Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Matto alta, mitä seuraavaks? Hampaat suusta.  (Luettu 14168 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« : 14.06.2007 22:46:04 »

Tänne hakeuduin...
Olen kärsinyt koko viime vuoden ihan oudoista kivuista oikealla puollani (lantiossa ja säteilynä joka suuntaan) ja eilen sain kuulla siellä majailevan kasvain, munasarjassa.
Miten yksi ainoa sana "kasvain" voi vetää maton alta, vaikka vielä ei edes tiedetä onko se minkä laatuinen?
Päätin eilen illalla eten murehdi turhan takia ja liian aikaisin, mutta se ajatus on tuolla, takaraivossa... oliko tämä tässä? Juuri kun sain elämäni ruotuun ja nautin kaikesta siinä, syliini lentää "kasvain"
En tahdo! Miksi elämä ei voi stabilisoitua tähän?Vaikka toisaalta tiedän, että elämä ei pysähdy ja mielipidettä minulta liikkeen suunnalle ei kysytä... se on elämän suloisuuden salaisuus  smitten
Seuraavaksi hiipii olkapäälle se piru joka kuiskuttaa tämän olevan seurausta menneestä... Siis mitä he...iä, elämä näyttää kaiken ihanuuden ja mukavuuden, vain viedäkseen sen aivan kieleni kärjeltä, juuri ennnen kuin maistan  Angry Vai? Julmaa huvia.
No joo, lupasin myös olla jossittelematta kunnes tiedän varmasti mistä on kyse. Ja siihen menee aikaa, koska on kesä! Jatkotutkimukset vasta Elokuun alussa...
En kysy mitään, enkä odota mitään. Jos joku tahtoo jotakin kommentoida, kiitos! Kuhan purin lastiani, ehkä saan rauhaisamman yöunen... sit joskus tänään?  idiot2
tallennettu
Mika-Matti
Vieras
« Vastaus #1 : 15.06.2007 09:37:56 »

 :Smiley

Kasvain on tullut poistamaan sinusta jotakin, mitä et enää tarvitse.
Olethan valmis irtipäästämään - laskemaan menemään kaiken tuon, minkä kasvain tiputtaa sinusta pois.

Se, kasvain, ei voisi jäädä sinuun, koska et enää pidä kiinni kasvaimeen siirtyneistä asioista.
Ja silloin onkin tullut aika poistaa kasvain.
Se on tehtävänsä tehnyt.

Tsemppiä!

 Smiley
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #2 : 15.06.2007 09:56:49 »

Woe vispilä, mitä sanoit  Smiley Kiitos,kiitos suuresti, Mika-Matti... kuin lukkoon sopiva avain oli tekstisi ja mikä dominonnappuloiden kaatuumisreaktio ajatuksissani nyt käy  smitten
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #3 : 15.06.2007 10:02:37 »

Sama todettiin tässä vasta ystävälläni.

Muuten hän suhtautuu siihen luottamuksella, sillä yleensä siellä ne ovat hyvänlaatuisia kystia tai myomia, minultakin leikattu molemmat, mutta kun hänellä on tuhat muuta vaarallisempaa vaivaa. Hän oli suorastaan vihainen!

Mutta älä vielä pelkää. Usein se on kuitenkin vaiva, joka saattaa kuivua ihan itsestään. Sitten se on pahempi, jos aiheuttaa kamalaa vuotoa. Riippuu paikasta mihin se on kasvanut ja koosta.

Minun myomani oli jouluomenan kokoinen eikä ilmoittanut itsestään mitään vielä. Kun taas cysta teki valtavat kivut.

Toivon sinulle rohkeutta ja kestoa!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #4 : 15.06.2007 11:38:49 »

VOIMIA!  smitten
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #5 : 17.06.2007 12:38:44 »

ite huomannut sen että kun tuntuu että kaikki menee päin v...mäntyä saa aina muistutuksen siittä että itesellä ei välttämättä menekkään niin huonosti kun on luullut
..itse pedofiilin uhri 7-8 vuotiaana, kokemuksesta en tietoisesti mitään muista mutta sekin tapaus tuotiin eteeni karmealla tavalla

..oma 8v tyttäreni joutuu käymään saman läpi viikko sitten tapahtuneen pedofilian vuoksi..olisin itselleni senkin kokemuksen ottanut mieluummin..äitini mies (nykyään ex) oli lapseeni kohdistuneen teon takana. Äitini yritti torstaina itsemurhaa koska kokee valtavaa syyllisyyttä, koska ei voinut tietää ja stiä kautta suojella..Itselläni ei ole minkäänlaista tukea, miesystäväni ei juurikaan enää kotona ole, nukkumassa käy, koitan pitää pääni kasassa että selviäisin jotenkin..

tarkoitus ei ole vähätellä mitenkään, sairaus on aina pysäyttävä asia, viime syksynä itse säikähdin onneksisuotta kun mammografiassa epäiltiin rintasyöpää..silloin sitä oppii laittamaan palikat oikeaan järjestykseen

voimia smitten
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #6 : 17.06.2007 13:02:52 »

ite huomannut sen että kun tuntuu että kaikki menee päin v...mäntyä saa aina muistutuksen siittä että itesellä ei välttämättä menekkään niin huonosti kun on luullut
..itse pedofiilin uhri 7-8 vuotiaana, kokemuksesta en tietoisesti mitään muista mutta sekin tapaus tuotiin eteeni karmealla tavalla

..oma 8v tyttäreni joutuu käymään saman läpi viikko sitten tapahtuneen pedofilian vuoksi..olisin itselleni senkin kokemuksen ottanut mieluummin..äitini mies (nykyään ex) oli lapseeni kohdistuneen teon takana. Äitini yritti torstaina itsemurhaa koska kokee valtavaa syyllisyyttä, koska ei voinut tietää ja stiä kautta suojella..Itselläni ei ole minkäänlaista tukea, miesystäväni ei juurikaan enää kotona ole, nukkumassa käy, koitan pitää pääni kasassa että selviäisin jotenkin..

tarkoitus ei ole vähätellä mitenkään, sairaus on aina pysäyttävä asia, viime syksynä itse säikähdin onneksisuotta kun mammografiassa epäiltiin rintasyöpää..silloin sitä oppii laittamaan palikat oikeaan järjestykseen

voimia smitten

VOI ETTÄ! Olen aivan mykistyneen sanaton ja samalla myös  tickedoff  Cry Minua niin aina pistää VIHAKSI lasten hyväksikäyttö.  tickedoff knuppel2 Minullekin on tapahtunut jotain lapsena seksuaaliseen hyväksikäyttöön liittyen, joka on jäänyt tuonne jonnekin tiedostamattomaan, etten tarkalleen tiedä mitä, missä, kuka ja milloin. Tiedän vain että jotain on tapahtunut. En tosin haluakaan muistaa sen tarkemmin ja tiedän ettei se ole nyt tarpeenkaan. Olen kuitenkin päästänyt irti ja vapautunut siitä kun sen oman esikoiseni syntymän jälkeen vuonna 2001 tiedostin, asia muistui "lävähti" mieleeni ja tuotiin käsiteltäväksi/pois työstettäväksi. Kuten kaikki muutkin lapsuudesta käsittelemättä jääneet "möykyt". Vaikken yksityiskohtaisesti tuota hyväksikäyttöä, muistakaan, käsittelin kuitenkin tuon sisälle jääneen "möykyn" omalla tavallani.

Omia lapsiani haluan varjella kokemasta samaa, kuten myös kokemasta koulukiusausta josta myös itse sain kärsiä. Tiedän että pystyn siihen ja tiedän että se on yksi tehtävistäni, että olen katkomassa monia sukupolvelta toiselekin tähän asti jatkuneista vahingoittavista ja epäterveistä kierteistä.  knuppel2 Äitini oli näet myös koulukiusattu/seksuaalisesti hyväksikäytetty, isäni on myös kokenut kiusausta ja jotenkin aistin vaikken tiedä, että myös seksuaalista hyväksikäyttöä. Niin häveliäs ja arka aihe seksuaalisuus on ylipäänsä hänelle aina ollut... Kylläpäs nyt avauduin tilittämään paljon.  Lips Sealed

RAKKAUDEN VALOA JA VOIMAA SINNE TEILLE!  smitten angel
« Viimeksi muokattu: 17.06.2007 13:06:16 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #7 : 17.06.2007 13:06:41 »

Jos kasvisi olisi vaarallinen-se olisi poistettu HETI-jos tutkimukset jatkuvat vasta elokuussa, poista turhat pelot itsestasi.
Kun aika tulee ja kasvisi poistetaan(milla keinolla tahansa) kuten Mika-Matti sanoi-kaikki mita et tarvitse poistuu kasvin kanssa, pida mielesi korkealla, alaka anna pelon asustaa sisallasi.
Hyvaa kesaa sinulle.  smitten
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #8 : 17.06.2007 19:57:07 »

Näin tahdon (ja valitsen) ajatella, Diamond  smitten Nyt kun olen rauhoittunut ja jatkanut elämää, Burana 800 päivässä pitää ko. ajatuksen taka-alalla  Wink buck2
Aivan kauhistuttavaa ms.Ronya  Cry Olen äärettömän surullinen tyttärtäsi, sinua ja äitiäsi kohdanneen tapahtuman johdosta. Tuollaiset tapauksen syyllisen saisi viedä saunan taakse...  Lips Sealed tickedoff
Olen itse lapsuudessani kokenut lievää insestiä ja siitä jotenkin suoriutunut elämään jaloillani. Kokemuksena ymmärrän pointtisi, jossa olisit itse kokenut tilanteen mielummin  Sad
Toivon teille hyvin paljon enkeleitä elämäänne ja vierellenne  angel
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #9 : 17.06.2007 20:18:26 »

kiitos..kai tästä päivä kerrallaan.josksus sitä vaan miettii mikä tän kaiken pointti on.. ja jaksamisia  smitten
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
BlueRose
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 348


I Love Yuo Mom


Profiili
« Vastaus #10 : 19.06.2007 11:13:11 »

ms.ronya:lle paljon voimia ja jaksamista smitten
mulla kanssa todettiin munasarjojen päällä kysta pari kappaletta ja toinen oli itsestään puhjennut ja toinen mollottaa siellä olla ja puhkee jos on puhkeakseen Smiley kystahan on vesikasvain, niitä tulee ja menee, mutta epäilen että sekin saattaa aiheuttaa hormooni muutosta mulla, koska sen toteamisen jälkeen ei ole kk tullu Lips Sealed en näe että olisi vakava sairaus tulossa sulle jaspis Smiley
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #11 : 20.06.2007 22:19:07 »

Kiitos Sawotar  smitten
Tällä hetkellä odottelen juuri kk.n alkua ja jotensakin tuntuu siltä, että tällä kertaa mummo kärsii ja todella... lantio on kuin viulun kieli ja ns.hermosärky "salamoita" lyö selkärankaa pitkin ylös ja oikean puolen jalkaan alas  Cry
On sitten SUPER naisellinen olo  Angry mutta kaippa tästäkin selvitään, nukutaan ja levätään sitten koettelemuksen jälkeen taas... 
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: