näyttäen tietä niinkuin kompassi, joka ei ikinä petä, faktat tiedossa joka käänteessä ja silmät avoinna, vaikka sokkona vedetääkin Wink

RAKKAUS ON VASTAUS KAIKKEEN<3
dissolve
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166



Profiili
« Vastaus #1 : 26.12.2005 19:17:39 »

Vesi- tai maamerkit (Rapu, Skorpioni, Kalat, Neitsyt, Härkä, Kauris) saattaisivat noiden tietojen perusteella tuntua sopivilta, tarkista kartaltasi myös missä merkissä Mars ja 7.huoneen kärki ovat, ne saattavat myös antaa osviittaa.
tallennettu

Aurinko-Skorpioni, Kuu-Härkä, nousu-Vaaka
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #2 : 26.12.2005 20:54:51 »

Itselleni sopiva olisi ilmeisesti joku jolla on AC, Aurinko ja Venus leijonan loppupuolella, Mars jouskarissa ja kuu kaksosissa. Tosin lyhkänen juttu siitäkin tulisi, heh. santa_tongue
tallennettu
dissolve
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166



Profiili
« Vastaus #3 : 28.12.2005 13:41:53 »

Koska sekä Mars että 7.huoneen kärki ovat maamerkeissä, suosittelen etsimään rauhallista, harkitsevaa miestä jolla on tukevasti jalat maassa. Boheemit taivaarannanmaalarit ja aggressiiviset uraohjukset (minäminä-kaikkimullehetinyt) tekisivät sinut ehkä vain onnettomaksi?
tallennettu

Aurinko-Skorpioni, Kuu-Härkä, nousu-Vaaka
faust_
Vieras
« Vastaus #4 : 28.12.2005 20:40:07 »

No jatkuvasti yritän iskeä naisia. Oikeata ei olekkaan ja sekin on kosminen totuus. Plaah. Ethän kuuntele Depeche Modea?! Cry
tallennettu
Yksisarvinen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52



Profiili
« Vastaus #5 : 28.12.2005 21:28:46 »

Suht'koht' tuore kirjavinkki aiheeseen: smitten "Rakkauden Atlas" OTAVA, kirjoittaneet Virpi ja Jaakko Hämeen-Anttila ISBN 951-1-20024-0. Ei anna valmiita vastauksia kyllä sekään, mutta on "inspiroiva tutkimusmatka rakkauden kulttuurihistoriaan". smitten
tallennettu

"Se voima joka maan ja taivaan loi myös sinussa voimaa olla voi."
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #6 : 28.12.2005 21:37:40 »

Hei hei hei Maniac,

Depeche Mode on aivan loistava!

Gahanista tulikin mieleeni, että Skorpioni ja Härkä miehet viehättää tätä neitoa valtavasti. Koskapa ovat usein vielä tummia...

Voih, johtuuko onneton rakkauselämäni siitä että kuuntelen Depeche Modea ja HIMiä.  Huh  Cry

Mitä sitte pitäis kuunnella, iskelmiä, ikivihreitä?  2funny 2funny
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #7 : 28.12.2005 22:01:57 »


Mitä sitte pitäis kuunnella, iskelmiä, ikivihreitä?  2funny 2funny

Rammsteinia. Cool
tallennettu
faust_
Vieras
« Vastaus #8 : 28.12.2005 23:56:07 »

Onneton rakkauselämä? Kuka edes haluaa rakkauselämää. Kuunnelkaa Martti Vainaata & sallittuja aineita.
tallennettu
tuuli-juulia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56


Profiili
« Vastaus #9 : 29.12.2005 00:47:35 »

Lainaus
Tulkaa te muutki kirjottaaa teijän rakkaushuolista   olis kiva jakaa omii mielipiteit toisille   Ja tietenki siihen oikeaaseen liittyviä ongelmia
. . 

Kiitos kutsusta! Tässä juuri pohdiskelen tota mun oikukasta oinas-ystävääni...enpä tiedä, mitä tästä koko jutusta tulee  Undecided Osaisko kukaan yhtään sanoa, kannattaako tällasen jousimiestytön, joka on nouseva neitsyt ja kuu kaloissa, ees yrittää sellasta sarvipäätä kesyttää? Kun se vaan tuntuu niin oikealta, että kun vähän eroa yrittelin, niin iski vahvasti ahdistus, että enpä yhtä ihanaa koskaan löydä toista. Mut se kun on sellanen, että heti jos vähän alkaa mennä hyvin, niin se vetäytyy, aina pitäis olla haastetta ja pientä epävarmuutta ilmassa, ja mä kun siitä isosta vahvasta miehestä toivoisin sellasta pysyvää ja luotettavaa suhdetta  Embarrassed  Eipä taida olla helppoa sen kerran kun rakastuu...ja onks tää nyt sit sitä vai ei Undecided  Vähän sais kyllä olla helpompaakin, vaikka toisaalta ihana tunne ne perhoset vatsassa jne.  smitten
tallennettu

Aurinko Jousimies
Kuu Kalat
Nouseva Neitsyt
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #10 : 29.12.2005 00:50:08 »

Rakkaushuolet on niin teiniä, ah ja voi niitä hormonimyrskyisiä aikoja! :Smiley
tallennettu
tuuli-juulia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56


Profiili
« Vastaus #11 : 29.12.2005 00:57:23 »

Lainaus
Rakkaushuolet on niin teiniä, ah ja voi niitä hormonimyrskyisiä aikoja!


Ah ja voi, kun joskus tuliskin aikuiseksi, että pääsis näistä teinihuolistaan...ei siihen näköjään ikääntyminen riitä... Kai se sit riittäis kun löytäis sen oikean ja sais sen vielä kiltisti rengastettua  Wink  Ei kai se nyt sentään pelkkää hormonitoimintaa oo kuitenkaan, toi rakkaus  Sad
tallennettu

Aurinko Jousimies
Kuu Kalat
Nouseva Neitsyt
faust_
Vieras
« Vastaus #12 : 29.12.2005 20:32:57 »

No, kuuntele mitä haluat ja sulla on hyvä asenne noin tytöksi/naiseksi/tätiksi/mummoksi.

Minäkin oon avoin kaikelle musiikille, mutta aina silloin tällöin vahingossa arvostelen kaikkea paskaa. :Smiley
tallennettu
yoniaQ
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19



Profiili
« Vastaus #13 : 29.12.2005 21:29:53 »

Mun huoli: Oikea on, mutta kaukana poissa.Ikävä syö sisältä.
tallennettu
Shine_S
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #14 : 29.12.2005 21:34:19 »

Ei mullakaan tuo rakkauselämä siitä helpoimmasta päästä oo. Vastikään erosin poikaystävästä kun kiinnostus vain lopahti. Ei ollut sitä syvää rakkauden paloa siinä(kään) suhteessa. Ja aina kun sellaista tuntee, tunne on harvinaisen usein pelkästään yksipuolista.  Cry

Välillä tuntuu että voisi vain luovuttaa, mutta jospa tämä kaikki on vain harjoitusta johonkin suurempaan......?  :Smiley
tallennettu

Nousu Neitsyt, Aurinko Oinas, Kuu Rapu, Merkurius Kalat, Venus Härkä, Mars Kauris
Sivuja: [1] 2 3 ... 25
  Tulostusversio  
 
Siirry: