Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Henkimaailma, astraalitaso, kuolemanjälkeinen  (Luettu 33376 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #30 : 24.06.2007 01:17:44 »

Huaaah!

Nyt tässä yön tiimellyksessä ehdin vähän vastaamaan näihin kysymyksiin. Nämä ovat vain minun näkemyksiäni ja oman ymmärrykseni mukainen totuus niinkin monitahoisesta asiasta kuin henkimaailma.

mikä on henkimaailmassa paremmin kuin täällä
No jos verrataan Maapalloon, niin sanotaanko, että ihan kaikki! Grin Siksi Maapallolla ihmisille heitetään unohduksen verkko päälle ennen syntymää niin vahvaksi, jotta osaisimme keskittyä tähän vaativaan tasoon täysillä. Vanhoilla sieluilla tämä verkko alkaa olla jo niin ohut, että pahimmillaan tällainen vanha sielu haluaa vaan maata paikoillaan ja odottaa kuolemaa. Sille Maapallo on jo niin loppuunkulutettu ja ihan vääränlainen paikka.

Maapallolla on monien erilaisten oppimis- ja kokemusmahdollisuuksien lisäksi myös sellaista hienoutta, mitä henkimaailmassa ei ole ja tähän kuuluvat esimerkiksi fyysiset aistit, syöminen, nukkuminen, liikunta ja seksin harjoittaminen. Täällä voi kokea ja nauttia elämästä kehonsa avulla, joka on mahdotonta henkimaailmassa pelkällä sielulla. täällä voi istua toisen rapsutettavana tai rapsuttaa itse toista, paijata kissanpentua, syödä herkkuja, käydä pitkällä juoksulenkillä tai joogata, vetää kunnon tirsat ja nähdä jänniä unia siinä samalla. Jakaa oma fyysinen kehonsa toisen ihmisen kanssa. Uida viileässä järvessä ja napata paksuja lumihiutalaita suuhunsa. Uppotua pehmeisiin tyynyihin tai halata lähimmäistään.
Tosin vastaavasti on sitten kaikenlaista ikävääkin aisteihin, syömiseen, nukkumiseen, liikuntaan ja seksiin liittyvää, kun nyt ollaan kahtiajakautuneella Maapallolla! Cheesy Tirvaista toista naamaan tai tulla itse tirvaistuksi. Reväyttää nilkkansa hyppiessä ja saada mahansa kipeäksi liiasta ruuasta. Kärsiä allergisesta nuhasta haisteltuaan vääränlaisia kukkasia ja palelluttaa sormensa pakkasessa. Oksentaa ja haista pahalle xD Ne ovat sitten tämän Maapallon fyysisten ihanuuksien ikävimpiä puolia, mutta edelleen mahdollisia vain täällä fyysisessä muodossa. Henkimaailmassakin voi varmasti uupua, jos menee liian korkeisiin energioihin liian pitkäksi aikaa, mutten ole koskaan kuullut, että joku olisi oksentanut tai tapellut toisen kanssa kuoltuaan xD

mikä on siellä se toiminta eli mitä tehdään, onko lähinnä oleskelua, opiskelua vai taistoja
Kuoltuaan sielu saa (saatuaan voimansa takaisin elämän koettelemusten jälkeen) tehdä ihan mitä haluaa. Kirjaimellisesti ihan mitä haluaa. Ketään ei käskytetä eikä kielletä. Jos pidät kukista voit kasvataa oman puutarhan. Jos taas pidät eläimistä voit opiskella vaikka Eläintenhoitaja sieluksi, jotka kuulemma mm. tuovat eläinten sieluja tapaamaan juuri kuolleita omistajiaan näiden tultua henkimaailman puolelle. Jos nautit lukemisesta voit viettää aikaasi kirjastoissa. Maailma on laaja ja tekemistä riittää. Jos taas et halua tehdä mitään, olla vain vaikkapa omassa ylhäisessä yksinäisyydessä saat tehdä niin ihan vapaasti. Tai sosiaalisena järjestää vaikka juhlat. Henkimaailmassa vain mielikuvitus on rajana.

Tekeminen riippuu jonkin verran myös siitä, minkälaiselle tasolle päätyy kuoltuaan. Jos uskoo vahvasti, että "minä joudun kuoltuani kiirastuleen!" silloin luo itselleen tuollaisen tilan, jonne päätyy kuoltuaan. Samoin useimmat hevarit sanovat haluavansa Helvettiin, koska siellä on viinaa, naisia ja parhaat bändit Grin Hekin voivat halutessaan päästä tuollaiselle itse luodulle tasolla ryyppämään ja kuuntelemaan heviä - henkimaailman puolella mikään ei ole mahdotonta eikä pidä automaattisesti olettaa, että kaikki sielut päätyvät heti valoon. Toiset eksyvät vähän matkalla, mutta heitä varten on tällaisia Sielun Paimenia. He etsivät näitä harhaantuneita sieluja Valoon, mutta eivät vie ketään väkisin sinne. Jokainen sielu päättää itse, kun on valmis luopumaan siitä itseluodusta kuoleman tasosta ja palaamaan kotiin.
Tämä on kuitenkin aika harvinaista, minusta. Suurin osa sieluista tietää minne mennä ja päätyvätkin heti Valoon päin.

mistä omat muistumasi tulevat
Pääosin meditointikokemuksistani. Teen aina meditoidessani matkan Henkimaailmaan, jossa käyn tapaamassa oppaita ja kysymässä heiltä neuvoa. Omien kokemusteni mukaan maailma siellä on erittäin värikäs ja monipuolinen kuin suoraan fantasiamaailmasta. Tämä on tietenkin vain minun totuuteni siitä maailmasta.
Minulla on myös hataria muistoja menneiden elämien tavoin henkimaailmasta, mutta olen kokenut, että kun voin mennä tuonne meditoimalla minun ei ole tärkeää kaivaa muistoja esiin. Voin elää paikan uudestaan ja uudestaan.

ollaanko siellä lähinnä elämien välillä ja jostain pisteestä pysyvästi
Henkimaailmassa ollaan elämien välillä niin kauan, kun reinkarnaatiota tarvitaan sielun jalostamiseksi. Aika, kuinka kauan siellä ollaan elämien välillä on yksilökohtaista. Käsittääkseni jossain vaiheessa jäädään kokonaan henkimaailmaan, mutta jatketaan sielun jalostamista siellä. Tarkoitushan olisi päästä takaisin Alkulähteeseen, joskin olen kuullut, että Alkulähteeseen pääsyn jälkeen sielun kiertokulku alkaa uudelleen alusta. Ei ehkä Maapallolla, mutta jossain muualla. Itse en ainakaan vielä allekirjoita tuota, se tuntuu jotenkin omituiselle, ikään kuin sille, ettei ikinä saisi rauhaa vaan aina pitäisi olla tekemässä ja menossa saavuttamatta koskaan määränpäätään. Mutta, en osaa sanoa tuohon juuta enkä jaata.

entäs ennen sielujen luomista, mitä olimme, olimme siis Alkulähde eli KAIKKIEN pitäisi periaatteessa muistaa se tila
Käsittääkseni se miten hyvin muistamme elämämme henkimaailmassa riippuu sieluniän lisäksi siitä paikasta, jonne olemme syntyneet. Toisilla planeetoilla asukkaat muistavat erittäin selkeästi henkimaailman aikaisen elämänsä, toisaalla se taas unohtuu tyystin. Sielu ei unohda kuitenkaan, mutta on eri asia saako ihminen muiston kuolleistaan päivätietisuuteen.
Täällä Maapallolla sielun päälle heitetään unohduksen verho, jotta sielu jaksaisi keskittyä maanpäälliseen elämäänsä täysillä. Maapallo on nimittäin rankka paikka! Mitä siitäkin tulisi jos kokisimme jatkuvasti olevamme täysin vieraassa paikassa, vieraassa ajassa, vieraassa kulttuurissa tuntematta koskaan oloamme kotoisaksi, potien jatkuvaa hellittämätöntä koti-ikävää? Eihän täällä kukaan jaksaisi olla, jokainen tekisi itsemurhan heti kun olisi tarpeeksi vanha pitelemään veistä käsissään tai nielemään pillereitä, jotta pääsisi takaisin kotiin! Maapallo olisi ihan turha paikka.

oppisalit, tai eri kerrostumat jos tiedät
En tiedä kerrostumia, mutta tiedän sen verran, että henkimaailma on jakaantunut eri tasoihin lähinnä tuon tason energian voimakkuuden mukaan. Mitä korkeampi taso, sen voimakkaampi ja hienompi energia siellä vallitsee. Minä esim. poksahtaisin, jos joutuisin nyt heti lähelle Alkulähteen tasoa!
Oppisaleja on paljon erilaisia - on kouluja, auditorioita, yliopistoja jne. joissa sielut saavat koulutusta sekä kuoltuaan että uniensa aikana. Muistan itsekin käyneeni kuuntelemassa vierailevien luennoitsijoiden luentoja auditorioissa unieni aikaan. Ketään ei tietenkään pakoteta minnekään opinahjoon, jos niin ei halua.
Sielut voivat jakaantua kouluissakin erilaisiksi pikku luokiksi, jolloin ryhmäopetus on tehokkaampaa ja samaan oppitehtävän ehtineet sielut voidaan kerätä yhteen. Se on helpompaa kaikille, sillä olisihan täällä Maapallollakin aika hankalaa, jos samaan ryhmään istutettaisiin ekaluokkalainen, kuutosluokkalainen, ysiluokkalainen, lukion kolmasluokkalainen, ammattikoululainen, yliopisto-opiskelija ja ammattiin/yliopistosta valmistunut.

mitä mielestäsi opimme täällä eikä siellä, siis 3d maailmassa
Ainakin Maapallolla opiskellaan minun tietojeni mukaan fyysisyyttä (johon kuuluvat siis nuo aistit ja seksuaalisuus ainakin) sekä kahtiajakoisuutta. Maapallolla yksi asia kattaa yleensä kaksi puolta, kuten tuolla aiemmin esimerkeilläni kerroinkin. Tärkeää on kuitenkin oppia, että kahtijakoisuus ei silti kumoa sitä, etteivätkö nuo kaksi voisi olla yhtä - Ying Yang meininkiä siis. Kaikki on Alkulähdettä, sekä kuuma että kylmä vesi. Kuuma vesi ei kumoa kylmää eikä kylmä kuumaa.
Se, mitä kaikkea muuta täällä itse kukin opiskelee ja muistelee on sitten yksilökohtaista.

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #31 : 24.06.2007 08:43:09 »

Kiitos. Vaikuttaa siltä että sanomassasi ja henkimaailman muissa kuvauksissa ei ole ristiriitaa. Asia on minulle "ajankohtainen" koska olen jo kokenut nämä illuusiot hyvä-paha ja olen jo kauan halunnut näiden yläpuolelle. Samoin tuo fyysisyys ja seksi. Olisko siis syytä ottaa ilot irti, jos ei henkimaailmassa ole seksiä? Mutta sekin on aistiharhaa.

Tuo asia jäi mietityttämään, että eikö henkimaailmassa ole tosiaan romantiikkaa? Siellä voi olla vaan tai toimia, mutta ei rakkaiden kanssa olemista? No on siellä varmasti sitä, jos ajattelen noita kuvauksia. Minulle nimittäin autuudessa puutarhan kasvatus, ilman rakkaita ihmisiä, olisi aika tyhjää.

TAI ehkei sittenkään! Kaksoisliekin enkelin ja oppaiden kanssa!

Samoin olen samaa mieltä että kyllä täällä unohdus pelaa, esimerkiksi serkkuni elää täysin aistien maailmassa; miehet, seksi, vaatteet eikä juurikaan ymmärrä näistä asioista. Toinen serkku taas hakee valtaa aineellisten asioiden kautta, mutta henkisesti on kypsymätön. Ja kolmas sama, jumaluusasioilla ei hänelle merkitystä. Eli totta se on, fyysinen taso, jopa ihmiset ovat illuusioita ja henkimaailma on se koti josta tänne tulemme; laaja ja mielenkiintoinen paikka. Se on alkanut tulla minua lähemmäs, vaikken mitään "viestejä" saa, mutta varmaan väistämätön juttu viime vuosien kehitykseni takia. En voi unohtaa enää.

Ja ehkä ne suhteeni tosiaan olivat sielusopimuksia, ainakin karmasuhteita, sillä kun suhde oli koettu, joku raukesi täysin. No vähintäin huomasi että ajattelu oli erilaista, jos pari oli aika maallista ja aistinautintoihin keskittyvää ja yhden kanssa erilainen henkinen käsitys - ei aivan, mutta kuitenkin.

Hyvä, mietinpä nyt siis vielä kerran että mitä haluan saada tältä fyysiseltä elämältäni. Mitään ei kannata stressata, sillä jos tavoitteet ovat omia ja itse asetettuja, teen ne seuraavassa elämässä, jos ei tässä. Esim. henkisen tiedon jakaminen vaikkapa "rivien välistä".. ihmiset kun ovat yleensä hieman pihalla.

"heitetään unohduksen verkko päälle ennen syntymää niin vahvaksi, jotta osaisimme keskittyä tähän vaativaan tasoon täysillä. Vanhoilla sieluilla tämä verkko alkaa olla jo niin ohut, että pahimmillaan tällainen vanha sielu haluaa vaan maata paikoillaan ja odottaa kuolemaa. Sille Maapallo on jo niin loppuunkulutettu ja ihan vääränlainen paikka."

"Tarkoitushan olisi päästä takaisin Alkulähteeseen, joskin olen kuullut, että Alkulähteeseen pääsyn jälkeen sielun kiertokulku alkaa uudelleen alusta. Ei ehkä Maapallolla, mutta jossain muualla. Itse en ainakaan vielä allekirjoita tuota, se tuntuu jotenkin omituiselle, ikään kuin sille, ettei ikinä saisi rauhaa vaan aina pitäisi olla tekemässä ja menossa saavuttamatta koskaan määränpäätään. "


AthaMaarit, on sanottu että sielu voi todella kuljettuaan matkansa päättää palaako seuraavaan kaikkeuteen, tai sitten voi alkaa seuraavassa korkeammalta tasolta.

Joten on se totta; jumaluus luo tän kaiken huvikseen, että olisi fyysinen maailma ja kahtiajako; mietin edelleen vain sitä, onko jotain OPPIMISEEN liittyvää asiaa, mihin 3d maapalloa tarvitaan. Siis niin, että emme olisi voineet OPPIA sitä henkimaailmassa (jumaluus uhraa itsensä aineen maailmaan, mutta jää myös ilmenemättömään; jumaluus luo erilaiset kehot, mentaali astraali fyysinen ihmisille vain todistaakseen, että nämä ovatkin illuusiota; on kuin luomisen silmänräpäyksessä jumaluus ei kykenisi opettamaan Itselleen kaikkea? Jotenkin jumaluus minussa ei koe oppivansa todellakaan, vaan kyse on muistamisesta). Onko vaan hassunhauskaa laittaa meidät tänne erillisyyteen, illuusioon jne josta haluaa lopulta vain poistua - ellei ole tarpeeksi tiiviisti aineen, suorittamisen, egon jne maailmoissa kiinni  saturnus (kuten suloisesti näin erään olevan). Lopullinen poistuminen voi aiheuttaa kovan iskun egolle, joka tekee vastaiskun. Empire Strikes Back -  2funny Suomeksi, minun on vaikea kokea tätä "oppimista" mielekkäänä syynä kaikkeudelle, sillä eihän jumaluus voi kuin muistaa mitä tuli tehtyä.  Grin Olisi voinut olla tekemättäkin - ei jumaluus VOI tarvita tätä! Jumaluuden yksi prinsiippi vaan nyt sattuu olemaan luominen.

Mitä itse haluat tehdä siellä? Opiskella, lillua autuudessa, toimia, tavata tuttuja? Haluatko nyt sitten lähinnä vapautua tästä täällä?

Ja te kaikki muut? Kuulostaako tutulta, että näin asia menee? Jos ei odoteta planeetan kohoiluja, niin tuo nyt ainakin pitää paikkansa? Oli planeetta millä tasolla vaan, henkimaailma on aina siinä ympärillä niille, jotka muistavat. Minusta tämä antaa perspektiivin kaikkeen.


Jos ei olisi luotu erillisyyttä ja ainetta, ei tarvitsisi myöskään havaita että ne ovat illuusioita, josta vapautua. Voisi kaikessa rauhassa olla pankinjohtajana.  Grin
« Viimeksi muokattu: 24.06.2007 09:11:36 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #32 : 24.06.2007 17:57:44 »

Henkimaailman tila on Rakkauden tila. Siellähän ei muuta olekaan kuin Universaalia Rakkautta ja siitä johtuvaa autuutta, mutta rakkautta, kuten se maapallolla ymmärretään, ei minun käsitykseni mukaan henkimaailmassa ole. Siellä vallitsee se universaali oikea rakkaus, ei maallinen rakkaus. Näin ollen kuoltuaan sielut eivät järjestä itselleen parisuhteita tai perheitä, kaikki ovat olostelevat.

Mitäkö minä haluaisin tehdä? Minä lähden kuoltuani seikkailemaan!:D Ihan saletisti, kierrän niin paljon eri paikkoja kuin vain pystyn ja hukuttaudun kirjastoihin ja erilaisille luennoille. Olen tiedonjanoinen tapaus enkä usko, että tiedonjanoni sammuu kuoltuani vaan päin vastoin, lisääntyy, kun tiedon saaminen on rajattomampaa ja helpompaa.

Se mikää kuuluu Maapallolle jää myös Maapallolle, enkä koe tarpeelliseksi viedä täältä mukani kuolleisiin muuta kuin ne asiat, jotka ovat jääneet sieluuni muistoiksi.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #33 : 24.06.2007 18:26:19 »

Aivan samoin voidaan kysyä, mistä harha tästä henkimaailman vallanhimosta, ahneudesta ja ilkeydestä on tullut?

Itse sanon, että vaikka henkilö pystyisikin kanavoimaan eli saamaan yhteyksiä henkiolentoihin se ei vielä tarkoita sitä, että tuo saatu tieto olisi oikeaa. Aina ensin täytyy vannottaa jokainen kanavoitaja olento Jumalan nimeen. Toisekseen täytyy selvittää miltä tasolta tuo olento tulee.Henkimaalman puolella on myös atalavärähteisempiä tasoja, kuten tuossa aikaisemmin kerroin, jossa vallanhimo, ahneus ja muut malliset negaatiot ovat valloillaan, koska sinne menneet sielut ovat ne itse Itselleen luoneet täällä Maan päällä. Jos uskon joutuvani Danten kuvaamaan helvetiiin kuoltuani voin olla ihan saletti, että päädyn sellaiseen paikkaan kuoltuani - omat ajatusnergiani ovat sen paikan minulle luoneet.

Henkimaailma on universaalin Rakkauden paikka. Joka väittää muuta on minusta ihan hakoteillä tai ollut yhteyksissä ihan vääränlaisiin henkiolentoihin. Näitä henkisiä opettajia ja gurujahan riittää vaikka millä mitalla ties mihin lähtöön. Tärkeintä on kuitenkin kuunnella itseään ja omaa sydäntään, ei guruja. Kaikki se, mitä minä tässä sanon, jättäkää se omaan arvoonsa, jos ette allekirjoita sitä sydämessänne. Kukaan ei ole oikeutettu sanomaa toiselle "ajattele näin" tai "tee näin" tai "näin se nyt vain on".

Ajatus siit, että henkimaailmassa vallitsee laiskuus liittyy ajatukseen, että siellä täytyisi suorittaa ja tehdä jotain - aivanm kuten täällä Maassa. Jos et tee sitä ja tätä olet laiska ja saamaton. Kuitenkaan minun ymmärryksen ja saaman tiedon mukaan ketään ei käsketä tekemään yhtään mitään. Jos sielu haluaa lillua onnellisena niin sitten se saa lillua onnellisena eikä kukaan syytä sitä laiskaksi. Wink
« Viimeksi muokattu: 24.06.2007 18:32:45 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #34 : 24.06.2007 20:45:49 »

Olette siis eri mieltä AthaMaaritin kanssa. Mistä saat tietosi?

Ihminen ei saa missään levätä?  Wink

Mitä siellä nyt täytyy niin kamalasti puuhastella-
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #35 : 24.06.2007 21:24:18 »

Uuden ajan pitäisi minun mielestä helpottaa elämää täällä ja Henkimaailmassa, koska ihmisten silmät avautuvat sille, miten sokkoina olemme kulkeneet tässä viimeiset 2000 vuotta - vähintään.

Uusi aika ei ole pelottavaa eikä se tuo mukanaan hiki hatussa uurastamista, minun mielestäni. Olet oikeassa siinä, että tekemistä kyllä piisaa, kun maailmankaikkeuskin on niin suunnaton sekä siinä, että jokaisen on työskenneltävät itse Itsensä eteen.

Se, onko tietoni vanhettunutta vai ei, en osaa sanoa. Minulle sillä ei ole väliä, sillä niin kauan kuin se palvelee minua ja tuntuu minusta oikealle, se on minulle oikeaa. Avoin mieli täytyy kuitenkin pitää mukana koko ajan kaikkialla, siihen minäkin pyrin.

Saanko kysyä, mistä lähteesta sinä olet saanut tätä tietoa? Haluaisin itsekin tutustua siihen paremmin. Onko se peräisin kanavoinneista vai kirjoista vai kenties molemmista?

En ymmärrä miksi ihmisiä tulisi pelotella. Vuosi 2012 on merkittävä, silloin uudet energiat saapuvat maapallolle. Muutoksia tulee, mutta hysterian sijaan tulisi keskittyä siihen, mitä me voimme tehdä asialle ja mitä asia tekee meidän hyväksemme - yleisesti, koko universumin kannalta. Tässähän olen ainakin itse puhunut Maapallosta lähinnä esimerkeissäni, kun nyt kerran maapallolla ollaan, mutta se ei tarkoita sitä, että täällä keskityttäisiin VAIN maapalloon - minä jos kuka olen äärettömän kiinnostunut muista palneetoista ja asuinsijoista. Niille mie lähden sitten seikkailemaan, kun kuolen! Cheesy
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #36 : 24.06.2007 22:08:31 »

Kumma ettet halunnut tutustua Miraan Lahdessa.. lue nyt edes ne nettisivujutut.. ei sielläkään ole pelottelua vaikka hän jos kuka tietää nämä oletetut rotujen taistot kaikkeudessa, eihän se ole sen kummempaa kuin että eri planeetoilla on eri agendat, siis erilainen jumalakäsitys.
« Viimeksi muokattu: 24.06.2007 22:42:16 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #37 : 24.06.2007 22:25:37 »

En halua mukaan ryhmätoimintaan tai opettajilla oppilaiksi. Minulle tärkeintä on oma vapaus ja sen myötä itsenäinen asioiden tutkiskelu eri lähteitä ja välineitä apuna käyttäen. Mutta, luen joskus nuo sivustot, kaikki uusi tieto on aina vain plussaa. ^_______^
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #38 : 24.06.2007 22:34:44 »

Ei se ole ryhmätoimintaa, huomaan teissä vaan paljon yhtäläisyyttä ajattelussa, hänkään ei pelkää pahaa, henkimaailma kiinnostaa ja muut planeetat, hän on hyvin itsenäinen tapaus ja välittää nimenomaan neutraalisti tietoa, ja viihtyy yksin.  Wink Eikä tunteile.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #39 : 24.06.2007 22:46:29 »

Tuossa häneltä vähän tietoa maan ulkopuolisten uskonnosta.. ajoilta jolloin halusin tietää siitä asiasta kaiken..


Ei ole varsinaista teosta, ehkä jotkin "sääntökirja", jota noudattavat ja hierarkinen-säännöstö. Ei ole varsinaista yhteistä oppia, mutta tässä uskonnollisiin asioihin suhtautumis säännöt:

18.7. 1999 Maan ulkopuolisten uskontojärjestelmä (-ajatukset) (ks. s. 7): Universaali (kirkko) Temppeli (Keskus) edustaa toiminnoiltaan myös Kosmista (Kirkkoa) Temppeliä, jossa esitellään maan ulkopuolisten henkisiä kokemuksia ja luovaa "uskontoelämää". Sisältää (7) seitsemän perusideaa. Pohjilmaltaan nämä ovat todellisen Itsensä löytämisen teitä ja koskevat kaikkia elämänalueita.

1. Perusajatuksena on se, että jokaisen olevaisuuden kokemukset ovat niin henkilökohtaisia oman henkisen tason ja aiempien kokemusten mukaan muodostuvia, ettei niistä sovi kiistellä, eikä ole tarvetta siihen, vaikka löytyisikin ulkoisia eroavaisuuksia. Myös täydellinen itsensä toteuttamisen ja elämisen vapaus kuuluu perusajatukseen ja sen kunnioittaminen toisten tahoilta, siten saa olla oma itsensä.
2. Ei ole mitään ulkoista auktoriteettiä, opinkappaleita, dogmeja, tiettyä uskontoa, kirkkoa tahi kirjaa, jotka vaativat toimimaan, ajattelemaan tahi tekemään jollain tietyllä tavalla, siten, että toisin se olisi väärin, josta rankaistaan.
3. Siihen ei liity mitään ennaltamäärättyjä ohjeita, seremonioita, rituaaleja tahi käyttäytymistä, jonka ulkopuolinen, toisten yläpuolella oleva taho määräisi.

4. Jokainen saa käyttää omaa luovuuttaan keksimällä/löytämällä itselleen sopivia tapoja ilmaista halua ymmärtää ja kunnioittaa Kosmoksen Kaikkeuden Universaalia Älyä ja sen eri ilmennysmuotoja.
5. Jokainen saa julkisesti ilmaista omaa tapaansa ja keskustella siitä vapaasti muiden kanssa, ilman pelkoa tulla tuomituksi ja vaihtaen sekä jakaen samalla omia kokemuksiaan keskenään toisten kanssa, laajentaen näin omaa ymmärrystään. Näin jokainen toimii toistensa opettajina.

6. Kokoontumistilana voi olla mikä tahansa paikka, minkä kukin kokee itselleen mielekkääksi ja oikeaksi, eikä silloin ole pakko rakentaa mitään tiettyjä ulkoisia rakennuksia kokoontumistiloiksi, keskustelupaikoiksi ja oman tapansa harjoittamiseksi. Jos joku haluaa rakentaa itselleen pyhäkön tai muun vastaavan paikan, voi hän tehdä sen.

7. Toisilla ei ole mitään tarvetta vaatia, tuputtaa, tahi pakottaa jonkun omaksumaan omaa "totuuttaan", joka edustaa vain yhtä palapelin osaa kokonaisuudesta, jonka laajempaan hahmottamiseen tarvitaan monien muiden erilaisia oivalluksia ja kokemuksia. Jos nämä jaetaan
toisten kanssa, niin jokainen voi vapaasti ottaa niistä itselleen sopivan lisän, joka vahvistaa omia oivalluksiaan, tahi kokemuksiaan ja laajentaa näin omaa ymmärrystään Kosmoksesta.

-- the end --





« Viimeksi muokattu: 24.06.2007 22:49:38 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #40 : 25.06.2007 00:19:57 »

Aaaah, ihanaa. Joku on koonnut omat sisäiset ajatukseni selkeästi luettavaan muotoon ^_________________^ Nyt kun tuo leviäisi vielä yleiseen tietoisuuteen, tosin en tiedä, miten ihmiset suhtautuisivat siihen, että saa vain olla, tehdä ja ajatella niin kuin itse parhaaksi näkee. Cheesy Olisiko se heistä ennenkuulumatonta, kun maailman kaikkeuden ikuisiin kysymyksiin onkin noin simppeli vastaus Grin

Mie ainakin jatkan samalla linjalla, mitä tekstissä sanottiin!
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #41 : 25.06.2007 09:53:46 »

Ja tuo oli, ei vähempää kuin galaktisen liiton hallinnosta tulevaa tietoa, siis universumihallinto, usko tai älä.  Yleiseen tietoisuuteen tuota on koetettu saada erään leffan ja kirjan muodossa, mutta ne on vaiheessa.  angel Wink
« Viimeksi muokattu: 25.06.2007 10:03:08 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Vajra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1057


om tare tuttare ture soha


Profiili WWW
« Vastaus #42 : 25.06.2007 11:15:57 »

Henkimaailmassa vain mielikuvitus on rajana.


Koen sen ongelmaksi
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #43 : 25.06.2007 11:30:09 »

Tuossa häneltä vähän tietoa maan ulkopuolisten uskonnosta.. ajoilta jolloin halusin tietää siitä asiasta kaiken..


Ei ole varsinaista teosta, ehkä jotkin "sääntökirja", jota noudattavat ja hierarkinen-säännöstö. Ei ole varsinaista yhteistä oppia, mutta tässä uskonnollisiin asioihin suhtautumis säännöt:

18.7. 1999 Maan ulkopuolisten uskontojärjestelmä (-ajatukset) (ks. s. 7): Universaali (kirkko) Temppeli (Keskus) edustaa toiminnoiltaan myös Kosmista (Kirkkoa) Temppeliä, jossa esitellään maan ulkopuolisten henkisiä kokemuksia ja luovaa "uskontoelämää". Sisältää (7) seitsemän perusideaa. Pohjilmaltaan nämä ovat todellisen Itsensä löytämisen teitä ja koskevat kaikkia elämänalueita.

1. Perusajatuksena on se, että jokaisen olevaisuuden kokemukset ovat niin henkilökohtaisia oman henkisen tason ja aiempien kokemusten mukaan muodostuvia, ettei niistä sovi kiistellä, eikä ole tarvetta siihen, vaikka löytyisikin ulkoisia eroavaisuuksia. Myös täydellinen itsensä toteuttamisen ja elämisen vapaus kuuluu perusajatukseen ja sen kunnioittaminen toisten tahoilta, siten saa olla oma itsensä.
2. Ei ole mitään ulkoista auktoriteettiä, opinkappaleita, dogmeja, tiettyä uskontoa, kirkkoa tahi kirjaa, jotka vaativat toimimaan, ajattelemaan tahi tekemään jollain tietyllä tavalla, siten, että toisin se olisi väärin, josta rankaistaan.
3. Siihen ei liity mitään ennaltamäärättyjä ohjeita, seremonioita, rituaaleja tahi käyttäytymistä, jonka ulkopuolinen, toisten yläpuolella oleva taho määräisi.

4. Jokainen saa käyttää omaa luovuuttaan keksimällä/löytämällä itselleen sopivia tapoja ilmaista halua ymmärtää ja kunnioittaa Kosmoksen Kaikkeuden Universaalia Älyä ja sen eri ilmennysmuotoja.
5. Jokainen saa julkisesti ilmaista omaa tapaansa ja keskustella siitä vapaasti muiden kanssa, ilman pelkoa tulla tuomituksi ja vaihtaen sekä jakaen samalla omia kokemuksiaan keskenään toisten kanssa, laajentaen näin omaa ymmärrystään. Näin jokainen toimii toistensa opettajina.

6. Kokoontumistilana voi olla mikä tahansa paikka, minkä kukin kokee itselleen mielekkääksi ja oikeaksi, eikä silloin ole pakko rakentaa mitään tiettyjä ulkoisia rakennuksia kokoontumistiloiksi, keskustelupaikoiksi ja oman tapansa harjoittamiseksi. Jos joku haluaa rakentaa itselleen pyhäkön tai muun vastaavan paikan, voi hän tehdä sen.

7. Toisilla ei ole mitään tarvetta vaatia, tuputtaa, tahi pakottaa jonkun omaksumaan omaa "totuuttaan", joka edustaa vain yhtä palapelin osaa kokonaisuudesta, jonka laajempaan hahmottamiseen tarvitaan monien muiden erilaisia oivalluksia ja kokemuksia. Jos nämä jaetaan
toisten kanssa, niin jokainen voi vapaasti ottaa niistä itselleen sopivan lisän, joka vahvistaa omia oivalluksiaan, tahi kokemuksiaan ja laajentaa näin omaa ymmärrystään Kosmoksesta.

-- the end --






Niin helppoa ja silti täällä Telluksella: NIIN vaikeaa  Embarrassed
Mutta kokoajan helpompaa  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: